quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:24 schreef Ongedierte het volgende:
Pizza, in het begin..
Ik heb je altijd een baggeruser gevonden, tot ik erachter kwam dat we een passie deelde.. een passie met de naam Harry Potter.
Sindsdien zijn we FOK!vriendjes voor het leven geworden, en doen we niks anders dan.. Naja we posten alleen memes maar toch.
En dan vraag ik me af, is het raar dat ik Harry Potter series mis?
Maar dan weet ik, dat jij ze ook mist. En dan voel ik me minder raar.
En dan voel ik me niet Forever alone, en dat is erg leuk.
Dus daar bedank ik je voor.
Pizza, bedankt
[ afbeelding ]
Picsquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
* Pizza_Pepperoni pinkt traantje weg
Naar de film he, was ik met mn moeder gegaan, omdat ik dan kon huilen en niet als ik met vrienden ging
Ooh en daarna kwam ik in een post harry potter depressie
27 urige Marathon. Iedereen janken behalve me vader. Hij stond erbij van: WTF!?!?quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Naar de film he, was ik met mn moeder gegaan, omdat ik dan kon huilen en niet als ik met vrienden ging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Signature is Signature.
Serieus?quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
quote:
dat is een klein TVPtje voor als ik me verveel @ workquote:81. I will not give any girl a one half of a set of two-way mirrors as a Christmas present.
82. -Especially if I don't tell her what it is.
Wat betekent TVP ookal weer? Net alles in de Hersenpan getyfd, sorry.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:30 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
dat is een klein TVPtje voor als ik me verveel @ work
Schatje toch.quote:
quote:
JA hequote:Op vrijdag 25 november 2011 21:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Schatje toch.
[..]Het is nog waar ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |