Nee.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[ afbeelding ]
zie je hem nu wel?
vreemd, ikzelf namelijk wel, ik gebruik Google chrome, weet niet of dat er wat toe doet?quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
vreemd, ikzelf namelijk wel, ik gebruik Google chrome, weet niet of dat er wat toe doet?
vreeeemd, ik zie ze zelf namelijk welquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik krijg de hele tijd dit te zien:
[ afbeelding ]
Het stukje : "suspended" sais it allquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik krijg de hele tijd dit te zien:
[ afbeelding ]
doe is crtl+f5quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
vreeeemd, ik zie ze zelf namelijk wel
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:01 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Het stukje : "suspended" sais it all
Gaatum dus niet meer worden
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe maar net alsof het Hedwig is.
Dat laatste argument.quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[ afbeelding ]
Bitch please dus rowling.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:03 schreef Ongedierte het volgende:
Oke, Pizza. Speciaal voor jou een paar HP-dingetjes mattie.
Heb je een Relashio opgeroepen, want er zijn zeker vonken tussen ons.
Jou moeder is zo lelijk, dat een dementor haar noig niet wilt kussen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu eerst ff vorige topic aflezen, laters haters.
hehequote:Op vrijdag 25 november 2011 21:08 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
omygodddte goed
[ afbeelding ]
Hehe, er is een hele site geweid aan harry potter naakt in dat toneelstuk, niet dat ik daar iets vanaf weet want dat doe ik niet!quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:10 schreef Prof_Hoax het volgende:
[ afbeelding ]
C-c kunnen de plaatjes nog kleiner
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:12 schreef Prof_Hoax het volgende:
[ afbeelding ]
ohmygoddd hoe al die dingen zo obvious zijn als je de boeken een beetje kent
I know what you meanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je toen deel 7 nog niet uit was heb ik in totaal, 19 keer achter elkaar deel 6 gelezen, sindsdien ben ik gehersenspoeld.Je maintiendrai
Ik niet ik las heel de tijd weer vanaf deel 1, af en toe heb je dan bij deel 3 iets wat je koppelt via deel 1 naar deel 5quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
I know what you mean
Weet je toen deel 7 nog niet uit was heb ik in totaal, 19 keer achter elkaar deel 6 gelezen, sindsdien ben ik gehersenspoeld.
Weet ik, alles is inderdaad verbonden met elkaar.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:16 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik niet ik las heel de tijd weer vanaf deel 1, af en toe heb je dan bij deel 3 iets wat je koppelt via deel 1 naar deel 5echt die reeks is te briljant geschreven.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Weet ik, alles is inderdaad verbonden met elkaar.
Ze heeft dan ook 5 jaar voorbereid, elke dag 1 uur gewerkt, voordat ze begon met het schrijven aan deel 1, perfectie heet dat
we winquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |