Ik kijk nog liever samenvattingen van de BBC volgend seizoen..quote:Op zondag 27 november 2011 17:20 schreef KaheemSaid het volgende:
Wel mooi dat Olaf Mol dan na een tijdje concludeerd dat links achter lek is, aan de hand van het zwevende rechtervoorwiel. Dat had die ook wel kunnen weten doordat Senna er tegenaan rijdt.
Ik dacht dat het een druppel was.quote:Op zondag 27 november 2011 17:21 schreef Sinister-D- het volgende:
Aaw, arm beestje op de lens van Vettel
??quote:Op zondag 27 november 2011 17:22 schreef Weltschmerz het volgende:
Force India heeft een engineer uit de NASCAR overgenomen zo te zien.
Hopelijk niet.quote:Op zondag 27 november 2011 17:23 schreef _Administr8or_ het volgende:
Vettel heeft een probleem met zijn versnellingsbak (2e versnelling), hopenlijk valt het mee
Ik vind het altijd wel grappig, beetje Sherlock Holmes spelen terwijl gewoon kijken ook werkt.quote:Op zondag 27 november 2011 17:22 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Ik kijk nog liever samenvattingen van de BBC volgend seizoen..
Dan dat ik naar Drol zijn geblaat moet luisteren ..
Er loopt daar een ontzettende dikzak in de pit.quote:
Dus daar is Ronaldo.quote:Op zondag 27 november 2011 17:25 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Er loopt daar een ontzettende dikzak in de pit.
Je bent me net voorquote:
Zend 5 live dan wel alle races uit?quote:Op zondag 27 november 2011 17:26 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Zou er veel "delay" zitten tussen BBC Radio 5 en TV ..
Dat zou wel een tussen oplossing kunnen zijn..
yes!quote:Op zondag 27 november 2011 17:27 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zend 5 live dan wel alle races uit?
Dacht van wel, maar hier staat meer uitleg over de opzet van volgend jaar http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/formula_one/15893254.stmquote:Op zondag 27 november 2011 17:27 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zend 5 live dan wel alle races uit?
quote:Op zondag 27 november 2011 17:29 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Oeh, dat is dan nog wel een goede optie. Dank voor de tip.
Dat gebeurde wel vaker als je langs achter zit.quote:Op zondag 27 november 2011 17:34 schreef ElmarO het volgende:
Het rubber ging er niet goed op bij een Virgin; toepasselijk.
Die had sowieso toch geen werk volgend jaar..quote:Op zondag 27 november 2011 17:34 schreef Sinister-D- het volgende:
Die lolliepop man kan dus zijn CV gaan versturen naar een potentiële nieuwe werkgever
quote:Op zondag 27 november 2011 17:35 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat gebeurde wel vaker als je langs achter zit.
Die maagdelijke lolliepop man stuurde hem te vroeg weg, het linker achterwiel zat nog niet vast.quote:Op zondag 27 november 2011 17:37 schreef exile79 het volgende:
Ik was eten bakken, wat gebeurde er met Glock?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |