Nee.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[ afbeelding ]
zie je hem nu wel?
vreemd, ikzelf namelijk wel, ik gebruik Google chrome, weet niet of dat er wat toe doet?quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
vreemd, ikzelf namelijk wel, ik gebruik Google chrome, weet niet of dat er wat toe doet?
vreeeemd, ik zie ze zelf namelijk welquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik krijg de hele tijd dit te zien:
[ afbeelding ]
Het stukje : "suspended" sais it allquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik krijg de hele tijd dit te zien:
[ afbeelding ]
doe is crtl+f5quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
vreeeemd, ik zie ze zelf namelijk wel
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:01 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Het stukje : "suspended" sais it all
Gaatum dus niet meer worden
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe maar net alsof het Hedwig is.
Dat laatste argument.quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[ afbeelding ]
Bitch please dus rowling.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:03 schreef Ongedierte het volgende:
Oke, Pizza. Speciaal voor jou een paar HP-dingetjes mattie.
Heb je een Relashio opgeroepen, want er zijn zeker vonken tussen ons.
Jou moeder is zo lelijk, dat een dementor haar noig niet wilt kussen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu eerst ff vorige topic aflezen, laters haters.
hehequote:Op vrijdag 25 november 2011 21:08 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
omygodddte goed
[ afbeelding ]
Hehe, er is een hele site geweid aan harry potter naakt in dat toneelstuk, niet dat ik daar iets vanaf weet want dat doe ik niet!quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:10 schreef Prof_Hoax het volgende:
[ afbeelding ]
C-c kunnen de plaatjes nog kleiner
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:12 schreef Prof_Hoax het volgende:
[ afbeelding ]
ohmygoddd hoe al die dingen zo obvious zijn als je de boeken een beetje kent
I know what you meanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je toen deel 7 nog niet uit was heb ik in totaal, 19 keer achter elkaar deel 6 gelezen, sindsdien ben ik gehersenspoeld.Je maintiendrai
Ik niet ik las heel de tijd weer vanaf deel 1, af en toe heb je dan bij deel 3 iets wat je koppelt via deel 1 naar deel 5quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
I know what you mean
Weet je toen deel 7 nog niet uit was heb ik in totaal, 19 keer achter elkaar deel 6 gelezen, sindsdien ben ik gehersenspoeld.
Weet ik, alles is inderdaad verbonden met elkaar.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:16 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik niet ik las heel de tijd weer vanaf deel 1, af en toe heb je dan bij deel 3 iets wat je koppelt via deel 1 naar deel 5echt die reeks is te briljant geschreven.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Weet ik, alles is inderdaad verbonden met elkaar.
Ze heeft dan ook 5 jaar voorbereid, elke dag 1 uur gewerkt, voordat ze begon met het schrijven aan deel 1, perfectie heet dat
we winquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:24 schreef Ongedierte het volgende:
Pizza, in het begin..
Ik heb je altijd een baggeruser gevonden, tot ik erachter kwam dat we een passie deelde.. een passie met de naam Harry Potter.
Sindsdien zijn we FOK!vriendjes voor het leven geworden, en doen we niks anders dan.. Naja we posten alleen memes maar toch.
En dan vraag ik me af, is het raar dat ik Harry Potter series mis?
Maar dan weet ik, dat jij ze ook mist. En dan voel ik me minder raar.
En dan voel ik me niet Forever alone, en dat is erg leuk.
Dus daar bedank ik je voor.
Pizza, bedankt
[ afbeelding ]
Picsquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
* Pizza_Pepperoni pinkt traantje weg
Naar de film he, was ik met mn moeder gegaan, omdat ik dan kon huilen en niet als ik met vrienden ging
Ooh en daarna kwam ik in een post harry potter depressie
27 urige Marathon. Iedereen janken behalve me vader. Hij stond erbij van: WTF!?!?quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Naar de film he, was ik met mn moeder gegaan, omdat ik dan kon huilen en niet als ik met vrienden ging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Signature is Signature.
Serieus?quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
quote:
dat is een klein TVPtje voor als ik me verveel @ workquote:81. I will not give any girl a one half of a set of two-way mirrors as a Christmas present.
82. -Especially if I don't tell her what it is.
Wat betekent TVP ookal weer? Net alles in de Hersenpan getyfd, sorry.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:30 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
dat is een klein TVPtje voor als ik me verveel @ work
Schatje toch.quote:
quote:
JA hequote:Op vrijdag 25 november 2011 21:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Schatje toch.
[..]Het is nog waar ook.
Alles wat jij post word niet geladen hier?quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik zie ze nog steeds...
[ afbeelding ]
Ah, ze post vanaf afbeeldingen van http://www.funnyjunk.com, dat verklaard het. Wat een kutsite is dat zeg.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:49 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Alles wat jij post word niet geladen hier?
Mensen die ook niet weten dat Sirius geen weerwolf is.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[ afbeelding ]
\Mensen die niet weten dat het andersom is, josti
Omdat je geen crew bent lijkt me?quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:25 schreef Prof_Hoax het volgende:
Waarom kan ik deze shit niet reeksen?
Wil jij hem reeksen?quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:59 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Omdat je geen crew bent lijkt me?
Anders doe jij het even?quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:59 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Omdat je geen crew bent lijkt me?
WORD JE DAARVOOR OPGEPAKT?!?!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Signature is Signature.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:08 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
WORD JE DAARVOOR OPGEPAKT?!?!echt, geen woorden voor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.baas.quote:
Je maintiendrai
Ik was al 30 seconden aan het staren voordat ik hem doorhad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:11 schreef egeltje1985 het volgende:
[ afbeelding ]Bitch please, ik heb een 27 urige Marathon doorgezetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn Signature is Signature.
27 uur bro! jij houdt het nog geen 10 uur vol waarschijnlijk!quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
echt, geen woorden voor...
[..]
baas.
[ afbeelding ]
Die wilde ik ook maar kon ik niet vinden zonder HP 7.2 in 3D. En ik zie geen 3D...quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:13 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Bitch please, ik heb een 27 urige Marathon doorgezeten
Challenge accepted.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:15 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
27 uur bro! jij houdt het nog geen 10 uur vol waarschijnlijk!
quote:
quote:21. I will not ask Lupin if it his time of the month
quote:7. I will not use Umbridge's quill to write, "I told you I was hardcore"
Ik plaats alleen de allerleukste van de 568!quote:2. No matter how good a fake Australian accent I can do, I will not imitate Steve Irwin during Care of Magical Creatures
class.
Je maintiendrai
Leuk idee wel.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:24 schreef Ongedierte het volgende:
Dag pizza
O JA! HEB LEUK IDEE!
Wij schrijven een fanfiction, Maraueders era. Jij, ik, Sirius, James, Wormstaart en Remus. In hun schooltijd. Sneep pesten enz, focking geniaal wordt dat!
Wat is dit? Er zit geen Drarry in.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:24 schreef Ongedierte het volgende:
Dag pizza
O JA! HEB LEUK IDEE!
Wij schrijven een fanfiction, Maraueders era. Jij, ik, Sirius, James, Wormstaart en Remus. In hun schooltijd. Sneep pesten enz, focking geniaal wordt dat!
Zeik niet. Jij kan weer niet reeksenquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:29 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Niet om lullig te doenmaar leest topic 1 ff door
elke die jij post is al geweest
Ik mag het nietquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:29 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Zeik niet. Jij kan weer niet reeksen
aaah okeequote:Op vrijdag 25 november 2011 22:41 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, het schijnt dat die acteur wat problemen had, opgepakt voor drugsbezit en dingen.
En dan vervangen ze hem met een getint mannetje?quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:41 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, het schijnt dat die acteur wat problemen had, opgepakt voor drugsbezit en dingen.
Das Blaise? Gewoon vervangen door een ander personage.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:44 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
En dan vervangen ze hem met een getint mannetje?
Blaise Zabini niet kennen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:44 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
En dan vervangen ze hem met een getint mannetje?
ken je klassiekersquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:50 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja zoveel weet ik ook weer niet van Potter dingen.
quote:
quote:
quote:
quote:
lolwhut?quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:10 schreef Prof_Hoax het volgende:
Not sure if (meme)
en uitspraak, omdat dat betekenend is in het verhaallang verhaal, ging om trol, zij helpt ron lang om spreuk onder de knie te krijgen (ging om uitspraak) en dat was wingardium leviOsa of leviosAAA
Ik wist het ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |