O jaquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:32 schreef Plastic_zak het volgende:
ik ga samenwonen met coban in keiland
stoerquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik heb een iphone frontje gekocht voor mijn nokia. niemand die het ziet van 2 meter afstand
Waarom zou je willen doen alsof je een iPhone hebt?quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik heb een iphone frontje gekocht voor mijn nokia. niemand die het ziet van 2 meter afstand
na al die maanden wachten op telefoon die afgaat en dan dit. ik voel je broquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:34 schreef Dientje12 het volgende:
Me telefoon gaat
Me zusje belde, ik denk van oh oke,
Ik pak op zeg hoi, zegt ze oo ik bel de verkeerde
Me.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:34 schreef Dientje12 het volgende:
Me telefoon gaat
Me zusje belde, ik denk van oh oke,
Ik pak op zeg hoi, zegt ze oo ik bel de verkeerde
zelfde reden dat mensen een nieuwe mercedes kopen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom zou je willen doen alsof je een iPhone hebt?
aifoon?quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:34 schreef coban het volgende:
Ik krijg aifoon dus ik hoef niet over te kopen
iphone > samsungquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
aifoon?
Dat is de vijand van samsung
Zullen we gaan mobielzwaardvechten als je hem hebt??
Ik was van de week in een meubelzaak en daar stond een bank ingewikkeld in bubbeltjespapier omdat deze verkocht was, maar kon het niet laten er toch ff in te springen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:34 schreef Dalando het volgende:
Ik heb een nieuwe lading bubbeltjesplastic
nee ik block het.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:36 schreef monkyyy het volgende:
Jouw mama en jouw papa, die elkander naakt strelen, kussen en de liefde bedrijven.
Je ziet het nu voor je. [ afbeelding ]
Faalt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:36 schreef monkyyy het volgende:
Jouw mama en jouw papa, die elkander naakt strelen, kussen en de liefde bedrijven.
Je ziet het nu voor je. [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |