jeetje wat sneu..ik zou lekker saampjes op de bank kruipen met lekkere dingen,veel boekjes (jij je laptop) en een dekentje..Of moet jij nog veel doen vandaag?quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:12 schreef Ssserpente het volgende:
Wolf ook al, Poppejans? Beterschap!
Lente heeft ook nog steeds diarree. Ik begin me af te vragen of het geen peuterdiarree kan zijn. Ze drinkt voornamelijk roosvicee en sapjes vermengd met water. In dezelfde verhouding als de roosvicee. Dus weinig sap en veel water.
En mag ik verder nog even stoom afblazen? Lente is al vanaf het moment dat ze wakker is, vanaf half zeven, aan het huilen. Ze begon tegelijk met de hond die zenuwachtig piepte NU! naar buiten te willen en de kat die naast het slaapkamerraam met een holle mauw zat te verkondigen NU! weetikveelwat te willen.
Vervolgens heeft ze onder de douche een kwartier lang het dorp bij elkaar gegild, gooide ze mn schone handdoek in een plas water waardoor ik zeiknat uit de slaapkamer een nieuwe moest pakken (want het kastje in de badkamer is van de muur gedonderd) en heeft ze geblerd dat ze dr sokken, romper en schoenen danwel aan, danwel uit wilde. En toen moesten we nog ontbijten. Dus slab om (jank!) en slab af (jank!).
Ze heeft echt nog heel erg veel last van dr plasser. Roept de hele ochtend al dat ie pijn doet en grijpt ernaar.
Nou, dat wordt elimineren / provocerenquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:32 schreef Ssserpente het volgende:
Lente krijgt pas sinds een week roosvicee! Da's wel erg toevallig!
Verder ga r sowieso wat meer vet geven. We even nauwelijks vlees, en áls we het eten, zo'n één keer per week, neemt of hoogstens één hapje.
En kiezen kunnen het ook zijn dus. We heeft er nu vier en poetsen ik ook ineens weer dijke ellende atm.
Och, het was duidelijk wat je bedoelde!quote:
Oh wauw, wat geweldig.quote:Op zondag 4 december 2011 08:46 schreef Chan het volgende:
Hier vanmorgen zóiets liefs, ik glim er nog van
Ik lag nog even bij Timo in zijn bedje te knuffelen en toen zei ik: mama houdt zoveel van jou. En toen zei Timo: Ja! Ook ave jou.
Zoiets had hij nog nooit eerder gezegd dus ik smolt nogal
Wat fijn! Ik had niet meegekregen dat zijn groei achterblijf. Wat lijkt het me rot als je daar zorgen om hebt.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:25 schreef mefke79 het volgende:
ik wals hier even zo maar binnen met eenmededeling: Driekus is in minder dan een maand 2 cm in lengte gegroeid
![]()
!
Aah.quote:Op zondag 4 december 2011 13:13 schreef Claudia_x het volgende:
Och Ssserpente, ik vind het zo sneu om te lezen dat ze er zoveel pijn heeft dat ze liever niet zit.
Ik had sowieso al besloten dat overgewichtsissues op deze leeftijd onzin zijn als een kind normaal eet.quote:Op zondag 4 december 2011 13:18 schreef Ssserpente het volgende:
Dan ligt het dus niet aan de hoeveelheid eten, lijkt. Stelt je dat wat geruster?
Same here, Claudia. Hoewel ik het wel bewuster doe. Dwz, ik ben me er nu van bewust wanneer ik bijv. zeg: "Mama gaat zich even aankleden.' Meestal corrigeer ik mezelf dan meteen.quote:Op zondag 4 december 2011 13:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik had sowieso al besloten dat overgewichtsissues op deze leeftijd onzin zijn als een kind normaal eet.Maar het bevestigt wel het beeld dat ik heb, dat zijn groei genetisch gecodeerd is of zo.
Hm, ik ben ook niet helemaal bijgelezen. Fijn dat ze niet meer zoveel last heeft. Ik las je berichtje ook niet vandaag, maar de manier waarop je het omschrijf vond ik zo triest dat het me bij was gebleven.Ik zit nog steeds te wachten op het moment waarop het leed van je kind makkelijker of draaglijker wordt doordat je dingen uit kunt leggen. Hoe bewuster Ivan zich ervan wordt, hoe zieliger ik het vind, geloof ik.
Welkom, LajeesaJoia! Wat voor dure woorden gebruikt Deniz zoal? Ik vind het zo grappig om aan mezelf te bemerken dat ik mijn taal de afgelopen maanden heb aangepast. Ik zeg bijvoorbeeld minder vaak "mama gaat..." en vaker "ik ga...", en ik gebruikt steeds meer woorden die ik normaliter ook zou gebruiken. Dat is niet heel bewust gegaan.
Hij voelde zich niet zo lekker. En nu is hij gewoon ziek. Gister voor het slapen gaan had hij 40 graden koorts en kreunde hij: 'Ohh, mama, ik heb zo'n pijn.' Nou, pff.quote:Op zondag 4 december 2011 13:32 schreef Ssserpente het volgende:
Hoe komt het denk je trouwens dat Ivan minder eet?
m'n zoontje slaapt al meer als een jaar in een peuterbed, dit omdat hij in z'n ledikant totaal niet op z'n gemak was en altijd ging spugen:(.. sinds hij in dat peuterbed slaapt is alles beter!quote:Op zondag 4 december 2011 13:33 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, wat ik nog wou vragen: in wat voor bed slaapt jullie peuter? Wij overwegen over te stappen op een peuterbed, of een gewoon eenpersoonsbed.
bijv:quote:Op zondag 4 december 2011 13:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik had sowieso al besloten dat overgewichtsissues op deze leeftijd onzin zijn als een kind normaal eet.Maar het bevestigt wel het beeld dat ik heb, dat zijn groei genetisch gecodeerd is of zo.
Hm, ik ben ook niet helemaal bijgelezen. Fijn dat ze niet meer zoveel last heeft. Ik las je berichtje ook niet vandaag, maar de manier waarop je het omschrijf vond ik zo triest dat het me bij was gebleven.Ik zit nog steeds te wachten op het moment waarop het leed van je kind makkelijker of draaglijker wordt doordat je dingen uit kunt leggen. Hoe bewuster Ivan zich ervan wordt, hoe zieliger ik het vind, geloof ik.
Welkom, LajeesaJoia! Wat voor dure woorden gebruikt Deniz zoal? Ik vind het zo grappig om aan mezelf te bemerken dat ik mijn taal de afgelopen maanden heb aangepast. Ik zeg bijvoorbeeld minder vaak "mama gaat..." en vaker "ik ga...", en ik gebruikt steeds meer woorden die ik normaliter ook zou gebruiken. Dat is niet heel bewust gegaan.
Eentje van ikea, ik zal even het plaatje opzoeken..quote:
Ik zag het al voor me. Deniz kijkt Buitenhof en merkt terloops op: "Moeder, het is pertinente onzin wat die Rutte uitkraamt. Ik kan het niet langer verdragen en zou graag Bumba willen kijken. Kan dat uw goedkeuring wegdragen?"quote:Op zondag 4 december 2011 13:41 schreef JaleesaJoia het volgende:
Het zijn natuurlijk niet echt 'dure' woorden.. maar voor een ventje van 2 verbaas ik me soms toch over zijn woordenschat.
Hahaha, godzijdank niet zeg..quote:Op zondag 4 december 2011 13:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zag het al voor me. Deniz kijkt Buitenhof en merkt terloops op: "Moeder, het is pertinente onzin wat die Rutte uitkraamt. Ik kan het niet langer verdragen en zou graag Bumba willen kijken. Kan dat uw goedkeuring wegdragen?"
Nee Jaël is 16kg bij 97cm dus die is ook wel vrij lang, maar das pas sinds het laatste half jaar hoor dat ze echt lang is geworden want een half jaar geleden was ze 15,9kg bij 93cmquote:Op zondag 4 december 2011 13:42 schreef Claudia_x het volgende:
Ik weet niet hoe lang hij nu is. Gister was hij 16,2 kg met pyjama aan. Maar zijn lengte blijft wel achter op zijn gewicht, hoor, en dat lijkt me bij Jaël niet het geval?
De reden dat ik nu waarschijnlijk geen eenpersoonsbed voor hem koop is omdat ik denk dat hij in de toekomst misschien wel eens een hoogslaper zou willen.
quote:Op zondag 4 december 2011 19:14 schreef Sorbootje het volgende:
Vanmorgen lag ze nog even bij B en mij in bed. Kijkt ze naar B zn gezicht en zegt: Papa moet scheren. Baard af. Ik lag helemaal in een deuk. Even later ging ik met haar in bad, ziet ze mijn ietwat stoppelige bikinilijn (![]()
) en natuurlijk: "Mama moet scheren, baard af!"
Kura gok ikquote:Op zondag 4 december 2011 19:36 schreef mefke79 het volgende:
wij hebben voor driekus een bed van ikea dat je en als gewoon bed en als hoogslaper kan gebruiken. Ik zit mobiel, dus kan de link niet posten, maar het staat bij de kinderbedden.
Precies dezelfde motivatie als hierquote:Op zondag 4 december 2011 16:41 schreef XXXKarinXXX het volgende:
We kopen meteen een 1 persoons, omdat we het zonde vinden om 2 keer een bed/matras/beddegoed te kopen. Aan de andere kant, op MP raak je het zo weer kwijt waarschijnlijk.
Vandaar hier een Flexabed.... de halflange poten staan al te wachten tot hij er groot genoeg voor is, en die kunnen later weer vervangen worden voor 'heelhoge' poten.quote:Op zondag 4 december 2011 13:42 schreef Claudia_x het volgende:
De reden dat ik nu waarschijnlijk geen eenpersoonsbed voor hem koop is omdat ik denk dat hij in de toekomst misschien wel eens een hoogslaper zou willen.
wat ontzettend heftig lijkt me dit. Je word dan ook echt wel met je neus op de feiten gedrukt .. gecondoleerd en heel veel sterktequote:Op maandag 5 december 2011 19:01 schreef JaleesaJoia het volgende:
Jeetje.. ben er vandaag weer eens op gewezen hoe plots een mensenleven voorbij is. 20 jarige vriend is plots levenloos neergevallen in de sportschool. kerngezonde jongen.. hoe oneerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |