SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
- Kuuks dr kind is van Rossdale
- Sharana en Poit daten zijn keiverloofd.
- Lot en Fruit sexen terwijl ze broer en zus zijn
- Eend en Solique moeten nog uit de kast komen met hun relatie
- Gamebabe dr vent is maanden weg dus die gaat vreemd met Nick-Gizmo, maar Nick-Gizmo is tegen vreemd gaan en dus verleidt Gamebabe Lot want dat valt niet onder vreemdgaan!
- Fallen en Tain zijn de drielingbroers van Poit die wraak gaan nemen op Sharana omdat zij hun afgewezen heeft
- SpankmasterC was begraven maar komt over 2 seizoenen opeens weer terug!
- Koei is de huishoudster van Badboynova maar meneer kan zijn handjes niet van haar afhouden, maar ze weten niet dat Koei ook de moeder van BBN is!
- Mday is miljonair maar weet nog niet dat hij opgelicht gaat worden door de TheeLeutClub
- Pets is de acteur die verwaand is en alleen nog maar blauwe m&ms wilt
- Disjfa ligt al een jaar op de bank te snurken en mag niet wakker worden want dan vergaat de wereld
- Lotje en Sharana zijn zusjes
- BBN is ook nog eens de excuus-allochtoon
- Social Disorder moet opgenomen wegens overdosis borsthoeveelheid thuis
- Pheno komt vanuit Japan terug naar Nederland om vrienden van de soap op te zoeken, MAAR ZIJN VLIEGTUIG STORT NEER! ... Waar zou Pheno zijn? Zijn lichaam is nog niet gevonden!
- AQ heeft een kleine rol in de soap want hij is bezig de hele dag filmpjes te kijken/rukken
- Nebo heeft zijn baan opgezegd omdat hij denkt dat hij kans maakt bij dat meisje wat heel lang met haar tetten in de op heeft gestaan en haar in vegas ten huwelijk gaat vragen
- Gamer_V is de prive detective die ingehuurd is door De_Kok om de vreemdgaan praktijken van GameBabe op papier te zetten
Het officiele GAM SC anthem:
Mascotte van de GAM SC:
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:34 schreef SpankmasterC het volgende:
Poit, om dat arme kind nu al te bestempelen als Sexy Marieke...
mm zal wel mee vallen, ben 1,76quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:22 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Of naast mij gaan staan, dan voel je je ineens heel groot.
quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:50 schreef badboynova het volgende:
Aq ze hebben ook een comic van jouw gemaakt![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:50 schreef badboynova het volgende:
Aq ze hebben ook een comic van jouw gemaakt![]()
[ afbeelding ]
quote:Two trailer park residents in Dayton, Ohio are going to be battling this out in court over the next few months.
Tattoo artist, Ryan L. Fitzjerald was hit with a $100,000 lawsuit last week by his ex-girlfriend Rossie Brovent. She claims that her boyfriend was supposed to tattoo a scene from Narnia on her back but instead tattooed an image of a pile of excrement with flies buzzing around it.
Apparently Ryan found out that she had cheated with a long-time friend of his and this was his way of getting even. Originally Rossie tried to have Ryan charged with assault but it turns out this crafty tattoo artist got her to sign a consent form prior to the tattoo and it said that the design was ‘at the artists discretion’, she claims; “he tricked her by drinking a bottle of cheap wine with me and doing tequila shots before I signed it and got the tattoo”. “Actually I was passed out for most of the time, and woke up to this horrible image on my back.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:43 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
[..]Niet fake?! Wel lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
[..]basenactieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Wat moet je dan doen?quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:10 schreef QuincydeKoster het volgende:
Zo, zometeen maar eens even mijn Xbox flink onder handen nemen. Mijn tools zijn onderweg
Weltrustenquote:Op zaterdag 26 november 2011 01:46 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
RRoDGratis xbox mits ik hem kon fixen
Nou, het begint in de weg te zittenquote:
Jaloooooooers!!!quote:Op zaterdag 26 november 2011 09:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, het begint in de weg te zitten.
Ja hoorquote:Op zaterdag 26 november 2011 09:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jaloooooooers!!!![]()
alles gaat wel goed verder?
straks even stad in, daarna uit een en biosquote:
Ik heb er ook zo 1quote:Op zaterdag 26 november 2011 01:46 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
RRoDGratis xbox mits ik hem kon fixen
Leuk! Hier niet echt plannen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
straks even stad in, daarna uit een en biosmorgen komen oom en tante langs om huisje te kijken! En jij?
Lang niet gezien hier, druk druk druk?quote:
ook wel eens heerlijkquote:
pics!quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:49 schreef wc-eend het volgende:
Zo, nieuwe bril uitgezocht, zo'n lekker dik retromodel...
Ik krijg hem pas binnenkort maar het is of deze of dezequote:Op zaterdag 26 november 2011 13:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ook wel eens heerlijk
[..]
pics!
coolquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:50 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik krijg hem pas binnenkort maar het is of deze of deze
We hadden echt eerst iets van niet zo'n dik model... van alles passen maar niks stond echt leuk... voor de grap toch zo'n dik model gedaan, stond direct best goed, andere dikke modellen gedaan tot de juiste er tussen uit komt..
Fucking hell, er heerst er een vloek op mij en shoppen!! Gaat het op het laatste moment weer niet doorquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zo de stad in met mijn moeder en broeder
pics!quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:34 schreef Sharana_LV het volgende:
omfg mijn versace rok is binnen en hij is zo freaking awesome
IK WIL ER IN BIJTEN!!!quote:
smack thatquote:
Oude Poolse rommelquote:
Waar is Spanky nou als je hem nodig heb, omdat er gespankt moet worden?quote:
Ik ben aan het werk en dit keer verveel ik me niet. Druk met feestjes in het pand en ik heb er al 3 verwijderd. (vriendelijk doch dwingend...)quote:
In het ziekenhuis met m'n meiden.quote:
Gaat alles goed met de dames?quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
In het ziekenhuis met m'n meiden.
Hmm veel veranderd dan?! Want had het idee dat het al jaren stil lagquote:
heel goed, morgen gaan SD's Angels mee naar huisquote:
Goed werk!quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
heel goed, morgen gaan SD's Angels mee naar huis
Godsamme, ga je naar een DnB/Dubstep-feest krijg je een dj die de hele tijd hardcore aan het draaien is... Mag hopen dat de andere dj zometeen dubstep gaat draaien...quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:02 schreef wc-eend het volgende:
Blazende Dubstep Beats @ kroepoekfabriek in vlaardingen....
Oorgasme
Hoeveel shirts heb je hier al vanquote:
Haha, best wat maar ik ga deze niet bestellen.quote:Op zondag 27 november 2011 13:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hoeveel shirts heb je hier al van?
quote:
Ik hoorde dat je papa was geworden en je weer hier rondhangt, dus ik kom ff langs om je te feliciteren! Congrats! Geef Sabine een knuffel van mequote:Op zaterdag 26 november 2011 21:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
heel goed, morgen gaan SD's Angels mee naar huis
Royquote:Op zondag 27 november 2011 14:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je papa was geworden en je weer hier rondhangt, dus ik kom ff langs om je te feliciteren! Congrats! Geef Sabine een knuffel van me![]()
Hoe heet je dochter?
Ik zou het best eng vinden als SD zijn dochter Roy zou noemen Lotquote:
Het zou nog enger zijn als roy opeens met een dochter aan komt zetten.quote:Op zondag 27 november 2011 14:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik zou het best eng vinden als SD zijn dochter Roy zou noemen Lot
quote:
OHW HELL FUCKING YEAH!quote:Op zondag 27 november 2011 17:56 schreef Reintji het volgende:
[..]
Ik kan u verklappen dat er weer met Lenny wordt gebabbeld over xray shirts!
Dat babbelen boeit niet, bestellen willen we!quote:Op zondag 27 november 2011 17:56 schreef Reintji het volgende:
[..]
Ik kan u verklappen dat er weer met Lenny wordt gebabbeld over xray shirts!
Die gek gaat als een speer!quote:
Mogguh, Yups, nog steeds bezig weekend te houdenquote:Op maandag 28 november 2011 08:25 schreef Nebo het volgende:
Goede morgen! Iedereen een lekker weekend gehad hier?
De man werkt elke dag van 8.00 tot 2.00 ongeveer. Slavendrijvers die sterrenrestaurants...quote:Op maandag 28 november 2011 00:41 schreef koei het volgende:
Hey Gamebabe! Hoe is het? Veel in België de laatste tijd of geen tijd voor?
Ja ik las het op je facebook, inderdaad creepy want treinen zijn echt niet te houden als die in beweging komen...!quote:Op maandag 28 november 2011 08:41 schreef GameBabe het volgende:
[..]
De man werkt elke dag van 8.00 tot 2.00 ongeveer. Slavendrijvers die sterrenrestaurants...
Pff was net getuige van een treinbotsing op Leiden. Maar 1 gewonde, maar toch wel even schrikken als een stilstaand treinstel 3 meter voorbij komt schuiven...
Jahoorquote:Op maandag 28 november 2011 08:25 schreef Nebo het volgende:
Goede morgen! Iedereen een lekker weekend gehad hier?
Leuke stad ook Antwerpenquote:Op maandag 28 november 2011 08:41 schreef GameBabe het volgende:
O en van het weekend zie ik hem denk ik in AntwerpenIk heb als een jurkje gekocht voor de gelegenheid, haha
Als ze in beweging komen ja. Freaking drama afgelopen vrijdagavond. Ik moest bij mijn vriendinnetje komen en ging ondanks berichten van NS naar Utrecht. Uiteindelijk in een intercity terug naar huis gesprongen en vervolgens er weer uit gestapt omdat ik toch echt liever naar mijn vriendinnetje ging. Gelukkig maar een uur vast gestaan uiteindelijk!quote:Op maandag 28 november 2011 09:12 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja ik las het op je facebook, inderdaad creepy want treinen zijn echt niet te houden als die in beweging komen...!
Nice, wat voor autootje?quote:Op maandag 28 november 2011 09:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jahoor![]()
Gisteren heb ik een testritje gemaakt in de potentieel nieuwe auto van mijn vriendin. Ik moest hem uitproberen van haar ook even uitproberen, want ze durfde met een andere auto niet gevaarlijk te rijden. Je moet zo'n ding natuurlijk wel even hard door de bochten heen gooien, hard optrekken en vol in de ankers hangen
Ik heb me kostelijk vermaakt
Ik heb altijd gedacht dat een Smart ook geen goedkope auto was!quote:Op maandag 28 november 2011 09:41 schreef Rossdale het volgende:
Die zijn supervetMaar helaas wel erg ver boven budget
Niemand wil die dingen nog en ze worden ook echt voor geen meter meer verkocht. Het was echt zo'n typisch hype-auto'tje, dus die dingen zijn nu best betaalbaar.quote:Op maandag 28 november 2011 09:48 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik heb altijd gedacht dat een Smart ook geen goedkope auto was!
Ka is een leuk bakkiequote:Op maandag 28 november 2011 09:32 schreef Rossdale het volgende:
Lijkt me duidelijkEn in een Ka stoot ik mijn hoofd niet + hoef ik mijn benen niet op te vouwen
Maargoed mijn vriendin is maar een klein vrouwke natuurlijk dus voor haar maakt dat niets uit
Sharquote:
Heb ook een tijdje naar zo'n vrouwenauto gekeken maar let wel goed op de 'bekende' roest plekken. Met name rondom de tankdop komen vaak enorm lelijke roestplekken voor. Plus dat de bumpers verkleuren als een motherfocker wat de auto niet echt mooier maakt.quote:Op maandag 28 november 2011 09:29 schreef Rossdale het volgende:
Een vrouwenauto'tjeWe kijken nu naar een Ford Ka, Ymke wilde eerst een Smart maar daar probeer ik haar nog steeds van af te praten
Ik mag dan hopen dat je in ieder geval naar het nieuwere model kijkt? Die iets meer gestroomlijnd is zeg maar. Die zijn nog iets dragelijker voor het oog dan die eerste variant.quote:Op maandag 28 november 2011 09:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niemand wil die dingen nog en ze worden ook echt voor geen meter meer verkocht. Het was echt zo'n typisch hype-auto'tje, dus die dingen zijn nu best betaalbaar.
Maargoed ze zijn nog steeds gruwelijk lelijk en één blok plastic... dusja
Beetje mijn autobenaming gebruiken.quote:Op maandag 28 november 2011 11:03 schreef Sharana_LV het volgende:
ik vind smart en ford ka maar lelijke koekblikjes
Vind de kleurstelling wel belangrijk van de Ford Ka. Een zwarte met knappe bumpers ziet er nog wel goed uit maar vrijwel andere kleurvariaties zijn niet echt mooi nee.quote:Op maandag 28 november 2011 11:03 schreef Sharana_LV het volgende:
ik vind smart en ford ka maar lelijke koekblikjes
die gebruik ik al vet langquote:Op maandag 28 november 2011 11:08 schreef Solique het volgende:
[..]
Beetje mijn autobenaming gebruiken.
Kleurstelling is bij veel auto's wel belangrijkquote:Op maandag 28 november 2011 11:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Vind de kleurstelling wel belangrijk van de Ford Ka. Een zwarte met knappe bumpers ziet er nog wel goed uit maar vrijwel andere kleurvariaties zijn niet echt mooi nee.
Had zaterdag bijna een bod gedaan op een Opel Kadett..
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 november 2011 11:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die gebruik ik al vet langen natuurlijk stoepferrari!
Klopt, heb ik goed op gelet, er was geen roest te zien rondom de tankdop of de plek waar de achterruitenwisser vast zit. Mooie staat. Ook onder de auto weinig roest te zien en de uitlaat was ook nog redelijk netjesquote:Op maandag 28 november 2011 10:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb ook een tijdje naar zo'n vrouwenauto gekeken maar let wel goed op de 'bekende' roest plekken. Met name rondom de tankdop komen vaak enorm lelijke roestplekken voor. Plus dat de bumpers verkleuren als een motherfocker wat de auto niet echt mooier maakt.
Smarts zijn naast hype wagens ook nog eens behoorlijk onbetrouwbaar. Vol met electronica wat vaak de brui lijkt te geven.
Ben zelf langzaam op zoek naar een oldtimertje.. Stiekem toch..
Vergeet de brommer motor niet.quote:Op maandag 28 november 2011 09:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niemand wil die dingen nog en ze worden ook echt voor geen meter meer verkocht. Het was echt zo'n typisch hype-auto'tje, dus die dingen zijn nu best betaalbaar.
Maargoed ze zijn nog steeds gruwelijk lelijk en één blok plastic... dusja
Nee het is wel zo'n oude, maar hij ziet er best netjes uitquote:Op maandag 28 november 2011 10:58 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik mag dan hopen dat je in ieder geval naar het nieuwere model kijkt? Die iets meer gestroomlijnd is zeg maar. Die zijn nog iets dragelijker voor het oog dan die eerste variant.
Nice!quote:Op maandag 28 november 2011 11:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Klopt, heb ik goed op gelet, er was geen roest te zien rondom de tankdop of de plek waar de achterruitenwisser vast zit. Mooie staat. Ook onder de auto weinig roest te zien en de uitlaat was ook nog redelijk netjes
Niet?quote:Op maandag 28 november 2011 11:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Kleurstelling is bij veel auto's wel belangrijk
Waarom zie ik jou nu niet zo gauw in een Kadett rijden.
Nice! Meegespoten bumpers! Dat zijn de mooiequote:Op maandag 28 november 2011 11:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee het is wel zo'n oude, maar hij ziet er best netjes uit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelf moest ik wel lachen om het Turbo wat achterop geplakt zit. Volgens mij van een Porsche gejat
Missen van snelheid vind ik niet belangrijk maar het missen van een 3punts gordel (alleen heupgordel als ik me niet vergis) en een hoofdsteun / verstelbare stoel vind ik wel minder.. Ik zal er niet veel mee rijden maar als er wat gebeurt dan rij je in een doodskist op wielen..quote:Op maandag 28 november 2011 11:23 schreef Fallen het volgende:
mogguh....![]()
Een Ford Ka is niet de mooiste auto, maar zoals op de foto's hierboven gaat het nog wel. Die zwarte bumpers zijn idd te lelijk.
Overigens is een "koekblik" overigens een algemeen geaccepteerd synoniem voor een auto volgens mij.
En die Kadett is top! Alleen jammer dat je allerlei dingen mist zoals airco, stuurbekrachtiging, airbags, achterruitwisser en natuurlijk snelheid!
Dusss.... ik ben bijna wakker...
Zie jou gewoon niet snel in een kadett zitten. Geen idee waarom.quote:Op maandag 28 november 2011 11:21 schreef Poit het volgende:
Niet?
Ben dol op oude auto's. Als ik een garage had gehad dan had ik zeker een hobbieprojectje gekocht.
Haha, jahoor, heb je er 1 in de aanbieding dan?quote:Op maandag 28 november 2011 11:26 schreef Reintji het volgende:
Is een matzwarte Lada 2105 niet wat voor je dan Poit?
Waar dan wel in?quote:Op maandag 28 november 2011 11:27 schreef Solique het volgende:
[..]
Zie jou gewoon niet snel in een kadett zitten. Geen idee waarom.
Awesome!quote:Op maandag 28 november 2011 11:29 schreef Rossdale het volgende:
Ja vind het wel een leuk autotje. Hij is 10 jaar oud maar er staat nog geen 60.000 km op, dus dat is wel netjes.
Wel verneukeratief overigens, want de kilometerteller heeft maar 5 cijfers. Het zou dus ook zomaar 160.000 kunnen zijnMaargoed dat hebben we natuurlijk gecheckt
Auto is in erg mooie staat, ook geen steenslag oid te zien dus volgens mij is hij echt als stadsautotje gebruikt. Alleen de turbo-stickert verraadt dus wel dat het niet van een oud oma'tje is geweest.
Dat wil overigens sowieso niets zeggen want mijn vriendin rijdt nu in de oude auto van haar overleden oma: een Seat Ibiza met sportvelgen en race-interieurIk heb haar nooit gekend, maar dat moet een topwijf zijn geweest
Ik zou dan juist liever bij een garage kopen, toch nog enigszins aanspraak op garantie (BOVAG) en een punt om dingen voor elkaar te krijgen. Bij particulieren heb je helemaal niks.quote:Op maandag 28 november 2011 11:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Awesome!
Blijft lastig hoor. Zo'n 2e hands ding. Haal je hem bij een garage of particulier?
Heb altijd het gevoel dat garage's je naaien.. Koop liever van iemand die de auto al een paar jaar op z'n naam heeft staan..
Op oude auto's is die BOVAG-garantie ook maar 3 maanden en meestal houden auto's het zo lang sowieso wel volquote:Op maandag 28 november 2011 11:35 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik zou dan juist liever bij een garage kopen, toch nog enigszins aanspraak op garantie (BOVAG) en een punt om dingen voor elkaar te krijgen. Bij particulieren heb je helemaal niks.
Dit. Ik haal even de term garage en handelaar door elkaar.quote:Op maandag 28 november 2011 11:37 schreef Rossdale het volgende:
Het nadeel is dat het bij een handelaar is, je krijgt er dus ook geen BOVAG garantie op. Dusja dat is wel een groot nadeel en risico...
Dat je geen slechte verhalen tegenkomt is een goed iets. Mensen spuien graag hun ongenoegen op teh interwebzquote:Op maandag 28 november 2011 11:42 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb gegoogled en de handelaar krijgt wel erg goede recensies. Er zijn iig geen nare verhalen over te vinden en dat is ook wel belangrijkDe prijs ligt ook niet erg hoog ofzo. Hoge prijzen vertrouw ik nooit en erg lage prijzen ook niet. Dit is een beetje gemiddeld dusja.
Ik ben geen autokenner, dus je zult toch altijd een beetje op de gok moeten kopen.
quote:
Zal zwaaien als je voorbij komtquote:Op maandag 28 november 2011 14:21 schreef Poit het volgende:
Pff.. Morgen om half 9 op Amsterdam Amstel zijn..
Tuurlijk!quote:
kom je langs!quote:Op maandag 28 november 2011 14:21 schreef Poit het volgende:
Pff.. Morgen om half 9 op Amsterdam Amstel zijn..
quote:Op maandag 28 november 2011 14:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Zal speciaal voor jou m'n blote billen tegen het treinraampje drukken
Oh, misschien op de terugweg wel even. Ben toch in de buurtquote:
Brotherhood is tofquote:Op maandag 28 november 2011 14:51 schreef wc-eend het volgende:
Assassin's Creed: Brotherhood uitgespeeld
quote:
Ik vind AC:B juist tegenvallen. Ik vond AC2 een stuk leuker. Ik mis het grootse en de andere steden. En die Brotherhood side-thingies zijn zo niet boeiend...quote:Op maandag 28 november 2011 14:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Brotherhood is tofIk ben nu met Revelations bezig en die is ook weer fijn. Al is het wel een echte Assassin's Creed 2.8 (Aangezien Brotherhood als 2.5 was
)
quote:
Ik vond het managen van andere assassins wel een leuke toevoeging, en het maakte sommige tactische momenten wat leuker als je ineens assassins op kon roepenquote:Op maandag 28 november 2011 14:58 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik vind AC:B juist tegenvallen. Ik vond AC2 een stuk leuker. Ik mis het grootse en de andere steden. En die Brotherhood side-thingies zijn zo niet boeiend...
lol maar wel zeiken over mw3quote:Op maandag 28 november 2011 14:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Brotherhood is tofIk ben nu met Revelations bezig en die is ook weer fijn. Al is het wel een echte Assassin's Creed 2.8 (Aangezien Brotherhood als 2.5 was
)
Ik vond die andere Assassin's het iets te makkelijk maken... Die zij-missies zijn er voor mijn smaak ook te veel, dan zie ik liever een iets langere main quest...quote:Op maandag 28 november 2011 15:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vond het managen van andere assassins wel een leuke toevoeging, en het maakte sommige tactische momenten wat leuker als je ineens assassins op kon roepen
JAMAAR dan bn ik toch al heul niet meer thuisquote:Op maandag 28 november 2011 14:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Oh, misschien op de terugweg wel even. Ben toch in de buurt
WANTZ!quote:
Heb je niet eens een bakje koffie voor me morgenavond?quote:Op maandag 28 november 2011 15:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JAMAAR dan bn ik toch al heul niet meer thuis
Suits you wellquote:[..]
WANTZ!
Al had je nou eerder gezegd! Nou heb ik al met een vriendinnetje afgesproken!quote:Op maandag 28 november 2011 16:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb je niet eens een bakje koffie voor me morgenavond?
[..]
Suits you well
Dus.. Je laat me gewoon zitten??? *snif*quote:Op maandag 28 november 2011 16:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Al had je nou eerder gezegd! Nou heb ik al met een vriendinnetje afgesproken!
Jij hebt mij vaker gedumptquote:Op maandag 28 november 2011 16:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Dus.. Je laat me gewoon zitten??? *snif*
Ja maar.. ja maar....quote:Op maandag 28 november 2011 16:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jij hebt mij vaker gedumpt
nog geen lara shipping mail btw
Nietus! Hoorde vandaag pas dat het de hele dag duurde..quote:Op maandag 28 november 2011 16:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
neeehee je doet t gewoon express zo laat
ooooooooohwkay?quote:
Ohw! Jouw avondeten!quote:Op maandag 28 november 2011 16:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
had het niet door totdat ik opeens wat in zijn bek zag, het lag op het aanrecht te ontdooien
Ik zag em voorbij komen op FBquote:Op maandag 28 november 2011 17:43 schreef Fallen het volgende:
*WOOHOOO!*
Zo lekker gesport! Een PR gelopen op de 5km!![]()
YEEEEEEEAAAAAH!!!
.
.
.
.
.
Sorry....
Thanks!quote:Op maandag 28 november 2011 17:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik zag em voorbij komen op FBGoed bezig kerel..
Misschien trek ik vanavond ook weer eens de schoenen aan... Lang geleden.
Had er ook veel lol in maar kon op een gegeven moment niet meer door ru. De meeste problemen daarvan zijn weg dus moet ik weer beginnen van mezelfquote:Op maandag 28 november 2011 17:58 schreef Fallen het volgende:
[..]
Thanks!
Ik heb je inderdaad al een tijd niet meer voorbij zien komen op Runkeeper. Ik vind het lopen steeds leuker worden en weeeh... wat geeft vandaag weer even een kick!
Daarnaast moet je je buik en rugspieren wat sterker maken!quote:Op maandag 28 november 2011 17:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Had er ook veel lol in maar kon op een gegeven moment niet meer door ru. De meeste problemen daarvan zijn weg dus moet ik weer beginnen van mezelf
Voor je het weet haal ik je in
Ja juffrouw!quote:Op maandag 28 november 2011 18:21 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Daarnaast moet je je buik en rugspieren wat sterker maken!
/ fysio modus off
Ja aanstaande.quote:
Ik zou niet via alphen gaan met 2 min overstap... het traject zit de laatste weken goed in de zeik en je haalt dat zelden...quote:Op maandag 28 november 2011 14:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Zal speciaal voor jou m'n blote billen tegen het treinraampje drukken
Ja dat is wel zo, maar ik moet zeggen, als je elkaar een maand niet gezien hebt en elkaar niet heel vaak spreekt dan heb je eigenlijk alleen maar behoefte aan samen zijn en zal de plek je echt een worst wezen... Pff heb echt zo'n zin om een paar uur te kletsen en lekker een beetje te chillen samen, is maar gek zo'n afstandsrelatie...quote:
quote:
Ik hoef niet over te stappen vanuit Goudaquote:Op maandag 28 november 2011 19:36 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik zou niet via alphen gaan met 2 min overstap... het traject zit de laatste weken goed in de zeik en je haalt dat zelden...
Laat je wel wat van die jongen heel? Hij moet nog heel veel eten maken!quote:[..]
Ja dat is wel zo, maar ik moet zeggen, als je elkaar een maand niet gezien hebt en elkaar niet heel vaak spreekt dan heb je eigenlijk alleen maar behoefte aan samen zijn en zal de plek je echt een worst wezen... Pff heb echt zo'n zin om een paar uur te kletsen en lekker een beetje te chillen samen, is maar gek zo'n afstandsrelatie...
Krijg je mij er als zwager bij ook nog!quote:Op maandag 28 november 2011 19:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]![]()
Zo leuk om eindelijk een zusje te hebben!!
Te gek!! Goede deal lijkt me zo!quote:Op maandag 28 november 2011 20:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Krijg je mij er als zwager bij ook nog!
quote:Op maandag 28 november 2011 20:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Te gek!! Goede deal lijkt me zo!
Hoelang blijft ie daar eigenlijk?quote:Op maandag 28 november 2011 19:36 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo, maar ik moet zeggen, als je elkaar een maand niet gezien hebt en elkaar niet heel vaak spreekt dan heb je eigenlijk alleen maar behoefte aan samen zijn en zal de plek je echt een worst wezen... Pff heb echt zo'n zin om een paar uur te kletsen en lekker een beetje te chillen samen, is maar gek zo'n afstandsrelatie...
Was het daardoor ook uitgegaan?quote:Op maandag 28 november 2011 20:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hoelang blijft ie daar eigenlijk?
Heb zelf twee keer een half jaar mijn (toenmalige) wederhelft, alles, hartedief, vriendinnetje moeten missen, was echt shit inderdaad maar het meest irritante waren nog wel alle overbodige emoties doordat er sprake was van miscommunicatie dankzij MSN en Skype. Enorm veel gezeik om niets altijd, heb daarna ook direct MSN in de ban gedaan, kutspul
Mja het zal er vast ook wel aan hebben bijgedragen, doordat we zo slecht contact hadden die 2e keer werd zij daar verliefd op een ander.quote:Op maandag 28 november 2011 20:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Was het daardoor ook uitgegaan?
Oh auwtsj.. lang geleden?quote:Op maandag 28 november 2011 20:37 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Mja het zal er vast ook wel aan hebben bijgedragen, doordat we zo slecht contact hadden die 2e keer werd zij daar verliefd op een ander.
Ja joh, was 2006 ofzo? Was wel zuur intertijd natuurlijk, maar het is allemaal alleen maar goed geweest, achteraf gezien natuurlijkquote:
Nu heb je een andere vriendin toch?quote:Op maandag 28 november 2011 20:41 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja joh, was 2006 ofzo? Was wel zuur intertijd natuurlijk, maar het is allemaal alleen maar goed geweest, achteraf gezien natuurlijktoen het uitging was ik het er niet echt mee eens
Yep! Zelfs huisje boompje beestje ermee!quote:Op maandag 28 november 2011 20:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nu heb je een andere vriendin toch?
quote:Op maandag 28 november 2011 20:48 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yep! Zelfs huisje boompje beestje ermee!
Ah ja, klinkt bekend. Al die manieren om in contact te blijven zijn enkel vervangers voor tussendoor als je elkaar echt even niet kan zien. Als het lang duurt en het de enige vorm van contact is, is het risico dat het mis gaat ook wat groterquote:Op maandag 28 november 2011 20:37 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Mja het zal er vast ook wel aan hebben bijgedragen, doordat we zo slecht contact hadden die 2e keer werd zij daar verliefd op een ander.
quote:
Zie ik eruit als een meisje dat jongens sloopt... Ik ben zo lief en braafquote:Op maandag 28 november 2011 19:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik hoef niet over te stappen vanuit Gouda
[..]
Laat je wel wat van die jongen heel? Hij moet nog heel veel eten maken!
Hij komt zo met de kerst terug, dus nu valt het nog wel mee. Dan vliegt hij naar China voor 3 maanden en daarna zien we elkaar twee maanden in Australiequote:Op maandag 28 november 2011 20:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hoelang blijft ie daar eigenlijk?
Heb zelf twee keer een half jaar mijn (toenmalige) wederhelft, alles, hartedief, vriendinnetje moeten missen, was echt shit inderdaad maar het meest irritante waren nog wel alle overbodige emoties doordat er sprake was van miscommunicatie dankzij MSN en Skype. Enorm veel gezeik om niets altijd, heb daarna ook direct MSN in de ban gedaan, kutspul
Wij hebben ook afgesproken om extra duidelijk te zijn. Geen vage hints etc, dat werkt toch niet. Maar ja het is wel moeilijk, zeker omdat je elkaar weinig spreekt en de verbindingen naar Belgie al ruk zijn, dat wordt nog wat in China...quote:Op maandag 28 november 2011 20:37 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat je zelf mee gaat verhuizen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 07:52 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Zie ik eruit als een meisje dat jongens sloopt... Ik ben zo lief en braaf
[..]
Hij komt zo met de kerst terug, dus nu valt het nog wel mee. Dan vliegt hij naar China voor 3 maanden en daarna zien we elkaar twee maanden in AustralieDan gaat hij daarna daar nog twee maanden werken. En daarna is nog even afwachten, het zou me niet verbazen als hij dan een jaar gaat werken waar hij nu werkt, maar dan wordt wel het plan dat hij ieder weekend thuis komt denk ik.
0... Ik werk in Utrecht en doe een promotieonderzoek aan de VU en ik heb een koophuis in Leiden. Plus dat die jongen niet zonder zijn vrienden kan en gewoon in de randstad wil zijn denk ik.quote:Op dinsdag 29 november 2011 08:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat je zelf mee gaat verhuizen?
quote:
YAAAAAYquote:Op maandag 28 november 2011 19:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]![]()
Zo leuk om eindelijk een zusje te hebben!!
Volgens mij gaat dat prima op de Kindle.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:56 schreef SpankmasterC het volgende:
Heeft iemand hier een e-reader trouwens? Ervaringen, tips waar ik op moet letten?
Zit eraan te denken om zo'n unit te kopen voor m'n wereldreis, scheelt weer 20 kilo aan boeken namelijk... Heb nu de meeste ogen voor de Kindle, lees toch vooral in het engels en het apparaat is oerdegelijk. Touch enzo hoef ik er allemaal niet op, ik wil gewoon lezen, aantekeningen hoef ik allemaal niet meer.
Mei tots exaktlie!quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat prima op de Kindle.
idemquote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:59 schreef SuperFruitig het volgende:
Moooh geen zin vandaag deze week
Eclipsequote:
ik vind the walking dead echt zo niet boeiend. Sfeer en gevoel die jij beschrijft voel nergens... Slecht acteereerk met soapserie blikken all over.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:33 schreef Nebo het volgende:
In ander nieuws; wat een heerlijke seizoenen voor Dexter en The Walking Dead zeg
Over The Walking Dead zijn de meningen nogal verdeeld. Te weinig zombies, te veel gelul, te weinig actie. Ik heb zelf ook een omschakeling moeten maken om me niet te ergeren aan het gebrek aan actie, maar de achterliggende emoties die bij iedereen naar boven komen in de totaal verneukte wereld worden wel prachtig in beeld gebracht via de dialogen en dergelijke. Daarbij is de mid season finale erg sterk! En dan ben ik nog niet eens begonnen over de meest recente aflevering van Dexter![]()
Ja toch!quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:46 schreef Sharana_LV het volgende:
walking dead trekt mij ook nog niet
Ik ben erg te spreken over mijn Kindle. Ding werkt goed en je kan boeken of pdfjes gewoon naar een e-mail adres mailen en dan verschijnt het op je Kindle. Ik weet wel dat ze twee maanden geleden een nieuw model hebben aangekondigd en dat de oude flink in prijs zou zakken (80 dollar ofzo nog maar dacht ik) dus misschien handig om dat even na te zoeken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:56 schreef SpankmasterC het volgende:
Heeft iemand hier een e-reader trouwens? Ervaringen, tips waar ik op moet letten?
Zit eraan te denken om zo'n unit te kopen voor m'n wereldreis, scheelt weer 20 kilo aan boeken namelijk... Heb nu de meeste ogen voor de Kindle, lees toch vooral in het engels en het apparaat is oerdegelijk. Touch enzo hoef ik er allemaal niet op, ik wil gewoon lezen, aantekeningen hoef ik allemaal niet meer.
Met jou wel!quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja toch!
Zullen we samen lekker geen Walking Dead kijken?
Merk er niets van, geen hug ontvangenquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:05 schreef koei het volgende:
Vandaag is trouwens Hug a Gamer day... Het lijkt alsof het dit jaar niet echt gevierd wordtEn het is ook Sint Pannekoek!
ik ook nog nietquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:11 schreef Solique het volgende:
[..]
Merk er niets van, geen hug ontvangen
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:19 schreef Pettigrew81 het volgende:
Hoe gaaf is dit wel nietDoor mijn ma gemaakt
[ afbeelding ]
Echt ultra Awesome Pettiquote:Op dinsdag 29 november 2011 17:19 schreef Pettigrew81 het volgende:
[ afbeelding ]
Über!quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:19 schreef Pettigrew81 het volgende:
[ afbeelding ]
wat dan?quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:47 schreef GameBabe het volgende:
Pff warm in een volle trein... De ns en of pro rail is niet goed bezig...
quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:36 schreef SpankmasterC het volgende:
Pppppppffffffffrrrrrrrppppppppppttttttt.......!!!!!!!!!!
Anders ik wel.. benen doen auw!!!quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:07 schreef Poit het volgende:
Pfff, is het al vrijdag? Ben al wel net zo lam
Snel nog even fruit geknuffeld tijdens zijn potje MW3, net op tijd nog!!quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:05 schreef koei het volgende:
Vandaag is trouwens Hug a Gamer day... Het lijkt alsof het dit jaar niet echt gevierd wordtEn het is ook Sint Pannekoek!
Wat..?quote:
De wekker deed vervelend.quote:
Oh ja hier ook! Hij ging af terwijl ik nog wilde blijven liggen, stom ding!quote:
Vertragingen, botsingen, te korte treinen, stations die verbouwd worden... het is een beetje kut met peren de laatste week...quote:
gisteren geen last van gehad.quote:Op woensdag 30 november 2011 08:30 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Vertragingen, botsingen, te korte treinen, stations die verbouwd worden... het is een beetje kut met peren de laatste week...
Pff vroeg... en goedemorgen
Wil je voortaan je broek aanhouden als je een afbeelding plaatst..quote:
Waarom zou je dat moeten missen?quote:Op woensdag 30 november 2011 09:45 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik ga dit toch wel missen hoor... Lekker als ik moe ben nog een half uurtje in m'n nestje kruipen...!
Fucking lekker ja!! Koffie!!quote:
Op tijd op werk zijn, dat soort dingen...quote:
Ik las Kindje besteldquote:Op woensdag 30 november 2011 13:50 schreef SpankmasterC het volgende:
Kindle besteld, neefje geknuffeld, scriptie lekker bezig, goede dag dit!
quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 13:54 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]allemaal overbodige verzendkosten, ik ben in februari toch in t Oosten!
Meh...quote:Op woensdag 30 november 2011 14:11 schreef SuperFruitig het volgende:
DeadMau5 door de speakers![]()
PARTAAAHHYYYYYYYY
Ik dacht het niet. Je hebt net een woord liggen man, mazzel dat je SEXY kon neerleggen. Ik pak je nog welquote:Op woensdag 30 november 2011 15:39 schreef Misan het volgende:
whehehe zowel Rossdale als Nebo snoeihard inmaken met Wordfeud
quote:Op woensdag 30 november 2011 15:44 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik dacht het niet. Je hebt net een woord liggen man, mazzel dat je SEXY kon neerleggen. Ik pak je nog wel
Dit.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:14 schreef Poit het volgende:
Word Feud
What's next? Pim Pam Pet op je telefoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |