Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:DaBruno10 (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=htmlAny man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
Vond je haar niet leukquote:
Hij bedoelt topic titelquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:34 schreef BDIL het volgende:
[..]
Vond je haar niet leukWas mijn TT vorige keer hahahah Larissa Riquelme
Creditsquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:40 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik ben bang dat meneer TS zijn credits wel heeft verspild in één topic
Market is helaas slechter met de dag aan het worden. Veel mensen die ermee stoppen?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:41 schreef psychedelicate het volgende:
Heb mijn BBVA spelers voor 3 uur op de markt gegooid voor belachelijke prijzen. Nu maar afwachten of er een paar worden verkocht.
Jij snapt mquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Market is helaas slechter met de dag aan het worden. Veel mensen die ermee stoppen?
Ik verdenk ze er ook van. Gaat erg snel, al win je er soms wel wat.quote:
wel vreemd, EA zegt toch echt dat autobuyers een instaban opleveren... Ze zullen wel weer te lui zijnquote:
Bijna net zo snel als jouw reactiequote:Op vrijdag 25 november 2011 21:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik verdenk ze er ook van. Gaat erg snel, al win je er soms wel wat.
Je cluppie gaat trouwens lekker, Toef.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:14 schreef Toefjes het volgende:
Had al zojuist een post van onze nieuwe vriend gemeld aan een mod idd
Tja, wel overwicht, weinig echte kansen helaas nog..quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je cluppie gaat trouwens lekker, Toef.
is ie geband ja?quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:15 schreef laucas het volgende:
Verpaupering van het topic.
Dadelijk komt die DrBiemel weer terug van zijn ban
Ps3 of xbox?quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Soms koop ik een kaart na 1 seconde en dan nog zijn ze sneller, dus of iemand koopt een kaart in 0.9 seconden of er is een autobuyer. En soms heb ik een kaart gekocht en dan staat er nog dat die auction is expired en niet meer available is.
Ik heb het vorige topic niet echt gevolgd, maar voor de hele discussie in dit topic probeerde hij serieus op een post van mij te reageren voordat hij werd uitgescholden.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:14 schreef Toefjes het volgende:
Had al zojuist een post van onze nieuwe vriend gemeld aan een mod idd
zou wel logisch zijn jaquote:
Die handsbal?quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja netjes hoorzo maak ik ze altijd met Holla
En dat leek me toch wel een penalty eigenlijk.
Ow, gemist, vond het al wazig, las jouw bericht en zie daarna de bal tegen de hand van Poulsen komen, dacht: WTF? Nou, nog een weekje alleen bovenaan als het zo blijft, hopen op een 2e goal nogquote:
hehe voorspellende gavequote:Op vrijdag 25 november 2011 21:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ow, gemist, vond het al wazig, las jouw bericht en zie daarna de bal tegen de hand van Poulsen komen, dacht: WTF? Nou, nog een weekje alleen bovenaan als het zo blijft, hopen op een 2e goal nog
Die handsbal volgens mij ook inderdaad. Al zag je dat Poulsen wel met zn hand nog weg probeerde te gaan van de bal, maar dat dat niet lukte, dus de hand ging niet naar de bal. Dat zal de argumentatie van de scheids worden denk ik.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hehe voorspellende gavemaar Holman werd onderuit geramd in de 16, had mijns inziens een penal moeten zijn.
Maar goed, die handsbal ook
hehe, argumentatiequote:Op vrijdag 25 november 2011 21:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die handsbal volgens mij ook inderdaad. Al zag je dat Poulsen wel met zn hand nog weg probeerde te gaan van de bal, maar dat dat niet lukte, dus de hand ging niet naar de bal. Dat zal de argumentatie van de scheids worden denk ik.
NIet goed? Ben niet zon taalwonder hoorquote:
nee is gewoon goed hoor, was alleen reference naar die josti met zn argumentenquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
NIet goed? Ben niet zon taalwonder hoorALs je dat al van te voren aangeeft kunnen ze je er ook niet op pakken
Beargumentatie misschien beter. Afijn....
Trade offer voor IF Nani: Cech, Vidic, Lampard en Cole. Dat is niet eens een slecht bod eigenlijk. Maar ga het niet doen, wil keiharde coins, en dan Robben kopen
ow, die josti was ik allang weer vergetenquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee is gewoon goed hoor, was alleen reference naar die josti met zn argumenten
Steven Seagal.quote:
Steven Seagal = Steven Seagull = Steven Zeemeeuwquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:43 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Steven Seagal.
Ik heb me maar even koest gehouden in voorgaande discussie, toch best knap van mezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |