Jaquote:Op zondag 27 november 2011 13:46 schreef Godtje het volgende:
Over de mappack
Heeften trouwens iemand elite genomen?
Met als toetje je geile blonde zus..quote:Op zondag 27 november 2011 14:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor het McChicken menu, large, met cola en dubbele fritessaus. Daarna nog een McFlurry M&M's.
Alsof de AK zon goed wapen is voor lange afstanden. Het is meer een wapen voor short-medium range dan medium-long. Met zn toch wel aanzienlijke recoil vind ik het meer een spray en pray wapen waarmee je lekker je weg maait in CQC. Scavenger en Steady Aim erop en lekker in het rond schieten.quote:Op zondag 27 november 2011 14:16 schreef ClioSporT het volgende:
Toen kreeg ik vervolgens de AK47 alleen is er eigenlijk geen enkele hele grote map waar de AK goed zou kunnen werken dus is deze absoluut niet mijn favoriet.
Godver, daar heb ik wel extreem veel zin in nuquote:Op zondag 27 november 2011 14:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor het McChicken menu, large, met cola en dubbele fritessaus. Daarna nog een McFlurry M&M's.
Met een red dot is de ak prima voor grote maps vind ik.quote:Op zondag 27 november 2011 14:24 schreef FUUUU het volgende:
[..]
Alsof de AK zon goed wapen is voor lange afstanden. Het is meer een wapen voor short-medium range dan medium-long. Met zn toch wel aanzienlijke recoil vind ik het meer een spray en pray wapen waarmee je lekker je weg maait in CQC. Scavenger en Steady Aim erop en lekker in het rond schieten.
Pizza Hawaï.quote:Op zondag 27 november 2011 14:22 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Met als toetje je geile blonde zus..
Maar wat is je favo weapon ?
Een shoarma Michhas met veel lekkere klodders witte saus over het hele geheel lijkt mij wel lekker..quote:
Epenisquote:Op zondag 27 november 2011 15:48 schreef GlenSpey het volgende:
Kom ik in een al lopend potje Domination waarmee we met 70 tegen 130 punten achterstaan. Het potje is dus al een tijdje aan de gang. Binnen 40 punten ben ik koploper van het eigen teamidioten ook in dit spel
dat is ook zo.quote:Op zondag 27 november 2011 12:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te kopen.
Er zitten vanaf de start al vrij veel maps in.
Ik heb bij bo ook niks gekocht.
Denk je nou echt dat dat ze interresseert, behalve voor het verkopen van dlc? als ze die 60 euro binnen hebben dondert het ze geen moer.quote:Op zondag 27 november 2011 17:52 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar ze moeten toch doorhebben dat als ze gratis maps geven, mensen langer en meer blijven spelen.
Type 95 met Red Dot + Rapid Fire = geweldig.quote:Op zondag 27 november 2011 14:16 schreef ClioSporT het volgende:
Wat zijn jullie favo weapons eigenlijk?
Ik kan maar niet beslissen welke ik nou de beste vindt.
Ik heb de M4A1 gebruikt tot aan level 50 en heel af en toe de Scar. Op level 50 aangekomen nam ik de ACR.
Toen kreeg ik vervolgens de AK47 alleen is er eigenlijk geen enkele hele grote map waar de AK goed zou kunnen werken dus is deze absoluut niet mijn favoriet.
Kleine maps die veelal in gebouwen afspelen gebruik ik dan weer UMP of MP7 en eigenlijk voornamelijk FMG9 akimbo![]()
Kortom, de M4A1, SCAR en de ACR kan je denk ik wel in 1 groep zetten.
Welke zouden jullie kiezen uit dit groepje en welke proficiencies en perks nemen jullie dan?
Sensitivity hoger of lager zetten helpt veel. En meerdere wapens uitproberenquote:Op zondag 27 november 2011 18:44 schreef DannyDeko het volgende:
Aimen op de console is een bitch. Ik bak er niets van
En de beste mappack komt dan waarschijnlijk net als het bij iedereen aflooptquote:Op zondag 27 november 2011 14:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar je krijgt de mappacks gratis.En je krijgt de maps per maand?
En het kost 50euro per jaar?
Verwacht 3 of 4 mappacks?
Dan is er toch de nieuwe weer neem ik aan. Dus dat lijkt mij sterk.quote:Op zondag 27 november 2011 19:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En de beste mappack komt dan waarschijnlijk net als het bij iedereen afloopt
ja, pak hem! die smiechtquote:Op zondag 27 november 2011 19:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan is er toch de nieuwe weer neem ik aan. Dus dat lijkt mij sterk.
jaquote:Op zondag 27 november 2011 19:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waar heb je het over?Iets verkeerds gesnoven?
Duh, zij komen er mee weg omdat de spelers dat toelaten, dus waarom zouden ze dat niet doenquote:Op zondag 27 november 2011 19:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En de beste mappack komt dan waarschijnlijk net als het bij iedereen afloopt
Tuurlijk boeit dat ze wel, ze moeten een goed spel afleveren zodat iedereen ze koopt. Als het ze niks zou boeien zouden ze geen meerdere delen meer kunnen maken, omdat iedereen dan weet dat het en kutspel is en dan kopen ze het niet meer.quote:Op zondag 27 november 2011 17:54 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat dat ze interresseert, behalve voor het verkopen van dlc? als ze die 60 euro binnen hebben dondert het ze geen moer.
Wa nou kutquote:Op zondag 27 november 2011 20:56 schreef Gramulanion het volgende:
Al die Nederlanders die dit spelers zijn mongolen, punt.
Ook allemaal Brabanders of Tukkers.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |