SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tot SlotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
![]()
Hebben ze nou bumper plates bij de smith machine?quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:36 schreef Panzermaus het volgende:
Bohh zou graag in die Classic Gym Rotterdam trainen.![]()
![]()
![]()
Ik train momenteel bij F4F in Den Bosch maar ben op zoek naar iets anders. Met name door het ontbreken van een squat-rek. Kun je me vertellen wat ze ongeveer hebben staan bij Flash-gym?quote:
Edit: Hoe zit het met de drukte daar?![]()
Ga er gewoon een keer trainen dan kun je ervaren of het wat voor je is. Flash is onlangs vehuisd en groter geworden. In Den Bosch heb je 2 opties: 1. Flash Gym. 2. TrainMore4Less
(hoor ik daar trouwens een Fok BB topic gym-meet aankomen?)![]()
Sportschool straatweg Rotterdam(van een oud bb-er).quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:36 schreef Panzermaus het volgende:
Bohh zou graag in die Classic Gym Rotterdam trainen.![]()
Fitnesscentrum Noord.(van een oud bb-ster).![]()
squat en DL competitie erbij YEAH BUDDYquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:47 schreef CarbonC het volgende:
Ga er gewoon een keer trainen dan kun je ervaren of het wat voor je is. Flash is onlangs vehuisd en groter geworden. In Den Bosch heb je 2 opties: 1. Flash Gym. 2. TrainMore4Less
(hoor ik daar trouwens een Fok BB topic gym-meet aankomen?)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ow das wel te doen met de fiets.quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:05 schreef Snakey het volgende:
Voor degenen die in Rotterdam wonen, volgens mij is http://www.classicgymrotterdam.com/ wel de moeite waard om eens te checken.
Het is voor mezelf (vanuit Krimpen a/d IJssel) net effe iets te ver ivm reistijd.
De sfeer in hardcore gyms is echt veel beter dan in commerciele gyms.
Ik kan eigenlijk iedereen die er bezig is vragen om hulp. Eigenaar is echt een toffe vent( 53 jaar met sixpack haha). En ze begeleiden je graag.![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:09 schreef 16meter het volgende:
[..]
squat en DL competitie erbij YEAH BUDDYIk max nooit met squat en DLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik ook niet hoor.. laatste keer dat ik het probeerde merkte ik weer waarom, daarna pijntjes enzo.
Voor hypertrofie gewoon lekker met een handelbaar gewicht wat reps maken.![]()
Haha...ja ik denk maar zo; ben geen powerlifter.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:11 schreef 16meter het volgende:
ik ook niet hoor.. laatste keer dat ik het probeerde merkte ik weer waarom, altijd pijntjes enzo.
Gewoon langzaam gewicht opbouwen.![]()
Droogtrainen voor mij jeweetz haha.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:11 schreef 16meter het volgende:
ik ook niet hoor.. laatste keer dat ik het probeerde merkte ik weer waarom, daarna pijntjes enzo.
Voor hypertrofie gewoon lekker met een handelbaar gewicht wat reps maken.![]()
www.bakkerbart.nl/download/folders/brood-en-gezondheid2.pdf
Best een handig document voor beginners over de verschillen tussen witbrood en volkoren enzo. Niet helemaal doorgelezen maar zag er nuttig uit.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Bij olympia in DB is het ook prima trainen. Niet al te groot maar je hebt er een squatrek en de ruimte + stangen om te deadliften.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:13 schreef frnk het volgende:
[..]
Ik train momenteel bij F4F in Den Bosch maar ben op zoek naar iets anders. Met name door het ontbreken van een squat-rek. Kun je me vertellen wat ze ongeveer hebben staan bij Flash-gym?
Edit: Hoe zit het met de drukte daar?![]()
Bestaat Sportschool de Uitweg eigenlijk nog? Van Wil.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Sportschool straatweg Rotterdam(van een oud bb-er).
Fitnesscentrum Noord.(van een oud bb-ster).
Daar ben ik begonnen in de jaren 80.![]()
Zonde dat ik die jaren niet constant gebleven ben. Ik ben geloof ik 20x helemaal overnieuw begonnen en dus behoorlijke tussenperioden gehad, alsin, jaren.![]()
Ja verdomd. http://www.sportingclubdeuitweg.nl/index.php
Maar het ziet er niet meer uit als een BB gym...![]()
Ik moet eens kijken of deze nou nog bestaat. http://www.body-improvement.nl/activiteiten.htm
Dat is redelijk dichtbij voor me, Capelle. Maar het ziet er nogal volgepropt uit, kweet niet of ik daar zin in heb.![]()
Ik ga altijd na 21.00, ik hou niet van die drukte.. als je tussen 18.00 en 20.00 komt kun je in de rij gaan staan![]()
![]()
Owja voor mensen die niet zeker weten hoe hun techniek bij squats of deads is heb ik een goede tip van Mehdi.
Jezelf van de zijkant filmen en dan op je pc kijken wat je fout doet.If not now, then when.![]()
Ik kom sowieso niet 's avonds in een sportschool. Ik kan niet tegen beachboys. Ik weet zeker dat er dan eentje vroeg of laat een middenvoetsbeentje breekt omdat ik een dumbel uit mijn zweterige handen laat vallen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:15 schreef Geo3kant het volgende:
Ik ga altijd na 21.00, ik hou niet van die drukte.. als je tussen 18.00 en 20.00 komt kun je in de rij gaan staan![]()
's Morgens is goed te doen. Ik pak 8 of 9 uur 's morgens altijd.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: