Old school.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:14 schreef .Cake. het volgende:
wtf is dat lelijke plaatje onder aan de OP?
My feelings, what have you done.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:14 schreef .Cake. het volgende:
wtf is dat lelijke plaatje onder aan de OP?
Shh uk de volwassenen zijn nu aan het praten.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:12 schreef robin007bond het volgende:
Wat een troep.
Bleach
Naruto
Nieuwkomers moeten niet vervuild worden met deze crap. Slecht voor ons imago.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:12 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Shh uk de volwassenen zijn nu aan het praten.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:12 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Shh uk de volwassenen zijn nu aan het praten.
Volg je de anime ook of hou je meer van manga's?quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:33 schreef Frag_adder het volgende:
wat spammen jullie die topics snel vol zeg!
zow ik heb de mirai nikki manga uit en nog steeds een hekel aan yuno
Goed ideequote:Op vrijdag 25 november 2011 17:08 schreef Key. het volgende:
Nu ik Steins;Gate gezien heb, tijd om aan Mirai Nikki te beginnen
quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:59 schreef outcast_within het volgende:
Hij is bezig met zelda dus vandaar
Zeldaquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:59 schreef outcast_within het volgende:
Hij is bezig met zelda dus vandaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die censuur was stom.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:21 schreef Xaryna het volgende:
Mirai Nikki! Woo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die censuur was stom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb ergere momenten in Mirai Nikki gezien waar geen censuur werd toegepast![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]Nou woo,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb ergere momenten in Mirai Nikki gezien waar geen censuur werd toegepastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:51 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Nou woo,Och, het is leuker om niet op dat soort dingen te lettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]Zal wel zijn omdat het om een kind ging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb ergere momenten in Mirai Nikki gezien waar geen censuur werd toegepast
Hier deed anders niemand moeilijk over.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zal wel zijn omdat het om een kind ging.
Misschien vonden ze het zelf te grof anders?quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hier deed anders niemand moeilijk over.
Vaak zijn het meer de tv-zenders die hier invloed op hebben. Dat zag je ook bij Highschool of the Dead. De censuur verschilde per zender. AT-X heeft het minst censuur, daar werd ook Elfen Lied op uitgezonden.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien vonden ze het zelf te grof anders?Geen idee, ik riep hier ook al meteen dat ik het stom vond.
Ik let nooit specifiek op dat soort dingen, maar het stoort me als het me uit de film- of animebeleving haalt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Och, het is leuker om niet op dat soort dingen te letten
Hmm, dat begrijp ik.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:21 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik let nooit specifiek op dat soort dingen, maar het stoort me als het me uit de film- of animebeleving haalt.
ik wil hem in mijn achtertuinquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:27 schreef robin007bond het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft een prachtig standbeeld.
Ik ook ... maar dat zal nooit gebeuren vrees ik ... want ik heb geen achtertuin.quote:
Dat is geen standbeeld, dat is een Gundam.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:27 schreef robin007bond het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft een prachtig standbeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
- Paul von Oberstein
Cool \oquote:
Ik heb eigenlijk nooit manga's gelezen tot recent, inmiddels doe ik beide. Ik beschik niet langer over het geduld / de tijd voor vele anime's dus een deel kijk ik en een deel lees ik via mangaquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volg je de anime ook of hou je meer van manga's?
ik wel, maar niet het geld om dat ding er neer te laten zettenquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:55 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ik ook ... maar dat zal nooit gebeuren vrees ik ... want ik heb geen achtertuin.
Ik vond 6 beter dan 7, maar het is geen slice-of-life. Het had alleen veel potentie en ik had misschien te hoge verwachtingen, hoe dan ook, ik vond 7 slecht uitgewerkt met te veel plotgaten.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:41 schreef lelouch het volgende:
Mirai Nikki 6, wat een slice-of-life gezeur. Hopelijk is 7 beter!
Ziet er goed uit!quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:36 schreef Xaryna het volgende:
Godsamme.
Ik had nog 5,04 GB vrij dus ik dacht, ik ga eens opruimen. Dus ik verwijder wat zooi, etc, kijk nog eens...
Nog 4,13 GB vrij.
Slam Dunkquote:Op zaterdag 26 november 2011 15:42 schreef classpc het volgende:
Van welke Anime is dat plaatje van die basketballers in de OP?
Doe je prullenbak eens legenquote:Op zaterdag 26 november 2011 14:36 schreef Xaryna het volgende:
Godsamme.
Ik had nog 5,04 GB vrij dus ik dacht, ik ga eens opruimen. Dus ik verwijder wat zooi, etc, kijk nog eens...
Nog 4,13 GB vrij.
Is dat niet in 3D?quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:45 schreef .Cake. het volgende:
Iemand die gister toevallig Top Gear heeft gezien? Gingen weer zo'n race doen tussen een of andere auto (een Nissan) en het openbaar vervoer. Was nog best spannend, en mooi om te zien!
Gezeur dat ze moeder haar niet mag zien of denken dat ze een stelletje zijn. Dat geduw tegen die kast, al dat preutse gedoe van die gast. Verschrikkelijkquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:52 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik vond 6 beter dan 7, maar het is geen slice-of-life.
Zelfde soort ruzie, ander persoon, 2 weken.quote:
Zie 't, jammer.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:08 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Zelfde soort ruzie, ander persoon, 2 weken.
POL-tuig van tegenwoordig ook...
Vet!quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:51 schreef NeeEcht het volgende:
Augustus 2012 3 weken na Japan op de Planning
*jaloers is.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:51 schreef NeeEcht het volgende:
Hoe duur was de vliegticket?quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:51 schreef NeeEcht het volgende:
POL is ook overratedquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:08 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Zelfde soort ruzie, ander persoon, 2 weken.
POL-tuig van tegenwoordig ook...
Heb ik al op mn laptop staan in hoger dan low mar lager dan high qualityquote:Op zondag 27 november 2011 01:24 schreef Qunix het volgende:
Check hier veel Great Teacher Onizuka (GTO) episodes online in LQ: http://www.youtube.com/saussia
saemquote:Op zondag 27 november 2011 10:56 schreef Xaryna het volgende:
Ik had al een tijdje geen Chihayafuru meer gezien, en nu heb ik ep 7 en 8 gekeken.
Die presentator heeft echt geen idee waar hij mee bezig isquote:Op zondag 27 november 2011 09:56 schreef Aether het volgende:
Docu: Astroboy
Presentator Jean-Marc van Tol, geestelijk vader van Fokke & Sukke, neemt de kijker mee in de wereld van de strip en laat zien wat er schuilgaat in de wereld achter de plaatjes.
Manga is de Japanse stijl van strips maken. Waarom is manga zo typisch Japans en hoe komt het dat Manga in Japan zo enorm populair is? Jean-Marc van Tol praat in deze aflevering o.a. met Yoshihiro Tatsumi (beroemde Japanse tekenaar), Haruko Kashiwagi (mangatekenares).
http://programma.vpro.nl/(...)ring-5-astroboy.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de Misfits ook weer aan het kijken, maar zonder Nathans (Robert Sheehan) humor en Ierse accent is de serie veel minder leuk.
“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op zondag 27 november 2011 15:34 schreef Repelsteeltju het volgende:
Fate/Zero > Persona > Mirai Nikki = Shakugan no Shana III (final) > Haganai
C&C Generals is leuk, f'ing nostalgiebom, maar ik kan echt niet met China omgaan. GLA is wel erg kewl.
Vinland Saga begint weer een verhaal te worden over Vikings (Noormannen) die mannelijk zijn en elkaar af maken in plaats van een verhaal over slaven die op een boerderij werken en boerenland verbouwen.
Mijn favoriete manga gaat nu over clowns gemaakt van pure waanzin die op een constant lachende maan --waanzin lunatisme haha erg grappig-- tegen een antropomorfe personificatie van de dood, die door de ruimte vliegt op een skateboard, vechten.
brainfart?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de Misfits ook weer aan het kijken, maar zonder Nathans (Robert Sheehan) humor en Ierse accent is de serie veel minder leuk.
Tering hé Japan! Eerst beloof je me een gratis reisje naar het land van rijstwijn, anime en okashiimono en daarna vertel je me dat ik een invloedrijke blogger/twitteraar/facebook-gebruiker om zijn. Dit is geen godverdomde NRC vacature!quote:Japan Tourism Agency Commissioner Hiroshi Mizohata yesterday confirmed his plans to invite 10000 foreigners to japan and pay for their tickets.
However - the reason they are doing this is because they expect those who get to travel to Japan to be able to blog about their experience over here which is why they will be focusing on choosing folks who have a certain influence on social media sites such as Facebook, Twitter and so on.
Bron: http://www.dannychoo.com/(...)nese+government.html
Gelukkig heb ik al een blog. Nu moet ik nog invloedrijk worden...quote:Op zondag 27 november 2011 16:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Krijg de tering Japan. Eerst beloof je me een gratis reisje naar het land van rijstwijn, anime en okashiimono en daarna vertel je me dat ik een invloedrijke blogger/twitteraar/facebook-gebruiker om zijn. Dit is geen godverdomde NRC vacature!
Kanker, leugenachtige huichelaars, krijg het!
hoe wordt ik nu voor de zomer van 2012 een invloedrijke blogger/twitteraar/facebook-gebruiker!?![]()
![]()
oké, vandaag ben ik een beetje langdRADIG EN BOMBASTISCH.
Nyaa kan ik ook niet bereiken. Ik ben Fate/Zero nu via een rete trage DL-link aan het downloaden.
quote:Op zondag 27 november 2011 15:34 schreef Repelsteeltju het volgende:
Fate/Zero > Persona > Mawaru Penguindrum Mirai Nikki = Shakugan no Shana III (final) > Haganai
C&C Generals is leuk, f'ing nostalgiebom, maar ik kan echt niet met China omgaan. GLA is wel erg kewl.
Vinland Saga begint weer een verhaal te worden over Vikings (Noormannen) die mannelijk zijn en elkaar af maken in plaats van een verhaal over slaven die op een boerderij werken en boerenland verbouwen.
Mijn favoriete manga gaat nu over clowns gemaakt van pure waanzin die op een constant lachende maan --waanzin lunatisme haha erg grappig-- tegen een antropomorfe personificatie van de dood, die door de ruimte vliegt op een skateboard, vechten.
Soul Eater is vaag, misschien komt het ook omdat ze maar 1x per maand ofzo uitkomen, vind het soms wat lastig te volgen. Wel zin in paar komende chaptersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de Misfits ook weer aan het kijken, maar zonder Nathans (Robert Sheehan) humor en Ierse accent is de serie veel minder leuk.
Nyaa, m'n Ben-To, wat doe je![]()
Klopt. Hoop snel weer een aflevering te zien die aan epi 5 kan tippen. Die was tof.quote:Op zondag 27 november 2011 10:56 schreef Xaryna het volgende:
Ik had al een tijdje geen Chihayafuru meer gezien, en nu heb ik ep 7 en 8 gekeken. Ik vind het verhaal nog steeds interessant, en de art heel mooi, maar het is gewoon een beetje saai allemaal.
donwloaduhnquote:Op zondag 27 november 2011 20:17 schreef outcast_within het volgende:
pro-tip: spliksplinternieuw van hans teeuwen. Featuring: adolf van duin en een palingpop islam nummer
quote:Op zondag 27 november 2011 20:17 schreef outcast_within het volgende:
pro-tip: spliksplinternieuw van hans teeuwen. Featuring: adolf van duin en een palingpop islam nummer
Yepz. Ik kan de site ook al de hele dag niet bereiken.quote:
Waarom schoot me dit niet aan het begin van het weekend te binnen.quote:Op zondag 27 november 2011 20:17 schreef outcast_within het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 november 2011 21:18 schreef Sinji het volgende:
Iemand hier tips voor mij van anime die het oude Japan mooi in kaart kan brengen? Soms had Samurai Champloo echt prachtige oldskool Nihon momenten.rurouni kenshinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Iemand hier tips voor mij van anime die het oude Japan mooi in kaart kan brengen? Soms had Samurai Champloo echt prachtige oldskool Nihon momenten.sword of the stranger vond ik zelf ook een heel erg mooie anime, tis wel een filmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Iemand hier tips voor mij van anime die het oude Japan mooi in kaart kan brengen? Soms had Samurai Champloo echt prachtige oldskool Nihon momenten.Ayakishi is niet direct dat het het oude Japan mooi in kaart kan brengen, maar zijn wel oude horror verhalen uit Japan die zich ook vroeger afspeelden. Misschien ook wel leuk om te overwegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Meest toffe battle-scenes in tijden ja! Die heb ik al gezien, jij begrijpt precies wat ik bedoel.quote:Op zondag 27 november 2011 21:24 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
sword of the stranger vond ik zelf ook een heel erg mooie anime, tis wel een film
Zal er naar kijkenquote:Op zondag 27 november 2011 21:27 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ayakishi is niet direct dat het het oude Japan mooi in kaart kan brengen, maar zijn wel oude horror verhalen uit Japan die zich ook vroeger afspeelden. Misschien ook wel leuk om te overwegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |