Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:DaBruno10 (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=htmlAny man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
Vond je haar niet leukquote:
Hij bedoelt topic titelquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:34 schreef BDIL het volgende:
[..]
Vond je haar niet leukWas mijn TT vorige keer hahahah Larissa Riquelme
Creditsquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:40 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik ben bang dat meneer TS zijn credits wel heeft verspild in één topic
Market is helaas slechter met de dag aan het worden. Veel mensen die ermee stoppen?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:41 schreef psychedelicate het volgende:
Heb mijn BBVA spelers voor 3 uur op de markt gegooid voor belachelijke prijzen. Nu maar afwachten of er een paar worden verkocht.
Jij snapt mquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Market is helaas slechter met de dag aan het worden. Veel mensen die ermee stoppen?
Ik verdenk ze er ook van. Gaat erg snel, al win je er soms wel wat.quote:
wel vreemd, EA zegt toch echt dat autobuyers een instaban opleveren... Ze zullen wel weer te lui zijnquote:
Bijna net zo snel als jouw reactiequote:Op vrijdag 25 november 2011 21:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik verdenk ze er ook van. Gaat erg snel, al win je er soms wel wat.
Je cluppie gaat trouwens lekker, Toef.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:14 schreef Toefjes het volgende:
Had al zojuist een post van onze nieuwe vriend gemeld aan een mod idd
Tja, wel overwicht, weinig echte kansen helaas nog..quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je cluppie gaat trouwens lekker, Toef.
is ie geband ja?quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:15 schreef laucas het volgende:
Verpaupering van het topic.
Dadelijk komt die DrBiemel weer terug van zijn ban
Ps3 of xbox?quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Soms koop ik een kaart na 1 seconde en dan nog zijn ze sneller, dus of iemand koopt een kaart in 0.9 seconden of er is een autobuyer. En soms heb ik een kaart gekocht en dan staat er nog dat die auction is expired en niet meer available is.
Ik heb het vorige topic niet echt gevolgd, maar voor de hele discussie in dit topic probeerde hij serieus op een post van mij te reageren voordat hij werd uitgescholden.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:14 schreef Toefjes het volgende:
Had al zojuist een post van onze nieuwe vriend gemeld aan een mod idd
zou wel logisch zijn jaquote:
Die handsbal?quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja netjes hoorzo maak ik ze altijd met Holla
En dat leek me toch wel een penalty eigenlijk.
Ow, gemist, vond het al wazig, las jouw bericht en zie daarna de bal tegen de hand van Poulsen komen, dacht: WTF? Nou, nog een weekje alleen bovenaan als het zo blijft, hopen op een 2e goal nogquote:
hehe voorspellende gavequote:Op vrijdag 25 november 2011 21:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ow, gemist, vond het al wazig, las jouw bericht en zie daarna de bal tegen de hand van Poulsen komen, dacht: WTF? Nou, nog een weekje alleen bovenaan als het zo blijft, hopen op een 2e goal nog
Die handsbal volgens mij ook inderdaad. Al zag je dat Poulsen wel met zn hand nog weg probeerde te gaan van de bal, maar dat dat niet lukte, dus de hand ging niet naar de bal. Dat zal de argumentatie van de scheids worden denk ik.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hehe voorspellende gavemaar Holman werd onderuit geramd in de 16, had mijns inziens een penal moeten zijn.
Maar goed, die handsbal ook
hehe, argumentatiequote:Op vrijdag 25 november 2011 21:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die handsbal volgens mij ook inderdaad. Al zag je dat Poulsen wel met zn hand nog weg probeerde te gaan van de bal, maar dat dat niet lukte, dus de hand ging niet naar de bal. Dat zal de argumentatie van de scheids worden denk ik.
NIet goed? Ben niet zon taalwonder hoorquote:
nee is gewoon goed hoor, was alleen reference naar die josti met zn argumentenquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
NIet goed? Ben niet zon taalwonder hoorALs je dat al van te voren aangeeft kunnen ze je er ook niet op pakken
Beargumentatie misschien beter. Afijn....
Trade offer voor IF Nani: Cech, Vidic, Lampard en Cole. Dat is niet eens een slecht bod eigenlijk. Maar ga het niet doen, wil keiharde coins, en dan Robben kopen
ow, die josti was ik allang weer vergetenquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee is gewoon goed hoor, was alleen reference naar die josti met zn argumenten
Steven Seagal.quote:
Steven Seagal = Steven Seagull = Steven Zeemeeuwquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:43 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Steven Seagal.
Ik heb me maar even koest gehouden in voorgaande discussie, toch best knap van mezelf
Nou, heb ook IF Ballotelli en IF Silva op de tradepile gegooid. IF Silva ga ik vervangen voor een gewone Silva.quote:
Het is z'n klapjosti. En zet jezelf niet zo voor schut, debiele pauper.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee is gewoon goed hoor, was alleen reference naar die josti met zn argumenten
oké.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het is z'n klapjosti. En zet jezelf niet zo voor schut, debiele pauper.
Thanks.quote:
Jep. Zorgen dat je ze dan kwijt bent.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:55 schreef TheFastOne het volgende:
Denken jullie trouwens dat de LigaBBVA-markt na het Messi-toernooi weer helemaal instort?
En dan als je nog BBVA spelers voor eigen gebruik wilt inkopen op het moment dat alles fucking cheap isquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jep. Zorgen dat je ze dan kwijt bent.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jep. Zorgen dat je ze dan kwijt bent.
Zorgen dat je dan nog 1/2 dagen wacht en dan alles Xabi Alonso en Rossi heel goedkoop oppikken
Ja, toen was het een veel kleinere groep, dat was veel chiller.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:01 schreef TheFastOne het volgende:
Was er vorig jaar ook een vast clubje Futters?
Ja ik kom Kamikazie zou ook komenquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:59 schreef vandermar het volgende:
Zijn er mensen aan het clubben? Ik join om half 11, ik moet nog even douchen aangezien ik geen zin had om op de club te douchenwant dan voel ik mij verplicht om te gaan pilsen en heb ik geen zin in
Dat zie ik als een beledigingquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, toen was het een veel kleinere groep, dat was veel chiller.
Het moeten toch haast wel autobuyers zijn. Aan de andere kant, die Liga BBVA spelers zijn heel makkelijk te vinden, dus misschien zoeken er wel honderden mensen (net als met gold spelers voor 200-300 BIN) Dan nog vind ik het knap om te zien hoe snel sommige mensen zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:57 schreef laucas het volgende:
Niet normaal hoe snel spelers voor je neus verdwijnen, soms gaat het om tienden van een seconden
nou het was wel iets gezelliger, maar ook rustiger. De meeste mensen vind ik in ieder geval een aanwinstquote:
Ik gok dat Rijst, BDIL, Tennismaster, GuRBuh, Tobi-Wan en jij er vorig jaar sowieso waren. Wie nog meer??quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nou het was wel iets gezelliger, maar ook rustiger. De meeste mensen vind ik in ieder geval een aanwinst
Zit je xbox of niet? DOe dan ook even mee met clubsquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nou het was wel iets gezelliger, maar ook rustiger. De meeste mensen vind ik in ieder geval een aanwinst
nee, ben chillings aan het zetten met mn opa en omaquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zit je xbox of niet? DOe dan ook even mee met clubs
Anders schiet ik even op met douchen
Nee man dit jaar pasquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:09 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ik gok dat Rijst, BDIL, Tennismaster, GuRBuh, Tobi-Wan en jij er vorig jaar sowieso waren. Wie nog meer??
Ik zit er het langste volgens mijquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:09 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ik gok dat Rijst, BDIL, Tennismaster, GuRBuh, Tobi-Wan en jij er vorig jaar sowieso waren. Wie nog meer??
Haha wat boeit die onder 50K als het excl. 2 spelers isquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:07 schreef BDIL het volgende:
Mijn BPL Squad onder 50 k( Modric en Silva niet meegerekend
)
[ afbeelding ]
klopt, alleen BDIL niet, en nog een handjevol andere mensen die er niet meer zijn. Je vergeet baas StijnDa trouwensquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:09 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ik heb MW3 wel maar je moet afwisselen;quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:16 schreef TheFastOne het volgende:
Toch wel leuk dat er een vaste kern overblijftOok na MW3 en Skyrim.
Hoeveel waard?!quote:
Ik heb hemquote:
Dat zeker nietquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:26 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Jij was er al voor dat Fok! er was
Krijg alleen al de slappe lach van zijn neppe lachquote:
haha ja, elke keer als ik hem kijk ga ik stukquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:32 schreef laucas het volgende:
[..]
Krijg alleen al de slappe lach van zijn neppe lach
Ja vandermar en kamikazie zouden komenquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:39 schreef Rijst het volgende:
Ik kom er ook aan als er genoeg mensen zijn.
Ik wil wel als ANY.
Als beide goed Fifa samen kunnen spelen voordeel... anders nadelig...quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:00 schreef Toefjes het volgende:
Als een tegenstander een guest, of meerdere heeft, is dat een voor-of nadeel? Ik klik nu meestal gewoon weg
Bijna klaar of ?!quote:
Hè?quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:01 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als beide goed Fifa samen kunnen spelen voordeel... anders nadelig...
Hmm, ik zal het wel een keertje uitproberen. Net van een 73* 100 chem 100% Duits team gewonnen. met gemak, 2-0. Dat verveelt nooitquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:01 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als beide goed Fifa samen kunnen spelen voordeel... anders nadelig...
Andersom hahahaquote:
Ik moet ook maar weer eens bronze packs kopen. Ik koop ook bijna altijd die van 400c, daar maak ik makkelijker winst mee.quote:
Ohja, ik zie nu dat het andersom moest zijn, maar ik snapte m alquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:07 schreef laucas het volgende:
Wil ik op buy now klikken, gebeurd er niks dus ik maar klikken en klikken.... verrek, blijkt de kat op mijn touch-pad te zitten
quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:13 schreef Dudeweiser het volgende:
4-1-2-1-2 Fabio Coentrao voor 1000c is wel aardig toch?
Sterkte, ik vond het hele saaie uurtjes... Al heeft het wel 40K opgeleverdquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:16 schreef Dudeweiser het volgende:
ik ga toch maar even snel zo'n team in elkaar flansen, morgen dat toernooi spammen, en 's avonds weer verkopen
dat boeit me niet, dat geld welquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sterkte, ik vond het hele saaie uurtjes... Al heeft het wel 40K opgeleverd
Ik speelde net tegen een gozer die 3-5-2 speelde: IF Ibrahimovic - IF Gameiro- SIF van Persie - IF Bale- IF Terry - IF Friedel en nog 1 ....quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:09 schreef Toefjes het volgende:
Als mn spelers verkocht worden dan heb ik de ultieme voorhoede:
IF Bale - SIF van Persie - Robben![]()
Gerrard, van der Vaart, Modric, Silva en Essien die elkaar mogen afwisselen op het middenveld ook niet verkeerd. En Torres als reserve spits
IF neem ik aanquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:24 schreef Toefjes het volgende:
Nani gekocht voor 200K, verkocht voor 244K
Haha, jezus, dat is helemaal niet normaal. Gewonnen?quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik speelde net tegen een gozer die 3-5-2 speelde: IF Ibrahimovic - IF Gameiro- SIF van Persie - IF Bale- IF Terry - IF Friedel en nog 1 ....
5-4 verloren met mij kroatisch elftal met mij Liga BBVA had hij wel pakslaag gekregenquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, jezus, dat is helemaal niet normaal. Gewonnen?
Je zou zeggen dat de prijzen weer wat zouden moeten gaan stijgen, nu iedereen met het Messi toernooi een hoop coins binnen aan het harken isquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:29 schreef laucas het volgende:
Bale al 10K gezakt in no-time, zonet een paar Nani's zien gaan voor 9K.
Ik ben geen getalenteerde trader maar omdat iedereen BBVA teams aan het maken is, de vraag naar andere populaire competities (BPL bv.) afneemt waardoor de prijs zakt + het aanbod is ook toegenomen de afgelopen dagen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat de prijzen weer wat zouden moeten gaan stijgen, nu iedereen met het Messi toernooi een hoop coins binnen aan het harken is
Whehe ik had nog aardig moeite met dat harkenquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat de prijzen weer wat zouden moeten gaan stijgen, nu iedereen met het Messi toernooi een hoop coins binnen aan het harken is
Ja, zit wat in inderdaad, het grootste gedeelte van de FUT community kijkt even niet naar andere competitiesquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:33 schreef laucas het volgende:
[..]
Ik ben geen getalenteerde trader maar omdat iedereen BBVA teams aan het maken is, de vraag naar andere populaire competities (BPL bv.) afneemt waardoor de prijs zakt + het aanbod is ook toegenomen de afgelopen dagen.
Wel bizar..zijn IF is ook echt goed imoquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:34 schreef Der_Rudi het volgende:
Wel 12 IF Marchetti's op kunnen pikken voor onder de discard value
Aanbod van Nani's was op de 23ste nog rond de 90 kaarten en dat ligt nu op ongeveer 220. Bij Bale hetzelfde, eerste 50 en nu 150. Vraag me dan af of de prijzen weer stijgen na de afloop van dit tournooi, dan zou je flink kunnen cashen. Ben benieuwd wat anderen hier denkenquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, zit wat in inderdaad, het grootste gedeelte van de FUT community kijkt even niet naar andere competities
Ik heb hem zelf niet gebruikt nog maar als je kijkt naar zijn kicking en speed vraag ik het me af...quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel bizar..zijn IF is ook echt goed imo
Ik zie net een 4-3-3 Nani weggaan voor 19K, de prijs ongeveer van de ultimate db.. Goedkoopste BIN 13.5K, maar is ook een 3-4-2-1 formatie. op zich niet zo heel spectaculair?quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:39 schreef laucas het volgende:
[..]
Aanbod van Nani's was op de 23ste nog rond de 90 kaarten en dat ligt nu op ongeveer 220. Bij Bale hetzelfde, eerste 50 en nu 150. Vraag me dan af of de prijzen weer stijgen na de afloop van dit tournooi, dan zou je flink kunnen cashen. Ben benieuwd wat anderen hier denken
Met open biedingen heb ik er ongeveer 6-7 voor gemiddeld 10K zien gaan.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zie net een 4-3-3 Nani weggaan voor 19K, de prijs ongeveer van de ultimate db.. Goedkoopste BIN 13.5K, maar is ook een 3-4-2-1 formatie. op zich niet zo heel spectaculair?
Dan zeg ik: toeslaanquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:48 schreef laucas het volgende:
[..]
Met open biedingen heb ik er ongeveer 6-7 voor gemiddeld 10K zien gaan.
Over 26 minuten een Robben voor 250K in jou formatiequote:Op vrijdag 25 november 2011 23:59 schreef Toefjes het volgende:
Over 15 minuten loopt er een open bieding op Robben af.. prijs staat nu op 267 K.
Over 7 minuten loopt er een bieding op Robben af, prijs is 290K-310BIN.
Ik denk dat ik die 290K laat varen en m ga proberen voor 280 a 285 binnen te halen..
Had m ook al gespot nadat ik had gepost. Wacht die wel af, en dan ga ik echt pitten, morgen vroege dienstquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:02 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Over 26 minuten een Robben voor 250K in jou formatie
Ik heb hem ook in mijn watchlist. Kijken wat er in die Bidwar gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had m ook al gespot nadat ik had gepost. Wacht die wel af, en dan ga ik echt pitten, morgen vroege dienst
bedankt voor het meekijken/meedenkenIk ga voor die 4-3-2-1
![]()
Dat een IF zich automatisch aan past aan formatie die je speelt.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:05 schreef Lindgren. het volgende:
Ze zouden eigenlijk elke IF een 9 chem moeten geven.
Ik ga voor 290 max, moet m wel met winst kwijt kunnen raken. Al ga ik denk ik na mn BPL team voor een Bundesliga- of Nederlands team, maar toch, voor het gevoel lekker als je m goedkoop binnenhaaltquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:06 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb hem ook in mijn watchlist. Kijken wat er in die Bidwar gaat gebeuren.
Als die voor meer dan 290K weg gaat. Kan je gewoon die BuyNow van 290K pakken.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga voor 290 max, moet m wel met winst kwijt kunnen raken. Al ga ik denk ik na mn BPL team voor een Bundesliga- of Nederlands team, maar toch, voor het gevoel lekker als je m goedkoop binnenhaalt
klopt, al moet je daar wel weer met kaartjes gaan werken enzo. maar RM-->RW is geloof ik ook niet zo duur, dus dat is een goede optie. Dan Silva nog verkopen voor SIF van Persie en dan genietenquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:11 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Als die voor meer dan 290K weg gaat. Kan je gewoon die BuyNow van 290K pakken.
Doe het niet.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:18 schreef DutchSL het volgende:
Ok happy hour, ik ga vijf van die pakjes voor 25k kopen
Op goed geluk dan maar..
Haha, je koopt wat af zo?quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:18 schreef DutchSL het volgende:
Ok happy hour, ik ga vijf van die pakjes voor 25k kopen
Op goed geluk dan maar..
quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:30 schreef Toefjes het volgende:
Wat een idioten.. bieden tot 301.000 op Robben, terwijl de 290K BIN gewoon op de tradepile staat..
Robben is dus binnen voor 290K
Nice!quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:30 schreef Toefjes het volgende:
Wat een idioten.. bieden tot 301.000 op Robben, terwijl de 290K BIN gewoon op de tradepile staat..
Robben is dus binnen voor 290K
Ouiquote:
FUT of H2H ?!quote:
Nice, hoe gaat het pricefixen van die IFquote:
Gedaanquote:Op zaterdag 26 november 2011 02:16 schreef n0ir het volgende:
[..]
Wat je wil jonge! Voeg me toe op cr00k (met nullen) en dan kunnen we goan.
Xbox of PS3quote:
Mijn gamertag = iwaninhoquote:
Heb er nu 14 in de pocket, 7 zijn er verkocht voor 13,5/14kquote:Op zaterdag 26 november 2011 02:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nice, hoe gaat het pricefixen van die IF
Wie was het eigenlijkquote:Op zaterdag 26 november 2011 02:22 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Heb er nu 14 in de pocket, 7 zijn er verkocht voor 13,5/14k
Ja Salihamdzic ookquote:Op zaterdag 26 november 2011 02:25 schreef Der_Rudi het volgende:
En alle 21 nog steeds gekocht onder de discard value, gaat helemaal nergens over
Hoeveel kost heel je team; IF niet meegerekendquote:Op zaterdag 26 november 2011 08:56 schreef Tim86 het volgende:
SweSilvers spelen lekker, al is het erg jammer dat er dus geen IF Guidetti is gekomen. Zijn NIF bevalt ook erg goed en houdt Rosenberg buiten de basis. Heb ook Nilsson (oud Heerenveen/Vitesse..matig) en Armenteros (verrassend goed) nog op de bank
16-0 record so far met dit team, wel een handjevol ofzo tegen de CPU om wat spelers te testen voor ik tot mijn vaste elftal kon komen
[ afbeelding ]
Andersson is de grootste held..echt zo'n fijne speler op die positie..niet normaal(19 uit 16 ook
)
Guidetti 11 uit 13, Hysen 13 uit 14. Vind het ook wel tof dat de goals zo mooi verdeeld zijn over die 3 (verder nog 7 goals voor middenvelders, 5 voor verdedigers en 9 voor bankzitters/invallers)
Agbonlawhore moet weg; je bent wel op het juiste spoor naar een 190 top squad ratingquote:Op zaterdag 26 november 2011 07:20 schreef Toefjes het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#b2zsMvLzbb3Tw
Elftal wordt steeds zieker, als IF Silva en IF Balotelli verkocht zijn nog zon 400K te besteden. Kan ik SIF van Persie van kopen. Kan ook een gewone IF van Persie + Vidic+ IF Lens (vervanging voor Robben bij blessures) + evt Lampard (of een NIF SIlva) kopen.. Laatste optie wel aantrekkelijk natuurlijk
Ohja, die had ik in een gefrustreerde bui gekocht toen ik weer eens door die mongool voorbij gerend werd, zo van: als zij m hebben, breng ik m ook inquote:Op zaterdag 26 november 2011 09:52 schreef BDIL het volgende:
[..]
Agbonlawhore moet weg; je bent wel op het juiste spoor naar een 190 top squad ratingIk zou liever met IF Terry spelen dan Ferdinand ( Gewone terry nog steeds beter ) Waar is Vidic
verder is het wel een prima team... Lampard heb je niet nodig team is echt goed zo
Wel een zieke teamquote:Op zaterdag 26 november 2011 10:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ohja, die had ik in een gefrustreerde bui gekocht toen ik weer eens door die mongool voorbij gerend werd, zo van: als zij m hebben, breng ik m ook inMaar ga m inderdaad weer op de tradepile gooien.
Vidic kan ik pas kopen als IF Silva en IF Balotelli zijn verkocht. Samen met IF van Persie zou dat 320K moeten kosten. Is er nog 60K over. Ga ik Terry niet redden. Maar ja, we zitten nog niet eens in december. Nog tijd genoeg om uit te breiden.
Wel Young voor 16K kunnen kopenLekker als Bale ziek, zwak of misselijk is. Absurd goekoop
190 ga ik niet redden, want de plek van Hart is onbedreigd, die van Richards vooralsnog ook, denk dat het eindigt bij hooguit 87.
Exclusief de 2 IF's iets van 12K ofzo. Wel geduld gehad om ze gewoon in de goede formatie te halen. Alleen die 2 BPL spelers zijn iets duurder, de rest kost geen fuck. De IF's had ik al van mijn Eredivisieteam, maar daarin hebben ze allebei geen basisplaats, dus heb die 2 een formatiekaart gegeven en besloten ze gewoon hier te gebruiken..komen ze ook beter tot hun rechtquote:Op zaterdag 26 november 2011 09:50 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hoeveel kost heel je team; IF niet meegerekend
Dat is nog tonnen wegquote:Op zaterdag 26 november 2011 10:12 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wel een zieke teamIk hoop dat je later nog IF Modric/Robben/Evra kan toevoegen
Over een week wil je weer een nieuw team.quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is nog tonnen wegHier ga ik tot het einde van het jaar mee spelen en met mn silver eredivisie. Daarna eens kijken wat ik ga doen, of ik overga op bundesliga ofzo. Ook afhankelijk van de IF's op dat moment
Haha, nou de eredivisie silvers heb ik al vanaf het begin af aan, en dit team heb ik in grote lijnen ook al ehhh... meer dan een week. Geloof ik. Haha.quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:30 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Over een week wil je weer een nieuw team.![]()
Ik heb veel teams gehad; zowat uit elke populaire competitie en maar 2 heb ik nooit verkocht. Mijn Eredivisie Gold ( Beste team die je kan maken 4-3-2-1 ) en mijn Franse Ligue 1 ( Heel erg lekker team om mee te spelen ). Daarnaast heb ik een Liga BBVA en BPL team die veel waard zijn;een Croatian Team ( 3 IF's en Modric ) ; Serie A team ( Miccoli + Cisse = meesterlijk; vooral traptechniek Miccoliquote:Op zaterdag 26 november 2011 10:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is nog tonnen wegHier ga ik tot het einde van het jaar mee spelen en met mn silver eredivisie. Daarna eens kijken wat ik ga doen, of ik overga op bundesliga ofzo. Ook afhankelijk van de IF's op dat moment
xbox?quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:33 schreef Tim86 het volgende:
Wat een gekkenhuis weer met BBVA bids..alles tot max 1K verkoopt binnen 10 sec en veilingen van 1.2K van diezelfde spelers gaan voorbij zonder bid
Haha, ja, een betere speler zal nog steeds gewoon van me winnen. Een gelijkwaardige tegenstander heb je dan wel net dat beetje voordeel om de wedstrijd in je voordeel te beslissen. Ben het verliezen nu wel gewend, dus zal er niet mee zittenquote:Op zaterdag 26 november 2011 10:34 schreef BDIL het volgende:
Prachtig als je Eredivisie team Brasilian skiller helemaal kapot speelt![]()
Onopvallend, hij valt vooral op als de linksbuiten wegglipt en hij m niet bij kan houdenquote:Op zaterdag 26 november 2011 10:41 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
xbox?
Op de PS3 is het iets minder.
Toefjes, hoe speelt IF Corluka?
4-3-2-1, kun je voor 1200 a 1300 BIN kopen..quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:41 schreef BDIL het volgende:
Ik heb bijvoorbeeld een BPL team in 3-4-3 formatie; welke formatie kaarten kan ik het beste kopen waarin ik al mijn spelers voor veel meer geld kwijt kan ?!
Wtf, zijn de prijzen nu weer teruggedropt..wazig zeg. Vorige week waren ze echt continu 2.5/3K ineensquote:Op zaterdag 26 november 2011 10:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
4-3-2-1, kun je voor 1200 a 1300 BIN kopen..
Ja, gisteren met filter max BIN 1500 gezocht, kwam er al gelijk een paar tegen, ook van 1400. 1000 was de goedkoopste die ik tegenkwam. misschien dat er meer op de markt gegooid is ivm extra happy hourquote:Op zaterdag 26 november 2011 10:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wtf, zijn de prijzen nu weer teruggedropt..wazig zeg. Vorige week waren ze echt continu 2.5/3K ineens
Mooi dan gaat operatie money making van startquote:Op zaterdag 26 november 2011 10:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, gisteren met filter max BIN 1500 gezocht, kwam er al gelijk een paar tegen, ook van 1400. 1000 was de goedkoopste die ik tegenkwam. misschien dat er meer op de markt gegooid is ivm extra happy hour
Alles is gepricefixed door debielen en ik had sommige spelers 8k goedkoper door te bidden dus nu is het voor mij makkelijk om min die 8k extra te vragenquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:25 schreef Tim86 het volgende:
Alleen de cheap spelers zijn nu zo duur..de spelers boven de 10K vallen wel mee volgens mij?
Nee maar iemand heeft hem ook lopen pricefixenquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:32 schreef Tim86 het volgende:
Silva heeft niets met die cup te maken
Ja ik heb Valbuena normaal daar staan; helaas heeft Valbuena een blessure van 4 gamesquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:13 schreef Tim86 het volgende:
IF Belhanda is niet zoveel bijzonders..de rest zou ik niet weten. Kan je N'Zogbia niet vervangen? Nu is het geen Ligue 1..
Crisis op de marktquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:24 schreef GilaMonyet het volgende:
Zo maar is weer kijken of ik wat spelers kan kopen en goed door kan verkopen.
Ik heb 10K te besteden iemand nog tips van spelers die wat kunnen op brengen?
Gewoon hard langs iedereen rennen. Is leukquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:39 schreef el-blanchito het volgende:
ik ga eens kijken of pace echt zo fijn speelt:
voorhoede met Remy en Oitech (keniaan met pace 94 ofzo)
Goede opbrengst;maar ik adviseer je komende maand niet meer te halen want je gaat geen ruk krijgen...:Pquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:10 schreef GotenSSJ het volgende:
Net uit 1 pakje: Nasri, Farfan, Gourcuff en 1 liga BBVA speler
Geen slechte opbrengst voor 15kLevert in ieder geval weer wat winst op
Beterquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:16 schreef Lindgren. het volgende:
16 spelers verkocht vannacht!Zo'n 15k winst.
Haha, ach af en toe een pakje kopen is leukquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:17 schreef BDIL het volgende:
[..]
Goede opbrengst;maar ik adviseer je komende maand niet meer te halen want je gaat geen ruk krijgen...:P
Ik vrijdag 3000 MS points naar de klote ( 800 MS cadeau gekregen) en 75k aan coins ...
Ja, ik kocht het omdat ik ook dom was te geloven dat ik eindelijk is geluk zou kunnen hebben en 20 euro en wat coins is niet me doodquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:19 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Haha, ach af en toe een pakje kopen is leuk
Het houdt een beetje op op PS3 denk ik, staan er veel op voor 750.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:21 schreef GotenSSJ het volgende:
Die BBVA auctionsBizar
Wel een Banega gekocht voor 950 coins
Had even gezocht voor onder de 950 coins, alles was 10 seconden later wegquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het houdt een beetje op op PS3 denk ik, staan er veel op voor 750.
Kijk wel uit, het toernooi loopt een beetje over de helft nu. Kan een moment zijn dat het in gaat storten..quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Had even gezocht voor onder de 950 coins, alles was 10 seconden later wegDus op de Xbox gaat het nog door geloof ik
Ook Santa Cruz en Kanoute voor 900 gekocht nu, kijken of ik ze voor 1300 weer kwijt raak.
Yep doe ik ookquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kijk wel uit, het toernooi loopt een beetje over de helft nu. Kan een moment zijn dat het in gaat storten..
Haha iedereen wacht tot de bubbel klaptquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kijk wel uit, het toernooi loopt een beetje over de helft nu. Kan een moment zijn dat het in gaat storten..
Ach, als het shiney kaartjes zijn kun je ze toch voor 600 a 650 kwijt aan discard value. Is het risico eigenlijk nihil.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Yep doe ik ookHou het ook bij deze 3
Precies, daar let ik ook op. Vind het wel grappig om een beetje te traden. Als me dat dalijk 600 coins kost. Boeiendquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ach, als het shiney kaartjes zijn kun je ze toch voor 600 a 650 kwijt aan discard value. Is het risico eigenlijk nihil.
Supergoedkoop Liga BBVA team, die ga ik dan maken.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Haha iedereen wacht tot de bubbel klaptBTW het wordt echt interresant om te zien wat er na zondag gebeurd
Markt overstroomt met Liga BBVA kaarten maar wat verder consequenties daarvan zijn
Of nu naar andere leagues kijken. net als dat ik Young voor 16K kon kopen.. Laucas zag gisteren ook Nani's voor 9 en 10K de deur uit gaan. Mensen willen spelers uit de BPL verkopen, en krijgen ze niet kwijt omdat iedereen met de BBVA bezig isquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Supergoedkoop Liga BBVA team, die ga ik dan maken.
Dat wel maar ik ben bang dat mensen teveel geld aan Liga BBVA hebben verspeelt en na de Messi Cup niet veel mensen zo snel alle andere spelers gaan terugkopen ( BPL;Serie A etc.)quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Of nu naar andere leagues kijken. net als dat ik Young voor 16K kon kopen.. Laucas zag gisteren ook Nani's voor 9 en 10K de deur uit gaan. Mensen willen spelers uit de BPL verkopen, en krijgen ze niet kwijt omdat iedereen met de BBVA bezig is
Baas boven baas, net Young voor 12,5k gekochtquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Of nu naar andere leagues kijken. net als dat ik Young voor 16K kon kopen.. Laucas zag gisteren ook Nani's voor 9 en 10K de deur uit gaan. Mensen willen spelers uit de BPL verkopen, en krijgen ze niet kwijt omdat iedereen met de BBVA bezig is
Nee joh, 4K per gewonnen toernooi, er komt straks veel meer geld op de markt. Wellicht een inflatie effectquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:31 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dat wel maar ik ben bang dat mensen teveel geld aan Liga BBVA hebben verspeelt en na de Messi Cup niet veel mensen zo snel alle andere spelers gaan terugkopen ( BPL;Serie A etc.)
Wow, dan ben je een echte baasquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Baas boven baas, net Young voor 12,5k gekocht
Thnx voor de tip!quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wow, dan ben je een echte baasKun je 7 of 8 K winst mee gaan maken
Das het leuke van dit forum. Elkaar helpen en elkaar ideeen geven om allemaal rijk te wordenquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Thnx voor de tip!Ging gelijk eens kijken, en heel toevallig stond deze er net op
Dat doe ik nu nogquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:39 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat vinden jullie er trouwens van dat ze de discard value van de IF's allemaal op 10k hebben gezet?
Vond dat vorig jaar leuker eigenlijk, kan misschien ook komen omdat ik daar redelijk veel geld mee heb verdiend destijds (Handelen in Vlaar en Wijnaldum was toen erg lekker om 2-4k per speler mee te verdienen)
Hm, het kan nog wel. Maar ik vond het leuker dat je voor 2-3k een IF kon kopen. Nu ben je gedwongen veel te traden om meerdere IF's te krijgen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:42 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Dat doe ik nu nog
Op mijn TP staan nog 11 IF Marchetti's die ik gekocht heb voor 9.5k en voor 12-14k de deur weer uit gaan.
Ja dat is ook wel weer zo.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:45 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hm, het kan nog wel. Maar ik vond het leuker dat je voor 2-3k een IF kon kopen. Nu ben je gedwongen veel te traden om meerdere IF's te krijgen.
Vorig jaar had ik Vlaar-Wijnaldum-Dszudszak al vrij vlot bij elkaar (Balasz was wel duur toen). Nu heb ik het geluk gehad met pakjes, en ook wat getrade natuurlijk, dat ik de 3 PSV IF's heb kunnen kopen.
Vind het ook wel leuk, begrijp me niet verkeerdquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:47 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel weer zo.
Het scheelt dat ik juist het traden leuk vind. Fifa spelen zijn over het algemeen toch maar partijen waar ik afgeslacht word
Coins: 1,017,327quote:
quote:
+20x IF Djuricicquote:
hahahaquote:
IF Fred kan ik beter discarden is niks meer waardquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:04 schreef BDIL het volgende:
Koop een pakje van 15k Jumbo Gold Pack en krijg....
IF ST FRED 84; Chamakh; Barrios en nog een paar onbekende
Nicequote:Op zaterdag 26 november 2011 14:10 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gekocht voor 16k. Geruild voor Pastore IF:
[ afbeelding ]
Uh geen. Die Pastore heb ik verkocht voor die 170k. Meer dan ik ooit voor Bueno had gekregen, want die is hard gekelderdquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice
Wat voor team heb je er nu mee?
oh, ik dacht dat het gewoon een demonstratief Pastore sale dingetje was om zijn waarde te tonen..leuke dubbele handel danquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:15 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Uh geen. Die Pastore heb ik verkocht voor die 170k. Meer dan ik ooit voor Bueno had gekregen, want die is hard gekelderd
Want die waarde weten wij allemaal uit ons hoofd?quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:18 schreef BDIL het volgende:
Wat is Felipe LB Atletico waard nu op Auction ?!![]()
1000 coins, net als elke andere LB uit de BBVA.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:18 schreef BDIL het volgende:
Wat is Felipe LB Atletico waard nu op Auction ?!![]()
Ja niet verkeerd, voor eigenlijk geen moeite.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat het gewoon een demonstratief Pastore sale dingetje was om zijn waarde te tonen..leuke dubbele handel dan
Meeste gebruiken ze als wissel; en je hebt er 7 nodigquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:21 schreef vandermar het volgende:
Ik heb zo'n idee dat al die liga bbva speler kopers niet naar de formatie kijken
Ik heb 1 Puyol en 1 Higuain die ik maar niet kwijt kan rakenquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:26 schreef vandermar het volgende:
Ik heb hele trade pile vol met Liga BBVA lol. Alles 1500 BIN. Hopen dat er rond de 40K uitkomtKan ik weer 30 spelers zoeken
Heb er 16K voor geinvesteerd totaal.
En daar valt juist de winst te halen, de minderwaardige zooiquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb 1 Puyol en 1 Higuain die ik maar niet kwijt kan rakenen nog zoveel andere minderwaardige zooi ...
Nee joh, alles gaat wel weg voor 1500 BIN in 3 rondjes.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik koop alles onder de 900 en verkoop het dan voor 900 of meer. Net nog een Fernando Llorente voor 850 gekocht, maar zoveel meer is die niet waard. Misschien moet ik wat (normal) gold packs kopen en hopen op Liga BBVA spelers. Met silver packs heb ik voorlopig geen geluk.
Dit. Ik zet alles er op voor 1400 start en 1500 BIN en alles gaat weg.quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:43 schreef Tim86 het volgende:
Je moet ze niet laten bieden, maar gewoon een hoge startprijs en BIN 1 tikje hoger...mensen willen snellllllll spelers hebben
Het kan zijn dat hij host was en dan kan je al eerder je Player Hub checkenquote:Op zaterdag 26 november 2011 15:00 schreef GuRBuH het volgende:
WtfElke keer na de "Looking for opponent" popupje gaat hij niet naar het scherm waar je shirts kunt kiezen maar krijg ik na een tijdje "Connection to opponent has been lost".
Nee, het gebeurt continu. Zowel bij cup als bij single match. Had ik er ff bij moeten zeggen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:05 schreef BDIL het volgende:
[..]
Het kan zijn dat hij host was en dan kan je al eerder je Player Hub checkenWrss schrok hij daarvan en leavde hij zelf
Dus door jou moest ik meer betalen voor mijn IF Lens; Klootzakquote:Op zaterdag 26 november 2011 15:14 schreef Apekoek het volgende:
Fack! Heb nog steeds een bult Lens IFs, maar die dingen lijken dit jaar niet zeldzaam te worden...
Ik weet niet hoor, maar 15k vind ik niet bepaald meer betalen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:15 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dus door jou moest ik meer betalen voor mijn IF Lens; Klootzak
Ik maak maar een grap hequote:Op zaterdag 26 november 2011 15:24 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar 15k vind ik niet bepaald meer betalen.
Mijne was zo lekker ze heeft 2 overleeft hahahahquote:
Nee die klapjosti snapte het niet.quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:28 schreef BDIL het volgende:
[..]
Mijne was zo lekker ze heeft 2 overleeft hahahah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |