De goude regels:quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:46 schreef Dalando het volgende:
De lijst update trouwens niet uit zichzelf. Om het aantal uur wordt er een cronjob gedraait die de cijfers berekend. Als er een nieuwe cronjob is gedraaid en wordt het plaatje ook automatisch aangepast.
Met veel dank aan The_Terminator!
bohhquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
naja die foto van sabine is niet mijn beste kant, in het echt ben ik nog lekkerder.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:05 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja grappig, haal nu mijn foto maar weer weg.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Geeft niet hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:LachJeRot twitterde op vrijdag 25-11-2011 om 21:09:01Ja, ik ben stom en gek! (S)lim, (T)alentvol, (O)nverslaanbaar en (M)ooi, (G)eniaal (E)erlijk en (K)nap! #lachjerot reageer retweet
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]een beetje wel, maar het zal nooit meer hetzelfde zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
∞
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:11 schreef Rodawa het volgende:
[..]
een beetje wel, maar het zal nooit meer hetzelfde zijn![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
ik wil alleen met bekende skypen hoorquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wie zometeen skype?
Ik ga nu wc, en als ik terugkom verwacht ik at least 10 skype namen.
ben ik bekendquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik wil alleen met bekende skypen hoor
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:12 schreef Roburtt het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb gedrukt en ben gelijk weer van mijn depressiviteit af, bedankt.
∞
Geen dank, ik help mensen zoeken naar verlichting, ik ben like paus 2.0quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]![]()
Ik heb gedrukt en ben gelijk weer van mijn depressiviteit af, bedankt.
oja ik moet dat nog even weer uitzettenquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:13 schreef Rodawa het volgende:
Wacht dv hoe kwam jij in die foto? Of bezoek jij tegenwoordig fobo's als anonieme fokker?
Jawel maar dan is het niet leuk.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
0!??!?!?!
schaam je
en ja robert, jij bent bekend.
en OV, durf je anders niet?
niequote:Op vrijdag 25 november 2011 21:16 schreef aight1 het volgende:
dv zit ook altijd anoniem door mijn fobo te speuren
Vuilnisman?quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:19 schreef Roburtt het volgende:
ik wil later een baan waar ik vaak in pak moet komen
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:19 schreef Roburtt het volgende:
ik wil later een baan waar ik vaak in pak moet komen
waarquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:22 schreef Rodawa het volgende:
Laatste voyeur(s) Roburtt
coban
Roburtt
Dromenvangertje
Roburtt
coban
Dromenvangertje
Roburtt
Dromenvangertje
Roburtt
Die heeft er zin in gehad dan.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
GODVERDOMME HEEFT ROBERT OOKNOG DE 40000e
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |