Zo:quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:24 schreef knappekloon het volgende:
knappeclown ja haha
hoe doen jullie die smileys?
quote:
Staat een hele rits onderaan de pagina als je op die smiley kliktquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:24 schreef knappekloon het volgende:
knappeclown ja haha
hoe doen jullie die smileys?
Een knappe he.quote:
Het zwarte schaap uit je familie is er.....quote:
Ach joh,we weten toch allemaal dat 'ie over 2 jaar met pensioen gaat?quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nu durft MM helemaal niet meer te melden hoe oud hij is
Als je die pruik weglaat dan mag je blijvenquote:
Met pruik maar zonder jurk ook wel.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je die pruik weglaat dan mag je blijven
Waar kan ik tekenen?quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ach joh,we weten toch allemaal dat 'ie over 2 jaar met pensioen gaat?
Ja. Jij bent de moeke van de SC.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:37 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben 38. En volgens mij ben ik de oudste dame hier..
Dat is MaJo!!quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hier verder: [AKQ SC #1154] Met knappeclown als newbie
quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:30 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)pier-fout-bomen.html
Truequote:
quote:
quote:
Ik denk dat het gewoon niemand éne fuck boeit wat voor maan het isquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
TrueOverigens denk ik niet dat het te maken heeft met dat de illustrator de maanfases niet wil kennen, maar met een esthetisch aspect
Precies...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door MadMaster op 25-11-2011 14:15:20 ]
quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:04 schreef Nembrionic het volgende:
Dat zijn 2 halve maantjes. Manuela Kemp?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens zit ik te eten terwijl ik dit type
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:07 schreef MaJo het volgende:
Zit iemand te eten of wil iemand gaan eten? Zo ja: lees dan onderstaande even nietBeter! Lekkere saus voor op je broodje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens zit ik te eten terwijl ik dit type- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Ik vind het meer iets voor op toast eigenlijk! Enne, blehquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Beter! Lekkere saus voor op je broodje.
Zit iemand te eten of wil iemand gaan eten? Zo ja: lees dan onderstaande even nietEn dat zou mij moeten laten stoppen met eten!? Echt niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens zit ik te eten terwijl ik dit type
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Oh, is dat opeens bleh?quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind het meer iets voor op toast eigenlijk! Enne, bleh
Zit iemand te eten of wil iemand gaan eten? Zo ja: lees dan onderstaande even nietik zit kroepoek te eten en klikte tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens zit ik te eten terwijl ik dit type
Nu maar weer aan het werkDon't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik zit kroepoek te eten en klikte toch
Nu maar weer aan het werk
Kijk nog zo'n hardcore iemandquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dat zou mij moeten laten stoppen met eten!? Echt niet!
Ik heb geen problemen met pus zoals je weet maar als ik nadenk over het op een toastje smeren dan vind ik dat best wel goor jaquote:
Nee, de zak is leegquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat laaste is het gevolg van het eerste?
pussyquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met pus zoals je weet maar als ik nadenk over het op een toastje smeren dan vind ik dat best wel goor jaMaar het ontneemt me niet mijn eetlust hoor, dat dan weer niet
Gore dingen kan ik goed hebben maar operaties enzo kan ik ook niet tegen, net als enorme wonden enzoquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:19 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb ooit een paar jaar lang geen salami meer op brood gegeten nadat ik als klein kind The Fly had gezien.
Daar gaat een keer een aap dood en dat wordt dan zo'n plasje vlees. En met een levendig inbeeldingsvemogen moest ik altijd terugdenken aan dat beeld als ik salami had.
Tegenwoordig gaat het een stuk beter met dat soort dingen..maar open hart beelden enzo...
Ik werk met een gerust hart een broodje halfom naar binnen terwijl ik kijk naar een hart of lever transplantatie op tv.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:19 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb ooit een paar jaar lang geen salami meer op brood gegeten nadat ik als klein kind The Fly had gezien.
Daar gaat een keer een aap dood en dat wordt dan zo'n plasje vlees. En met een levendig inbeeldingsvemogen moest ik altijd terugdenken aan dat beeld als ik salami had.
Tegenwoordig gaat het een stuk beter met dat soort dingen..maar open hart beelden enzo...
Hart of lever op een broodje vind ik ook lekker...quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik werk met een gerust hart een broodje halfom naar binnen terwijl ik kijk naar een hart of lever transplantatie op tv.
Over hardcore gesproken. Ik las ergens dat Dr G weer op Discovery Channel gaat komen met haar programma's.quote:
Ja wel meer mensen kunnen datquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik werk met een gerust hart een broodje halfom naar binnen terwijl ik kijk naar een hart of lever transplantatie op tv.
Nou goh...laten we eens na gaan denken. Broodje halfom. Boordje half-om-half. Broodje met 2 soorten beleg. Moeilijk? Neequote:Waar de term 'halfom' vandaan komt is mij niet bekend, niemand weet het die ik ernaar gevraagd heb. Ik sta open voor suggesties [|:-)
Als hoofdgerecht eet ik lever nooit zonder uien maar op brood zijn die uien niet nodig.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hart of lever op een broodje vind ik ook lekker...
Wat dat die lijkschouwster?quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Over hardcore gesproken. Ik las ergens dat Dr G weer op Discovery Channel gaat komen met haar programma's.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja wel meer mensen kunnen dat
Ik zocht even op wat een broodje halfom is:
http://www.mokums.nl/broodje_halfom.html
Dan staat er:
[..]
Nou goh...laten we eens na gaan denken. Broodje halfom. Boordje half-om-half. Broodje met 2 soorten beleg. Moeilijk? Nee
quote:
Dat is mijn hondquote:
Waarom? Wat wij een vaasje noemen wordt op andere plekken een emmertje genoemd...of een Amsterdammertje. Ik denk niet dat het door een Rotterdam verzonnen isquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En halfom een "broodje Amsterdam"? Je zou bijna denken dat een Rotterdammer dat stuk tekst heeft geschreven.
Ik vind dat zo'n goed programma. Ik ben er toe in staat om mijn wekker te zetten als het uitgezonden gaat worden als ik lig te meuren.quote:
nog nooit gezien, wordt er dan rechtstreeks een lijkschouwing uitgezonden, met niks afgeschermd enzo?quote:
Ik keek het ook altijd. Maar ik ben wel heel blij dat er veel wordt geblurredquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n goed programma. Ik ben er toe in staat om mijn wekker te zetten als het uitgezonden gaat worden als ik lig te meuren.
Ik heb, tijdens het stappen in Amsterdam, nog nooit een Amsterdammertje besteld in een kroeg. Dan ben ik toch benieuwd waar die term vandaan komt,quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom? Wat wij een vaasje noemen wordt op andere plekken een emmertje genoemd...of een Amsterdammertje. Ik denk niet dat het door een Rotterdam verzonnen is
Nou, toen ik in Groningen was noemden ze het een Amsterdammertje. Dus vandaar misschien.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb, tijdens het stappen in Amsterdam, nog nooit een Amsterdammertje besteld in een kroeg. Dan ben ik toch benieuwd waar die term vandaan komt,
Groningen ......quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, toen ik in Groningen was noemden ze het een Amsterdammertje. Dus vandaar misschien.
Emmertje had ik in Amsterdam en in Rotterdam is het dus vaasje.
Ik niet. Ze staat dan te praten over zaken die we vervolgens niet mogen zien.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik keek het ook altijd. Maar ik ben wel heel blij dat er veel wordt geblurred
je kan ook gewoon om een biertje vragen??quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:38 schreef MaJo het volgende:
In Wijk noemen ze het vaasje of Amsterdammertje, in Utrecht wordt meestal vaasje gezegdMaar emmertje ken ik ook gewoon, ik zou zelf Amsterdammertje zeggen
Klopt..en dan vragen ze of je een fluitje/pijpje of een vaasje/emmertje/amsterdammertje wil..want dat zijn verschillende groottes.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:39 schreef knappekloon het volgende:
[..]
je kan ook gewoon om een biertje vragen??
Meerdere kerenquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:33 schreef knappekloon het volgende:
heb jullie al een keer een meeting gehouden?
Ik zou toch pissig worden als ik een emmertje bestel en een vaasje zou krijgen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:35 schreef Nembrionic het volgende:
Emmertje had ik in Amsterdam en in Rotterdam is het dus vaasje.
Dat zijn gewoon dezelfde glazen hoor.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zou toch pissig worden als ik een emmertje bestel en een vaasje zou krijgen.
Die termen dekken elkaar niet echt.
Eigenlijk is het (in Utrecht tenminste) gewoon standaard dat je een vaasje/emmertje/amsterdammertje wil als je een biertje besteld. Anders bestel je een fluitjequote:Op vrijdag 25 november 2011 14:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Klopt..en dan vragen ze of je een fluitje/pijpje of een vaasje/emmertje/amsterdammertje wil..want dat zijn verschillende groottes.
Juist. Daarom had ik het ook over de termen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon dezelfde glazen hoor.
Ligt een beetje aan de kroeg heb ik gemerktquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Eigenlijk is het (in Utrecht tenminste) gewoon standaard dat je een vaasje/emmertje/amsterdammertje wil als je een biertje besteld. Anders bestel je een fluitje
Kijken ze raar op als ik dan een pul zou bestellen?quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Eigenlijk is het (in Utrecht tenminste) gewoon standaard dat je een vaasje/emmertje/amsterdammertje wil als je een biertje besteld. Anders bestel je een fluitje
Volgens mij kijken ze daar nergens van op maar de meesten hebben ze nietquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kijken ze raar op als ik dan een pul zou bestellen?
Ja. MaJo en ik gaan altijd samen roken.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:33 schreef knappekloon het volgende:
heb jullie al een keer een meeting gehouden?
Het lijkt erop dat dat aan het veranderen is, vroeger kreeg je als je 'biertje' bestelde waar ik kwam altijd fluitjes, tegenwoordig krijg je overal vaasjes...quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de kroeg heb ik gemerkt
* Zet een minnetje achter Utrechtquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij kijken ze daar nergens van op maar de meesten hebben ze niet
ik ook nietquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:44 schreef Bart het volgende:
Emmertje heb ik trouwens nooit van gehoord.
Ik zou dat eigenlijk wel verwachten.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:58 schreef knappekloon het volgende:
[ afbeelding ]
je zal raar staan te kijken als je een emmertje besteld en je krijgt dit...
Dat krijg je als in Amsterdam zegt 'Doe mij maar een teiltje...'quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:58 schreef knappekloon het volgende:
[ afbeelding ]
je zal raar staan te kijken als je een emmertje besteld en je krijgt dit...
Alleen als het Heineken is...quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat krijg je als in Amsterdam zegt 'Doe mij maar een teiltje...'
Daar heb ik dan weer hele andere verwachtingen vanquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat krijg je als in Amsterdam zegt 'Doe mij maar een teiltje...'
"Zo'n groot glas"quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:00 schreef knappekloon het volgende:
hoe heet zon ding dan?
[ afbeelding ]
Nee, dat joort niet...quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:02 schreef CaLeX het volgende:
Mijn beeldscherm knettert als ik op mijn bureau sla, joort dat
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:02 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer hele andere verwachtingen van
Mijn beeldscherm knettert als ik op mijn bureau sla, joort dat
Deze site noemt het een vaas maar volgens mij wordt het bij ons een tulp genoemdquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:00 schreef knappekloon het volgende:
hoe heet zon ding dan?
[ afbeelding ]
En mijn toetsenbord doet ook al gek.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Even de stekkerts goed vastmaken
Ik geloof dat ik het hier niet zo mee eens ben zonder het onderzoek te hebben gelezen:quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:03 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.nubijlage.nl/t(...)hiet-met-scherp.html
![]()
![]()
quote:Het klinkt misschien tegenstrijdig, maar Van Uhm weet zijn stelling te onderbouwen. Onderzoek van Steven Pinker van Harvard University toont aan dat het geweld de laatste vijfhonderd jaar drastisch is gedaald. Conclusie: dat komt vooral door het ontstaan van rechtsstaten.
Er zit helemaal geen S in mijn naam.quote:
PS kan haar vingers daar vast wel op leggen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik het hier niet zo mee eens ben zonder het onderzoek te hebben gelezen:
[..]
Het zou dus zo zijn indien dat voorstel er doorheen komt(wat ik niet denk) dat de president(of welke andere president er komt) de opdracht mag geven tot het arresteren van mensen zonder aanklacht of proces...overal ter wereld.quote:The Senate is going to vote on whether Congress will give this president—and every future president — the power to order the military to pick up and imprison without charge or trial civilians anywhere in the world. Even Rep. Ron Paul (R-Texas) raised his concerns about the NDAA detention provisions during last night’s Republican debate. The power is so broad that even U.S. citizens could be swept up by the military and the military could be used far from any battlefield, even within the United States itself.
The worldwide indefinite detention without charge or trial provision is in S. 1867, the National Defense Authorization Act bill, which will be on the Senate floor on Monday. The bill was drafted in secret by Sens. Carl Levin (D-Mich.) and John McCain (R-Ariz.) and passed in a closed-door committee meeting, without even a single hearing.
Ja, want ik kan me voorstellen dat een Amerikaan alleen onderzoek doe naar Amerika...quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
PS kan haar vingers daar vast wel op leggen.
Bij m'n vriend thuis vieren ze met 17 mensen (exclusief mij en mijn vriend, want wij zijn er dan niet) Sinterklaas. We gaan iedereen een letter en (hetzelfdequote:
Henk het familiespook?? daar zit een verhaal achter, vertelquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Bij m'n vriend thuis vieren ze met 17 mensen (exclusief mij en mijn vriend, want wij zijn er dan niet) Sinterklaas. We gaan iedereen een letter en (hetzelfde) gedicht geven, met als afzender Henk (het familiespook)
Maar ik gok dat de verbetering, die volgens het onderzoek zichtbaar is, pas sinds de laatse 50 jaar is ontstaan.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, want ik kan me voorstellen dat een Amerikaan alleen onderzoek doe naar Amerika...
Ze weten zelf niet meer helemaal hij ontstaan isquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:22 schreef knappekloon het volgende:
[..]
Henk het familiespook?? daar zit een verhaal achter, vertel
En dan vraag ik me ook af wat hij onder geweld bestaat. Als er één land is dat nogal wat geweld heeft gebruikt in die tijd, dan is het de VS wel.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar ik gok dat de verbetering, die volgens het onderzoek zichtbaar is, pas sinds de laatse 50 jaar is ontstaan.
Je slist?quote:
Ik heb Google nog niet gebruikt maar ik het het idee dat die man alleen onderzoek doet naar buitenlandse zaken.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dan vraag ik me ook af wat hij onder geweld bestaat. Als er één land is dat nogal wat geweld heeft gebruikt in die tijd, dan is het de VS wel.
Nee... voor alle leidsters van het kinderdagverblijf. Namens de oudercommissie.quote:
Ja, dat doen alle Amerikanenquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb Google nog niet gebruikt maar ik het het idee dat die man alleen onderzoek doet naar buitenlandse zaken.
Hebben ze daar 62 leidsters?quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee... voor alle leidsters van het kinderdagverblijf. Namens de oudercommissie.
kon je ze niet laten inpakken bij de winkel waar je hem hebt gekocht|?quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
58 en 4 voor het management.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hebben ze daar 62 leidsters?Damn
Nee, de Hema doet dat niet. Ach, ik doe het samen met iemand. Het is zo gedaan. Soms ook wel gezellig. Gisterenavond gezellig aan het knutselen geweest voor peuterspeelzaal...quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:39 schreef knappekloon het volgende:
[..]
kon je ze niet laten inpakken bij de winkel waar je hem hebt gekocht|?
Oh ja. AKQSC-moeder danquote:
Homdeck begon de eerste SC.quote:
AKQ-Slowchattopicquote:
AKQSC-oma danquote:
Vijf jaar tijd, drie weken geleden eerste lustrumquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:51 schreef Soempie het volgende:
AKQ-Slowchattopic
Veel gebeurd in die tijd bedenk ik me nu.
Ja hequote:Op vrijdag 25 november 2011 15:51 schreef Soempie het volgende:
AKQ-Slowchattopic
Veel gebeurd in die tijd bedenk ik me nu.
Niemand die daar aan gedacht heeftquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Vijf jaar tijd, drie weken geleden eerste lustrum. Hebben jullie toch wel gevierd he?
Impressivequote:Op vrijdag 25 november 2011 15:37 schreef Cobra4 het volgende:
Maar buiten dit alles vind ik het super hoe Van Uhm de complete zaal zich onzeker kan laten voelen door 1 wapen op het podium te laten verschijnen.
Hier de video:
pfff kennen jullie elkaar al zooooo lang??quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niemand die daar aan gedacht heeft
Nou ja, kan ook met terugwerkende kracht natuurlijkquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Verschilt he, niet iedereen post even lang in deze reeksquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:56 schreef knappekloon het volgende:
[..]
pfff kennen jullie elkaar al zooooo lang??
10 kinderen erbij en 5 bruiloften verderquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:59 schreef Soempie het volgende:
hoe zou het over 5 jaar met ons gaan?![]()
Dat dus.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan ben ik 32quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:59 schreef Soempie het volgende:
hoe zou het over 5 jaar met ons gaan?![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
10 kinderen erbij en 5 bruiloften verder
Twan is nu al vervelende bijna-puber...quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Misschien wel scheidingen. Of vervelende pubers (Twan?).
Voor zo'n club hebben wij afgelopen weekend 108 banketletters ingeslagen. Vult je auto meer dan je vooraf denkt...quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, die dozen he?quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor zo'n club hebben wij afgelopen weekend 108 banketletters ingeslagen. Vult je auto meer dan je vooraf denkt...
Dat gaat niet gebeuren. Ik heb het prima naar mijn zin in Nederland.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:05 schreef Soempie het volgende:
Misschien zit MaJo dan wel in de politiek. En MM op wereldreis. Nem woont in het buitenland...
quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:06 schreef Soempie het volgende:
En TM is druk met de volgende verbouwing, vanwege al die kinderen natuurlijk.
Wacht, even m'n glazen bol pakken...quote:
God, nee!quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:06 schreef Soempie het volgende:
En TM is druk met de volgende verbouwing, vanwege al die kinderen natuurlijk.
Ow dat is nog meer. Ik vond het al slepen met twee tassen met elk 31 letters. Best zwaar nog.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor zo'n club hebben wij afgelopen weekend 108 banketletters ingeslagen. Vult je auto meer dan je vooraf denkt...
Veel plezierquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:08 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh en ik ga maar eens weekend vieren
quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wacht, even m'n glazen bol pakken...
Dat zie ik wel zittenquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:11 schreef Soempie het volgende:
Goed weekend!![]()
Etcie, jij woont dan samen natuurlijk en bent druk bezig carriere te maken
Dat wat minderquote:of je bent druk met rechtzaken tegen het UWV, waarbij je een actiegroep hebt opgericht.![]()
Dat heb ik nu al en dan een 1 jaar geledenquote:Maargoed, als iemand me 5 jaar terug had gezegd dat ik in Breda zou wonen, een huisje had gekocht, getrouwd zou zijn en zwanger, dan had ik diegene echt heel hard uitgelachen.
Lijkt me heerlijk, maar ik ben bang dat dat er niet in zit...quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:05 schreef Soempie het volgende:
Misschien zit MaJo dan wel in de politiek. En MM op wereldreis. Nem woont in het buitenland...
quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, want ik kan me voorstellen dat een Amerikaan alleen onderzoek doe naar Amerika...
quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb Google nog niet gebruikt maar ik het het idee dat die man alleen onderzoek doet naar buitenlandse zaken.
Wat wil je nou?quote:
Ik scheer even alle Amerikanen even over één kam jaquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat wil je nou?
Wees eens speciefiek. Ik heb het over die onderzoeker en jij scheert hen allen over 1 kam.
En je spreekt je zelf tegen. :
Dan ben je voor mij 15 jaar te laat.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:17 schreef knappekloon het volgende:
voor jullie allemaal;
gefeliciteerd met jullie 5 jarig jubileum
[ afbeelding ]
Ok, bij deze wacht ik met het reageren op vragen mbt dit onderwerp tot je dat onderzoek hebt gelezen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik scheer even alle Amerikanen even over één kam ja
Zoals ik al zei, ik heb zijn onderzoek nog niet gelezen dus tot die tijd kan ik er niets zinnigs over zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ok, bij deze wacht ik met het reageren op vragen mbt dit onderwerp tot je dat onderzoek hebt gelezen.PrimaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het gewoon een rare conclusie..dat het geweld is afgenomen dankzij de wapens. Maar er zijn zoveel manieren om dat te onderzoeken en op te vatten
Vandaar dat ik het wil zien.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Eensch.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Prima
Ik vind het gewoon een rare conclusie..dat het geweld is afgenomen dankzij de wapens. Maar er zijn zoveel manieren om dat te onderzoeken en op te vatten
Vandaar dat ik het wil zien.
klinkt niet erg aanlokkelijkquote:
Hm, je eigen bierbrouwerij dan.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren. Ik heb het prima naar mijn zin in Nederland.
In Belgie natuurlijk, dus dan zit je toch in het buitenland.quote:
Neuh, dat wordt dan gewoon in NLquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
In Belgie natuurlijk, dus dan zit je toch in het buitenland.
wist je dat je niet kan dromen over mensen/gezichten die je nooit eerder hebt gezien?!quote:Op vrijdag 25 november 2011 08:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zak wel goed gaan komen. Want jij droomt toch veel? Kom je vast iemand tegen.
Ik was eigenlijk vooral benieuwd hoe jullie het zouden zien voor jezelf.quote:
ik ook weet je dat. Ik heb echt geen idee waar ik over 5 jaar ben, maar ik hoop dat waar ik ook ben ik niet alleen benquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk vooral benieuwd hoe jullie het zouden zien voor jezelf.
En bij jou heb ik echt geeeeen idee. Je hebt al zo'n grote stap genomen door naar de andere kant van de wereld te gaan, superstoer.Ben heel benieuwd wat de toekomst je gaat brengen.
Ik heb nooit begrepen hoe ze dat hebben willen bewijzen. Ik droom zo vaak over mensen die ik niet bewust gezien heb/ken. Maar hoe wil je nou aantonen dat je iemand onderbewust wel eens gezien hebt?quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja Soemp, en ik dan??
Ik ben 21
maar ik vertrouw die kloon niet. Niet weten hoe je smiley's doet maar wel posticons hebben! Maar goed ik ben ook een wantrouwige trut aan het worden.
[..]
wist je dat je niet kan dromen over mensen/gezichten die je nooit eerder hebt gezien?!
En verder wees maar gerust. Ik was niet alleen tot aan dat ik dat berichtje schreef
hm zit wat in. geen idee eigenlijk. misschien weten ze dat het brein niet in staat is om iemand te maken die ze niet kent.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen hoe ze dat hebben willen bewijzen. Ik droom zo vaak over mensen die ik niet bewust gezien heb/ken. Maar hoe wil je nou aantonen dat je iemand onderbewust wel eens gezien hebt?
Dat kan ik toch ook doen als ik wakker ben? Slapend ben ik mijn brein ook.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hm zit wat in. geen idee eigenlijk. misschien weten ze dat het brein niet in staat is om iemand te maken die ze niet kent.
ja maar kan je brein dat ècht? of combineert het dingen die et al kent?quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat kan ik toch ook doen als ik wakker ben? Slapend ben ik mijn brein ook.
Hier word ik zo verdrietig van (de spaties en zo).quote:Bereiding:
Maak de aardappelpuree zoals staat aan gegeven. Ontdooi de prei. en de zalm moten. Doe de prei in een oven schaal, leg de zalmmoten er boven op.( in kleine stukjes verdelen kan ook) Daar boven op gaat de aardappelpuree en als laatste de geraspte kaas. Even in de oven en eet smakelijk!!!
waarom vertrouw je me niet? denk je dat ik een nep iemand ben ofzo?quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
maar ik vertrouw die kloon niet. Niet weten hoe je smiley's doet maar wel posticons hebben! Maar goed ik ben ook een wantrouwige trut aan het worden.
Het lijkt me prima mogelijk. Vraag maar eens aan mensen om een wildvreemde te omschrijven die ze 3 minuten eerder zijdelings gezien hebben. Dan krijg je uitéénlopende resultaten. Dat heeft ook te maken met het feit dat we zelf van alles invullen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:03 schreef wyccie het volgende:
Dus ik kan dan ook nooit fantaseren over een onbekende?
neuh je bent ongetwijfeld een echt persoon; maar je bent ook niet nieuw op het forum als je het mij vraag. En smiley's liggen nogal vor de hand, meer dan post icons.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:11 schreef knappekloon het volgende:
[..]
waarom vertrouw je me niet? denk je dat ik een nep iemand ben ofzo?
Ik heb eerder vaak wat geplaatst op het funda topic maar nooit smileys oid erbij geplaatst.
ik ben inderdaad eerder op het klussen en wonen forum geweest, maar niet op deze.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
neuh je bent ongetwijfeld een echt persoon; maar je bent ook niet nieuw op het forum als je het mij vraag. En smiley's liggen nogal vor de hand, meer dan post icons.
Vreselijk! Iets voor de SOS: Signalering Onjuist Spatiegebruik.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hier word ik zo verdrietig van (de spaties en zo).
Dat is helemaal niet waar.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ah ja ik ben de SC bitch weet je dat ook meteen
misschien ben ik gewoon een beetje raarquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar.
En het klopt gewoon dat het wat vreemd is dat je PI's wel kent, maar smileys niet. Smileys worden toch niet verstopt? Die zijn gewoon heel duidelijk te zien onder je Reageervak.
Dus het is niet raar dat PS dat is opgevallen.
Dat knappekloon een kloon van iemand hier is, denk ik dan weer niet.
Ik denk inderdaad eerder raar dan gekke kloon.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:33 schreef knappekloon het volgende:
misschien ben ik gewoon een beetje raar
wat was er dan met hun?quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
we hadden huiluil en plassterk in de AKQ, maar niet in de slowchat
Ah dankjewelquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar.
En het klopt gewoon dat het wat vreemd is dat je PI's wel kent, maar smileys niet. Smileys worden toch niet verstopt? Die zijn gewoon heel duidelijk te zien onder je Reageervak.
Dus het is niet raar dat PS dat is opgevallen.
Dat knappekloon een kloon van iemand hier is, denk ik dan weer niet.
Macondo was geen kloon. Smileys zijn trouwens wel verstopt. Er staat 1 smiley naast de invoerenknope en die moet je dan eerst aanklikken.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
En Macondo toch ook? Of was dat weer een kloon van iemand anders, of helemaal geen kloon?
zie je wel ik ben niet gekquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:41 schreef Nembrionic het volgende:
Maarre...na 330 posts en 3 jaar op het forum de smilies niet kunnen vinden is wel apart ja
En dan alleen in MEN gespot hebben...
hahaha nou dan ben ik dus en apart en raar.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
zie je wel ik ben niet gek
ik ook hoorquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik vind je apart en raar zijn tot nu toe nogal meevallen
Tja..dan moet ze wel een autist zijn! Welkom op Fokquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:56 schreef wyccie het volgende:
Maar bijna alleen lepeltopics.... ik snap dat niet zo. Ik vind mezelf al een enorm kutte, repeterende zombierobot als het op spelletjes aankomt. Urenlang hetzelfde domme spel spelen, zo verslavend.
Maar lepeltopics....hmm.
wow lekkere binnenkomerquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tja..dan moet ze wel een autist zijn! Welkom op Fok
Ik vind mezelf inderdaad wel een autist als ik weer eens een paar uur achter elkaar alleen maar dezelfde klikbeweging heb gemaakt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:01 schreef Nembrionic het volgende:
Tja..dan moet ze wel een autist zijn! Welkom op Fok
Jeweet toch? Iedereen op Fok is autist en/of heeft een lul van 25cm, dikke BMW en 3 ton salaris per jaar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Nee, ik leg je helemaal geen woorden in de mond maar het is gewoon een overdreven vaak gebruikte "beschuldiging" op Fokquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind mezelf inderdaad wel een autist als ik weer eens een paar uur achter elkaar alleen maar dezelfde klikbeweging heb gemaakt.![]()
Maar je legt me nu wel woorden in mijn mond en dat is helemaal niet wat ik bedoel, beetje lullig.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jeweet toch? Iedereen op Fok is autist en/of heeft een lul van 25cm, dikke BMW en 3 ton salaris per jaar.klopt, behalve dat van die BMW, ik heb een volvoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nobody expects the Spanish Inquisition!
Ok, dan is het goed.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:08 schreef Nembrionic het volgende:
Nee, ik leg je helemaal geen woorden in de mond maar het is gewoon een overdreven vaak gebruikte "beschuldiging" op Fok
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
klopt, behalve dat van die BMW, ik heb een volvo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Nou, bij sommigen twijfel ik toch wel ernstigquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik wil ook een kruiwagen want grote tieten. Dat is wat alle vrouwen of fok hebben gekke nem, niet een grote piemel.
Maar dat was geen kloon. Of eigenlijk een reverse-kloon.quote:
ik mag haar welquote:
Ik gok dat je ook niet de chef bent.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:41 schreef wyccie het volgende:
Een rood uitje, 1 courgette, bakje champignons, 4 tomaten, blikje ansjovis en een scheutje sesamolie en lepel sambal oelek. Gecombineerd met natte rijst (is me lang niet meer gebeurd).
Geen Michelinster.
Die vind ik leukquote:
Nee, dan had je kokosrijst.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:54 schreef Nembrionic het volgende:
Natte rijst is kut. We wonen niet in Afrika.
Ja, met je georganiseerde reis wel ja. Maar het gemiddelde Afrikaanse oogvliegenkindje heeft nog nooit een molucuul van een kokosnoot gezien. Maispap en tot gort gekookte rijst....daar moeten ze het mee doen.quote:
Je moest eens weten hoeveel klonen ik hier en op Twitter heb...quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en al ben je een kloon, so what, iedereen is hier een kloon
Welkom IARL, leuk dat je je na al die tijd toch weer even voorstelt...quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:59 schreef iamredleader het volgende:
en goedenavond
Speciaal dan voor de newbie een korte intro:
Naam: iamredleader
Leeftijd: 31 jaar
Functie: AKQ-slaapkopstandaard-regel: naar bed tussen 21:00 en 22:00, uitzonderingen daargelaten.
Tevens: papa van 1, 2e op komst. Recent groot verbouwd en verhuisd.
Beroep: bankier.
Dat was 'm
Hier, dit moet later iemand uit jouw beroepsgroep wordenquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:59 schreef iamredleader het volgende:
en goedenavond
Functie: AKQ-slaapkopstandaard-regel: naar bed tussen 21:00 en 22:00, uitzonderingen daargelaten.
Dat was 'm
Dank!quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:00 schreef MadMaster het volgende:
Welkom IARL, leuk dat je je na al die tijd toch weer even voorstelt...
Kansloosquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:00 schreef Nembrionic het volgende:
Hier, dit moet later iemand uit jouw beroepsgroep worden
Hoe snel 500 euro te verdienen?
Wat een raar koosnaampje voor je vrouw vriendinquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:03 schreef MadMaster het volgende:
Vanavond noodgedwongen op de bank hangen, mijn buik wil niet dat ik ook maar iets doe...
Wrong.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:57 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, met je georganiseerde reis wel ja. Maar het gemiddelde Afrikaanse oogvliegenkindje heeft nog nooit een molucuul van een kokosnoot gezien. Maispap en tot gort gekookte rijst....daar moeten ze het mee doen.
Okay, dus er is helemaal geen hongersnood en alle filmpjes van Unicef zijn onzin ofzo?quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wrong.
Het gemiddelde Afrikaanse dorpskind kan net zo goed aan een kokosnoot komen (want in de boom klimmen en hak hak) als aan rijst, zo niet nog makkelijker. Al is de kokosnoot meer luxegoed dan rijst en daarom duurder.
Dat heb je bij Djoser ook maar dat is nog steeds georganiseerdquote:Ik ben er trouwens ook helemaal niet met een georganiseerde reis geweest. Heb daar net zoals de rest op een matrasje op de vloer geslapen, zonder elektriciteit en stromend water, en gepoept in pit latrines.
Ongetwijfeld...quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat een raar koosnaampje voor je vrouw vriendin
Wat trekt je in zo'n trip? Of deed je het studiematig?quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben er trouwens ook helemaal niet met een georganiseerde reis geweest. Heb daar net zoals de rest op een matrasje op de vloer geslapen, zonder elektriciteit en stromend water, en gepoept in pit latrines.
Gewoon flauw. Wat snap je niet?quote:
Meestal is dat het, niet je buikquote:Vanavond noodgedwongen op de bank hangen, mijn vriendin wil niet dat ik ook maar iets doe...
Dat van mijn vrouw/vriendin.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gewoon flauw. Wat snap je niet?
[..]
Gewoon flauw metafoorgebruik dus...quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat van mijn vrouw/vriendin.
Die zou juist eens willen dat ik thuis met mijn luie reet van de bank afkwam...
Vooruit dan maar...quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gewoon flauw metafoorgebruik dus...
Het was vanwege mijn studie inderdaad. Als ik er niet voor mijn studie zou zijn geweest, dan was ik niet naar de dorpjes geweest, want het enige wat je daar kunt doen is mango's eten en kaarten (alleen als er mensen zijn die je kunnen verstaan) en er gaat niet eens vervoer naartoe.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:15 schreef MadMaster het volgende:
Wat trekt je in zo'n trip? Of deed je het studiematig?
wrongquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:25 schreef wyccie het volgende:
Ik snap niet waar je dat nou opeens vandaan haalt, Nem. Ik heb het gewoon over kokosrijst omdat ik dat in Afrika heb gehad en jij doet of ik daar niks vanaf weet
wrong againquote:en denkt dat ik er alleen maar in luxe heb geleefd
Wrong yet again. Zoals jij het bracht leek het wel of dat daar de standaard is en dat is totaal niet zo.quote:en dat kokosrijst daar niet bestaat.
Het was om aan te geven dat het feit dat je luxe ontbeert niet betekent dat je dan niet georganiseerd gereisd zou kunnen hebben. Georganiseerd staat niet gelijk aan hotelreis.quote:En lekker boeiend wat Djoser doet, ik zeg toch dat ik er niet met een georganiseerde reis naartoe ben geweest?
quote:Trouwens, met Djoser slaap je ofwel in tentjes (op het kampeerterrein van de natuurparken), ofwel in hotels.
Ja, ik heb zeker in hostels met airco's geslapen, maar ook gewoon in de dorpen waar geen kip komt.
Nah, ik denk dat het meevalt. Ik ben ook geen fan van kamperen, maar als je weet dat je daar een paar maanden zit, dan zet je gewoon een knop om. Als je echt nodig moet poepen of plassen, dan boeit het je niet dat je met je schoenen in de stront staat. Hier thuis heb ik dat inderdaad liever niet.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:30 schreef MadMaster het volgende:
Indrukwekkend, Wyccie.
Aan de ene kant lijkt me zo'n trip erg interessant, aan de andere kant denk ik dat ik te verwend ben om dat te doorstaan...
Nee, we hadden het ook niet altijd. Meestal was het gewone witte, overigens droge, rijst. Maar het is wel waar ik het voor het eerst had en voor mij die associatie heeft.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:33 schreef Nembrionic het volgende:
Wrong yet again. Zoals jij het bracht leek het wel of dat daar de standaard is en dat is totaal niet zo.
Wat doet het georganiseerde of niet er überhaupt toe dan?quote:Het was om aan te geven dat het feit dat je luxe ontbeert niet betekent dat je dan niet georganiseerd gereisd zou kunnen hebben. Georganiseerd staat niet gelijk aan hotelreis.
Je zei dit:quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:45 schreef wyccie het volgende:
Wat doet het georganiseerde of niet er überhaupt toe dan?
Juist als ik georganiseerd en luxe daar naartoe zou gaan en in hotels en restaurants had gegeten, had ik geen kokosrijst gehad. In de dorpen hebben we met de inwoners gewandeld en die hebben zo langs de weg wat kokosnoten voor ons gehakt, zo makkelijk kan dat.
En nee, de biafrakindjes in de Sahel hebben inderdaad geen kokosnoot, maar dat is ook maar één aspect van Afrika.
Waarmee het lijkt alsof je wil zeggen dat je bij een georganiseerde reis alleen maar luxe hebt. Of andersom: het gebrek aan luxe een soort van extra benadrukking dat je niet georganiseerd hebt gereist.quote:Ik ben er trouwens ook helemaal niet met een georganiseerde reis geweest. Heb daar net zoals de rest op een matrasje op de vloer geslapen, zonder elektriciteit en stromend water, en gepoept in pit latrines.
dankjewel voor het voorstellen!quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:59 schreef iamredleader het volgende:
en goedenavond
Dat was 'm
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:25 schreef wyccie het volgende:
Ik snap niet waar je dat nou opeens vandaan haalt, Nem. Ik heb het gewoon over kokosrijst omdat ik dat in Afrika heb gehad en jij doet of ik daar niks vanaf weet en denkt dat ik er alleen maar in luxe heb geleefd en dat kokosrijst daar niet bestaat.
En lekker boeiend wat Djoser doet, ik zeg toch dat ik er niet met een georganiseerde reis naartoe ben geweest? Trouwens, met Djoser slaap je ofwel in tentjes (op het kampeerterrein van de natuurparken), ofwel in hotels.
Ja, ik heb zeker in hostels met airco's geslapen, maar ook gewoon in de dorpen waar geen kip komt.
[..]
Het was vanwege mijn studie inderdaad. Als ik er niet voor mijn studie zou zijn geweest, dan was ik niet naar de dorpjes geweest, want het enige wat je daar kunt doen is mango's eten en kaarten (alleen als er mensen zijn die je kunnen verstaan) en er gaat niet eens vervoer naartoe.
1. dus Koning Aap, Djoserreizen zijn voor 70 +ers? Nee okay, zal ik onthouden.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:22 schreef knappekloon het volgende:
ik begrijp het ook niet
1. waarom ga je in godsnaam mee met een georganiseerde reis, tenzij je 70 + bent
2. waarom ga je naar afrika, indonesie, maleisie of thailand is zoveel mooier. tenzij je graag een leeuw en een giraf zou willen zien van 1 km afstand
3. als je het voor de mensen doet, er zijn genoeg afrikanen in Nederland (niet racistisch bedoelt, ik hou van dikke lippen en mooie volle billen)
maar iedereen zijn eigen keus hoor
Daar zitten wel mooie plaatjes tussen maar ik zie geen kokosnootquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:21 schreef wyccie het volgende:
En deze voor Nem:
http://easywebsite.net/Tanzania-Serengeti.html
sorry ik wilde je niet boos maken, daarom zei ik ook ieder zijn eigen keus...quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
1. dus Koning Aap, Djoserreizen zijn voor 70 +ers? Nee okay, zal ik onthouden.
En ook geen oogvliegenkindje.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:25 schreef Nembrionic het volgende:
Daar zitten wel mooie plaatjes tussen maar ik zie geen kokosnoot
Het woord 'Africa' in de URL houdt me al tegen...quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:17 schreef wyccie het volgende:
Om MM te lokken:
http://www.africantrails.(...)anjaro_NP/index.html
welke eigenschappen dan?quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:27 schreef wyccie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit beestje deelt eigenschappen met de olifant.
Ik ben helemaal niet boos. Maar wil gewoon duidelijk hebben dat georganiseerd niet betekent dat het een luiervakantie is voor oude mensen(pun inteded)quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:26 schreef knappekloon het volgende:
[..]
sorry ik wilde je niet boos maken, daarom zei ik ook ieder zijn eigen keus...
Toch een kloon dus...quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:22 schreef knappekloon het volgende:
ik begrijp het ook niet
1. waarom ga je in godsnaam mee met een georganiseerde reis, tenzij je 70 + bent
2. waarom ga je naar afrika, indonesie, maleisie of thailand is zoveel mooier. tenzij je graag een leeuw en een giraf zou willen zien van 1 km afstand
3. als je het voor de mensen doet, er zijn genoeg afrikanen in Nederland (niet racistisch bedoelt, ik hou van dikke lippen en mooie volle billen)
maar iedereen zijn eigen keus hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |