abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105127376
Grote tip

Kikkerspelletje 1 euro, wibra (net een vlooienspel, kikkertjes moeten in t bakje)
Elin speelt er al mee sinds half 10!
pi_105127388
Ssserpente, hoe lang heeft ze al diarree dan?
Kan natuurlijk van de sapjes zijn, maar als ik lees hoe je dat verdunt lijkt het me ook wel erg sterk als het daarvan zou zijn.
Als het aanhoudt kan je ook bij de huisarts vragen om een kweek te laten doen.
Mirte heeft steeds aanhoudende diarree gehad en kapotte billen en toen bleek ze een of andere parasiet bij zich te hebben.

Iris doet het goed, praat de oren van ons hoofd :). Wel erg eigenwijs...
En de wekker die we voor haar gekocht hebben van kidsleep werkt inmiddels goed, ze blijft weer langer in bed liggen :)
Fake it till you make it...
pi_105127415
Wat een ochtend Ssserpente :X Leuk zo alles tegelijk.
Wat zielig dat ze zo'n last heeft van haar plasser. Heb je al geprobeerd of vaseline helpt? Dan kan er geen urine meer prikken.
Als het peuterdiarree zou zijn, dan zou ze toch geen koorts moeten hebben gehad? Of had ze het al eerder? Jullie geven haar juist wel genoeg vetten dacht ik?

Arme Wolfje. Snel beter worden hoor. Wat zielig dat hij zo moest huilen, vooral rot als je zelf ook ziek bent.

Troel, wat fijn dat het zo goed gaat met Jochem O+ Heerlijk dat hij zo'n knuffelkontje is.
En wat fijn dat je voor Ruben zulke goede hulp krijgt, waardoor hij goed vooruit gaat :*
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_105127446
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2011 10:12 schreef Ssserpente het volgende:
Wolf ook al, Poppejans? Beterschap!

Lente heeft ook nog steeds diarree. Ik begin me af te vragen of het geen peuterdiarree kan zijn. Ze drinkt voornamelijk roosvicee en sapjes vermengd met water. In dezelfde verhouding als de roosvicee. Dus weinig sap en veel water.

En mag ik verder nog even stoom afblazen? Lente is al vanaf het moment dat ze wakker is, vanaf half zeven, aan het huilen. Ze begon tegelijk met de hond die zenuwachtig piepte NU! naar buiten te willen en de kat die naast het slaapkamerraam met een holle mauw zat te verkondigen NU! weetikveelwat te willen.

Vervolgens heeft ze onder de douche een kwartier lang het dorp bij elkaar gegild, gooide ze mn schone handdoek in een plas water waardoor ik zeiknat uit de slaapkamer een nieuwe moest pakken (want het kastje in de badkamer is van de muur gedonderd) en heeft ze geblerd dat ze dr sokken, romper en schoenen danwel aan, danwel uit wilde. En toen moesten we nog ontbijten. Dus slab om (jank!) en slab af (jank!).

Ze heeft echt nog heel erg veel last van dr plasser. Roept de hele ochtend al dat ie pijn doet en grijpt ernaar. ;(
jeetje wat sneu..ik zou lekker saampjes op de bank kruipen met lekkere dingen,veel boekjes (jij je laptop) en een dekentje..Of moet jij nog veel doen vandaag?
pi_105127640
Vanmiddag, KD. :) Dat hebben we namelijk de hele vorige week al gedaan, waardoor ik echt even orde moet scheppen.

Nils is boodschappen doen, dus ik raus even door het huis om de vloer leeg te maken en de stofzuiger er doorheen te halen want we komen óm in de hondenharen. Álles zit onder. Bah. :r En dan heb je twee dagen niet gestofzuigd. :')
pi_105128051
Arme Lente :*
Is het ook rood, of alleen pijnlijk? Anders bepanthen erop als het rood is, werkt hier altijd erg goed.
pi_105128321
Oh wat sneu ssserpente, en het gehuil/gekrijs om eigenlijk ''niks'' herken ik helaas, Wolf doet dat ook al gauw als hij niet lekker is. Bijvoorbeeld wijst hij naar iets , en dan pak je het en dan krijst hij nog harder,enzovoorts... ze zitten zichzelf dan echt in de weg denk ik, zo sneu
Wat zielig dat ze zo'n last van haar plasser heeft, echt vervelend om daar pijn te hebben
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 3 december 2011 @ 12:49:53 #208
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_105130032
SSserpente krijgt ze toevallig ook mandarijntjes en of kruidnootjes/taaitaai? daar krijg je ook dunne ontlasting van.
En dat huilen misschien wilt ze eens naar buiten? als je natuurlijk alsmaar ziek geweest bent en binnen gehangen en geslapen hebt, wilt ze misschien nu eens de wind en de regen in ;)
Maar heel vervelend zo'n ochtend :*
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_105135071
mijn moppie was gister opeens heel groot O+ :{

we waren bij de sinterklaasviering hier en ze durfde zomaar alleen 'de vloer' van de zaal op! ze ging keurig bij de andere kindjes zitten, deed leuk mee en vond het prachtig! ze ging helemaal mee in het verhaal ook :Y wel zag ik haar opeens met maar 1 schoen aan lopen, even zoeken leverde de andere aan de voeten van piet :P ze bleef maar proberen om die haar schoentje te geven O+

maar niks bang van piet of sint hier hoor ~:)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_105138480
Ik heb er nu wat zinkzalf opgesmeerd, bla. Dat lijkt ook te helpen. Zal voor vannacht idd eens kijken of we ook wat vettigs hebben. Vaseline sowieso.

Nu iets langer dan een week, Nijna. Niet heel heftig; ze poept maar één keer per dag, maar dat is wel dun. Niet écht diarree, maar wel dunner dan normaal en erg irriterend.

Heeft het te maken met vetten dan, Twink? Ik heb me er nog niet in verdiept. Ze krijgt vaak roomboter. Wel hebben we sinds kort halfvolle melk ipv volle.
pi_105138777
ssserpente, misschien nog een tand? kan best hoor
pi_105139931
Dat kan ook nog, natuurlijk. Ik vermoed dat ze nog vier kiezen moet krijgen -er is achterin nog best wat ruimte- maar zeker weten doe ik het niet.

Da's best een goeie, Bar, gewoon lekker naar buiten gaan. Nu zijn m'n schoonouders gister gewoon met 'r op pas geweest, hoor, en is ze donderdag gewoon naar de opvang gegaan, maar we kunnen er sowieso morgen even op uit gaan. :)

Haha, Selene met d'r schoen. :D Dapper!
pi_105142238
Sserpente, Vaseline is niet goed in luiergebied. Je smeert er de huid mee 'dicht'.

Tenminste, dat is wat ik me heb laten vertellen.

Peuterdiarree heeft met (gebrek aan) vetten in de voeding te maken. Toen nog niet duidelijk was of Thijs lactoseintolerant was of peuterdiarree had, ben ik daarover voorgelicht door de kinderarts. Zij adviseerde toen extra jus bij het eten, scheutje olie of klontje boter door het eten, etc.

Roosvicee kan overigens ook diarree veroorzaken bij peuters. Een kindje bij Thijs op de groep op de psz krijgt eigen drinken mee om die reden.

Oh, en de kiezen : uiteindelijk moet ze 8 kiezen hebben, in elke hoek 2.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_105143584
Lente krijgt pas sinds een week roosvicee! Da's wel erg toevallig!

Verder ga r sowieso wat meer vet geven. We even nauwelijks vlees, en áls we het eten, zo'n één keer per week, neemt of hoogstens één hapje.

En kiezen kunnen het ook zijn dus. We heeft er nu vier en poetsen ik ook ineens weer dijke ellende atm.
pi_105144749
Hoe lang heeft ze het al dan ssserpente?
Kan het niet juist met de rvc te maken hebben? Dat ze daar niet goed tegen kan?
Als lars iets melkerigs krijgt waar hij niet goed tegen kan krijgt hij ook diarree.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_105144863
Een week. Dat zou dus júist van de roosvicee kunnen komen, bedoelde ik in mn vorige post. :)
pi_105144983
Nice dan zijn we het weer eensch ja
pi_105145909
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 20:32 schreef Ssserpente het volgende:
Lente krijgt pas sinds een week roosvicee! Da's wel erg toevallig!

Verder ga r sowieso wat meer vet geven. We even nauwelijks vlees, en áls we het eten, zo'n één keer per week, neemt of hoogstens één hapje.

En kiezen kunnen het ook zijn dus. We heeft er nu vier en poetsen ik ook ineens weer dijke ellende atm.
Nou, dat wordt elimineren / provoceren ;)

Edit : dat was wel wat kortaf.... ik zou je adviseren om haar een dag of 3 geen rvc te geven, en als het dan over is weet je in principe genoeg. Provoceren zou je over een aantal weken kunnen proberen (als je wilt).
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_105146005
Leesbare post, zie ik nu. :D
pi_105146056
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 21:31 schreef Ssserpente het volgende:
Leesbare post, zie ik nu. :D
Och, het was duidelijk wat je bedoelde!
pi_105150842
ik wals hier even zo maar binnen met een *O* mededeling: Driekus is in minder dan een maand 2 cm in lengte gegroeid :D :o !
Ik begon me enorm zorgen te maken doordat ie niet groeide en dat in verband kan worden gebracht met zijn medicijnen. Vooral omdat er afgelopen week een onderzoek naar buiten kwam waaruit blijkt dat er twijfels zijn over de onderhoudsdosering die hij nu krijgt.

Ssserpente, wat rot! Ik zou dat met die roosvisee ook even gaan proberen. Geen ervaring mee, Driekus drinkt nog steeds het liefste water of karnemelk. We hebben hier wel gemerkt dat mandarijnen zure poep veroorzaken. En stinken :r
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 3 december 2011 @ 23:30:14 #222
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105151052
Fijn dat hij gegroeid is Mefke!

Ssserpente: als ik Jan drie dagen achter elkaar één pakje taksi per dag geef, is het hier ook raak met drekpoep zeg maar. Dan zijn het geen keutels meer, maar is het gewoon plakderrie. Dat spul krijgt hij dus echt hooguit nog eens per week of als er iets bijzonders is. Gewone aanmaaklimo van 73 ct. de fles gaat een stuk beter, daar krijgt hij niet zo snel diarree van gelukkig. Beterschap!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_105153888
uierzalf is een tip, of een mengsel van yoghurt en honing. dat op kapotte huid en t is snel weer frips en heel O+
pi_105158000
Oh arme Lente, dat is zo naar.. Maar wel fijn dat ze verder opknapt!

Hier vanmorgen zóiets liefs, ik glim er nog van :D
Ik lag nog even bij Timo in zijn bedje te knuffelen en toen zei ik: mama houdt zoveel van jou. En toen zei Timo: Ja! Ook ave jou.
Zoiets had hij nog nooit eerder gezegd dus ik smolt nogal O+
pi_105159457
Oh, Chan, ik wacht op het moment dat Lente dat gaat zeggen. O+

Thanks, KD, dat hebben we altijd wel in huis. Hoewel ik het rationeel gezien wel een beetje gek vind om mn dochter daar in te smeren met etenswaren. :') Maar goed, alles voor een zachte toef. :P

Wat een totáál andere ochtend dan gisteren, zeg! Er is nog geen onvertogen
woord gevallen. Wat een ontspanning!

Ze is trouwens echt een kei in memory op mn telefoon. Speelt zo het ene na het andere spelletje uit en weet ze beter te onthouden dan ik. Maar da's met puzzelen ook. :')

Straks even naar het strandje. 't Is lekker weer!
  Moderator zondag 4 december 2011 @ 11:05:41 #226
5428 crew  miss_sly
pi_105159639
Chan O+ wat ontzettend lief!

Fijn dat het beter gaat met Lente!

Goed dat Driekus weer groeit, mef.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_105162801
Och Ssserpente, ik vind het zo sneu om te lezen dat ze er zoveel pijn heeft dat ze liever niet zit.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_105162842
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 08:46 schreef Chan het volgende:
Hier vanmorgen zóiets liefs, ik glim er nog van :D
Ik lag nog even bij Timo in zijn bedje te knuffelen en toen zei ik: mama houdt zoveel van jou. En toen zei Timo: Ja! Ook ave jou.
Zoiets had hij nog nooit eerder gezegd dus ik smolt nogal O+
Oh wauw, wat geweldig. O+
pi_105162900
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 23:25 schreef mefke79 het volgende:
ik wals hier even zo maar binnen met een *O* mededeling: Driekus is in minder dan een maand 2 cm in lengte gegroeid :D :o !
Wat fijn! Ik had niet meegekregen dat zijn groei achterblijf. Wat lijkt het me rot als je daar zorgen om hebt.

Ivan eet nu al best lang héél weinig, maar zijn gewicht blijft volgens de lijn waar hij al eeuwen op zit (en die dus te hoog zou zijn) toenemen.
pi_105162998
quote:
9s.gif Op zondag 4 december 2011 13:13 schreef Claudia_x het volgende:
Och Ssserpente, ik vind het zo sneu om te lezen dat ze er zoveel pijn heeft dat ze liever niet zit.
Aah. O+ Het is al over, hoor.

Mn hart brak gisteren wel even toen Nils r 'baf' op dr billen zó de kinderstoel inzette nadat ze er voor de derde keer uit was geklommen. ;(

Even niet aan gedacht...
pi_105163056
Dan ligt het dus niet aan de hoeveelheid eten, lijkt. Stelt je dat wat geruster?
pi_105163059
Hee,

Ik kom me even voorstellen en meeposten!:D
Ik ben Jaleesa, 21 jaar, ik studeer voor directiesecretaresse en heb een zoontje van 2,5 jaar. zijn naam is Deniz.
Al een erg bijdehand mannetje, die volgens het consultatiebureau en de pedagoog erg voor ligt met zijn ontwikkeling. Meneer praat af en toe alsof hij een volwassene is (lees: dure woorden).
Verder zie ik vanzelf wie hier allemaal posten en hoop ik jullie ook wat beter te leren kennen.

Groetjes Jaleesa
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_105163084
(hij is trouwens van 14 juni 2009)
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_105163358
Hoi! Welkom!
pi_105163479
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 13:18 schreef Ssserpente het volgende:
Dan ligt het dus niet aan de hoeveelheid eten, lijkt. Stelt je dat wat geruster?
Ik had sowieso al besloten dat overgewichtsissues op deze leeftijd onzin zijn als een kind normaal eet. :Y) Maar het bevestigt wel het beeld dat ik heb, dat zijn groei genetisch gecodeerd is of zo.

Hm, ik ben ook niet helemaal bijgelezen. Fijn dat ze niet meer zoveel last heeft. Ik las je berichtje ook niet vandaag, maar de manier waarop je het omschrijf vond ik zo triest dat het me bij was gebleven. ;( Ik zit nog steeds te wachten op het moment waarop het leed van je kind makkelijker of draaglijker wordt doordat je dingen uit kunt leggen. Hoe bewuster Ivan zich ervan wordt, hoe zieliger ik het vind, geloof ik.

Welkom, LajeesaJoia! Wat voor dure woorden gebruikt Deniz zoal? Ik vind het zo grappig om aan mezelf te bemerken dat ik mijn taal de afgelopen maanden heb aangepast. Ik zeg bijvoorbeeld minder vaak "mama gaat..." en vaker "ik ga...", en ik gebruikt steeds meer woorden die ik normaliter ook zou gebruiken. Dat is niet heel bewust gegaan.
pi_105163549
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 13:30 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik had sowieso al besloten dat overgewichtsissues op deze leeftijd onzin zijn als een kind normaal eet. :Y) Maar het bevestigt wel het beeld dat ik heb, dat zijn groei genetisch gecodeerd is of zo.

Hm, ik ben ook niet helemaal bijgelezen. Fijn dat ze niet meer zoveel last heeft. Ik las je berichtje ook niet vandaag, maar de manier waarop je het omschrijf vond ik zo triest dat het me bij was gebleven. ;( Ik zit nog steeds te wachten op het moment waarop het leed van je kind makkelijker of draaglijker wordt doordat je dingen uit kunt leggen. Hoe bewuster Ivan zich ervan wordt, hoe zieliger ik het vind, geloof ik.

Welkom, LajeesaJoia! Wat voor dure woorden gebruikt Deniz zoal? Ik vind het zo grappig om aan mezelf te bemerken dat ik mijn taal de afgelopen maanden heb aangepast. Ik zeg bijvoorbeeld minder vaak "mama gaat..." en vaker "ik ga...", en ik gebruikt steeds meer woorden die ik normaliter ook zou gebruiken. Dat is niet heel bewust gegaan.
Same here, Claudia. Hoewel ik het wel bewuster doe. Dwz, ik ben me er nu van bewust wanneer ik bijv. zeg: "Mama gaat zich even aankleden.' Meestal corrigeer ik mezelf dan meteen.

Hoe komt het denk je trouwens dat Ivan minder eet?
pi_105163564
Oh, wat ik nog wou vragen: in wat voor bed slaapt jullie peuter? Wij overwegen over te stappen op een peuterbed, of een gewoon eenpersoonsbed.
pi_105163587
Lente slaapt nog gewoon in d'r ledikant. Daar slaapt ze zo goed in dat we nog geen reden zien om over te stappen. :)
pi_105163605
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 13:32 schreef Ssserpente het volgende:

Hoe komt het denk je trouwens dat Ivan minder eet?
Hij voelde zich niet zo lekker. En nu is hij gewoon ziek. Gister voor het slapen gaan had hij 40 graden koorts en kreunde hij: 'Ohh, mama, ik heb zo'n pijn.' Nou, pff. :'(
pi_105163702
Ach gos. ;(
pi_105163718
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 13:33 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, wat ik nog wou vragen: in wat voor bed slaapt jullie peuter? Wij overwegen over te stappen op een peuterbed, of een gewoon eenpersoonsbed.
m'n zoontje slaapt al meer als een jaar in een peuterbed, dit omdat hij in z'n ledikant totaal niet op z'n gemak was en altijd ging spugen:(.. sinds hij in dat peuterbed slaapt is alles beter!
pi_105163745
En welk peuterbed dan?
pi_105163862
Ow arme Ivan hopelijk knapt ie gauw op :*

En Lente ook nog steeds een beetje sneu :*

Welkom JaleesaJoia :W

Claudia hoe zwaar en lang is Ivan dan? Jaël is ook geen licht gewicht maar tegen mij hebben ze nog nooit iets gezegd over te zwaar ofzo...
En jaël slaapt in een ledikant zonder zijkant en van het voorjaar willen we over naar een gewoon 1 persoonsbed, we hebben al een aantal keer op vakantie gemerkt dat ze dat gewoon kan! Dus we slaan een peuterbed over, scheelt ook weer centjes.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_105163973
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 13:30 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

bijv:
m'n zoontje belt graag met zijn oma, en het komt wel eens voor dat opa dan opneemt. dan zegt hij: opa, ik wil oma graag even spreken.

of

mama, ik moet naar het toilet.. Mama, wat is dat eigenlijk?.. Mag ik alsjeblieft Pyama Sam op de computer spelen.

of

Als wij tv zitten te kijken en er is reclame, doet hij ALLES na..
Bijv de reclame van johan derkse met ''ik zeg doen'', de reclame's van (volgens mij knorr) AAN TAFEEEEL.. en hij praat dan letterlijk de hele reclame na!

Het zijn natuurlijk niet echt 'dure' woorden.. maar voor een ventje van 2 verbaas ik me soms toch over zijn woordenschat.
pi_105163994
Ik weet niet hoe lang hij nu is. Gister was hij 16,2 kg met pyjama aan. Maar zijn lengte blijft wel achter op zijn gewicht, hoor, en dat lijkt me bij Jaël niet het geval?

De reden dat ik nu waarschijnlijk geen eenpersoonsbed voor hem koop is omdat ik denk dat hij in de toekomst misschien wel eens een hoogslaper zou willen.
  zondag 4 december 2011 @ 13:43:52 #246
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_105164064
Ivan beterschap!
Lente :*
Welkom en veel plezier hier!

Roy slaapt ook nog in zijn ledikant, is veiliger als hij een insult krijgt daar kan hij niet uitvallen.
pi_105164081
quote:
6s.gif Op zondag 4 december 2011 13:37 schreef Claudia_x het volgende:
En welk peuterbed dan?
Eentje van ikea, ik zal even het plaatje opzoeken..

pi_105164113
quote:
16s.gif Op zondag 4 december 2011 13:41 schreef JaleesaJoia het volgende:

Het zijn natuurlijk niet echt 'dure' woorden.. maar voor een ventje van 2 verbaas ik me soms toch over zijn woordenschat.
Ik zag het al voor me. Deniz kijkt Buitenhof en merkt terloops op: "Moeder, het is pertinente onzin wat die Rutte uitkraamt. Ik kan het niet langer verdragen en zou graag Bumba willen kijken. Kan dat uw goedkeuring wegdragen?"
pi_105164176
quote:
6s.gif Op zondag 4 december 2011 13:44 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik zag het al voor me. Deniz kijkt Buitenhof en merkt terloops op: "Moeder, het is pertinente onzin wat die Rutte uitkraamt. Ik kan het niet langer verdragen en zou graag Bumba willen kijken. Kan dat uw goedkeuring wegdragen?"
Hahaha, godzijdank niet zeg..
pi_105164270
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 13:42 schreef Claudia_x het volgende:
Ik weet niet hoe lang hij nu is. Gister was hij 16,2 kg met pyjama aan. Maar zijn lengte blijft wel achter op zijn gewicht, hoor, en dat lijkt me bij Jaël niet het geval?

De reden dat ik nu waarschijnlijk geen eenpersoonsbed voor hem koop is omdat ik denk dat hij in de toekomst misschien wel eens een hoogslaper zou willen.
Nee Jaël is 16kg bij 97cm dus die is ook wel vrij lang, maar das pas sinds het laatste half jaar hoor dat ze echt lang is geworden want een half jaar geleden was ze 15,9kg bij 93cm ;)
pi_105164329
Dat Ikea bedje hebben wij ook. Heeft de oudste in gelegen tot de jongste toe was aan dat bedje.
Oudste (4) ligt nu in een een persoonsbed.
Voordeel van die peuterbedjes is dat ze wat lager zijn vaak dan die eenpersoonsbedden.
Scheelt een beetje als ze vallen. En dat hekje ervoor is ook wel een uitkomst. Al meent Iris dat ze daar eerst overheen moet klimmen voor ze in bed kan.
Waarom zou je makkelijk doen als het moeilijk kan... :{w
pi_105164385
Ik vind dat Kritter-bedje ook erg leuk, maar wel heel veel mensen hebben 'em, hè?
pi_105164432
Ach, zolang je geen Kritter-bedjesmeet organiseert heeft niemand daar last van, toch?
pi_105164566
Je hebt groot gelijk, hoor. En ik vind het ook een erg leuk bedje. Ik weet nu al dat Ivan de schaapjes geweldig gaat vinden.
pi_105164608
Ik vind 'm ook leuk. Gewoon doen!
pi_105165120
Deniz heeft er ook al heel veel plezier van gehad, Met name van het hekje, aangezien hij nogal wild slaapt!
pi_105169103
Ik vind dat bedje ook leuk :D en ik zou me niet zo druk maken om of veel mensen het ook hebben of niet :P het komt van Ikea dus allicht dat de halve wereld zo'n bedje heeft :+

Voor jongste kopen wij denk ik tzt ooit zo'n zelfde bedje als we voor oudste hebben (minnen, ook al in t bezit van de halve wereld :P), en dan ooit, later als we groter zijn en een ander huis hebben ofzo dan wil ik zo'n soort kamer als She-wolf voor haar dames had. Met de bedjes tegen elkaar. ge-wel-dig O+
:)
pi_105171065
Wij kopen straks een 1persoonsbed voor Lars. Ooit. Nu ligt ie nog heerlijk in zijn ledikant, en ik zie nog geen reden om dat te veranderen.
We kopen meteen een 1 persoons, omdat we het zonde vinden om 2 keer een bed/matras/beddegoed te kopen. Aan de andere kant, op MP raak je het zo weer kwijt waarschijnlijk.

We zijn vandaag begonnen met sojamelk introduceren. 60cc heeft ie op.
Tot nu toe gaat het goed!! *O*
En een poep en een plas in het potje *O*
pi_105172422
Dat bedje heeft Timo ook :) Hier geen éénpersoonsbed gedaan omdat er dan geen ruimte meer is voor een kast/commode in zijn mini-kamertje. Dit bedje past er net overdwars in, waardoor er zelfs een beetje loop/speelruimte overblijft. Dus voordat hij naar een éénpersoonsbed gaat moeten we wel verhuizen :P Of een hoogslaper natuurlijk.

Fijn dat het goed gaat Karin, en hopelijk blijft het goed gaan ook!
pi_105175691
Spannend Karin met de sojamelk :).
Stoer die poep en plas op de pot!
pi_105177281
Jongens ik word echt een luie moeder van Isabeau. Ze vermaakt zich momenteel zó goed zelf. Heeft mij helemaal niet nodig. Is al zeker twee uur zoet met een paar puzzels, een little people boerderij en een koffertje. Ik moet alleen af en toe even bij het raam komen om naar de maan en de sterren te kijken.

Vanmorgen lag ze nog even bij B en mij in bed. Kijkt ze naar B zn gezicht en zegt: Papa moet scheren. Baard af. Ik lag helemaal in een deuk. Even later ging ik met haar in bad, ziet ze mijn ietwat stoppelige bikinilijn ( :@ :P ) en natuurlijk: "Mama moet scheren, baard af!"

:')
  zondag 4 december 2011 @ 19:36:13 #262
100412 mefke79
komt goed!
pi_105178216
wij hebben voor driekus een bed van ikea dat je en als gewoon bed en als hoogslaper kan gebruiken. Ik zit mobiel, dus kan de link niet posten, maar het staat bij de kinderbedden.
pi_105179929
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 19:14 schreef Sorbootje het volgende:
Vanmorgen lag ze nog even bij B en mij in bed. Kijkt ze naar B zn gezicht en zegt: Papa moet scheren. Baard af. Ik lag helemaal in een deuk. Even later ging ik met haar in bad, ziet ze mijn ietwat stoppelige bikinilijn ( :@ :P ) en natuurlijk: "Mama moet scheren, baard af!"

:')
_O-
  zondag 4 december 2011 @ 20:12:53 #264
35189 Troel
scherp en bot
pi_105180023
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 19:36 schreef mefke79 het volgende:
wij hebben voor driekus een bed van ikea dat je en als gewoon bed en als hoogslaper kan gebruiken. Ik zit mobiel, dus kan de link niet posten, maar het staat bij de kinderbedden.
Kura gok ik :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 4 december 2011 @ 20:39:52 #265
100412 mefke79
komt goed!
pi_105181553
Kura inderdaad.

Al ziet ie er bij ons wat anders uit:

De horizontale balk aan de bovenkant hebben wij er niet tussen gezet ivm het risico op je hoofd stoten. En inmiddels zitten de schotjes onder het bed wel weer op hun plaats, die zijn ook grijs geschilderd en zijn er daarom uit op deze foto. Het is een prima te pimpen bed ook, een potje verf doet wonderen als je dat blauw en wit niet mooi vindt.
Driekus heeft nog geen dekbed trouwens, we hebben er hoezen op liggen van het ledikant en dan gevuld met een deken van de hema. Hij is nogal een heethoofd, dus we zijn bang dat een dekbed te warm is.

[ Bericht 12% gewijzigd door mefke79 op 04-12-2011 20:45:43 ]
pi_105181738
Wat een leuke kamer!!!
  zondag 4 december 2011 @ 21:29:36 #267
35189 Troel
scherp en bot
pi_105184804
Hier staat de blauwe kant tegen de muur aan, voor Ruben is het dus inmiddels een hoogslaper :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_105184828
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 16:41 schreef XXXKarinXXX het volgende:

We kopen meteen een 1 persoons, omdat we het zonde vinden om 2 keer een bed/matras/beddegoed te kopen. Aan de andere kant, op MP raak je het zo weer kwijt waarschijnlijk.

Precies dezelfde motivatie als hier :) Thijs ligt al sinds zijn verjaardag in een groot bed.

Dit :

Wel nog steeds in zijn slaapzak... die tijd komt niet meer terug dus hij mag zelf aangeven hoe lang hij erin wil!
pi_105184986
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 13:42 schreef Claudia_x het volgende:

Vandaar hier een Flexabed.... de halflange poten staan al te wachten tot hij er groot genoeg voor is, en die kunnen later weer vervangen worden voor 'heelhoge' poten.
pi_105186481
Twijfels om een peuterbed.. Ik denk dat we misschien binnenkort eens gaan rondkijken (stiekem al mee bezig natuurlijk) Eerst maar eens oefenen met een dekbedje in het ledikantje.

Ik val maar weer eens binnen, afgelopen weken een hoop hectiek, weinig mee kunnen lezen.

Wel gelezen over arme zieke Lente, inmiddels opgeknapt?

En McLaura wat klinkt dat als een fijne sessie bij het CB+
Opluchtend lijkt me met een passend plan van aanpak.

Hier gaat het wel ok. We proberen de stress van het eten af te nemen en zo gevarieerd mogelijk te eten. Momenteel eet ze helemaal geen avondeten meer (van de week was hoogste score 5 happen rijst) en eet gaat maar moeilijk. We hebben toch besloten naar een dietiste te gaan. We hebben zaterdag een afspraak.
Maar ze zit de laatste week weer aardig ok in haar velletje en praat inmiddels de oren van je kop. Haar woordenschat gaat nu erg hard ineens.
Ook zijn we bij de KNO arts geweest vrijdag. Met haar gehoor is alles ok, gelukkig. Buisje links zit er nog heel mooi in. Ondanks het slechte eten besloten niks te doen voor nu, als ze last heeft mee vaker pcm geven en druppelen. Over een half jaar weer evalueren.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_105200180
Mijn zoon heeft gisteren van Sint een koehuis gekregen :D
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_105200292
*O* *O* Beessie Jen gefeliciteerd met je PEUTER!! *O* *O*
pi_105205013
Lente zit al een kwartier gewoon vast in dr autostoel in de auto. Ze wil er pertinent niet uit.

Prima. 't Zal wel koud worden straks want de motor is gewoon uit.
pi_105205146
Die lente! Behoorlijk eigen willetje. Wij tillen T. er gewoon uit, eigenlijk, of ie nu wil of nie.
pi_105205318
De buurvrouw kwam al polsen.
"Sliep ze nog? Ze is nu wakker, hoor!"

Inmiddels is ze uit dr stoel, maar wilde alsnog niet mee naar binnen. Ze is nu mn auto aan de binnenkant aan het verbouwen. :') Alle ramen staan open, de knipperlichten branden, de cd gaat erin. En eruit. En erin. En eruit...
pi_105208702
Heb ik met Lars ook al eens gehad, maar die mag van mij niet de auto verbouwen. Sinds de hele boel ontregeld was door al zijn gedruk en gedraai.... :X

Als ik maar zeg dat ik dan wel met zijn Po ga knuffelen :') weet ie niet hoe rappies hij eruit moet komen.

En het sojagebeuren gaat toch niet zo goed. Lars is net zo dwars en driftig....
En na een dikke poepluier is zijn helemaal kontje naar de gallemiezen... :{w
  Moderator maandag 5 december 2011 @ 14:37:15 #277
5428 crew  miss_sly
pi_105208934
Zo, ik ben even wat minder geweest. Ziek en druk en toen viel dit af :P

Lau, ik zag dat cb+ goed gegaan was en prettig was verlopen. Fijn dat het goed voelde. Ben benieuwd of de logopedie inderdaad verschil gaat maken; kan me in ieder geval goed voorstellen dat het veel gemakkelijker is om ( oog)contact te maken als je je kunt uiten.

Verder weet ik het allemaal niet meer uit mijn hoofd. Ik haak dus maar gewoon weer aan.

Sinterklaas is hier heel lek geweest. Klein en kneuterig, met drietjes op zondagmorgen kadootjes uitgepakt. 's Middags zijn. Mijn ouders, broer, zus en schoonzus met de neefjes hier geweest en hebben we gewoon een gezellige middag gehad. De neefjes hadden iets meegenomen van wat ze hadden gekregen om te laten zien, en verder hebben we die hele Sint genegeerd, behalve natuurlijk pepernoten en ander lekkers. Als ik zag hoe indrukwekkend Senna de ochtendsessie al had gevonden met maar een paar kadootjes, ben k erg blij dat we het klein gehouden hebben!

Senna heeft iets nieuws: als ze even rust wil (als er bezoek is, als ze druk gespeeld heeft, of bijv. Als na de kadootjesberg van gisterochtend) trekt ze zich even terug aan haar eigen tafeltje en gaat zitten kleuren. Heel geconcentreerd, kijkt niet op of om, en houdt zich daar even mee bezig. Als ze weer rustig is, verwerkt heeft, gaat ze weer verder spelen, praten, whaterver. Ik vind het erg fijn dat ze op die manier voor zichzelf een escape heft ingebouwd.
pi_105209508
Wat slim van Senna, het lijkt me een heel pienter meisje

Mijn kleine vriendje had alweer mazzel vanmorgen.
Bij Meike op school stonden pieten op het dak die er niet meer af durfden.
Geen nood, de brandweer kwam met sirene aangescheurd om ze eraf te halen.
Lars was helemaal vol van de *toeta* en dat had de brandweerman in de gaten, en die vroeg of Lars even in de brandweerauto wou zitten. Uiteraard wou Lars dat wel.

[ Bericht 45% gewijzigd door XXXKarinXXX op 06-12-2011 00:00:06 ]
pi_105209638
Dat klinkt gezellig Miss Sly. Wij doen het straks rond zes uur. Gisteren verjaardag van mijn schoonzusje gehad. Komt mijn schoonmoeder binnen met een tasje van intertoys. 'Seb ik heb een cadeautje voor jou! Voor Sinterklaas hè! dus... Gelukkig snapt Seb er nog niet zoveel van maar mijn schoonmoeder dus nog minder.
En zojuist trek ik een kast open, nog een verdwaald Sint cadeau voor papa. Is dat nou mama? Wij zijn echt slecht hierin geloof ik.

Vanmorgen naar zwarte piet geweest op kdv, vond hij heel leuk, maar eigenlijk als hij cadeaus krijgt zal die hele Sint en piet hem een worst wezen.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_105210782
Wickie, lust ze wel pannenkoeken? (die zijn hier veruit favoriet)
Dan kan je er bv wat zelfgemaakte appelmoes inrollen ofzo. Wij hadden er laatst spinazie in, die gingen er ook in. Terwijl losse spinazie met minachting wordt aangekeken.

Je zou ze bv van volkoren meel kunnen maken en in (weinig) olie bakken ipv boter, dan zijn ze niet eens zo ongezond...
  maandag 5 december 2011 @ 15:58:42 #281
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_105212286
hallo allemaal!! ik kom me ook ff melden hier met mijn peuterdochter O+ O+ O+
Alweer 2 jaar mama.. O+ O+ O+
5 december 2009

klein meisje in maatje 50:

3 maanden:

6 maanden:

9 maanden:

1 jaar:

15 maanden:

18 maanden:

21 maanden:

2 jaar!

en nog elke dag dolgelukkig met mijn meisje en straalverliefd... O+ O+ O+
wat een overweldigende liefde.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_105213885
Geweldige foto's bj!!! Gefeliciteerd met evie!
pi_105218369
Welkom! En nógmaals gefeliciteerd met je sinterklaascadeautje
  maandag 5 december 2011 @ 18:40:58 #284
35189 Troel
scherp en bot
pi_105218582
Zo. het zit er weer op.

Evie, gefeliciteerd meiske! Mama BJ ook uiteraard :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_105219311
Jeetje.. ben er vandaag weer eens op gewezen hoe plots een mensenleven voorbij is. 20 jarige vriend is plots levenloos neergevallen in de sportschool. kerngezonde jongen.. hoe oneerlijk
  maandag 5 december 2011 @ 19:17:30 #286
35189 Troel
scherp en bot
pi_105219974
He bah Jaleesajoia, gecondoleerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_105220805
da's naar jaleesajoia ;(

overprikkelde en overbechocoladede peuter hier. ik wil niet weten wat ze daarboven nu allemaal doet :X
  Moderator maandag 5 december 2011 @ 19:57:42 #288
5428 crew  miss_sly
pi_105221932
Welkom BJ met je mooie grote meisje en gefeliciteerd!
  maandag 5 december 2011 @ 20:26:04 #289
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_105223744
Toch maar morgen geen chocolade meer Simmu :P ;)

BJ van harte met je dochter O+ *O*
jaleesajoia gecondoleerd,het is soms wrang ja het leven.... ;(
buh decembermaand werkt altijd zo fijn op mijn gevoel
pi_105224925
die laatste chocoladeletter vreet ik zelf op idd :Y
of ik gooi ermee. is ook goed. zelfde effect denk ik zo
pi_105225642
Bj, leuk dat je er bent! En gefeliciteerd met je mooie, grote meid!

Wat heeft ze toch een lange stelten, hè? Ze zit er ook vaak naar. :D
pi_105226290
BJ welkom *O* en gefeliciteerd met je grote kleine meisje!!

En ik zag de stoere brandweerman Lars 8-)
pi_105226616
pi_105227097
Ohh, ik heb trouwens nog geen foto geplaatst van mijn zoontje
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 5 december 2011 @ 21:21:07 #295
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105227319
Vast wel JaleesaJoia, (wat een moeilijke nick zeg!) ik zou zelf ook vast wel wat kunnen gerbuiken, maar ik laat eerst anderen voorgaan ;) Wat een schatje is je zoon O+

Verder nog even niet bijgelezen: er ligt hier een oververmoeid jochie op bed, helemaal beduusd was hij van het gebonk op de deur en de zak die ervoor stond toen hij opendeed. Opa kon het niet zijn, die zat op de bank :+ ('t was onze buurman ;) ). Ik ben zo gek op eurolandwinkeltjes en de zeeman, voor 40 cent (!) heb je weer wat zakvulling <3 Hij was tot het moment dat hij in slaap viel, hyperactief ... morgen foto's nu geen fut meer voor.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_105228009
Jaleesajoia gecondoleerd. :*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 5 december 2011 @ 21:38:42 #297
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105228326
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 19:01 schreef JaleesaJoia het volgende:
Jeetje.. ben er vandaag weer eens op gewezen hoe plots een mensenleven voorbij is. 20 jarige vriend is plots levenloos neergevallen in de sportschool. kerngezonde jongen.. hoe oneerlijk
wat ontzettend heftig lijkt me dit. Je word dan ook echt wel met je neus op de feiten gedrukt .. gecondoleerd en heel veel sterkte :*

sorry, ik had echt alleen de laatste posts van het topic gelezen, ik ben twee dagen niet aanwezig geweest :@

pi_105236357
Oh JJ wat erg zeg....
pi_105237679
Dankjewel allemaal.. momenteel voelt het nog ongelofelijk onwerkelijk en is de precieze oorzaak ook nog niet vastgesteld.

hij is tijdens het sporten levenloos neergevallen, geprobeerd te reanimeren en meerdere malen een shock gehad, maar helaas mocht het niet baten.

momenteel is het dus nog moeilijk te bevatten wat er nou precies met hem is gebeurd en vooral HOE dit zo plotseling kon gebeuren... 20 jaar, dat is toch ongelofelijk? ik kan er echt met mn verstand niet bij dat dit zomaar kan... zucht

Hoop de komende dagen wat meer duidelijkheid te krijgen.

bedankt voor jullie lieve reacties
pi_105237710
Trouwens: mijn nickname bestaat uit mn voornaam en 2e naam.. Dus je mag gewoon Jaleesa zeggen hoor! ;)
of lies, als dat makkelijker te onthouden is, haha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')