ja goede opening. zeker doen. graag filmpje online ok.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Hallo mijn mede levensvormen
Zo presentatie beginnen of niet?
ja, ik was vanochtend me bedrijfs mobiel vergeten omdat hij ergens anders lag dan normaalquote:
Hoe grootquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:29 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een lege berging.
Om de plek schattig in te richtenquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:29 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Waarom? Om een slaaf van je bank te zijn?
richt je eigen kamer schattig in dan.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Om de plek schattig in te richten
Ik heb de hoop al verloren in mijn kamer.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
richt je eigen kamer schattig in dan.
Doe maar stoer met bedrijfsmobielquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ja, ik was vanochtend me bedrijfs mobiel vergeten omdat hij ergens anders lag dan normaal
En was echt gaar
Dat was wel de gehele gedachte erachter ja.quote:
jouw ouders internetten niet?quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik wil ook op mezelf wonen
Tevens; bij mensen van internet wonen
Mja sorryquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat was wel de gehele gedachte erachter ja.
Zijn ouders zijn omgekomen in Angola.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:31 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
jouw ouders internetten niet?
Haha,quote:
aha. dat maakt het internetten wat lastig, maar om daar nou te gaan wonen lijkt me ook wat onhygienisch.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Zijn ouders zijn omgekomen in Angola.
Ik altijd speelgoedtelefoon weetjequote:Op vrijdag 25 november 2011 19:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Haha,
Het is maar een nokia..
En ja ik loop altijd met 2 telefoons op zak, lijkt echt alsof ik dan belangerijk ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |