Die was hier inderdaad al eens voorbij gekomen. Mooie lineup hoor, maar shit. Roermond. Ik zou het niet aan kunnen wijzen op de kaart.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:47 schreef LowToneMoFo het volgende:
Volgende week is ook tof trouwens: Mudfest in de Azijnfabriek Roermond:
[ afbeelding ]
Die dude van de Devil's Blood deed het wel oke maar verder vind ik het altijd een prestatie dat dit soort items op tv ontzettend knullig overkomenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:09 schreef Bosbeetle het volgende:
The devils blood was net op zo'n programma met filemon, hij omschreef het gebruik van bloed wel mooi, het is net als iemand in het theater om er een beetje in te komen.wel grappig dat ze altijd zo 'satanistisch' neergezet worden...
Voor mij is Limburg gewoon één groot wazig gebied. Hetzelfde met Drenthe, ik weet niet welke stad waar ligt.quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:13 schreef Bosbeetle het volgende:
Er is iets met stoner en brabant... geen idee wat.
dorpjes als Erica, moet toch een makkie zijnquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:55 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Voor mij is Limburg gewoon één groot wazig gebied. Hetzelfde met Drenthe, ik weet niet welke stad waar ligt.
Nooit van gehoord. Spreek ik hier met de ambassadeur van Drenthe?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:20 schreef Gehenna het volgende:
[..]
dorpjes als Erica, moet toch een makkie zijn
Nee, Muskee is al een aantal weken dood.quote:Op zondag 15 januari 2012 00:07 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Spreek ik hier met de ambassadeur van Drenthe?
~quote:Dylan Carlson is creating his first major solo project outside of earth.There will be a limited edition lp/dvd/book and cd/dvd/book(500 of each format) and a special pressing of 150 copies(lp only) with personalized ex libris by Simon Fowler (Who will also do the cover and end papers). The illustrations will be by Kiyo Lappalainen. The limited edition books will be pop-up style. There will also be an open edition with regular flat printing in a cd booklet and flat lp printing. The recording will combine field recordings from various megalithic and other sites of human/fairy encounters across the UK, also the use of ritual and folkloric magical practices. The expedition will be filmed by Clyde Petersen. These recordings will be layered with Dylan's interpretations of classic Scotch-English ballads about human/fairy encounters from early modern England and Scotland(15th-18th century). It will also feature guest vocalists to sing the songs....The field recordings will be accomplished in April-May of 2012. The rest of the recording/mastering will be finished in summer and early fall, the artwork is an ongoing process, already begun. Dylan is planning to have it all done for a May 2013 release.
quote:These recordings will be layered with Dylan's interpretations of classic Scotch-English ballads about human/fairy encounters from early modern England and Scotland(15th-18th century).
En hij doet ook nog een solo tour in Februari:quote:So, The Spectrum of Distraction, my solo album with 18 different drummers is finally seeing the light of day...official release date of January 17, 2012 from Robotic Empire. The album will be 2 CDs and consists of 96 tracks designed to be played on random.
Stream the 'first' track "War With The Evil Power Master" (w/ drums by Phil Petrocelli of Jesu, Grey Machine, etc.) here (of course it's supposed to be seamless, but that doesn't really work with the stream):
http://aidanbaker.bandcamp.com/album/the-spectrum-of-distraction
Other drummers on the album: Ted Parsons (Swans, Jesu, Godflesh, Prong, etc.), Mac McNeilly (The Jesus Lizard), Bruno Dorella (OvO), Jakob Thiesen (Nadja, Whisper Room), Richard Baker (ARC), Victor Cirone, Brandon Valdivia (Picastro), David Dunnett, Steven Hess (Panamerican, Locrian), Simon Scott (Slowdive), H. Walker (Kereta), Thor Harris (The Angels of Light, Swans, Shearwater), Kevin Micka (Animal Hospital), Geoff Summers (Batillus), Andrew Crawshaw (The Silent Ones), Alessandro Curvaia (Shora).
Pre-order here:
http://www.roboticempire.(...)=69&products_id=5337
quote:AIDAN BAKER + A-SUN AMISSA EU Winter 2012 Tour:
15-02-12: West Germany, Berlin, DE
16-02-12: Astrostube, Hamburg, DE
17-02-12: Christuskirke, Bochum, DE
18-02-12: (H)ear, Heerlen, NL
19-02-12: DB’s, Utrecht, NL
20-02-12: Waggon, Offenbach, DE
21-02-12: Komma, Esslingen, DE
22-02-12: ? (somewhere in France hopefully)
23-02-12: L’inventaire, Le Mans, FR
24-02-12: L’espace B, Paris, FR
25-02-12: Le Plané Ari Home, Wanquetin, FR
Ik ga misschien naar zijn optreden in Utrecht.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:36 schreef bartrid het volgende:
Deze lijkt me bizar....
[..]
En hij doet ook nog een solo tour in Februari:
[..]
Jammer dat er niet bij staat; and Computer (Godflesh, Jesu)quote:Op maandag 16 januari 2012 22:36 schreef bartrid het volgende:
Deze lijkt me bizar....
[..]
En hij doet ook nog een solo tour in Februari:
[..]
quote:
leukquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:32 schreef Trashcanman het volgende:
Oeh! Ik zie net dat White Hills 25 maart in de Ekko te Utrecht speelt.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:32 schreef Trashcanman het volgende:
ditquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:32 schreef Trashcanman het volgende:
quote:
En dit.quote:
KYUSS!!!quote:waar moet ik beginnen?
Let wel op dat Earth tegenwoordig meer langzame americana achtige muziek speelt, geen drone meer.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:39 schreef tim. het volgende:
Earth staat in maart in Patronaat, samen met Mount Eerie en Ô Paon (fascinerende line-up toch). Ik ga erheen voor Mount Eerie, maar moet nu toch eens Earth gaan ontdekken (ook vanwege het noemen van de naam Cobain). Het verbaast me wel dat het in dit topic over Earth gaat, is de lijn tussen drone en stoner heel dun? Ik ben nog helemaal niet bekend met stoner rock (behalve QOTSA, maar ik geloof dat jullie jeuk krijgen als ik dat in verband breng met stoner rock), waar moet ik beginnen? Gewoon elk album van de RYM-toplijst beluisteren?
Van de sitequote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:32 schreef Trashcanman het volgende:
Sinds wanneer is White Hills een duo?quote:Liefhebbers van space- /psychedelic rock zijn ongetwijfeld bekend met dit duo. Eerder speelden ze bijvoorbeeld op het prestigieuze festival Roadburn. Waar andere bands binnen het genre zouden moorden om op het affiche te staan speelde White Hills er gewoon twee keer. Gonzo Magazine was lovend over hun plaat en schreef “White Hills verkent muzikale paden met wijds waaierende fuzzgitaren, hypnotiserende synthklanken en Teutoonse krautrockritmes” en OOR noemde hun cd HP-1 ‘geestverpulverend goed’. Dat gaan we zien!
Niks mis met QOTSAquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:39 schreef tim. het volgende:
Earth staat in maart in Patronaat, samen met Mount Eerie en Ô Paon (fascinerende line-up toch). Ik ga erheen voor Mount Eerie, maar moet nu toch eens Earth gaan ontdekken (ook vanwege het noemen van de naam Cobain). Het verbaast me wel dat het in dit topic over Earth gaat, is de lijn tussen drone en stoner heel dun? Ik ben nog helemaal niet bekend met stoner rock (behalve QOTSA, maar ik geloof dat jullie jeuk krijgen als ik dat in verband breng met stoner rock), waar moet ik beginnen? Gewoon elk album van de RYM-toplijst beluisteren?
Eerste albums van QOSTA zijn inderdaad erg goed, niets mis mee.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:39 schreef tim. het volgende:
Dat, Hier wordt net zo goed funeral doom als heavy 70's besproken, dus Earth is wel degelijk relevant in deze reeks.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Niks mis met QOTSAEn er zit inderdaad wel een beetje overlap in de drone en stoner wereld al is deze reeks al lang geen pure stoner meer, ikzelf zie het meer als het roadburn genre wat hier besproken word. Zware langzame muziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |