Die maagdelijke lolliepop man stuurde hem te vroeg weg, het linker achterwiel zat nog niet vast.quote:Op zondag 27 november 2011 17:37 schreef exile79 het volgende:
Ik was eten bakken, wat gebeurde er met Glock?
Ja, maar het is wel zijn eigen verdienste dat hij tweede ligt.quote:
Begin 2010?quote:Op zondag 27 november 2011 17:40 schreef franklop het volgende:
wanneer is het voor het laatst geweest dat Vettel 2 keer achter elkaar geen punten scoorde?
nee, was nummer 12, en dat is Pastor.quote:Op zondag 27 november 2011 17:40 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Tis Rubens volgens s'mij.. d8 ik
teruggezocht; Valencia en Hongarije 2009quote:
Enige.quote:Op zondag 27 november 2011 17:41 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
nee, was nummer 12, en dat is Pastor.
Alleen maar omdat hij het zielig vond dat Glock de enigste uitvaller was, hij doet het vast om hem een beetje gezelschap te geven
Dan is Glock na afloop geen Virgin meer.quote:Op zondag 27 november 2011 17:41 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
nee, was nummer 12, en dat is Pastor.
Alleen maar omdat hij het zielig vond dat Glock de enigste uitvaller was, hij doet het vast om hem een beetje gezelschap te geven
Damn!quote:Op zondag 27 november 2011 17:42 schreef franklop het volgende:
[..]
teruggezocht; Valencia en Hongarije 2009
Hij maakt nog wel een fout.quote:Op zondag 27 november 2011 17:42 schreef Fir3fly het volgende:
Jammer dat Webber op deze manier moet winnen. Hij heeft het gezien dit jaar niet echt verdiend.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |