De goude regels:quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:46 schreef Dalando het volgende:
De lijst update trouwens niet uit zichzelf. Om het aantal uur wordt er een cronjob gedraait die de cijfers berekend. Als er een nieuwe cronjob is gedraaid en wordt het plaatje ook automatisch aangepast.
Met veel dank aan The_Terminator!
Daarna groen?quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mijn rode haar vervaagd nu alHet wordt donker oranje
Terechte vragenlijstquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:23 schreef Dalando het volgende:
P_Z had jij geen permban?
P_Z zou je niet meer in UDOWU posten?
P_Z mocht je niet meer in UDOWU posten?
P_Z zou je niet met FOK! stoppen?
Nee.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:23 schreef Dalando het volgende:
P_Z had jij geen permban?
P_Z zou je niet meer in UDOWU posten?
P_Z mocht je niet meer in UDOWU posten?
P_Z zou je niet met FOK! stoppen?
Dan is het geen stoplichtquote:
ja goede opening. zeker doen. graag filmpje online ok.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Hallo mijn mede levensvormen
Zo presentatie beginnen of niet?
ja, ik was vanochtend me bedrijfs mobiel vergeten omdat hij ergens anders lag dan normaalquote:
Hoe grootquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:29 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een lege berging.
Om de plek schattig in te richtenquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:29 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Waarom? Om een slaaf van je bank te zijn?
richt je eigen kamer schattig in dan.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Om de plek schattig in te richten
Ik heb de hoop al verloren in mijn kamer.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
richt je eigen kamer schattig in dan.
Doe maar stoer met bedrijfsmobielquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ja, ik was vanochtend me bedrijfs mobiel vergeten omdat hij ergens anders lag dan normaal
En was echt gaar
Dat was wel de gehele gedachte erachter ja.quote:
jouw ouders internetten niet?quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik wil ook op mezelf wonen
Tevens; bij mensen van internet wonen
Mja sorryquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat was wel de gehele gedachte erachter ja.
Zijn ouders zijn omgekomen in Angola.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:31 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
jouw ouders internetten niet?
Haha,quote:
aha. dat maakt het internetten wat lastig, maar om daar nou te gaan wonen lijkt me ook wat onhygienisch.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Zijn ouders zijn omgekomen in Angola.
Ik altijd speelgoedtelefoon weetjequote:Op vrijdag 25 november 2011 19:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Haha,
Het is maar een nokia..
En ja ik loop altijd met 2 telefoons op zak, lijkt echt alsof ik dan belangerijk ben
O jaquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:32 schreef Plastic_zak het volgende:
ik ga samenwonen met coban in keiland
stoerquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik heb een iphone frontje gekocht voor mijn nokia. niemand die het ziet van 2 meter afstand
Waarom zou je willen doen alsof je een iPhone hebt?quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik heb een iphone frontje gekocht voor mijn nokia. niemand die het ziet van 2 meter afstand
na al die maanden wachten op telefoon die afgaat en dan dit. ik voel je broquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:34 schreef Dientje12 het volgende:
Me telefoon gaat
Me zusje belde, ik denk van oh oke,
Ik pak op zeg hoi, zegt ze oo ik bel de verkeerde
Me.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:34 schreef Dientje12 het volgende:
Me telefoon gaat
Me zusje belde, ik denk van oh oke,
Ik pak op zeg hoi, zegt ze oo ik bel de verkeerde
zelfde reden dat mensen een nieuwe mercedes kopen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom zou je willen doen alsof je een iPhone hebt?
aifoon?quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:34 schreef coban het volgende:
Ik krijg aifoon dus ik hoef niet over te kopen
iphone > samsungquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
aifoon?
Dat is de vijand van samsung
Zullen we gaan mobielzwaardvechten als je hem hebt??
Ik was van de week in een meubelzaak en daar stond een bank ingewikkeld in bubbeltjespapier omdat deze verkocht was, maar kon het niet laten er toch ff in te springen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:34 schreef Dalando het volgende:
Ik heb een nieuwe lading bubbeltjesplastic
nee ik block het.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:36 schreef monkyyy het volgende:
Jouw mama en jouw papa, die elkander naakt strelen, kussen en de liefde bedrijven.
Je ziet het nu voor je. [ afbeelding ]
Faalt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:36 schreef monkyyy het volgende:
Jouw mama en jouw papa, die elkander naakt strelen, kussen en de liefde bedrijven.
Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:36 schreef monkyyy het volgende:
en dan boos wordne op het winkelpersoneel dat ze er niets van zeggen. "dus als ze dit met MIJN bank straks gaan doen blijf je daar ook staan als een dooiequote:Op vrijdag 25 november 2011 19:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik was van de week in een meubelzaak en daar stond een bank ingewikkeld in bubbeltjespapier omdat deze verkocht was, maar kon het niet laten er toch ff in te springen.
Beetje jammerquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:36 schreef monkyyy het volgende:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik was van de week in een meubelzaak en daar stond een bank ingewikkeld in bubbeltjespapier omdat deze verkocht was, maar kon het niet laten er toch ff in te springen.
aight1, jongen, je bent nu oud genoeg om het te begrijpen denk ik. monkyyy is niet helemaal, niet echt zo als het hoord. in haar hoofd gaan dingen mis, fout, en nooit zoals het hoort.quote:
Caps much? Ja ik vond het wel apart dat ik het woord aifoon tweette naar mijn broer, en het hier ook zag staan ditdat.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:37 schreef coban het volgende:
OERBEER IK HEB SPECIAAL VOOR JOU MIJN UI VERANDERDD
JAIKBEDOEL IPHONE
Wow, zelfs een varken laat je daar niet in levenquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Waarom ik mijn kamer heb opgegeven;
[ afbeelding ]
en ik op mezelf wil wonen.
5 euro als je het schoonmaakt.
Wat is dat dan?quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
what the hellquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
ah. nou als ze jou een huis geven ga je dit er ook van maken. oefen beter eerst bij je ouders thuis scheelt je straks een puinzooi in je eigen woningquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou enkel boos worden wanneer zou blijken dat het bubbeltjespapier voor de helft al geknald is.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
en dan boos wordne op het winkelpersoneel dat ze er niets van zeggen. "dus als ze dit met MIJN bank straks gaan doen blijf je daar ook staan als een dooiekutbedrijf" en dan boos weglopen
einz
dan was het vast niet een hele dure bank die je ging uitzoekenquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zou enkel boos worden wanneer zou blijken dat het bubbeltjespapier voor de helft al geknald is.
ze gaan zonder jou achter je rug om want ze mogen je nietquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:40 schreef Plastic_zak het volgende:
wat is deze niggaik wil uit vanavond ik pingde homeboys maar niemand kan
echt he. echt. het is dat je in je fobo geil kijkt, anders hak niet eens op die smerige foto gereageerd.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mja, ik haat opruimenbinnen een week wordt alles toch weer vies
gelul ik ga al een paar jaar met hun uitquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:40 schreef Beach het volgende:
[..]
ze gaan zonder jou achter je rug om want ze mogen je niet
Je vergist je.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:41 schreef Dientje12 het volgende:
Ludosanders doet me altijd aan GTST denken
Omdat Ludo
Zo heette die ene rare man toch?
Ik ging zo maar mee om te adviseren.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dan was het vast niet een hele dure bank die je ging uitzoeken
Zijn het je billenmatties zeker.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:41 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
gelul ik ga al een paar jaar met hun uit
Het is de echte ludo gewoon. Kan niet anders.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:41 schreef Dientje12 het volgende:
Omdat Ludo
idem hier, maar iemand heeft het me uit moeten leggen. ik ben allergisch voor gtst. ik haat geen mods maar bij zijn nick krijg ik altijd de kriebelsquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:41 schreef Dientje12 het volgende:
Omdat Ludo
quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:41 schreef Dientje12 het volgende:
Omdat Ludo
ik geloof er niks vanquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:42 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
nee gewoon bazen die je helpen met hosselen en andersom
quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
echt he. echt. het is dat je in je fobo geil kijkt, anders hak niet eens op die smerige foto gereageerd.
Pics van jou en je hosselmatties? Anders gelooft niemand je man.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:42 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
nee gewoon bazen die je helpen met hosselen en andersom
quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:43 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry, kon het niet laten.
+1quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:43 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hoordquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
aight1, jongen, je bent nu oud genoeg om het te begrijpen denk ik. monkyyy is niet helemaal, niet echt zo als het hoord. in haar hoofd gaan dingen mis, fout, en nooit zoals het hoort.
Waarom?quote:
Ze heeft haar broer verkocht. En de koper deed zo hetzelfde als met een beeldje.quote:
[ afbeelding ]
quote:
WHAHAHAHAHAH GENIAAALquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:43 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
noh kom maar een keer naar holly en als je een groepje eindbazen ziet weet je at het P_z en zijn matties zijnquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:43 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Pics van jou en je hosselmatties? Anders gelooft niemand je man.
ik heb er ooit eentje gezienquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oja, wie hebben hier nog meer die pic van angel joy? of zijn nog een fokker en ik de enige?
quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
noh kom maar een keer naar holly en als je een groepje eindbazen ziet weet je at het P_z en zijn matties zijn
oh ik dmde je netquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja die bewerkte in dr fobo
Zet even koppielight erbijquote:
IK NEGEER NIEMAND JIJ GAAT MIJ EEN BEETJE NEGERENquote:
Ik kom altijd in me eentje, ik heb geen vrienden nodig om stoer te zijnquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
noh kom maar een keer naar holly en als je een groepje eindbazen ziet weet je at het P_z en zijn matties zijn
hersenloze boem boem muziekquote:
Jouw.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik denk aan jou nakende lichaam instead, spelend met <censuur> enzo
Hier puike Bang Boom Bang muziek.quote:
Ik praat al tijden weer tegen jequote:Op vrijdag 25 november 2011 19:46 schreef Dalando het volgende:
[..]
IK NEGEER NIEMAND JIJ GAAT MIJ EEN BEETJE NEGEREN
hij vervangt d'r. 1 week banquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:48 schreef monkyyy het volgende:
Waar is MarokkaanseKip, ik zie steeds biets aan voor haar.
Vrouwen.quote:
Rezania was je dan al een stapje voorquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:49 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Vrouwen.
Gewoon allemaal aan de man.
Niet weten dat ik ooit de vetste hardstylemixen maaktequote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:49 schreef Dalando het volgende:
[..]
Rezania was je dan al een stapje voor.
We willen bewijs.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Niet weten dat ik ooit de vetste hardstylemixen maakte
Je weet waar ik het over heb?quote:
picsquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:50 schreef coban het volgende:
Mijn broodjes zijn geluktmaar ik ben wel se zout vergeten
Weet ik dat wel?quote:
Hij is toch baajsekjsuwal?quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:49 schreef Dalando het volgende:
[..]
Rezania was je dan al een stapje voor.
Nee, in zijn spelletje (skyrim) is hij getrouwd met een man omdat hem dat 500 goud bespaard ofzoquote:
ja? Maar met homeboys gaan is wel beter manquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik kom altijd in me eentje, ik heb geen vrienden nodig om stoer te zijn
BOEOEHEOEOEHEOEHEOEE IK SNAPPUM NIET MEERquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:52 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja. Ga je een emo.gif plaatsen. Verwarrend hoor.
Oh dat heb ik dan gemist. Lol.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:52 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nee, in zijn spelletje (skyrim) is hij getrouwd met een man omdat hem dat 500 goud bespaard ofzo.
quote:
Ja, de meeste mensen gaan voor de zekerheid met een groepje omdat ze bang zijn in hun eentje,quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:52 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ja? Maar met homeboys gaan is wel beter man
Ik ben toch niet te koop.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:54 schreef coban het volgende:
Niemand heeft interesse in dalando. Jammer wel nu word ik nooit rijk
Ja, vrouwen zijn super duur om te houden, vooral in onderhoud.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:52 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nee, in zijn spelletje (skyrim) is hij getrouwd met een man omdat hem dat 500 goud bespaard ofzo.
450 credits geboden. Of een sandwich van de subway.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:54 schreef coban het volgende:
Niemand heeft interesse in dalando. Jammer wel nu word ik nooit rijk
Huh, wat?quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:54 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, de meeste mensen gaan voor de zekerheid met een groepje omdat ze bang zijn in hun eentje,
Ik niet want ik ga iedereen aan in me eentje
Zelfs als ze met 10 zijn kunnen ze niet 1 zijn
Oh zonder ham zou ik wel een subwaybroodje doenquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:55 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
450 credits geboden. Of een sandwich van de subway.
Met ham. Dat wel
Ik ga altijd gewoon met een paar vrieden voor de fun. Heb dan ook echt totaal geen zin in hossel shit. Wil gewoon zuipen en lallen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:54 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, de meeste mensen gaan voor de zekerheid met een groepje omdat ze bang zijn in hun eentje,
Ik niet want ik ga iedereen aan in me eentje
Zelfs als ze met 10 zijn kunnen ze niet 1 zijn
Dat bepaal ik zelf wel. En ik kan wel bepalen over zusjes.quote:
2 kamelen en een geitquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:57 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel. En ik kan wel bepalen over zusjes.
Coban te koop! Coban te koop!
Oke. We vervangen de ham door geitenkaas.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:56 schreef coban het volgende:
[..]
Oh zonder ham zou ik wel een subwaybroodje doen
Ik ga vanavond autistisch FOK!kenquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:58 schreef Intronic het volgende:
Gaat iemand nog iets leuks doen vanavond?
Of...
Nee. Ik zit hier. Wat een verwachtingenquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:58 schreef Intronic het volgende:
Of...
Ja beetje gamenquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:58 schreef Intronic het volgende:
Of...
Ik ga in bad en daarna een film kijken.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:58 schreef Intronic het volgende:
Of...
Ik zou je wel doen in bad. Welke film?quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:58 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ga in bad en daarna een film kijken.
Wil naar vriendinnen toe, maar 1 kan niet en de ander reageert niet.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:58 schreef Intronic het volgende:
Of...
Maar jij bent ook geen vrouw, je bent nog een kleeeeeiiiinn lief meisje.......quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:58 schreef coban het volgende:
Geitenkaas is goed
DAT MAG NIET DALANDO
Vrouwenhandel allang afgeschaft
Good Will hunting.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:59 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ik zou je wel doen in bad. Welke film?
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:00 schreef Oerbeer het volgende:
Het is hier af en toe echt Facebook he.
nee want geen levenquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:58 schreef Intronic het volgende:
Of...
Beweer jij dat we nu niks doen?quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:58 schreef Intronic het volgende:
Of...
quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:59 schreef Dalando het volgende:
[..]
Maar jij bent ook geen vrouw, je bent nog een kleeeeeiiiinn lief meisje.......
jaweeeel koetsjiekoeeeequote:
valt tumblr hier onder?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:00 schreef Dalando het volgende:
Mensen die niet bezig zijn om hun eigen profiel social media site te schrijven
Ik had het over scripten.quote:
Scripten in PHP.quote:
Hij had het over scripten.quote:
een foto van een auto met abs, mag dat wel?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:04 schreef monkyyy het volgende:
Meisjes die niet op facebook een heel album hebben met badkamer spiegelfoto's van zichzelf met een duckface.
Jongens die niet op facebook een heel album hebben met badkamer spiegelfoto's van hun abs.
ik ben erquote:
Hoe heet die term nou ook al weer?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:04 schreef monkyyy het volgende:
En vergeet niet grote zonnebrillen!!!
Dat klinkt dubbelzinnigquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:04 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ik ben er
ik ben er
Ik was met mn kat aan het spelen
Ik heb beetje droge lippen en net Labello op gesmeerd, dus nu even niet.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:04 schreef Dalando het volgende:
Ik wil Ludo gewoon een enorme kleffe tongzoen geven.
Ok, ik kan je anders opvatten hihihi.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:04 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ik ben er
ik ben er
Ja, daar had ik het over, die chip in de auto die abs regelt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:04 schreef Beach het volgende:
[..]
een foto van een auto met abs, mag dat wel?
mooiboy?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:05 schreef Dalando het volgende:
[..]
Hoe heet die term nou ook al weer?
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:04 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ik ben er
ik ben er
owquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, daar had ik het over, die chip in de auto die abs regelt.
Nee, zo'n half neger mongool met sixpack enzo en bazenpetjequote:
Ja, maar nee. Hij heeft het over iets anders.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als je een personal theme maakt op tumblr werk je ook met scripten.
oquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, maar nee. Hij heeft het over iets anders.
Guido.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:06 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nee, zo'n half neger mongool met sixpack enzo en bazenpetje
guido wigger enzquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:06 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nee, zo'n half neger mongool met sixpack enzo en bazenpetje
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:05 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ik zei KAT niet poesje
Ik wil een eenhoorn.quote:
quote:
Ik werd geroepen?quote:
mannen met abs?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:10 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Gelukkig kan ik ze nog thuis bestellen
bengalen schijnen mensen minder allergisch op te reagerenquote:
Hoeren neuken, nooit meer werken?quote:
we zullen het merkenquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:13 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
bengalen schijnen mensen minder allergisch op te reageren
jmrquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:15 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Oh geen anderhalve barkie voor jou dan
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:15 schreef Plastic_zak het volgende:
Intronic snuift zoveel coke dat hij geen neus meer heeft
Ik denk dat je mij verliefd hebt gemaakt op intronicquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:15 schreef Plastic_zak het volgende:
Intronic snuift zoveel coke dat hij geen neus meer heeft
Ik heb het op mn mobielquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
Kent iemand dit spel ophyves
[ afbeelding ]
fucking verslavend
Haha goed imago hierquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:17 schreef Beach het volgende:
Intronic lijkt me echt iemand die constant aan de pep sos enzo is op feestjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |