Nee, als ik moe ben ben ik al helemaal lacherig en dom dus moet je nagaan als ik nog ga smokenquote:
ik praat normaal over die lieverdquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:16 schreef coban het volgende:
Monkyyy is mijn moeder praat normaal over haar pz
Hoe drink jij het dan?quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:21 schreef monkyyy het volgende:
Disaronno is zeer lekker inderdaad, maar je moet het niet door de cola gooien als je dat bedoelt...
Is toch lachenquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:18 schreef coban het volgende:
[..]
Nee, als ik moe ben ben ik al helemaal lacherig en dom dus moet je nagaan als ik nog ga smoken
Gewoon puur. Soms met een ijsblokje erdoor.quote:
heel lachen iddquote:
Is ook lekker jaquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:22 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Gewoon puur. Soms met een ijsblokje erdoor.
Herkenbaar bro, zometeen wellicht flink skaffa worden. Doe je mee?quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:22 schreef Plastic_zak het volgende:
Als ik moe ben haat ik iedereen als ik skaffa ben hou ik van iedereen
VERZEND HASJBLOKJES MET DE POST MET DE POSTquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:23 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Herkenbaar bro, zometeen wellicht flink skaffa worden. Doe je mee?
ARIE PENARIEquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
ARIE KOM OP SKYPE GODVERDOMMMEEEE
ARIE KANARIEquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
ARIE KOM OP SKYPE GODVERDOMMMEEEE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |