Een woord als kanker kan niet door de beugel maar tyfus en tering wel? Meten met 2 regels noem ik zoiets. EN het is echt niet zo dat ik veelvuldig deze woorden heb, als ik een beetje nijdig ben dan typ ik daar naar.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:57 schreef KrentebolHooft het volgende:
Jezus vandermar, stop met jezelf voor schut te zetten
Kan niet, als ze zelf thuis ook een xbox hebben met gold live, dan kan hij zijn gamertag even in je xbox zetten.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:57 schreef Slickk het volgende:
Hoe kan ik 2 vrienden van me als ze bij mij zijn online laten spelen maar niet dat ze mijn k/d ratio verneuken?
Ik kan wel iemand als gast mee laten spelen maar die heeft geen invloed op mijn score zover ik weet... Alleen als ik ze beide online laat spelen en ze weten nog niet hoe alles werkt gaat mijn k/d ratio weer naar de klote. Ik heb het nu over Xbox trouwens.
Je kunt je toch wel enigszins voorstellen dat mensen zich eerder gekwetst (of wat dan ook) voelen door het woord 'kanker' dan het woord 'tyfus'? Of begrijp je dat niet? En je noemt zoiets meten met 2 regels?quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Een woord als kanker kan niet door de beugel maar tyfus en tering wel? Meten met 2 regels noem ik zoiets. EN het is echt niet zo dat ik veelvuldig deze woorden heb, als ik een beetje nijdig ben dan typ ik daar naar.
My bad, ik geef toe een andere woordkeuze beter had geweest maar je zo druk er om maken?
Mja zoiets dacht ik al, maar de vrienden met een Xbox hebben wel genoeg skills dus dat is het probleem niet.quote:Op zondag 27 november 2011 00:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kan niet, als ze zelf thuis ook een xbox hebben met gold live, dan kan hij zijn gamertag even in je xbox zetten.
Je punt is gemaakt laat het los.quote:Op zondag 27 november 2011 00:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je kunt je toch wel enigszins voorstellen dat mensen zich eerder gekwetst (of wat dan ook) voelen door het woord 'kanker' dan het woord 'tyfus'? Of begrijp je dat niet? En je noemt zoiets meten met 2 regels?
quote:
Tyfus is even erg als kanker. Aan beide gaan mensen dood en daar kan ik niks aan veranderen en jij evenmin. Ga jij elke keer biechten wanneer je godver zegt? Ik zeg dat ik andere woorden misschien had moeten gebruiken maar dat sommige mensen gelijk beginnen te janken? Dan kan je beter in een klooster gaan leven.quote:Op zondag 27 november 2011 00:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je kunt je toch wel enigszins voorstellen dat mensen zich eerder gekwetst (of wat dan ook) voelen door het woord 'kanker' dan het woord 'tyfus'? Of begrijp je dat niet? En je noemt zoiets meten met 2 regels?
0.65 ofzoquote:Op zondag 27 november 2011 00:48 schreef Antilurker het volgende:
MIJN K/D IS 1.48!!
WAT IS DIE VAN JULLIE?
Ach jaquote:
Kan best kloppen, heb al een paar dagen niet meer online gespeeld. Ben nu bezig met Survival in Special Ops, kijken hoe ver ik kan komen in mijn eentjequote:Op zondag 27 november 2011 00:53 schreef Antilurker het volgende:
[..]
Ach ja![]()
Ik las ergens dat er een update was tegen de lag? Volgens mij klopte dat wel want ik had vanmiddag (bijna) geen lag meer
Ik speel veel met vrienden online en split screen met m'n broertjequote:Op zondag 27 november 2011 00:54 schreef Toempf het volgende:
[..]
Kan best kloppen, heb al een paar dagen niet meer online gespeeld. Ben nu bezig met Survival in Special Ops, kijken hoe ver ik kan komen in mijn eentje
Ja, sorry. Wist ook niet dat men er compleet los op zou gaanquote:
Nee nu ik thuis ben ben ik ook gewoon weer lvl 21. Meer danquote:
Komt die 1 maart of 3 januari? Hoop dat er mappacks van BO tussen zitten, maar dat zal wel nietquote:
beetje jammer dit.quote:
Je hoeft het niet te kopen.quote:Op zondag 27 november 2011 12:26 schreef corkydiggles het volgende:
[..]
beetje jammer dit.
15 euro betalen voor een paar oude maps die ze even hebben overgezet.
meest karige bedrijf die er is.
zelfs sims is nog minder uitgemolken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |