1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | 1 - Mark Webber - Red Bull - 1:13.811 2 - Jenson Button - McLaren - 1:13.825 3 - Lewis Hamilton - McLaren - 1:13.916 4 - Sebastian Vettel - Red Bull - 1:14.025 5 - Felipe Massa - Ferrari - 1:14.507 6 - Fernando Alonso - Ferrari - 1:14.541 7 - Michael Schumacher - Mercedes GP - 1:15.162 8 - Nico Hülkenberg - Force India - 1:15.178 9 - Paul Di Resta - Force India - 1:15.241 10 - Nico Rosberg - Mercedes GP - 1:15.321 11 - Jaime Alguersuari - Toro Rosso - 1:15.468 12 - Romain Grosjean - Renault - 1:15.547 13 - Rubens Barrichello - Williams - 1:15.663 14 - Bruno Senna - Renault - 1:15.732 15 - Kamui Kobayashi - Sauber - 1:15.747 16 - Pastor Maldonado - Williams - 1:15.836 17 - Sergio Perez - Sauber - 1:15.979 18 - Jean-Eric Vergne - Toro Rosso - 1:16.052 19 - Heikki Kovalainen - Lotus - 1:16.514 20 - Luiz Razia - Lotus - 1:17.595 21 - Timo Glock - Virgin - 1:18.140 22 - Jerome d'Ambrosio - Virgin - 1:18.653 23 - Daniel Ricciardo - HRT - 1:18.952 24 - Jan Charouz - HRT - 1:19.577 |
( Deze intro heeft zelfs een prijs gewonnen afgelopen weekquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:14 schreef ari_zahav het volgende:
Laatste "normale" BBC uitzending...
Moet nog ergens een schotel te zien fixxen want ik ga echt niet op de Belg kijkenquote:BBC maakt uitzendschema voor seizoen 2012 openbaar
Met ingang van volgend seizoen zal de Britse zender Sky Sports elke Grand Prix live gaan uitzenden. Hierdoor mag BBC slechts de helft live uitzenden en zullen de overige Grands Prix in een samenvatting op televisie te zien zijn. Gisteren maakt de Britse zender het uitzendprogramma openbaar.
Pas vanaf de derde race in 2012 zal de BBC live gaan uitzenden. De Grand Prix in China krijgt de primeur, gevolgd door de races in Spanje, Monaco, Valencia, Engeland, België, Singapore, Zuid-Korea, Abu Dhabi en Brazilië. De overige races zullen in een samenvatting worden getoond.
Bij Europese races ligt het uitzendtijdstip daarbij om half zes uur Britse tijd en zal de samenvatting anderhalf uur in beslag nemen. Bij Aziatische Grands Prix zal de samenvatting om twee uur Britse tijd te zien zijn en duurt twee uur.
Ik zou het niet uitsluitend willen ophangen aan het vertrek van Briatore, de verdampte miljoenen van ING en het stoppen van Renault als constructeur hebben er ook flink ingehakt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:11 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Beetje schrijnond om te zien hoever Renault is afgegleden. Zodra Briatore zijn hielen licht bij dat team dondert de boel genadeloos in elkaar zowel toen het nog Benetton was en nu als Renault. Twee paydrivers, eigendom van een vaag investeringsfonds en 0,0 doorontwikkeling van de auto. Zonde.
Van het WK-team van Renault destijds is geen drol meer over. Bob Bell als ontwerper o.a. en natuurlijk Briatore en Symonds. Je kunt zeggen van Briatore wat je wilt, maar op de een of andere manier kreeg die wel altijd zaken gedaan, op een schofterige manier, maar het gebeurde wel. Dus de combinatie van de sleutelfiguren, en financiele middelen hebben Renault naar dit dieptepunt gebracht.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik zou het niet uitsluitend willen ophangen aan het vertrek van Briatore, de verdampte miljoenen van ING en het stoppen van Renault als constructeur hebben er ook flink ingehakt.
Blijft het BBC team wel intact ? ... En hoe krijg je SKY in NL, dacht dat het alleen in de UK verkrijgbaar was, of Pubs in NL ?quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:10 schreef Sinister-D- het volgende:
En vandaag heeft de BBC dan maar hun schema voor volgend jaar bekend gemaakt.
[..]
Moet nog ergens een schotel te zien fixxen want ik ga echt niet op de Belg kijkenRTL+ ontvang ik niet, en de Fransman is zo lastig te verstaan
edit: verkeerde topic![]()
Met een of andere hack over zo'n smartcard moet dat toch wel te lukken zijnquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:39 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Blijft het BBC team wel intact ? ... En hoe krijg je SKY in NL, dacht dat het alleen in de UK verkrijgbaar was, of Pubs in NL ?
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/formula_one/15893254.stm meer details !quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:41 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Met een of andere hack over zo'n smartcard moet dat toch wel te lukken zijn
En ook nog eens het wegvallen van Kubica. Een paar podiumplaatsen van hem in het begin van het seizoen had ook nog wel wat verschil kunnen maken voor het team, denk ik.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik zou het niet uitsluitend willen ophangen aan het vertrek van Briatore, de verdampte miljoenen van ING en het stoppen van Renault als constructeur hebben er ook flink ingehakt.
Was net hetzelfde aan het denken ja. Die beelden van zijn eerste overwinning gaven me wéér kippenvel.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:33 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Rubens is toch echt wel een mooie kerel ..
Mooie zelfspot van DC.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:53 schreef Sinister-D- het volgende:
Coutlhard tegen Hulkenberg : ''I used to be imitating I'm a racing driver''
Dan gun ik het Bruno welquote:
Doe dan Rubens nog een laatste maal de gloriequote:Op zaterdag 26 november 2011 17:07 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Dan gun ik het Bruno wel
Nee joh, die is veel te goed voor zijn college's en wilt hun niet voor het blok zetten door een super tijd op de chronometer te zetten. Zo goedaardig is de manquote:
Bij Rubens gaat het deze race altijd wel iets mis, dus het zou mooi voor hem zijn als er eindelijk iets goed zou gaan.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:08 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Doe dan Rubens nog een laatste maal de glorie
Had ik even geen rekening gehouden met de filantropische instelling van hem. Je hebt helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:09 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nee joh, die is veel te goed voor zijn college's en wilt hun niet voor het blok zetten door een super tijt op de chronometer te zetten. Zo goedaardig is de man
Sowieso raar , dat hij mag overstappen tijdens het seizoen..quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:08 schreef Sinister-D- het volgende:
Loopt Sam Micheal nu alweer met een wit maagdelijk hemd rond bij Mclaren. Vorige race ook al, maar gisteren op de livestreams liep die gewoon rondt met een Mclaren hemdVreemd.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:08 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Doe dan Rubens nog een laatste maal de glorie
Tis nu niet dat ie Williams' geheime wapen van dit jaar kan mee stelenquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:12 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Sowieso raar , dat hij mag overstappen tijdens het seizoen..
Klopt, maar het komt niet vaak voor,quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:14 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Tis nu niet dat ie Williams' geheime wapen van dit jaar kan mee stelenEn zo krijgt hij ook niets mee van de ontwikkeling van de wagen voor volgend jaar
Maar de 2 HRT's ook weer voor hemquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:18 schreef Sasman het volgende:
Jerome toch voor Glock. Maar de Virgins zuigen....
Zei Brundle ook waarom, was even niet om aan het letten. Hoorde alleen dat Kimi niet naar daar gaat.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:20 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
NEE!!! geen Kimi naar Williams..
Ik weet helaas ook niet meer..quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:21 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Zei Brundle ook waarom, was even niet om aan het letten. Hoorde alleen dat Kimi niet naar daar gaat.
Ben ik ook bang voor. Weer worden ze door HRT verslagen bij de constructeurs. En HRT heeft nou niet echt de meest briljante start gehad van het seizoen; om eens een understatement te gebruiken. En volgend seizoen gebruiken ze als enige geen KERS, dus ze gaan het echt moeilijk krijgen in 2012.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:20 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Maar de 2 HRT's ook weer voor hem![]()
ik ben toch wel bang voor de overleving van Virgin. Volgens jaar word de naam al omgedoopt naar Marussia, en wordt die de naamgever en Virgin nog maar sponsor. Nog even en Branson trekt zich volledig terug en dan os het over en uit.....
Hij stelt zijn fans nooit teleur.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:21 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En PastorPrecies zoals we hem kennen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |