(PS3) gamertag (username Fok!)quote:vandermar89 (vandermar)
Lordwaus (FUUUU)
ProngedWolf52 (tochweerhenk)
iwaninho (BDIL)
BPC Remspoor (Majkool)
Da Blankah (panter93)
tafel (gniffie)
StefAFCA (LitmanenAFCA)
S0n 0f N0rth (s0ul1991)
Tief Hoofd NL (Stink-ui)
Shyne85 (Burrito)
Frutmans (KrentebolHooft)
BuikSchuiver (donald_dick)
RuffRyder NL (dWc_RuffRyder)
ThaD16 (GotenSSJ)
(PC) Steam username (username Fok!)quote:Gastlyguy (Antilurker)
tomenkim (mrPanerai)
alionfiree (Baghdaddy)
Lastpost_NL (Lastpost)
Saekerhett (Saekerhett)
kleppie_leeroy (Leeroy)
TimKosterNL (Timmos)
Loipy (Lucaas)
GlenSpey (GlenSpey)
Ricky96-NL (Rickyszz)
Jesserdt (Lindgren)
quote:BootVluchteling (Bootje84)
Roel Driesvink (leaderroel)
Urbandarkknight (knight18)
nielsvandekoekelt (replay11nl)
Curuu (Curuu)
Fluffster (jagga)
RatedRSuperStar619 (s0ul1991)
Nu zit je in het goede topic.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:13 schreef Ouqz het volgende:
Irrealistisch slecht spel met matige gameplay, variatie en engine dat is gehyped door de massa. Jullie verdienen beter.
Vergelijkbaar wat mij betreft. Ik vind MW2 qua maps wat beter maar de gameplay hetzelfde.quote:
Dat is waar.... Maar denk dat 70% van de mensen die MW2 hebben gespeeld dit het slechte COD spel ooit vonden....quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:18 schreef Lucaas het volgende:
[..]
Daar heeft ieder z'n eigen mening over.
Ga lekker naar het battlefaal 3 topic.quote:
En qua variatie in de games zelf?quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Vergelijkbaar wat mij betreft. Ik vind MW2 qua maps wat beter maar de gameplay hetzelfde.
Nieuwe gametypes, nieuwe wapens, nieuwe maps enzo.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:23 schreef samuel94 het volgende:
[..]
En qua variatie in de games zelf?
Volgens mij bedoel je Battlefield? Of was het een zogenaamd grappige woordspelling?quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:22 schreef tochweerhenk het volgende:
Ga lekker naar het battlefaal 3 topic.
Voel je je aangevallen?quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:25 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je Battlefield? Of was het een zogenaamd grappige woordspelling?
Een AC130.quote:
De slechte engine, collision detection, ammo bug en static ping lag van Modern Warfare kennende, absoluut niet.quote:
Ok, koel man en wat is nu je punt?quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:32 schreef Ouqz het volgende:
[..]
De slechte engine, collision detection, ammo bug en static ping lag van Modern Warfare kennende, absoluut niet.
Prima verzorgd weer. Ben groot fan van Kill Confirmedquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:23 schreef samuel94 het volgende:
[..]
En qua variatie in de games zelf?
Als je dat niet kan afleiden, is die bij deze veranderd; het educatieve systeem op de basisschool omtrent begrijpend lezen is zorgwekkend slecht.quote:
Nee, maar wat jij zegt hoeft nog niet meteen daadwerkelijk een feit te zijn.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:14 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Als je dat niet kan afleiden, is die bij deze veranderd; het educatieve systeem op de basisschool omtrent begrijpend lezen is zorgwekkend slecht.
Het hoeft niet persé, maar het is wel zo. Ik ben de objectiviteit zelve.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:18 schreef rickyszz het volgende:
Nee, maar wat jij zegt hoeft nog niet meteen daadwerkelijk een feit te zijn.
Dan is het geen Turk he?quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:26 schreef j0rdiiii het volgende:
MW3 er maar bij gehaald voor wat fun met vrienden. Potje S&D, moet je in de game chat gaan. Komen we gelijk een hele clan tegen, ik killde iemand met een semtex nadat ik doodging. Eerste wat ik hoorde was 'je moeder, kanker mongool'. Daarna nog zo'n 100 keer kanker dit dat van zo'n 12 jarige turk die zich Lil Afgan noemt.
Geweldig wel, echt lachen.
Dus als mijn nickname Bin Laden is in Mw3, dan zou ik ook vast Bin Laden zijn volgens jou beredeneringquote:
Even een vraagje, heb je eerder in de clan FDNL gezeten?quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:22 schreef PasMaNNi het volgende:
Ben er nog niet over uit. krijg wel regelmatig een directx error. terwijl ik gewoon laatste versie heb + laatste drivers van mijn card en BF3 draait prima (behalve dat battle log een kut programma is)
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee dat kan toch heulemaal niet want die is dooooood haha1!1!111!1quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:34 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Dus als mijn nickname Bin Laden is in Mw3, dan zou ik ook vast Bin Laden zijn volgens jou beredenering
Algemeen bekend. Alleen bestellen als je echt geen haast hebtquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:27 schreef NrSiX het volgende:
Er was hier nog iemand met dezelfde frustraties als mij mbt Zavvi.com / nl.
Deze de game al ontvangen? Zit nu op precies 3 weken na verzending en 15 werkdagen verder nog geen game in huis, wat een pauperzooi
ouchhhhhhhhhhhhhhhh.........quote:[..]
Dan is het geen Turk he?
Wist ik dat maar van tevorenquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Algemeen bekend. Alleen bestellen als je echt geen haast hebt
Internetaankoop. 9 dagen na ontvangst recht om te retourneren en geld terug te krijgen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:59 schreef tochweerhenk het volgende:
Misschien heeft hij al betaald?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook de vele variatie en het vanzelfsprekende klimwerk tussen een muurtje en het abseilen is weer vet!
Zeker een van de beste singleplayers van dit jaar, en een stuk beter dan die van BF3 die ik al heb gespeeld.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
Jij bent echt compleet de weg kwijt en dan zeg ik het nog heel netjes.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:07 schreef vandermar het volgende:
Sowieso is het een kankerspel ik heb na 8 uur in totaal aan het spel te hebben besteed er geen plezier meer in. Ik vond Black ops vele malen leuker.
Sorry dat ik niet met de grote groep meeloopquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Jij bent echt compleet de weg kwijt en dan zeg ik het nog heel netjes.
Jammer.
Fifaquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet met de grote groep meeloop
Fifa 12 vind ik wel goed, itt fifa 11 die echt schurft was.quote:
Dat dan weer niet.. Het totaalpakket van de snelle, spectaculare sp, geballanceerde mp en toffe nieuwe survival maakt hem echt veel beter dan BO imo.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:07 schreef vandermar het volgende:
Sowieso is het een kankerspel ik heb na 8 uur in totaal aan het spel te hebben besteed er geen plezier meer in. Ik vond Black ops vele malen leuker.
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:07 schreef vandermar het volgende:
Ik vond Black ops vele malen leuker.
IK vind het niet eens zo fastpaced. Black ops kan hier wel aan tippen. Ik mis vooral de combi lightweight, SoH en marathon. En flakjacket en tac mask pro. Ghost was niet eens zo een heel erg probleem, alleen second chance. Maar dat laatste zit ook hier weer in. En de mappen waren in BO leuker.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:51 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Dat dan weer niet.. Het totaalpakket van de snelle, spectaculare sp, geballanceerde mp en toffe nieuwe survival maakt hem echt veel beter dan BO imo.
Klopt, zonde om hem dan terug te sturen hequote:Op zaterdag 26 november 2011 19:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Internetaankoop. 9 dagen na ontvangst recht om te retourneren en geld terug te krijgen.
Maar goed hij zal wel al onderweg zijn dus cancelen zal niet lukken. Terug sturen wel.
Dus je vindt BO sneller spelen dan MW3?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
IK vind het niet eens zo fastpaced. Black ops kan hier wel aan tippen. Ik mis vooral de combi lightweight, SoH en marathon. En flakjacket en tac mask pro. Ghost was niet eens zo een heel erg probleem, alleen second chance. Maar dat laatste zit ook hier weer in. En de mappen waren in BO leuker.
Lijkt mij ook ja.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:13 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Klopt, zonde om hem dan terug te sturen he
Ik ben blij dat de hele groep niet kanker te pas en te onpas roept. De rest lees ik dan al niet meer.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet met de grote groep meeloop
Je profiel niet meegenomen?!quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:04 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Kanker wat is dit.. Gister helemaal naar prestige 1 lvl 45 gespeeld, log ik nu in bij een vriend, ben ik weer terug op prestige 1 lvl 21.. Kk spel
Sorry meneer die nooit eens iets fouts doet. Ik neem aan dat je ook nooit buiten komt? Je oren zullen anders ondertussen wel wenen van de woorden die je tegenkomt. Denk je dat ik er mee spot? Dan kom je mooi van een koude kermis thuis. Ik spot nergens mee, mijn oma heeft kanker en ik ben een vriend verloren aan kanker. Ik ben christen, mag ik dan ook niet godverdomme zeggen?quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ben blij dat de hele groep niet kanker te pas en te onpas roept. De rest lees ik dan al niet meer.
Mijn fout.
Op het moment zeker, het stikt van de hoekjes knuffelaars en dat is schijtirritant. BO is prima mits je geen TDM speelt, meest kutte game mode ooit bedacht.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:42 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Dus je vindt BO sneller spelen dan MW3?
En ik vind het de meest kuttequote:Op zaterdag 26 november 2011 23:42 schreef tochweerhenk het volgende:
En toch is het de meest gespeelde mode.
Op alle COD's.
"quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sorry meneer die nooit eens iets fouts doet. Ik neem aan dat je ook nooit buiten komt? Je oren zullen anders ondertussen wel wenen van de woorden die je tegenkomt. Denk je dat ik er mee spot? Dan kom je mooi van een koude kermis thuis. Ik spot nergens mee, mijn oma heeft kanker en ik ben een vriend verloren aan kanker. Ik ben christen, mag ik dan ook niet godverdomme zeggen?
quote:
Echt!?quote:
Nou, ik zag een Feyenoord-UI, dus zo raar is het niet dat ik dacht dat je niet zo slim was.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Echt!?
The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid
Uitzondering op de regel hieroquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nou, ik zag een Feyenoord-UI, dus zo raar is het niet dat ik dacht dat je niet zo slim was.
Een woord als kanker kan niet door de beugel maar tyfus en tering wel? Meten met 2 regels noem ik zoiets. EN het is echt niet zo dat ik veelvuldig deze woorden heb, als ik een beetje nijdig ben dan typ ik daar naar.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:57 schreef KrentebolHooft het volgende:
Jezus vandermar, stop met jezelf voor schut te zetten
Kan niet, als ze zelf thuis ook een xbox hebben met gold live, dan kan hij zijn gamertag even in je xbox zetten.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:57 schreef Slickk het volgende:
Hoe kan ik 2 vrienden van me als ze bij mij zijn online laten spelen maar niet dat ze mijn k/d ratio verneuken?
Ik kan wel iemand als gast mee laten spelen maar die heeft geen invloed op mijn score zover ik weet... Alleen als ik ze beide online laat spelen en ze weten nog niet hoe alles werkt gaat mijn k/d ratio weer naar de klote. Ik heb het nu over Xbox trouwens.
Je kunt je toch wel enigszins voorstellen dat mensen zich eerder gekwetst (of wat dan ook) voelen door het woord 'kanker' dan het woord 'tyfus'? Of begrijp je dat niet? En je noemt zoiets meten met 2 regels?quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Een woord als kanker kan niet door de beugel maar tyfus en tering wel? Meten met 2 regels noem ik zoiets. EN het is echt niet zo dat ik veelvuldig deze woorden heb, als ik een beetje nijdig ben dan typ ik daar naar.
My bad, ik geef toe een andere woordkeuze beter had geweest maar je zo druk er om maken?
Mja zoiets dacht ik al, maar de vrienden met een Xbox hebben wel genoeg skills dus dat is het probleem niet.quote:Op zondag 27 november 2011 00:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kan niet, als ze zelf thuis ook een xbox hebben met gold live, dan kan hij zijn gamertag even in je xbox zetten.
Je punt is gemaakt laat het los.quote:Op zondag 27 november 2011 00:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je kunt je toch wel enigszins voorstellen dat mensen zich eerder gekwetst (of wat dan ook) voelen door het woord 'kanker' dan het woord 'tyfus'? Of begrijp je dat niet? En je noemt zoiets meten met 2 regels?
quote:
Tyfus is even erg als kanker. Aan beide gaan mensen dood en daar kan ik niks aan veranderen en jij evenmin. Ga jij elke keer biechten wanneer je godver zegt? Ik zeg dat ik andere woorden misschien had moeten gebruiken maar dat sommige mensen gelijk beginnen te janken? Dan kan je beter in een klooster gaan leven.quote:Op zondag 27 november 2011 00:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je kunt je toch wel enigszins voorstellen dat mensen zich eerder gekwetst (of wat dan ook) voelen door het woord 'kanker' dan het woord 'tyfus'? Of begrijp je dat niet? En je noemt zoiets meten met 2 regels?
0.65 ofzoquote:Op zondag 27 november 2011 00:48 schreef Antilurker het volgende:
MIJN K/D IS 1.48!!
WAT IS DIE VAN JULLIE?
Ach jaquote:
Kan best kloppen, heb al een paar dagen niet meer online gespeeld. Ben nu bezig met Survival in Special Ops, kijken hoe ver ik kan komen in mijn eentjequote:Op zondag 27 november 2011 00:53 schreef Antilurker het volgende:
[..]
Ach ja![]()
Ik las ergens dat er een update was tegen de lag? Volgens mij klopte dat wel want ik had vanmiddag (bijna) geen lag meer
Ik speel veel met vrienden online en split screen met m'n broertjequote:Op zondag 27 november 2011 00:54 schreef Toempf het volgende:
[..]
Kan best kloppen, heb al een paar dagen niet meer online gespeeld. Ben nu bezig met Survival in Special Ops, kijken hoe ver ik kan komen in mijn eentje
Ja, sorry. Wist ook niet dat men er compleet los op zou gaanquote:
Nee nu ik thuis ben ben ik ook gewoon weer lvl 21. Meer danquote:
Komt die 1 maart of 3 januari? Hoop dat er mappacks van BO tussen zitten, maar dat zal wel nietquote:
beetje jammer dit.quote:
Je hoeft het niet te kopen.quote:Op zondag 27 november 2011 12:26 schreef corkydiggles het volgende:
[..]
beetje jammer dit.
15 euro betalen voor een paar oude maps die ze even hebben overgezet.
meest karige bedrijf die er is.
zelfs sims is nog minder uitgemolken.
Ik heb geen idee waar je het over hebt want daar had ik het helemaal niet over in mijn post.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Een woord als kanker kan niet door de beugel maar tyfus en tering wel? Meten met 2 regels noem ik zoiets. EN het is echt niet zo dat ik veelvuldig deze woorden heb, als ik een beetje nijdig ben dan typ ik daar naar.
My bad, ik geef toe een andere woordkeuze beter had geweest maar je zo druk er om maken?
alle standaard mappen van MW3 zijn zo kut dat ik hoop dat ze MW2 mappen erin stoppen, misschien wordt het spel dan nog eens leuk om te spelenquote:Op zondag 27 november 2011 12:29 schreef Godtje het volgende:
Je hoeft het niet te kopen.
Er zitten vanaf de start al vrij veel maps in.
Ik heb bij bo ook niks gekocht.
Ik vind ze met de steegjes, doorgangen en relatief klein wel even wennen en als er in een mappack enkele grotere open velden zitten zal ik die idd wat sneller kopen. Maar ik vind het voor de verandering wel leuk en sommige als ik ze beter leer kennen beginnen steeds leuker te worden.quote:Op zondag 27 november 2011 12:42 schreef De_Nylon_Badmuts het volgende:
[..]
alle standaard mappen van MW3 zijn zo kut dat ik hoop dat ze MW2 mappen erin stoppen, misschien wordt het spel dan nog eens leuk om te spelen
Deze is fan-made en komt dus niet daadwerkelijk uit. Er is ook een zogenaamde trailer van en het zou dan de maps terminal, favela en nog een 3 bevatten maar dit is dus niets officieels.quote:
Inderdaad. Ik hoop dat de mappen van MW2 terugkomen in een mappack want die waren heel goed achteraf gezien.quote:Op zondag 27 november 2011 13:00 schreef De_Nylon_Badmuts het volgende:
ik raak er niet aan gewend, lekker rushen is bijna onmogelijk door de vele hoekjes en gangen, plus het spawn systeem in dit spel maakt het nog frustrerender dan het al is, MW2 speelt zoveel beter door de open maps, echt een misser van IW
1.26quote:Op zondag 27 november 2011 00:48 schreef Antilurker het volgende:
MIJN K/D IS 1.48!!
WAT IS DIE VAN JULLIE?
Terminal.quote:Op zondag 27 november 2011 13:46 schreef Godtje het volgende:
Over de mappack
Heeften trouwens iemand elite genomen?
Wat een mongool moet je dan wel niet zijn om alsnog met kanker dit kanker dat te lopen schelden.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sorry meneer die nooit eens iets fouts doet. Ik neem aan dat je ook nooit buiten komt? Je oren zullen anders ondertussen wel wenen van de woorden die je tegenkomt. Denk je dat ik er mee spot? Dan kom je mooi van een koude kermis thuis. Ik spot nergens mee, mijn oma heeft kanker en ik ben een vriend verloren aan kanker. Ik ben christen, mag ik dan ook niet godverdomme zeggen?
Laat het gaan.quote:Op zondag 27 november 2011 13:59 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Wat een mongool moet je dan wel niet zijn om alsnog met kanker dit kanker dat te lopen schelden.
Ik heb elitequote:Op zondag 27 november 2011 13:46 schreef Godtje het volgende:
Over de mappack
Het heeft een hele tijd niet gewerkt bij mij, heb er sinds dien niet meer op gekeken om eerlijk te zijn. Vind het het geld niet waard helaas.quote:
Maar je krijgt de mappacks gratis.En je krijgt de maps per maand?quote:Op zondag 27 november 2011 14:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het heeft een hele tijd niet gewerkt bij mij, heb er sinds dien niet meer op gekeken om eerlijk te zijn. Vind het het geld niet waard helaas.
Ohja niet eens aan gedacht dat ik die dan gratis kreeg.quote:Op zondag 27 november 2011 14:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar je krijgt de mappacks gratis.En je krijgt de maps per maand?
En het kost 50euro per jaar?
Verwacht 3 of 4 mappacks?
Dat scheelt dus al 3 keer 15 euro.quote:Op zondag 27 november 2011 14:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ohja niet eens aan gedacht dat ik die dan gratis kreeg.Lol.
Ik zou gaan voor het McChicken menu, large, met cola en dubbele fritessaus. Daarna nog een McFlurry M&M's.quote:Op zondag 27 november 2011 14:16 schreef ClioSporT het volgende:
Wat zijn jullie favo weapons eigenlijk?
Ik kan maar niet beslissen welke ik nou de beste vindt.
Ik heb de M4A1 gebruikt tot aan level 50 en heel af en toe de Scar. Op level 50 aangekomen nam ik de ACR.
Toen kreeg ik vervolgens de AK47 alleen is er eigenlijk geen enkele hele grote map waar de AK goed zou kunnen werken dus is deze absoluut niet mijn favoriet.
Kleine maps die veelal in gebouwen afspelen gebruik ik dan weer UMP of MP7 en eigenlijk voornamelijk FMG9 akimbo![]()
Kortom, de M4A1, SCAR en de ACR kan je denk ik wel in 1 groep zetten.
Welke zouden jullie kiezen uit dit groepje en welke proficiencies en perks nemen jullie dan?
Jaquote:Op zondag 27 november 2011 13:46 schreef Godtje het volgende:
Over de mappack
Met als toetje je geile blonde zus..quote:Op zondag 27 november 2011 14:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor het McChicken menu, large, met cola en dubbele fritessaus. Daarna nog een McFlurry M&M's.
Alsof de AK zon goed wapen is voor lange afstanden. Het is meer een wapen voor short-medium range dan medium-long. Met zn toch wel aanzienlijke recoil vind ik het meer een spray en pray wapen waarmee je lekker je weg maait in CQC. Scavenger en Steady Aim erop en lekker in het rond schieten.quote:Op zondag 27 november 2011 14:16 schreef ClioSporT het volgende:
Toen kreeg ik vervolgens de AK47 alleen is er eigenlijk geen enkele hele grote map waar de AK goed zou kunnen werken dus is deze absoluut niet mijn favoriet.
Godver, daar heb ik wel extreem veel zin in nuquote:Op zondag 27 november 2011 14:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor het McChicken menu, large, met cola en dubbele fritessaus. Daarna nog een McFlurry M&M's.
Met een red dot is de ak prima voor grote maps vind ik.quote:Op zondag 27 november 2011 14:24 schreef FUUUU het volgende:
[..]
Alsof de AK zon goed wapen is voor lange afstanden. Het is meer een wapen voor short-medium range dan medium-long. Met zn toch wel aanzienlijke recoil vind ik het meer een spray en pray wapen waarmee je lekker je weg maait in CQC. Scavenger en Steady Aim erop en lekker in het rond schieten.
Pizza Hawaï.quote:Op zondag 27 november 2011 14:22 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Met als toetje je geile blonde zus..
Maar wat is je favo weapon ?
Een shoarma Michhas met veel lekkere klodders witte saus over het hele geheel lijkt mij wel lekker..quote:
Epenisquote:Op zondag 27 november 2011 15:48 schreef GlenSpey het volgende:
Kom ik in een al lopend potje Domination waarmee we met 70 tegen 130 punten achterstaan. Het potje is dus al een tijdje aan de gang. Binnen 40 punten ben ik koploper van het eigen teamidioten ook in dit spel
dat is ook zo.quote:Op zondag 27 november 2011 12:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te kopen.
Er zitten vanaf de start al vrij veel maps in.
Ik heb bij bo ook niks gekocht.
Denk je nou echt dat dat ze interresseert, behalve voor het verkopen van dlc? als ze die 60 euro binnen hebben dondert het ze geen moer.quote:Op zondag 27 november 2011 17:52 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar ze moeten toch doorhebben dat als ze gratis maps geven, mensen langer en meer blijven spelen.
Type 95 met Red Dot + Rapid Fire = geweldig.quote:Op zondag 27 november 2011 14:16 schreef ClioSporT het volgende:
Wat zijn jullie favo weapons eigenlijk?
Ik kan maar niet beslissen welke ik nou de beste vindt.
Ik heb de M4A1 gebruikt tot aan level 50 en heel af en toe de Scar. Op level 50 aangekomen nam ik de ACR.
Kleine maps die veelal in gebouwen afspelen gebruik ik dan weer UMP of MP7 en eigenlijk voornamelijk FMG9 akimbo![]()
Kortom, de M4A1, SCAR en de ACR kan je denk ik wel in 1 groep zetten.
Welke zouden jullie kiezen uit dit groepje en welke proficiencies en perks nemen jullie dan?
Sensitivity hoger of lager zetten helpt veel. En meerdere wapens uitproberenquote:Op zondag 27 november 2011 18:44 schreef DannyDeko het volgende:
Aimen op de console is een bitch. Ik bak er niets van
En de beste mappack komt dan waarschijnlijk net als het bij iedereen aflooptquote:Op zondag 27 november 2011 14:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar je krijgt de mappacks gratis.En je krijgt de maps per maand?
En het kost 50euro per jaar?
Verwacht 3 of 4 mappacks?
Dan is er toch de nieuwe weer neem ik aan. Dus dat lijkt mij sterk.quote:Op zondag 27 november 2011 19:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En de beste mappack komt dan waarschijnlijk net als het bij iedereen afloopt
ja, pak hem! die smiechtquote:Op zondag 27 november 2011 19:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan is er toch de nieuwe weer neem ik aan. Dus dat lijkt mij sterk.
jaquote:Op zondag 27 november 2011 19:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waar heb je het over?Iets verkeerds gesnoven?
Duh, zij komen er mee weg omdat de spelers dat toelaten, dus waarom zouden ze dat niet doenquote:Op zondag 27 november 2011 19:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En de beste mappack komt dan waarschijnlijk net als het bij iedereen afloopt
Tuurlijk boeit dat ze wel, ze moeten een goed spel afleveren zodat iedereen ze koopt. Als het ze niks zou boeien zouden ze geen meerdere delen meer kunnen maken, omdat iedereen dan weet dat het en kutspel is en dan kopen ze het niet meer.quote:Op zondag 27 november 2011 17:54 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat dat ze interresseert, behalve voor het verkopen van dlc? als ze die 60 euro binnen hebben dondert het ze geen moer.
Wa nou kutquote:Op zondag 27 november 2011 20:56 schreef Gramulanion het volgende:
Al die Nederlanders die dit spelers zijn mongolen, punt.
Ook allemaal Brabanders of Tukkers.![]()
Galil is zeker een heldenwapenquote:Op zondag 27 november 2011 21:21 schreef vandermar het volgende:
Galilhelaas zit die niet in MW3. BO, miss u
Ja, alleen de recoilquote:Op zondag 27 november 2011 22:56 schreef gebruikersnaam_17 het volgende:
Zit er eigenlijk een ak 74 in MW3 multiplayer? Heb hem namelijk wel gebruikt in de singleplayer.
74 he. Volgens mij zit 'ie er niet in.quote:Op zondag 27 november 2011 23:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, alleen de recoilstuitert alle kanten op.
(let op deze reactie is niet gebasseerd op bevindingen van bovengetekende)
Zijn inderdaad echt debielenquote:Op zondag 27 november 2011 20:56 schreef Gramulanion het volgende:
Als je geen Brabander of Tukker bent ben je dan ook geen mongool?quote:Op zondag 27 november 2011 20:56 schreef Gramulanion het volgende:
Moet jij vragen of je een mongool bent?quote:Op zondag 27 november 2011 23:47 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Als je geen Brabander of Tukker bent ben je dan ook geen mongool?
Jong geef je adres jonge kk klappe kk gekquote:Op maandag 28 november 2011 00:27 schreef Undergod het volgende:
[..]
Moet jij vragen of je een mongool bent?
Daar staan je prestIge Plaatjes van vorige CODsquote:Op maandag 28 november 2011 07:15 schreef Godtje het volgende:
In je player banner is ruimte voor iets van 4 emblems naast je zelfs gekozen emblem.
Hoe komen die daar? Wat zijn ze?
Ik kan geen plaatjes vinden om het duidelijker te maken.
Ohhhquote:Op maandag 28 november 2011 07:18 schreef Antilurker het volgende:
[..]
Daar staan je prestIge Plaatjes van vorige CODs
of je rank als je geen (nog) prestige deedquote:Op maandag 28 november 2011 07:18 schreef Antilurker het volgende:
[..]
Daar staan je prestIge Plaatjes van vorige CODs
Het was bij mij meer dat mijn broer en een vriend er eentje extra hadden terwijl ze lager zijn in rank.quote:Op maandag 28 november 2011 07:23 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
of je rank als je geen (nog) prestige deed
Je krijgt alleen het wapen zelf. Nadat Create a Class vrijkomt (lvl 4?) is je gekozen item direct beschikbaar.quote:Op maandag 28 november 2011 09:51 schreef DSS24 het volgende:
Hoi stelletje mongolen. Fijn weekend gehad allen?
Ik neem aan van wel, als ik dit topic zo doorlees![]()
Als je een wapen unlocked om mee te nemen naar prestige, blijft dan ook alles beschikbaar wat je vrijgespeeld hebt op het wapen zelf? Of moet je dat wel opnieuw vrijspelen?
Hey hoerenjong. Het weekend is zelfs nog aan de gang hierquote:Op maandag 28 november 2011 09:51 schreef DSS24 het volgende:
Hoi stelletje mongolen. Fijn weekend gehad allen?
Ah thanks. De boeiende attachments zijn toch zo vrijgespeeld.quote:Op maandag 28 november 2011 11:27 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Je krijgt alleen het wapen zelf. Nadat Create a Class vrijkomt (lvl 4?) is je gekozen item direct beschikbaar.
Hoe weet je dat mijn moeder hoer isquote:Op maandag 28 november 2011 11:29 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Hey hoerenjong. Het weekend is zelfs nog aan de gang hier
gr gr
Xbox, PS3 of PC?quote:Op zondag 27 november 2011 22:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kan iemand mij in de OP zetten? Tahie81 is username mocht je lekker je K/D willen ophogen![]()
Ik dacht laatst dat een FOK!ker op de XBOX THC in zijn naam had.quote:Op maandag 28 november 2011 15:18 schreef Burrito het volgende:
Toch wel triest veel mensen die het leuk vinden om in een hoekje van de map voorbijgangers af te schieten. Volgens een vriend van me zijn het altijd mensen met THC in hun naam(die zijn te stoned om te rennen)
Hij gaat nu elke keer de lobby uit als er THC'ers inzitten
DIT!quote:Op maandag 28 november 2011 17:37 schreef mash_ het volgende:
Het valt mij sowieso op dat Nederlanders vaak campers zijn. Geen idee of het echt zo is, of dat het me gewoon opvalt.
Ja, maar ondertussen ben je dan wel je killstreak kwijt. En gaan ze gewoon weer ergens anders zitten.quote:Op maandag 28 november 2011 18:29 schreef Undergod het volgende:
Echte campers haal je er toch uit door de kill cam te bekijken. Granaatje erop, en knallen!
En dan zitten ze op net een ander plekje...quote:Op maandag 28 november 2011 18:29 schreef Undergod het volgende:
Echte campers haal je er toch uit door de kill cam te bekijken. Granaatje erop, en knallen!
Dat deed ik altijd!quote:Op maandag 28 november 2011 19:36 schreef tochweerhenk het volgende:
Dat is alleen leuk als je je teamgenoten dood maakt.
Jeuj, is Elite toch ergens goed voorquote:Het klinkt niet gek als we zeggen dat Call of Duty: Modern Warfare 3 downloadable content krijgt. Echter, we wisten nog niet wat er zou komen, tot nu, want de eerste details zijn gelekt. De eerste DLC krijgt naar alle waarschijnlijkheid vijf maps en voor premium-leden van Call of Duty: Elite zijn ze als eerste beschikbaar.
"Morning Wood," "Concrete," "Park," "Italy," and "Overwatch."
De uitgelekte informatie is al verwijderd, maar de details stromen vol over het internet. De namen van de mogelijke maps zijn bekend, namelijk 'Morning Wood', 'Concrete', 'Park', 'Italy' en 'Overwatch'. Die laatste naam klinkt erg bekend in de oren en dat klopt ook, want Overwatch is een map uit Modern Warfare 2.
Verdere details zijn niet bekend, maar Activision zal binnenkort vast de DLC officieel onthullen.
Denk het niet aangezien het aan dat account gekoppeld is omdat ie Elite heeftquote:Op maandag 28 november 2011 19:46 schreef Antilurker het volgende:
Als je Elite koopt he, is dat dan voor 1 account, of gewoon voor de gehele Playstation?
Dan moet ik dus 100 euro uitgeven daaraan als m'n broertje ook Elite wil? En met die mappacks, gaat dat wel per PS3?quote:Op maandag 28 november 2011 19:48 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Denk het niet aangezien het aan dat account gekoppeld is omdat ie Elite heeft
Ik weet het niet zeker.quote:Op maandag 28 november 2011 19:58 schreef Antilurker het volgende:
[..]
Dan moet ik dus 100 euro uitgeven daaraan als m'n broertje ook Elite wil? En met die mappacks, gaat dat wel per PS3?
Haha, echt?quote:Op maandag 28 november 2011 22:39 schreef KrentebolHooft het volgende:
Best wel grappig als je de bom oppakt. 'We've set you up the bomb!'
"Morning Wood"quote:Op maandag 28 november 2011 19:44 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Jeuj, is Elite toch ergens goed voor
Bron
Ja!quote:Op maandag 28 november 2011 22:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kan je als groep ook samen spelen?
Zo wordt ie nog beterquote:Op dinsdag 29 november 2011 00:09 schreef FUUUU het volgende:
striker is echt een bazen wapen zeker in ffa
Ik heb gisteren voor het eerst met Specialist strike package gespeel.quote:Op maandag 28 november 2011 22:50 schreef paul1501 het volgende:
[..]
Haha, echt?Mooie verwijzing.
Ik had MW3 eerst op de PC gehaald, maar was daar echt verschrikkelijk en heb 'm toen voor de PS3 gekocht. Vind het redelijk simpel om hoge killstreaks te halen, maar de Juggernaut, Osprey etc. kunnen met niet echt boeien.
Iemand al ervaring met de specialist package? Is het fijn om te gebruiken, want ik wil wat MOABs gaan halen
Dan begin ik met mn PP90 inclusief range en rapid fire.quote:The Specialist Package is special in that instead of equipment and air support, players are rewarded with additional perks upon completing the required Strike Chain. Extra perks are obtained after getting two, four, and six points in a row without dying. If a player achieves eight point streak, they are rewarded with all Specialist-compatible perks, an additional "Specialist Bonus" in the form of experience, and all Weapon Proficiencies except for Breath and Attachments. All perks except for Overkill can be selected, although players can use Overkill as one of their starting three perks. Pro perks are only awarded if they have been attained. Once the player dies, they lose any of the extra perks and must start the strike chain over. The player may choose what perks will be gained in the Create-A-Class menu and even exclude perks from the eight chain that could actually negatively impact the player's preferred method of fighting. The Specialist Package is a popular choice among players who are trying to obtain the M.O.A.B..
Dat idee had ik al hier ja... Mooi volkquote:
Waarom zou je hardliner aandoen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:29 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren voor het eerst met Specialist strike package gespeel.
Het is echt geniaal. Ik zet eerst SoH, Hardline en Stalker aan.
Na 1 kill krijg ik dan extreme conditioning.
Weer 2 erbij is voor mij quickdraw.
Weer 2 erbij is assassin.
En bij in totaal 7 kills gaat het helemaal losLet wel, dit is met hardline als basis.
[..]
Dan begin ik met mn PP90 inclusief range en rapid fire.
Met je mags red je het net tot scavenger is geactiveerd, dus 7 kills maken met hardline.
Door hardliner heb je na 1 kill al een perk. Anders zou je er 2 moeten maken. Alles wat ik typte is gebaseerd op hardline als basis.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:25 schreef mash_ het volgende:
[..]
Waarom zou je hardliner aandoen?Nogal zonde. Je hebt na 1 kill dan al je eerste extra perk. Maar die perk zou je sowieso al hebben als je geen hardliner aanhad. Van de rest blijft het gewoon om de 2 kills een perk erbij. Enige is dat je nu na 7 kills alles hebt inplaats van 8. Maar dat is ook niet zo boeiend.
En geen scavanger?Ik ben allang door mijn kogels heen als ik 7 kills heb. van de rest vind ik extreme conditioning totaal niet boeiend. Je kan iets langer rennen maar thats it. Maar iedereen zijn ding.
In CoD4 deed ik alleen maar hardcorequote:Op dinsdag 29 november 2011 09:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat idee had ik al hier ja... Mooi volk
Klopt, maar stel je gebruikt geen hardline. Dan begin je dus met 3 perks en bij 2 kills heb je er 4 die je gebruikt. Als je wel hardline gebruikt begin je eigenlijk met 2 perks, want de 3e (hardline) heeft geen invloed op je spel. Je moet dan wachten tot je 3 kills hebt tot je 4 perks gebruikt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:33 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Door hardliner heb je na 1 kill al een perk. Anders zou je er 2 moeten maken. Alles wat ik typte is gebaseerd op hardline als basis.
En ik ben idd nog aan het uitvinden wat de beste instelling is. Maar zonder hardline krijg je op 2, 4 , 6 en 8 kills killstreaks.
Nu met 1, 3, 5, en 7.
Dit dusquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:45 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Klopt, maar stel je gebruikt geen hardline. Dan begin je dus met 3 perks en bij 2 kills heb je er 4 die je gebruikt. Als je wel hardline gebruikt begin je eigenlijk met 2 perks, want de 3e (hardline) heeft geen invloed op je spel. Je moet dan wachten tot je 3 kills hebt tot je 4 perks gebruikt.
Voor jou misschien perfectquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:21 schreef xSoDx het volgende:
voor specialist; (dé perfect setup)
Blind eye, hardline pro, marksman
1ste kill -> sleight of hand
3de kill -> scavenger
5de kill -> assasin pro
pp90 silenced + rapid fire
stinger
throwing knife, flash
hardline pro zodat je ook op assists kills krijgt..
flash hits zorgen regelmatig voor kills.. (2 assists = 1 kill)
Daarom dus hardline gebruiken... Het is zoveel beter omdat je de rest binnen no time vrij speelt..
Nee. Echt alleen je kills.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:36 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Tellen 2 assist ook voor 1 kill als je voor een moab gaat?
quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:38 schreef mash_ het volgende:
wtfik krijg nu opeens dit:
CONGRATULATIONS!
YOUR CALL OF DUTY® ELITE REGISTRATION IS COMPLETE.
You have received your Double XP.
Heb ik ook lekker veel aan.. Had het veel eerder moeten hebben. Ik ben nu al level 80 en ga niet prestige
Iedereen zijn ding hequote:Op dinsdag 29 november 2011 11:45 schreef DSS24 het volgende:
[..]![]()
Ik kreeg ook een bericht om elite toen ik mij weer een keer aanmeldde.
You've received double XP terwijl ik deze al gekregen had. Daarna startte ik COD op maar kreeg heulegaar niets.
Trouwens, mijn K/D ratio is 1.1 dus hardline is voor mij sowieso handig.
En terecht support killstreaks horen geen.stealth bombers en Osprey airdrops te bevatten.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
Ik vind die Osprey echt slecht.
Heb hem in Support aan staan maar van de 3x is ie gelijk binnen 5sec kapot geknalt.
met groundwar zijn in de laatste 2 min van het potje echt iets van 5/6/7 stealthbombersquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En terecht support killstreaks horen geen.stealth bombers en Osprey airdrops te bevatten.
Ja, kijk die stealthbomber snapte ik ook niet helemaal. Maar Osprey dropt gewoon carepackages en defend die. Dus eigenlijk wel terecht.quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En terecht support killstreaks horen geen.stealth bombers en Osprey airdrops te bevatten.
Vind het vooral kut dat mijn scherm helemaal uitflipt terwijl ik die shit niet in roepquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:09 schreef mash_ het volgende:
[..]
met groundwar zijn in de laatste 2 min van het potje echt iets van 5/6/7 stealthbombersZo irritant.
Ja, dat is wat ik er zo kut aan vind. Van de rest ga ik amper dood door die dingen. Maar dat schudden van je schermquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vind het vooral kut dat mijn scherm helemaal uitflipt terwijl ik die shit niet in roep
Tegen de tijd dat jij je 3e kill hebt gemaakt zullen een aantal vijanden dat ook al wel hebben gedaan. En dat betekent meestal enemy UAV's. Dus ik zou assassin als 3e kill perk nemen en scavenger als 5e kill. Na 3 kills ben je toch niet al door ál je kogels heen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:21 schreef xSoDx het volgende:
voor specialist; (dé perfect setup)
Blind eye, hardline pro, marksman
1ste kill -> sleight of hand
3de kill -> scavenger
5de kill -> assasin pro
pp90 silenced + rapid fire
stinger
throwing knife, flash
hardline pro zodat je ook op assists kills krijgt..
flash hits zorgen regelmatig voor kills.. (2 assists = 1 kill)
Daarom dus hardline gebruiken... Het is zoveel beter omdat je de rest binnen no time vrij speelt..
Sleight of hand moet je bij dit wapen zeker wel gebruiken. Zo sloom.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:00 schreef mash_ het volgende:
Mijn favo class:
[ afbeelding ]
Staat er niet goed bij: maar is ook met rapid fire
Ik gebruik deze setup al tijden als Rush class voor de kleine maps. Alleen gebruik ik in plaats van SoH de Scavenger perk, dat werkt toch net iets lekkerder vooral als je de FMG als standaard gebruikt. Die herlaad toch al behoorlijk snel van zichzelf.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:00 schreef mash_ het volgende:
Mijn favo class:
[ afbeelding ]
Staat er niet goed bij: maar is ook met rapid fire
Stealth Bomber niet nee, die osprey wel want die dropt alleen maar support packages, op de boobytrap naquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als ik geen Specalist gebruik maar assault dan gebruik ik ook scavangerquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:17 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik gebruik deze setup al tijden als Rush class voor de kleine maps. Alleen gebruik ik in plaats van SoH de Scavenger perk, dat werkt toch net iets lekkerder vooral als je de FMG als standaard gebruikt. Die herlaad toch al behoorlijk snel van zichzelf.
Bij de PP90 gebruik ik range als proficiency samen met de red dot sight, om de zeldzame long-range vijand (op maps als Dome en Hardhat) alsnog uit te kunnen schakelen.
tuurlijk wel. Stealth Bomber misschien niet hoewel ik die wel heb aan staan. Maar een Osprey zeker wel. Allemaal care packages die je team supporten en zorg dat je van tevoren een sentry gun er bij neer zet. En een rookgranaat gooit en pakken maar. Heb er volgens mij al 46 gehadquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach meningen verschillenquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:27 schreef Roces18 het volgende:
[..]
tuurlijk wel. Stealth Bomber misschien niet hoewel ik die wel heb aan staan. Maar een Osprey zeker wel. Allemaal care packages die je team supporten en zorg dat je van tevoren een sentry gun er bij neer zet. En een rookgranaat gooit en pakken maar. Heb er volgens mij al 46 gehad(Maar in kleine maps gooi ik ze wel uit de map zoals bij Dome, anders heb je teveel kans dat de tegenstander ze pakt)
Kortom, shotguns hebben extended mags nodig.quote:
Ja ik dropshot in alle mw games aangezien mijn knive nooit werkt. Vaak schiet je toch wat kogels over als iemand prone gaat en zeker in mw3 waar geweren zo snel killen is dit handigquote:Op woensdag 30 november 2011 09:10 schreef DSS24 het volgende:
Gebruiken jullie dropshotten vaak? Ik doe het nooit maar telkens bukt en ligt de tegenstander en wint dan ook nog. Alsof het raak schieten minder goed geregistreerd wordt.
Ja ik ga ook de layout aanpassen naar tactical. Knife met B moet ook goed te doen zijn lijkt mij.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:23 schreef DeeBee het volgende:
Mijn dropshot reflex werkt prima ja (speel met tactical lay-out dus R3 indrukken is prone), m'n knife-reflex is eerder wat weg...
Hoe bedoel je, knife nooit werkt?quote:Op woensdag 30 november 2011 09:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ik dropshot in alle mw games aangezien mijn knive nooit werkt. Vaak schiet je toch wat kogels over als iemand prone gaat en zeker in mw3 waar geweren zo snel killen is dit handig
Het was te lastig?quote:Op woensdag 30 november 2011 12:30 schreef Kutstudent het volgende:
Ben maar weer geswitched naar battlefield.
n00b reportingquote:Op woensdag 30 november 2011 12:26 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ja ik ga ook de layout aanpassen naar tactical. Knife met B moet ook goed te doen zijn lijkt mij.
[..]
Hoe bedoel je, knife nooit werkt?
Je moet eigenlijk wel dropshotten wil je betere scores halen aangezien de meeste het doen.
quote:Op woensdag 30 november 2011 13:08 schreef Brawler het volgende:
[..]
n00b reportingWat is dropshotten?
Schietend gaan liggen als je iemand (dichtbij) tegenkomtquote:Op woensdag 30 november 2011 13:08 schreef Brawler het volgende:
[..]
n00b reportingWat is dropshotten?
Jij bent ook weer goed bezig hequote:Op woensdag 30 november 2011 13:13 schreef BzP het volgende:
[..]
Schietend gaan liggen als je iemand (dichtbij) tegenkomt
Ik bedoel in mw3quote:
Ah op die fietsquote:Op woensdag 30 november 2011 13:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik bedoel in mw3prestige alweer. Goeie k/d ratio.
Idd heb precies hetzelfde met die k/d ratioquote:Op woensdag 30 november 2011 13:21 schreef BzP het volgende:
[..]
Ah op die fiets
Ja ik wil nog 1 x prestigen voor wat custom classes.
Ennige nadeel aan een fijne kd is dat je je kapot ergert als het even niet goed gaat
Heb ik al gedaan, heb 6 classes nu, wil er 7.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Idd heb precies hetzelfde met die k/d ratiosoms speel ik gewoon liever niet als ik onder invloed ofso ben omdat ik dan denk dat ik die shit verneuk
je kan trouwens extra custom class kopen met een prestige token.
Ja klopt, hadden we met BO ook al afgesproken maar jij doet altijd Domination.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:28 schreef BzP het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, heb 6 classes nu, wil er 7.
Als ik te stoned ben, game ik ook niet meer want dan verneuk ik toch alles.
En als maten er zijn dan heb ik mn devildriver account.
Maar als je online bent kun je beter bij ons in de party komen, scheelt echt een hoop vaak.
Iedereen speelt voor zn eigen vormen van plezier...quote:Op woensdag 30 november 2011 13:29 schreef mash_ het volgende:
wtf maakt het nou weer uit of je je k/d verneukt
wat is dat?quote:Op woensdag 30 november 2011 13:33 schreef BzP het volgende:
[..]
Iedereen speelt voor zn eigen vormen van plezier...
Mensen die gaan kabeltrekken/dashboarden voor kd, dat is best triest
Want dan heb je nepstats
Ik haat DOM bij mw3quote:Op woensdag 30 november 2011 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja klopt, hadden we met BO ook al afgesproken maar jij doet altijd Domination.
Mij te ingewikkeld
Internetkabeltrekken zodat je slechte game niet wordt geregistreerdquote:
Tja ik speel opzich ook best vaak voor een hoge k/d. Maar ik ga ook gewoon dronken spelen, en klote met riot shield en sniper enzo wat mijn k/d dan weer verneuktquote:Op woensdag 30 november 2011 13:33 schreef BzP het volgende:
[..]
Iedereen speelt voor zn eigen vormen van plezier...
Mensen die gaan kabeltrekken/dashboarden voor kd, dat is best triest
Want dan heb je nepstats
Sneuquote:Op woensdag 30 november 2011 13:36 schreef BzP het volgende:
[..]
Internetkabeltrekken zodat je slechte game niet wordt geregistreerd
ha dik met Mw2 ook. Bij BO neit en mw3 ook niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:44 schreef BzP het volgende:
ik heb een ander account voor die tafferelen
Ik doe het idd om wat vrienden te irriteren, maar ook voor mezelf dat ik daar helemaal alleen op speel.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:48 schreef mash_ het volgende:
Om met je anderen account te laten zien hoe goed je wel niet bent?
Had met BO ook een tomahawk account, en daar mochten vrienden op spelen..quote:Op woensdag 30 november 2011 13:48 schreef mash_ het volgende:
Om met je anderen account te laten zien hoe goed je wel niet bent?
Onzin... Als je alleen speelt betekentquote:Op woensdag 30 november 2011 13:52 schreef mash_ het volgende:
Eigenlijk zou je zo`n hoog mogelijke win - lose moeten hebben. als je k/d 0.5 is maar je win lose wel heel goed dan doe je het beter dan iemand met een k/d van 3.0 maar een w /l van 0.5
wel. als je echt zo goed bent zorg je dat je team wint. en ja kan je niet altijd wat aandoen. Maar vaak toch wel voor een groot gedeelte.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:55 schreef BzP het volgende:
[..]
Onzin... Als je alleen speelt betekentl helemaal niks..
Dan meot je echt goeie mensen alleen maar assisteren met riotshield enzo en alle killstreaks in support ook voor het team.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:57 schreef mash_ het volgende:
[..]
wel. als je echt zo goed bent zorg je dat je team wint. en ja kan je niet altijd wat aandoen. Maar vaak toch wel voor een groot gedeelte.
Klopt, maar denk dat persoonlijk plezier hoger is als je veel killed.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:59 schreef mash_ het volgende:
Het is toch de bedoeling om te winnen. Heb toch liever iemand in mijn team die slecht gaat maar wel punten inneemt etc dan iemand die alleen maar aan het killen is en je team nergens mee helpt.
Mwa, ik speel soms 4 tegen 4. Dan vind ik het veel leuker om te winnen door samen te werken dan dat ik een goede k/d haal.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt, maar denk dat persoonlijk plezier hoger is als je veel killed.
Wel als je met vrienden speelt idd. Maar op een random server met kutkinderen haal ik net zo lief een goeie persoonlijke score.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:03 schreef mash_ het volgende:
[..]
Mwa, ik speel soms 4 tegen 4. Dan vind ik het veel leuker om te winnen door samen te werken dan dat ik een goede k/d haal.
Mensen kniven mij altijd van.super ver weg en als ik het probeer sla ik een beetje lapjes in de luchtquote:Op woensdag 30 november 2011 12:26 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ja ik ga ook de layout aanpassen naar tactical. Knife met B moet ook goed te doen zijn lijkt mij.
[..]
Hoe bedoel je, knife nooit werkt?
Je moet eigenlijk wel dropshotten wil je betere scores halen aangezien de meeste het doen.
Ik speel voormnamelijk TDM in MW3 en weet je hoe vaak ik verloren heb terwijl ik 20-30 kills heb en minder dan 10 deaths en dat de rest van mn team (5 man dus) samen net 20 kills heeft...quote:Op woensdag 30 november 2011 13:57 schreef mash_ het volgende:
[..]
wel. als je echt zo goed bent zorg je dat je team wint. en ja kan je niet altijd wat aandoen. Maar vaak toch wel voor een groot gedeelte.
Team defenderquote:Op woensdag 30 november 2011 15:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat mensen tdm echt leuk vinden als ik het speel wordt ik altijd op een 5 of 6 killstreak genakt door een camper. Speel dan liever kill confirmed
Ditquote:
Kan in mw3 ook alleen is het veel gevoeliger op interchange gisteren in groundwar een heel team op a kunnen houden met als eindscore 66-4 met specialistquote:Op woensdag 30 november 2011 15:11 schreef BzP het volgende:
ik was op Blops de grootste DOM fan, daar kon je zo heerlijk spawntrappen <3
Speel bijna alleen maar specialist behalve op de mappen met minder gebouwen mission,village enzoquote:Op woensdag 30 november 2011 17:18 schreef vandermar het volgende:
Ik ga ook maar eens specialist proberen. Tot nu toe alleen assault en dat bevalt wel maar wil ook wel iets anders.
Zei ook niet dat het niet kon bij mw3, maar daar heb je wel een team bij nodig.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan in mw3 ook alleen is het veel gevoeliger op interchange gisteren in groundwar een heel team op a kunnen houden met als eindscore 66-4 met specialist
Denk dat ik dat ook maar eens ga doenquote:Op woensdag 30 november 2011 17:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Speel bijna alleen maar specialist behalve op de mappen met minder gebouwen mission,village enzo
Idd is wel veel lastiger in blops kon je de spawn hard aanpakken in mw3 moet er een grotere afstand tussen zitten.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:28 schreef BzP het volgende:
[..]
Zei ook niet dat het niet kon bij mw3, maar daar heb je wel een team bij nodig.
Bij blops kan je in je eentje een heel team tijdelijk trappen
Revenge spawnsysteem zorgt daar ook voor al is het wel al iets minder kut dan bij de releasequote:Op woensdag 30 november 2011 17:38 schreef BzP het volgende:
Bij MW3 wordt er veel rondom B gespawned om het "fast paced" te houden...
Zeggen ze iig
volgens mij wel, had laatst een moab terwijl ik hardline pro gebruikte en m'n killstreak staat in de leaderbords nog op 23 zoals daarvoor al..quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:36 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Tellen 2 assist ook voor 1 kill als je voor een moab gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |