De goude regels:quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:46 schreef Dalando het volgende:
De lijst update trouwens niet uit zichzelf. Om het aantal uur wordt er een cronjob gedraait die de cijfers berekend. Als er een nieuwe cronjob is gedraaid en wordt het plaatje ook automatisch aangepast.
Met veel dank aan The_Terminator!
Daarna groen?quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mijn rode haar vervaagd nu alHet wordt donker oranje
Terechte vragenlijstquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:23 schreef Dalando het volgende:
P_Z had jij geen permban?
P_Z zou je niet meer in UDOWU posten?
P_Z mocht je niet meer in UDOWU posten?
P_Z zou je niet met FOK! stoppen?
Nee.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:23 schreef Dalando het volgende:
P_Z had jij geen permban?
P_Z zou je niet meer in UDOWU posten?
P_Z mocht je niet meer in UDOWU posten?
P_Z zou je niet met FOK! stoppen?
Dan is het geen stoplichtquote:
ja goede opening. zeker doen. graag filmpje online ok.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Hallo mijn mede levensvormen
Zo presentatie beginnen of niet?
ja, ik was vanochtend me bedrijfs mobiel vergeten omdat hij ergens anders lag dan normaalquote:
Hoe grootquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:29 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een lege berging.
Om de plek schattig in te richtenquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:29 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Waarom? Om een slaaf van je bank te zijn?
richt je eigen kamer schattig in dan.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Om de plek schattig in te richten
Ik heb de hoop al verloren in mijn kamer.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
richt je eigen kamer schattig in dan.
Doe maar stoer met bedrijfsmobielquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ja, ik was vanochtend me bedrijfs mobiel vergeten omdat hij ergens anders lag dan normaal
En was echt gaar
Dat was wel de gehele gedachte erachter ja.quote:
jouw ouders internetten niet?quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik wil ook op mezelf wonen
Tevens; bij mensen van internet wonen
Mja sorryquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat was wel de gehele gedachte erachter ja.
Zijn ouders zijn omgekomen in Angola.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:31 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
jouw ouders internetten niet?
Haha,quote:
aha. dat maakt het internetten wat lastig, maar om daar nou te gaan wonen lijkt me ook wat onhygienisch.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Zijn ouders zijn omgekomen in Angola.
Ik altijd speelgoedtelefoon weetjequote:Op vrijdag 25 november 2011 19:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Haha,
Het is maar een nokia..
En ja ik loop altijd met 2 telefoons op zak, lijkt echt alsof ik dan belangerijk ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |