Jeeeezus, wat was dat lekker!quote:Op zondag 27 november 2011 17:46 schreef minilot het volgende:
Vanavond, uit het Ottolenghi-kookboek:
Buttered prawns with tomato, olives and Arak
Ben er speciaal een fles Yeni Raki voor gaan halen en ik heb heel goed uitziende verse tijgergarnalen van de visboer.
"Niks in huis" is relatief. Een lege koelkast/vriezer?? Of niks wat je snel kunt klaarmaken.quote:
dacht ik ook. helemaal niets? ik heb ook onwijs trek en ben een paar boterhammen aan het ontdooien, straks met pindakaas/hagelslag opeten.quote:Op maandag 28 november 2011 00:03 schreef edcetera het volgende:
[..]
"Niks in huis" is relatief. Een lege koelkast/vriezer?? Of niks wat je snel kunt klaarmaken.
Nou heb wel aardappels en rijst en sla enzoquote:Op maandag 28 november 2011 00:03 schreef edcetera het volgende:
[..]
"Niks in huis" is relatief. Een lege koelkast/vriezer?? Of niks wat je snel kunt klaarmaken.
Dus je hebt wel wat. Gooi je brood in een toaster (indien aanwezig, standje 2) en je boterham is 2x zo lekker.quote:Op maandag 28 november 2011 00:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dacht ik ook. helemaal niets? ik heb ook onwijs trek en ben een paar boterhammen aan het ontdooien, straks met pindakaas/hagelslag opeten.
Rijst en een blikje tonijn zijn geweldig:quote:Op maandag 28 november 2011 00:07 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Nou heb wel aardappels en rijst en sla enzo
Hagelslag,pindakaas enzovoorts
Nog een blikje tonijn, en nog een aantal dingen
Maar daar kan ik niet zoveel mee, heb zin in brood en dat heb ik niet
huh? kwadeafdronk had dit probleem, ik nietquote:Op maandag 28 november 2011 00:09 schreef edcetera het volgende:
[..]
Dus je hebt wel wat. Gooi je brood in een toaster (indien aanwezig, standje 2) en je boterham is 2x zo lekker.
(stap 1)
Daar was de reactie ook op gericht..quote:Op maandag 28 november 2011 01:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
huh? kwadeafdronk had dit probleem, ik niet
kijk eens wie je hebt gequote om 0.09u....quote:Op maandag 28 november 2011 01:49 schreef edcetera het volgende:
[..]
Daar was de reactie ook op gericht..
Sweet dreams verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |