WORD JE DAARVOOR OPGEPAKT?!?!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Signature is Signature.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:08 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
WORD JE DAARVOOR OPGEPAKT?!?!echt, geen woorden voor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.baas.quote:
Je maintiendrai
Ik was al 30 seconden aan het staren voordat ik hem doorhad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:11 schreef egeltje1985 het volgende:
[ afbeelding ]Bitch please, ik heb een 27 urige Marathon doorgezetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn Signature is Signature.
27 uur bro! jij houdt het nog geen 10 uur vol waarschijnlijk!quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
echt, geen woorden voor...
[..]
baas.
[ afbeelding ]
Die wilde ik ook maar kon ik niet vinden zonder HP 7.2 in 3D. En ik zie geen 3D...quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:13 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Bitch please, ik heb een 27 urige Marathon doorgezeten
Challenge accepted.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:15 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
27 uur bro! jij houdt het nog geen 10 uur vol waarschijnlijk!
quote:
quote:21. I will not ask Lupin if it his time of the month
quote:7. I will not use Umbridge's quill to write, "I told you I was hardcore"
Ik plaats alleen de allerleukste van de 568!quote:2. No matter how good a fake Australian accent I can do, I will not imitate Steve Irwin during Care of Magical Creatures
class.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je maintiendrai
Leuk idee wel.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:24 schreef Ongedierte het volgende:
Dag pizza
O JA! HEB LEUK IDEE!
Wij schrijven een fanfiction, Maraueders era. Jij, ik, Sirius, James, Wormstaart en Remus. In hun schooltijd. Sneep pesten enz, focking geniaal wordt dat!
Wat is dit? Er zit geen Drarry in.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:24 schreef Ongedierte het volgende:
Dag pizza
O JA! HEB LEUK IDEE!
Wij schrijven een fanfiction, Maraueders era. Jij, ik, Sirius, James, Wormstaart en Remus. In hun schooltijd. Sneep pesten enz, focking geniaal wordt dat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |