best ballahquote:
nice nice, steaks?quote:
ik speel 200nl en 400nl op party =] (niet nu, mijn goede voornemen van dit jaar was geen drunken pokerquote:Op maandag 16 mei 2011 22:46 schreef Socios het volgende:
[..]
Alles van 400NL/ 400PLO en hoger, jij dan?
hihi grappige post, " meerderegeelgekromdfruit"quote:Op maandag 16 mei 2011 23:00 schreef MultiBanaan het volgende:
Ik mag alleen drinken op maandag als de big blind mijn bet called voor 9 uur, mits er natuurlijk een schoppen aas op de flop ligt
Mooie fles voor in je kut.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:38 schreef monkyyy het volgende:
TS drinkt een heerlijke Chileense Cabernet sauvignon.
[ afbeelding ]
Wat drink jij?
quote:
zal ik nooit geven trololololquote:Op maandag 16 mei 2011 23:17 schreef Glennznl het volgende:
[..]
Als TS dronken is vragen we haar om tiet pics.
Gevaarlijk spul, ben ik een keer heul ziek van geweest had een meer dan een halve fles op.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:50 schreef monkyyy het volgende:
Oh hai @ mijn supergoede topic.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha dat is nep, op foto 1 heb je een grote fles en op foto 2 ineens een klein flesje. Waarschijnlijk bevat het water ofzo.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:50 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op NrTH het volgende:
Goede tetten.
Lekker, hoor.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:50 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je pet staat scheef.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Lekker, hoor.
Ik zit nog aan mijn glaasje water:
[ afbeelding ]
In 1984 was dat cool weet jequote:
De kleur die jij voor de TS gebruikt, gebruik ik voor mijn eigen posts.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Lekker, hoor.
[ afbeelding ]
Mijn eigen posts zijn lichtgroen. Eigenlijk heb ik gewoon de standaardkleuren behouden van de FOK!silver layout.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:58 schreef NrTH het volgende:
De kleur die jij voor de TS gebruikt, gebruik ik voor mijn eigen posts.
Ik dacht, ik meld het even, zie maar wat je er mee doet verder.
Mooi glas. Zeker bij Ik Hou Van Holland gewonnen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Lekker, hoor.
[ afbeelding ]
Nee. Zelf een jaar geleden gekocht.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:01 schreef TWP het volgende:
Mooi glas. Zeker bij Ik Hou Van Holland gewonnen?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:02 schreef monkyyy het volgende:
De echte bazen posten een zelfgeschoten foto van zichzelf en hun drankje.![]()
Zeg dan gewoon dat je aan de ranja bentquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:43 schreef CyberJesus het volgende:
Ik ga geen foto maken van een bier drinkende ik, FOK! hendelt desen mooiboi sowieso niet
quote:
Boos worden om iets wat jouw leven niet beïnvloedt.quote:
Dan paint je de 'quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:27 schreef PH-KCD het volgende:
Net een foto van mezelf gemaakt met een ushanka en een Hertog Jan biertje maar hij is echt te.
Lekker warm in de zomerquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:27 schreef PH-KCD het volgende:
Net een foto van mezelf gemaakt met een ushanka
Dat wil niet, dan krijg je een zwart plaatje.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dan paint je de '- factor' toch weg?
Voor de foto alleenquote:
Naja, zomer kan je het niet noemenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:37 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
Dat wil niet, dan krijg je een zwart plaatje.
[..]
Voor de foto alleen
Ja zeer interessant..maar post eens wat tieten.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:12 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker op vrijdag avond een boekje lezen in de tuin, na een week veel werken, even rustig aan met je favoriete drankje. Heerlijk.
Al gedaan, zoek maar in mijn posthistory, wel op blijven letten.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:00 schreef GordonRamsay het volgende:
[..]
Ja zeer interessant..maar post eens wat tieten.
Linkje aub lieverdquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Al gedaan, zoek maar in mijn posthistory, wel op blijven letten.
Wejoo serieus? Ikg a gelijk zoeken vaseline ligt al klaar thxquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Al gedaan, zoek maar in mijn posthistory, wel op blijven letten.
Koffie tijd een beetje gezelschap, maak de tekst eens af weet de rest niet meer van het liedjequote:
Nee. Direct linkje graagquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:04 schreef monkyyy het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/344884
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |