(PS3) gamertag (username Fok!)quote:vandermar89 (vandermar)
Lordwaus (FUUUU)
ProngedWolf52 (tochweerhenk)
iwaninho (BDIL)
BPC Remspoor (Majkool)
Da Blankah (panter93)
tafel (gniffie)
StefAFCA (LitmanenAFCA)
S0n 0f N0rth (s0ul1991)
Tief Hoofd NL (Stink-ui)
Shyne85 (Burrito)
Frutmans (KrentebolHooft)
BuikSchuiver (donald_dick)
RuffRyder NL (dWc_RuffRyder)
ThaD16 (GotenSSJ)
(PC) Steam username (username Fok!)quote:Gastlyguy (Antilurker)
tomenkim (mrPanerai)
alionfiree (Baghdaddy)
Lastpost_NL (Lastpost)
Saekerhett (Saekerhett)
kleppie_leeroy (Leeroy)
TimKosterNL (Timmos)
Loipy (Lucaas)
GlenSpey (GlenSpey)
Ricky96-NL (Rickyszz)
Jesserdt (Lindgren)
quote:BootVluchteling (Bootje84)
Roel Driesvink (leaderroel)
Urbandarkknight (knight18)
nielsvandekoekelt (replay11nl)
Curuu (Curuu)
Fluffster (jagga)
RatedRSuperStar619 (s0ul1991)
Nu zit je in het goede topic.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:13 schreef Ouqz het volgende:
Irrealistisch slecht spel met matige gameplay, variatie en engine dat is gehyped door de massa. Jullie verdienen beter.
Vergelijkbaar wat mij betreft. Ik vind MW2 qua maps wat beter maar de gameplay hetzelfde.quote:
Dat is waar.... Maar denk dat 70% van de mensen die MW2 hebben gespeeld dit het slechte COD spel ooit vonden....quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:18 schreef Lucaas het volgende:
[..]
Daar heeft ieder z'n eigen mening over.
Ga lekker naar het battlefaal 3 topic.quote:
En qua variatie in de games zelf?quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Vergelijkbaar wat mij betreft. Ik vind MW2 qua maps wat beter maar de gameplay hetzelfde.
Nieuwe gametypes, nieuwe wapens, nieuwe maps enzo.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:23 schreef samuel94 het volgende:
[..]
En qua variatie in de games zelf?
Volgens mij bedoel je Battlefield? Of was het een zogenaamd grappige woordspelling?quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:22 schreef tochweerhenk het volgende:
Ga lekker naar het battlefaal 3 topic.
Voel je je aangevallen?quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:25 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je Battlefield? Of was het een zogenaamd grappige woordspelling?
Een AC130.quote:
De slechte engine, collision detection, ammo bug en static ping lag van Modern Warfare kennende, absoluut niet.quote:
Ok, koel man en wat is nu je punt?quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:32 schreef Ouqz het volgende:
[..]
De slechte engine, collision detection, ammo bug en static ping lag van Modern Warfare kennende, absoluut niet.
Prima verzorgd weer. Ben groot fan van Kill Confirmedquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:23 schreef samuel94 het volgende:
[..]
En qua variatie in de games zelf?
Als je dat niet kan afleiden, is die bij deze veranderd; het educatieve systeem op de basisschool omtrent begrijpend lezen is zorgwekkend slecht.quote:
Nee, maar wat jij zegt hoeft nog niet meteen daadwerkelijk een feit te zijn.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:14 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Als je dat niet kan afleiden, is die bij deze veranderd; het educatieve systeem op de basisschool omtrent begrijpend lezen is zorgwekkend slecht.
Het hoeft niet persé, maar het is wel zo. Ik ben de objectiviteit zelve.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:18 schreef rickyszz het volgende:
Nee, maar wat jij zegt hoeft nog niet meteen daadwerkelijk een feit te zijn.
Dan is het geen Turk he?quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:26 schreef j0rdiiii het volgende:
MW3 er maar bij gehaald voor wat fun met vrienden. Potje S&D, moet je in de game chat gaan. Komen we gelijk een hele clan tegen, ik killde iemand met een semtex nadat ik doodging. Eerste wat ik hoorde was 'je moeder, kanker mongool'. Daarna nog zo'n 100 keer kanker dit dat van zo'n 12 jarige turk die zich Lil Afgan noemt.
Geweldig wel, echt lachen.
Dus als mijn nickname Bin Laden is in Mw3, dan zou ik ook vast Bin Laden zijn volgens jou beredeneringquote:
Even een vraagje, heb je eerder in de clan FDNL gezeten?quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:22 schreef PasMaNNi het volgende:
Ben er nog niet over uit. krijg wel regelmatig een directx error. terwijl ik gewoon laatste versie heb + laatste drivers van mijn card en BF3 draait prima (behalve dat battle log een kut programma is)
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee dat kan toch heulemaal niet want die is dooooood haha1!1!111!1quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:34 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Dus als mijn nickname Bin Laden is in Mw3, dan zou ik ook vast Bin Laden zijn volgens jou beredenering
Algemeen bekend. Alleen bestellen als je echt geen haast hebtquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:27 schreef NrSiX het volgende:
Er was hier nog iemand met dezelfde frustraties als mij mbt Zavvi.com / nl.
Deze de game al ontvangen? Zit nu op precies 3 weken na verzending en 15 werkdagen verder nog geen game in huis, wat een pauperzooi
ouchhhhhhhhhhhhhhhh.........quote:[..]
Dan is het geen Turk he?
Wist ik dat maar van tevorenquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Algemeen bekend. Alleen bestellen als je echt geen haast hebt
Internetaankoop. 9 dagen na ontvangst recht om te retourneren en geld terug te krijgen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:59 schreef tochweerhenk het volgende:
Misschien heeft hij al betaald?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook de vele variatie en het vanzelfsprekende klimwerk tussen een muurtje en het abseilen is weer vet!
Zeker een van de beste singleplayers van dit jaar, en een stuk beter dan die van BF3 die ik al heb gespeeld.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
Jij bent echt compleet de weg kwijt en dan zeg ik het nog heel netjes.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:07 schreef vandermar het volgende:
Sowieso is het een kankerspel ik heb na 8 uur in totaal aan het spel te hebben besteed er geen plezier meer in. Ik vond Black ops vele malen leuker.
Sorry dat ik niet met de grote groep meeloopquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Jij bent echt compleet de weg kwijt en dan zeg ik het nog heel netjes.
Jammer.
Fifaquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet met de grote groep meeloop
Fifa 12 vind ik wel goed, itt fifa 11 die echt schurft was.quote:
Dat dan weer niet.. Het totaalpakket van de snelle, spectaculare sp, geballanceerde mp en toffe nieuwe survival maakt hem echt veel beter dan BO imo.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:07 schreef vandermar het volgende:
Sowieso is het een kankerspel ik heb na 8 uur in totaal aan het spel te hebben besteed er geen plezier meer in. Ik vond Black ops vele malen leuker.
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:07 schreef vandermar het volgende:
Ik vond Black ops vele malen leuker.
IK vind het niet eens zo fastpaced. Black ops kan hier wel aan tippen. Ik mis vooral de combi lightweight, SoH en marathon. En flakjacket en tac mask pro. Ghost was niet eens zo een heel erg probleem, alleen second chance. Maar dat laatste zit ook hier weer in. En de mappen waren in BO leuker.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:51 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Dat dan weer niet.. Het totaalpakket van de snelle, spectaculare sp, geballanceerde mp en toffe nieuwe survival maakt hem echt veel beter dan BO imo.
Klopt, zonde om hem dan terug te sturen hequote:Op zaterdag 26 november 2011 19:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Internetaankoop. 9 dagen na ontvangst recht om te retourneren en geld terug te krijgen.
Maar goed hij zal wel al onderweg zijn dus cancelen zal niet lukken. Terug sturen wel.
Dus je vindt BO sneller spelen dan MW3?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
IK vind het niet eens zo fastpaced. Black ops kan hier wel aan tippen. Ik mis vooral de combi lightweight, SoH en marathon. En flakjacket en tac mask pro. Ghost was niet eens zo een heel erg probleem, alleen second chance. Maar dat laatste zit ook hier weer in. En de mappen waren in BO leuker.
Lijkt mij ook ja.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:13 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Klopt, zonde om hem dan terug te sturen he
Ik ben blij dat de hele groep niet kanker te pas en te onpas roept. De rest lees ik dan al niet meer.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet met de grote groep meeloop
Je profiel niet meegenomen?!quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:04 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Kanker wat is dit.. Gister helemaal naar prestige 1 lvl 45 gespeeld, log ik nu in bij een vriend, ben ik weer terug op prestige 1 lvl 21.. Kk spel
Sorry meneer die nooit eens iets fouts doet. Ik neem aan dat je ook nooit buiten komt? Je oren zullen anders ondertussen wel wenen van de woorden die je tegenkomt. Denk je dat ik er mee spot? Dan kom je mooi van een koude kermis thuis. Ik spot nergens mee, mijn oma heeft kanker en ik ben een vriend verloren aan kanker. Ik ben christen, mag ik dan ook niet godverdomme zeggen?quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ben blij dat de hele groep niet kanker te pas en te onpas roept. De rest lees ik dan al niet meer.
Mijn fout.
Op het moment zeker, het stikt van de hoekjes knuffelaars en dat is schijtirritant. BO is prima mits je geen TDM speelt, meest kutte game mode ooit bedacht.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:42 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Dus je vindt BO sneller spelen dan MW3?
En ik vind het de meest kuttequote:Op zaterdag 26 november 2011 23:42 schreef tochweerhenk het volgende:
En toch is het de meest gespeelde mode.
Op alle COD's.
"quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sorry meneer die nooit eens iets fouts doet. Ik neem aan dat je ook nooit buiten komt? Je oren zullen anders ondertussen wel wenen van de woorden die je tegenkomt. Denk je dat ik er mee spot? Dan kom je mooi van een koude kermis thuis. Ik spot nergens mee, mijn oma heeft kanker en ik ben een vriend verloren aan kanker. Ik ben christen, mag ik dan ook niet godverdomme zeggen?
quote:
Echt!?quote:
Nou, ik zag een Feyenoord-UI, dus zo raar is het niet dat ik dacht dat je niet zo slim was.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Echt!?
The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid
Uitzondering op de regel hieroquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nou, ik zag een Feyenoord-UI, dus zo raar is het niet dat ik dacht dat je niet zo slim was.
Een woord als kanker kan niet door de beugel maar tyfus en tering wel? Meten met 2 regels noem ik zoiets. EN het is echt niet zo dat ik veelvuldig deze woorden heb, als ik een beetje nijdig ben dan typ ik daar naar.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:57 schreef KrentebolHooft het volgende:
Jezus vandermar, stop met jezelf voor schut te zetten
Kan niet, als ze zelf thuis ook een xbox hebben met gold live, dan kan hij zijn gamertag even in je xbox zetten.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:57 schreef Slickk het volgende:
Hoe kan ik 2 vrienden van me als ze bij mij zijn online laten spelen maar niet dat ze mijn k/d ratio verneuken?
Ik kan wel iemand als gast mee laten spelen maar die heeft geen invloed op mijn score zover ik weet... Alleen als ik ze beide online laat spelen en ze weten nog niet hoe alles werkt gaat mijn k/d ratio weer naar de klote. Ik heb het nu over Xbox trouwens.
Je kunt je toch wel enigszins voorstellen dat mensen zich eerder gekwetst (of wat dan ook) voelen door het woord 'kanker' dan het woord 'tyfus'? Of begrijp je dat niet? En je noemt zoiets meten met 2 regels?quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Een woord als kanker kan niet door de beugel maar tyfus en tering wel? Meten met 2 regels noem ik zoiets. EN het is echt niet zo dat ik veelvuldig deze woorden heb, als ik een beetje nijdig ben dan typ ik daar naar.
My bad, ik geef toe een andere woordkeuze beter had geweest maar je zo druk er om maken?
Mja zoiets dacht ik al, maar de vrienden met een Xbox hebben wel genoeg skills dus dat is het probleem niet.quote:Op zondag 27 november 2011 00:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kan niet, als ze zelf thuis ook een xbox hebben met gold live, dan kan hij zijn gamertag even in je xbox zetten.
Je punt is gemaakt laat het los.quote:Op zondag 27 november 2011 00:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je kunt je toch wel enigszins voorstellen dat mensen zich eerder gekwetst (of wat dan ook) voelen door het woord 'kanker' dan het woord 'tyfus'? Of begrijp je dat niet? En je noemt zoiets meten met 2 regels?
quote:
Tyfus is even erg als kanker. Aan beide gaan mensen dood en daar kan ik niks aan veranderen en jij evenmin. Ga jij elke keer biechten wanneer je godver zegt? Ik zeg dat ik andere woorden misschien had moeten gebruiken maar dat sommige mensen gelijk beginnen te janken? Dan kan je beter in een klooster gaan leven.quote:Op zondag 27 november 2011 00:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je kunt je toch wel enigszins voorstellen dat mensen zich eerder gekwetst (of wat dan ook) voelen door het woord 'kanker' dan het woord 'tyfus'? Of begrijp je dat niet? En je noemt zoiets meten met 2 regels?
0.65 ofzoquote:Op zondag 27 november 2011 00:48 schreef Antilurker het volgende:
MIJN K/D IS 1.48!!
WAT IS DIE VAN JULLIE?
Ach jaquote:
Kan best kloppen, heb al een paar dagen niet meer online gespeeld. Ben nu bezig met Survival in Special Ops, kijken hoe ver ik kan komen in mijn eentjequote:Op zondag 27 november 2011 00:53 schreef Antilurker het volgende:
[..]
Ach ja![]()
Ik las ergens dat er een update was tegen de lag? Volgens mij klopte dat wel want ik had vanmiddag (bijna) geen lag meer
Ik speel veel met vrienden online en split screen met m'n broertjequote:Op zondag 27 november 2011 00:54 schreef Toempf het volgende:
[..]
Kan best kloppen, heb al een paar dagen niet meer online gespeeld. Ben nu bezig met Survival in Special Ops, kijken hoe ver ik kan komen in mijn eentje
Ja, sorry. Wist ook niet dat men er compleet los op zou gaanquote:
Nee nu ik thuis ben ben ik ook gewoon weer lvl 21. Meer danquote:
Komt die 1 maart of 3 januari? Hoop dat er mappacks van BO tussen zitten, maar dat zal wel nietquote:
beetje jammer dit.quote:
Je hoeft het niet te kopen.quote:Op zondag 27 november 2011 12:26 schreef corkydiggles het volgende:
[..]
beetje jammer dit.
15 euro betalen voor een paar oude maps die ze even hebben overgezet.
meest karige bedrijf die er is.
zelfs sims is nog minder uitgemolken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |