VERZEND HASJBLOKJES MET DE POST MET DE POSTquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:23 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Herkenbaar bro, zometeen wellicht flink skaffa worden. Doe je mee?
ARIE PENARIEquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
ARIE KOM OP SKYPE GODVERDOMMMEEEE
ARIE KANARIEquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
ARIE MALARIE(a)quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
Boh, dat was een goed topic, jammer dat het vervuilt werd door zolderautisten standaard FOK!kers die om naaktpics begonnen te roepen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:12 schreef monkyyy het volgende:
Lekker op vrijdag avond een boekje lezen in de tuin, na een week veel werken, even rustig aan met je favoriete drankje. Heerlijk.
Dat is zo irritant hequote:Op vrijdag 25 november 2011 22:25 schreef Dalando het volgende:
Treinverkeer rond Utrecht plat
OeiHeel nederland vast
zijn dat jouw glazen? ze zien er gebruikt uitquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Boh, dat was een goed topic, jammer dat het vervuilt werd door zolderautisten standaard FOK!kers die om naaktpics begonnen te roepen.
Ja, ik ben een veel gebruiker van die glazen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:26 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
zijn dat jouw glazen? ze zien er gebruikt uit [ afbeelding ]
Je gaat gewoon weer wegquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:25 schreef BBQSausage het volgende:
Weer een naamtopic.Jullie doen het er gewoon om hè
gewoon uit de fles drinken danquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:27 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, ik ben een veel gebruiker van die glazen.![]()
Ik ben netjes opgevoed, dat doe ik niet!quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:27 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
gewoon uit de fles drinken dan![]()
Haha, eerst wou OV dat ik op Skype kwam, dus ik heel moeilijk doen met Android app en toen wou hij niet meer.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
schat wat is je ping?quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:29 schreef coban het volgende:
Iedereen gaat skypen ik ga forever alone zijn
Samen dan maar Forever alone hier?quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:29 schreef coban het volgende:
Alleen met OV en DVquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:29 schreef coban het volgende:
10dec Foxquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:28 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Haha, eerst wou OV dat ik op Skype kwam, dus ik heel moeilijk doen met Android app en toen wou hij niet meer.Maar nu kan ik niet, zondag pas weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |