Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:DaBruno10 (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
[ Bericht 0% gewijzigd door BDIL op 25-11-2011 03:11:14 ]Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
gast, het is semi-pro, dat moet je wel kunnenquote:Op vrijdag 25 november 2011 08:43 schreef Toefjes het volgende:
Nou, vind tegen de cpu spelen zo kut, dat ik betwijfel of ik die cup uberhaupt wel ga winnen. Maar zo eens een eerste poging doen..
dat stopt mij niet van posten hoor, zit nu lekker in de wiskundelesquote:Op vrijdag 25 november 2011 08:35 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ach ja, niet iedereen is sociaal, werkloos en/of schoolloos.
Ik win van iedereen gewoon makkelijk tot ik in de finale kom. Dan moet ik tegen Barca of Real. Ik heb nu 1 keer die 4K gewonnen. Ik heb toen 1 keer in de finale de ps3 uitgezet. (quote:Op vrijdag 25 november 2011 08:43 schreef Toefjes het volgende:
Nou, vind tegen de cpu spelen zo kut, dat ik betwijfel of ik die cup uberhaupt wel ga winnen. Maar zo eens een eerste poging doen..
Valt vies tegen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 08:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gast, het is semi-pro, dat moet je wel kunnen
Zet iemand met hoge pace en dribbel en speel die aan, en loop vervolgens gewoon door de verdediging heen. De CPU hapt niet echt dus als je een snelle speler hebt loop je er gewoon dwars door heen. Rustig plaatsen, x5 = winstquote:Op vrijdag 25 november 2011 09:00 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik win van iedereen gewoon makkelijk tot ik in de finale kom. Dan moet ik tegen Barca of Real. Ik heb nu 1 keer die 4K gewonnen. Ik heb toen 1 keer in de finale de ps3 uitgezet. () De tweede keer won ik wel van Barca. Als je quit, dan blijf je gewoon in de finale staan. Je bent wel je contracten kwijt. Nu sta ik weer in de finale, dit keer tegen Real. Ik heb de PS3 nu al 2 keer moeten uitzetten.
Quitten door uitzetten dus? Haha, dat is een mooie tip. Op zich win ik wel, net met 6-0 van Betis. Maar ben bang dat het inderdaad tegen Barca lastig wordtquote:Op vrijdag 25 november 2011 09:00 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik win van iedereen gewoon makkelijk tot ik in de finale kom. Dan moet ik tegen Barca of Real. Ik heb nu 1 keer die 4K gewonnen. Ik heb toen 1 keer in de finale de ps3 uitgezet. () De tweede keer won ik wel van Barca. Als je quit, dan blijf je gewoon in de finale staan. Je bent wel je contracten kwijt. Nu sta ik weer in de finale, dit keer tegen Real. Ik heb de PS3 nu al 2 keer moeten uitzetten.
Tegen andere tegenstanders dan Barca en Real sta ik binnen 20 minuten 5-0 voor en ga ik tv kijken.quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:10 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Zet iemand met hoge pace en dribbel en speel die aan, en loop vervolgens gewoon door de verdediging heen. De CPU hapt niet echt dus als je een snelle speler hebt loop je er gewoon dwars door heen. Rustig plaatsen, x5 = winst
Heb jij de Messicup dan al gewonnen.??quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Hoezo dat? Met mn bronzes win ik ook gewoon van real of semi-pro hoor
Pics or GTFOquote:Op vrijdag 25 november 2011 09:19 schreef Johnbon het volgende:
Ik zal vertellen hoe het ging , ik ging naar de winkel, bestelde punten, kraste de code open, deed mijn toetsenbord om lekker snel te typen er in, en opende een pakje, daar stond in de snelle letters ROONEY, ik dacht nee dat zal wel niet toen schoten de kaarten naar vooren en zag een engels tekentje, ik werd hyperderder, en toen zag ik het : ROONEY 90 ohyeahh!
Hij speelt trouwens echt bagger dus heb m verkocht!
Nu hoor ik jullie denken : Vertel je levens verhaal een andere dag!
Ik ben gewoon blij
Leuk toch? Daar hoop je toch op als je die pakjes kooptquote:Op vrijdag 25 november 2011 09:19 schreef Johnbon het volgende:
Ik zal vertellen hoe het ging , ik ging naar de winkel, bestelde punten, kraste de code open, deed mijn toetsenbord om lekker snel te typen er in, en opende een pakje, daar stond in de snelle letters ROONEY, ik dacht nee dat zal wel niet toen schoten de kaarten naar vooren en zag een engels tekentje, ik werd hyperderder, en toen zag ik het : ROONEY 90 ohyeahh!
Hij speelt trouwens echt bagger dus heb m verkocht!
Nu hoor ik jullie denken : Vertel je levens verhaal een andere dag!
Ik ben gewoon blij
Ben op werk nu, maar zou wel even kijken wat ik straks kan doen om je te overtuigen:D!quote:
IF Lens als rechtsback?quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:34 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ben op werk nu, maar zou wel even kijken wat ik straks kan doen om je te overtuigen:D!
Had ongeveer 200.000 punten en wou zo graag robben, Nu heb ik robben vdvaart sneijder v persi enzo haha! Rooney verkocht voor 296.000 in een 433 dus beetje onder de prijs maar wou snel me coins hebben, iemand anders ook nog een beetje blij gemaakt!
Me opstelling is nu 5221, omdat Nederlandse team toc hslechte verdediging hebben
Affelay Vpersie Robben
Sneijder en vdvaart
If pieters Heitinga de jong vdwiel en IF lens
Stekelenburg
Ja als je een LV als lvv gebruikt wordt het een donker groen tekentje, en als verbinding met vdwiel is het wel goed , en toc heen beetje snelheid in de verdediging, merk niet veel verschil tussen 80 defence of 60 ofzo, afpakken manier van blijft het zelfdequote:Op vrijdag 25 november 2011 09:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
IF Lens als rechtsback?
Eerste finale tegen Barca: playstation wordt nu opnieuw opgestart. Kut Messi. Maakt in de 120e minuut even de 1-2
Creatief opgelost danquote:Op vrijdag 25 november 2011 09:49 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ja als je een LV als lvv gebruikt wordt het een donker groen tekentje, en als verbinding met vdwiel is het wel goed , en toc heen beetje snelheid in de verdediging, merk niet veel verschil tussen 80 defence of 60 ofzo, afpakken manier van blijft het zelfde
Kan IF van persie halen, had ook nog xabi alonso in een pakje heb nog 100.000 punten over maar vind dat niet echt een meerwaarde.quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Creatief opgelost danLeuk elftal, al vind ik 5 achterin altijd kut om tegen te spelen. Nu doorsparen voor IF van Persie?
Bedoel ik ook.quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:33 schreef DutchSL het volgende:
Je kunt ook gewoon quiten door de PS3 knop ingedrukt te houden en quit game te selecteren (XBox 360 zal vast wel iets vergelijkbaars hebben). Dan hoef je niet de hele PS3 te herstarten..
Had ik ookquote:Op vrijdag 25 november 2011 09:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Eerste finale tegen Barca: playstation wordt nu opnieuw opgestart. Kut Messi. Maakt in de 120e minuut even de 1-2
Prutsersquote:Op vrijdag 25 november 2011 09:58 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Had ik ook
Het is gewoon scripted.
Ik heb gewoon niet het geduld tegen de CPU.quote:
Ik kom net op de webapp en het blijkt dat je voor quitten offline ook dnf verlies krijgt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:19 schreef Toefjes het volgende:
Nou, de tering ervoor. Ga niet 100 keer tegen barca en cpu aan en uit, want dan ligt aan het eind van de dag mn controller door de beeldbuis. Messi
Nieuwe kans. Messi toernooi zonder Real en Barca![]()
Oepsquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:25 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik kom net op de webapp en het blijkt dat je voor quitten offline ook dnf verlies krijgt.
Kutttt..
Het nieuwe verdedigen werkt niet echt tegen de computer. Dat had ik vermeden door gewoon mn middenvelder te selecteren, en verdedigers te laten drukken. Dat werkt totaal niet tegen de cpu... Heb alleen met de demo tegen de computer gespeeld eigenlijk. Daarom is het zo lastigquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:25 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik kan me echt niet voorstellen dat je moeite hebt met semi-pro
hahahahquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:25 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik kom net op de webapp en het blijkt dat je voor quitten offline ook dnf verlies krijgt.
Kutttt..
ah dan heb ik dus voordeel, heb iets van 20 potjes tegen de cpu gespeeldquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het nieuwe verdedigen werkt niet echt tegen de computer. Dat had ik vermeden door gewoon mn middenvelder te selecteren, en verdedigers te laten drukken. Dat werkt totaal niet tegen de cpu... Heb alleen met de demo tegen de computer gespeeld eigenlijk. Daarom is het zo lastig
10K in een ochtendje.. Tja, slaapverwekkend is het wel als je met rust 6-0 voorstaat, maar zo heb je met gemak in 1 dag een VdV bij elkaar gespeeld, die staat nog op mn verlanglijstjequote:Op vrijdag 25 november 2011 11:58 schreef Tobi-wan het volgende:
Iedereen speelt nu offline om meer puntjes binnen te halen? Ik blijf lekker online spelen, offline biedt echt geen enkele uitdaging.
Arbeloa voor 7k verkocht... wat een onzin is dit zeg, maar je hoort mij niet klagenEn een 76 rated keeper van Sevilla voor 2500 verkocht.
Slaat ook nergens op. Prima dat er een La Liga toernooi is hoor, maar om daar nou gelijk 7k voor te geven. Kom maar op met dat Boateng/Ibra toernooitje!quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Messi toernooi terwijl je een volledige 85+ BPL team hebt ;/. Kut dus.
Ja ik snap hem nu ook.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:40 schreef Toefjes het volgende:
In 20 minuten 5-0 voor tegen Real Madrid. Geloof dat ik m doorheb
quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:07 schreef Pino0 het volgende:
Rijst
Nu pas bericht gelezen dat je me miste, kan me niet voorstellen want ik heb me zo intelligent en voorbeeldig gedragen...
Helaas heb ik geen geld, dus geen geld voor Fifa 12. Wel MW3 gehaald, geruild met BF3, erachter komen dat MW3 gewoon leuker is, met een dilemma zitten... Stiekem wil ik ook graag Fifa 12, ben helaas bang dat ik door de frustratie weer iets kapot maak. Gelukkig zijn met head2head wedstrijden geen punten te zien die je in Fifa 11 bunkerhard op de feiten drukte als je had verloren.
Misschien probeer ik BF3 wel te ruilen ergens ofzo voor Fifa 12 , hoop op MW3 btw..
Pinoquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:07 schreef Pino0 het volgende:
Rijst
Nu pas bericht gelezen dat je me miste, kan me niet voorstellen want ik heb me zo intelligent en voorbeeldig gedragen...
Helaas heb ik geen geld, dus geen geld voor Fifa 12. Wel MW3 gehaald, geruild met BF3, erachter komen dat MW3 gewoon leuker is, met een dilemma zitten... Stiekem wil ik ook graag Fifa 12, ben helaas bang dat ik door de frustratie weer iets kapot maak. Gelukkig zijn met head2head wedstrijden geen punten te zien die je in Fifa 11 bunkerhard op de feiten drukte als je had verloren.
Misschien probeer ik BF3 wel te ruilen ergens ofzo voor Fifa 12 , hoop op MW3 btw..
pino0quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:07 schreef Pino0 het volgende:
Rijst
Bal op je spits, Sprintknop indrukken, langs de centrale verdediger tussen het strafschopgebied en middenlijn in, met afstand de verdediger voorbij trouwens... Die kijkt alleen hoe je voorbij rent. Zijwaards het doel aansnijden en in de verre hoek knallen. x10 = 10-0quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:09 schreef detennismaster het volgende:
!@#$!@^%@#$^#%^!
Weer op SemiPro verloren.
Oh ik zie net dat mijn spitsen 66 en 67 pace hebben.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bal op je spits, Sprintknop indrukken, langs de centrale verdediger tussen het strafschopgebied en middenlijn in, met afstand de verdediger voorbij trouwens... Die kijkt alleen hoe je voorbij rent. Zijwaards het doel aansnijden en in de verre hoek knallen. x10 = 10-0
quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:07 schreef Pino0 het volgende:
Rijst
Het is een held inderdaad. Ik heb m als keeper. Heeft al heel wat wedstrijden voor me gewonnen. Of tenminste, zekere goals eruit gehoudenquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:43 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik zou echt bijna een BPL team gaan maken om die Hart te gebruiken als GK. Ik heb volgens mij nog geen wedstrijd tegen die kerel gespeeld zonder dat hij MotM is. Net ook, staat in een team zonder enige chemistry en die gozer houdt alles tegen. Schoten die gewoon 99% doelpunt zijn, daarvan gaan er dan in 1 wedstrijd 5 niet van in.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:52 schreef Tauchmeister het volgende:
Kankerspel, goals vanaf 30 meter tegen krijgen door een bronze is natuurlijk zo realistisch...
Over een weekje kan je heel goedkoop een Liga BBVA bronze team makenquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:54 schreef psychedelicate het volgende:
Hoe goed of leuk zijn bronze teams? Heb wat spelers verkocht en denk erover om een (Engels) bronze team te bouwen.
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#bEB5VZRybb3x5quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:54 schreef psychedelicate het volgende:
Hoe goed of leuk zijn bronze teams? Heb wat spelers verkocht en denk erover om een (Engels) bronze team te bouwen.
Vanavond na 10 uur? Ik moet eerst voetbaltrainenquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:01 schreef Kamikazie het volgende:
Word er ooit nog eens clubs gedaan?
Is prima, kan ik nog wat leren voor me examens van te voren.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vanavond na 10 uur? Ik moet eerst voetbaltrainen
ik speel de meeste wedstrijden met mn MLS bronze, speelt echt zo fijnquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:54 schreef psychedelicate het volgende:
Kan ik ook meedoen vanavondquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is prima, kan ik nog wat leren voor me examens van te voren.
Ik vond ze echt kut spelen; kan ook aan de formatie liggen... Bij Bronze teams is het aan het eind van de wedstrijd om te janken door slechte stamina ...quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik speel de meeste wedstrijden met mn MLS bronze, speelt echt zo fijn
Ik doe uit protest niet mee! Deze hele cup doen ze gewoon omdat het TotW ruk was, ze verkochten niet genoeg pakjes. Daarom maken ze een IF Messi en een Liga BBVa toernooi. Volgens mij is La Liga de minst populaire league, ik kom ze in ieder geval weinig tegen. Omdat iedereen dus zo'n team wil gaan bouwen kopen nog meer mensen pakjes. = Profit.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:19 schreef BDIL het volgende:
BTW ben ik de enige die de online Messi Cup heeft gewonnen
Ik had al een Liga BBVA squad ervoor; dus mij koste het niks... Heb 1x meegedaan aan het online toernooi en ook meteen gewonnen dus nu alle wisselspelers verkocht en klaar. Dat TOTW ruk was en dat ze wat zouden verzinnen om pakjes te kopen is logisch aangezien niemand voor de IF's ging van deze week ( Vlaar IF dan nog welquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:48 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik doe uit protest niet mee! Deze hele cup doen ze gewoon omdat het TotW ruk was, ze verkochten niet genoeg pakjes. Daarom maken ze een IF Messi en een Liga BBVa toernooi. Volgens mij is La Liga de minst populaire league, ik kom ze in ieder geval weinig tegen. Omdat iedereen dus zo'n team wil gaan bouwen kopen nog meer mensen pakjes. = Profit.
Ik denk dat hij dan rond de 7 zit; er is zeker 1 connectie met Ozil ( Duitser) en hij heeft een groene schoen op de lb positie...quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:59 schreef vandermar het volgende:
Lahm? Of heeft hij dan maar 7 of zelfs minder chem?
Ik denk dat er verder geen betere zijn. Lahm is de beste duitse back, portugal heeft kut backs en Marcelo is imo de beste LB in de BBVA. Lahm lijkt mij dan het beste.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:00 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dan rond de 7 zit; er is zeker 1 connectie met Ozil ( Duitser) en hij heeft een groene schoen op de lb positie...
abidalquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:58 schreef BDIL het volgende:
Iemand een suggestie voor een betere LB?! ( waar ik niet teveel aan chemistry verlies...)
[ afbeelding ]
Of ik kan mijn IF Iraola daar zetten die heeft ook goede statsquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:05 schreef DutchSL het volgende:
Lahm is een RB dus maximaal 7, en hij heeft in die formatie slechts 1 zwakke link (Ozil zit niet in dezelfde competitie) dus het zal nog lager uitpakken.
Maar er zijn gewoon weinig goede linksbacks in het spel, Marcelo is 1 van de beste en de enige die verder past in dit team en nog kwaliteit heeft is Fabio Coentrao. Ik wissel beiden met elkaar af.
edit. vooruit Abidal kan ook nog, die is defensief sterker en aanvallend minder
edit2. als je Puyol en Xabi Alonso wisselt met Ozil/Pepe dan kun je daar nog die Spanjaard van Liverpool proberen. Die is maar 79, maar schijnt wel goed te spelen.
Niks voor jou.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:11 schreef vandermar het volgende:
Ik voel mij een cheaterik Heb Eto'o als spits bij mijn zilveren russen
Hihi. Heb gewoon ontzettende zaadspitsen en kom steeds tegen van die teven met Agbonlahor en Sturridge en Defoe/Beckford in de spits. En als je kwaliteitsinjectie doet, doe het dan goedquote:
Uitshirt vind ik een bazenshirtquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik speel met PSV shirts in UT 2012. Gewoon omdat het er vet uitziet met Torres en Tevez.
Ananidze is trouwens welquote:
Je moet gewoon een 5-2-1-2 team maken en dan Valencia RWB zetten ( 7 chemistry) en LWB iemand die ook hoge pace heeft , CB David Luiz; Alex en Skrtel ; Ramires en Mikel CM ; Agbonlawhore CF ; Bent en Defoe ST.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hihi. Heb gewoon ontzettende zaadspitsen en kom steeds tegen van die teven met Agbonlahor en Sturridge en Defoe/Beckford in de spits. En als je kwaliteitsinjectie doet, doe het dan goed
Told ya.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ananidze is trouwens welbazen afstandsgoals maakt hij bij mij en 4* skill
Mata is volgens mij een linkspoot, dus als je graag de achterlijn haalt en voorzetten geeft Mata, en als je graag naar binnentrekt en op de goal schiet: Nani. Overall is Nani trouwens wel erg goed, weet niet hoe Mata is...quote:
Naniquote:
Hangt van je formatie af denk ik; als je 4-1-2-1-2 speelt kan je een LM rechtsbenig hebben. Aangezien je vaak met die spelers voor de goal komt ipv de achterlijn kan je met je goede been schieten.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:37 schreef Tim86 het volgende:
Mwah, op LM heb ik liever een linkspoot, op LW heb ik liever een rechtspoot
Ik vind de LM/RM in een 41212 best waardeloos, sowieso een beetje uitgekeken op die formatie. Het zijn meer passers en als je echt voor de goal wilt komen dan moet je acties maken of ze diep laten gaan. Heb dan ook liever een linkspoot op links en vice versa.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:39 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hangt van je formatie af denk ik; als je 4-1-2-1-2 speelt kan je een LM rechtsbenig hebben. Aangezien je vaak met die spelers voor de goal komt ipv de achterlijn kan je met je goede been schieten.
Ik zou je RB- Richards ( Man City) aanraden; heel sterk en snel. Heb andere RB's gehad ( Bosingwa; Walker; Johnson, Sagna) maar Richards blijft een baas.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Denk dat ik Mata ga verkopen. Team op dit moment:
[ afbeelding ]
4-1-2-1-2 is ook een formatie waarin je de flanken niet hoort te gebruiken en het middenveld zo klein mogelijk houdt. Vandaar dat spelers op LM zoals Nani veel beter zijn dan Bale of Mata....quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:43 schreef laucas het volgende:
[..]
Ik vind de LM/RM in een 41212 best waardeloos, sowieso een beetje uitgekeken op die formatie. Het zijn meer passers en als je echt voor de goal wilt komen dan moet je acties maken of ze diep laten gaan. Heb dan ook liever een linkspoot op links en vice versa.
Dat met Benzema voorin bedacht ik me net hahaha. Ik had niet gezien dat jij jou team had gepost en toevalig heb je Nasri CAM en Gervinho RM hahaquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik zit te denken aan een voorhoede met
David Villa---------------Torres
---------------- Silva--------------
David Luiz heb ik al, echter nog donkergroen dus wachten op een 4-1-2-1-2 kaart :p.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:44 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik zou je RB- Richards ( Man City) aanraden; heel sterk en snel. Heb andere RB's gehad ( Bosingwa; Walker; Johnson, Sagna) maar Richards blijft een baas.
CB : Is het ideale wat je kan hebben; Vidic en David Luiz![]()
CDM; Yaya Toure vind ik veel beter als CDM; Heb ook Essien/Ramires/Mikkel gehad.
;pquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dat met Benzema voorin bedacht ik me net hahaha. Ik had niet gezien dat jij jou team had gepost en toevalig heb je Nasri CAM en Gervinho RM haha
Het is maar net hoe je speelt. Glory runs met je LM/RM leiden meestal tot een meer mans situatie maar dat moet je maar net durfen. Verder vind ik deze opstelling te voorspelbaar en saai.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:46 schreef BDIL het volgende:
[..]
4-1-2-1-2 is ook een formatie waarin je de flanken niet hoort te gebruiken en het middenveld zo klein mogelijk houdt. Vandaar dat spelers op LM zoals Nani veel beter zijn dan Bale of Mata....
In het spel kan ik je wel gelijk geven echter in het echt is het zeker andersomquote:Op vrijdag 25 november 2011 17:50 schreef laucas het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je speelt. Glory runs met je LM/RM leiden meestal tot een meer mans situatie maar dat moet je maar net durfen. Verder vind ik deze opstelling te voorspelbaar en saai.
Bale vind ik juiste de ideale LM itt Nani, wat een echte vleugelspeler is.
Nee, in het echt is Bale ook beter op LM en is Nani de echte winger van de 2.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:55 schreef BDIL het volgende:
[..]
In het spel kan ik je wel gelijk geven echter in het echt is het zeker andersom
Bale zoekt juist vaker de achterlijn op en zit vastgeplakt aan de flanken; terwijl Nani de 16 meer opzoekt en minder vaak buitenom gaat...quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, in het echt is Bale ook beter op LM en is Nani de echte winger van de 2.
Bale en Nani vullen het anders in ja, maar als LM moet je veel meer opbouwen en meeverdedigen..dat kan/doet Nani niet. Als je Nani IRL op LM in 4-1-2-1-2 zou zetten dan ga je echt kapot door de gaten die hij laat vallen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
Bale zoekt juist vaker de achterlijn op en zit vastgeplakt aan de flanken; terwijl Nani de 16 meer opzoekt en minder vaak buitenom gaat...
Aguero?quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hmm ik wil eigenlijk af van Tevez, wie ervoor in de plaats nemen?
Die gast is zo duurquote:
Daar heb je wel gelijk in, Nani laat het verdedigend wel na. Bale vind ik ook een echte buitenspeler lijken; net als Boerigter kan hij heel veel met zijn linker en is hij fucking snel maar te zwak met zijn rechter en dus in kleine ruimtes niet de sterkste. Geen wonder dat Bale daarom LB een tijd is geweest bij Tottenhamquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bale en Nani vullen het anders in ja, maar als LM moet je veel meer opbouwen en meeverdedigen..dat kan/doet Nani niet. Als je Nani IRL op LM in 4-1-2-1-2 zou zetten dan ga je echt kapot door de gaten die hij laat vallen.
Niet meer, Van Persie is trouwens wel behoorlijk langzaam.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:02 schreef Tim86 het volgende:
oh ik dacht dat je wel wat te besteden had nav je team
Van Persie dan?
Langzaam? Echt totaal niet imo..Sure, het is geen Agbonlahorretje, maar zijn techniek en pace compenseren dat wel imo. Er is meer dan alleen pace in fifa..quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Niet meer, Van Persie is trouwens wel behoorlijk langzaam.
Alles onder de 85 pace is langzaam, dat weet je toch!quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Langzaam? Echt totaal niet imo..Sure, het is geen Agbonlahorretje, maar zijn techniek en pace compenseren dat wel imo. Er is meer dan alleen pace in fifa..
Pace is belangrijk in mijn ogen, de enige reden waarom ik Tevez verkoop is omdat ik hem net wat te langzaam vindt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Langzaam? Echt totaal niet imo..Sure, het is geen Agbonlahorretje, maar zijn techniek en pace compenseren dat wel imo. Er is meer dan alleen pace in fifa..
quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Pace is belangrijk in mijn ogen, de enige reden waarom ik Tevez verkoop is omdat ik hem net wat te langzaam vindt.
Kun je niet lezen of houd jij jezelf voor de domme. Ik vind pace belangrijk, dat is mijn manier van spelen. En laat ik het erop houden dat ik wel degelijk weet wat ik doe. Al jarenlang Fifa top 10 Nederlandse ranking. Dat jij echter op een andere wijze speelt, maakt het nog geen facepalm.quote:
Ik heb vanmiddag ook een lame 5212 gemaakt. Om de een of andere reden speelt het echt superaanvallend. Je hebt eigenlijk geen middenveld (Ik althans) 5 man achter en 5 man voor.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je moet gewoon een 5-2-1-2 team maken en dan Valencia RWB zetten ( 7 chemistry) en LWB iemand die ook hoge pace heeft , CB David Luiz; Alex en Skrtel ; Ramires en Mikel CM ; Agbonlawhore CF ; Bent en Defoe ST.
Vervolgens elke wedstrijd ubergay spelen met op de counter en defensive; ik denk dat je dan veel mensen pissig maakt![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Kun je niet lezen of houd jij jezelf voor de domme. Ik vind pace belangrijk, dat is mijn manier van spelen. En laat ik het erop houden dat ik wel degelijk weet wat ik doe. Al jarenlang top 10 Nederlandse ranking. Dat jij echter op een andere wijze speelt, maakt het nog geen facepalm.
[ afbeelding ]
Als je alleen al naar de working rates kijkt acht ik Nani niet echt geschikt voor LM. Plus Bale is een echte allrounder en kan zowel op LB/LM/LW spelen door zijn defensieve kwaliteiten.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:04 schreef BDIL het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in, Nani laat het verdedigend wel na. Bale vind ik ook een echte buitenspeler lijken; net als Boerigter kan hij heel veel met zijn linker en is hij fucking snel maar te zwak met zijn rechter en dus in kleine ruimtes niet de sterkste. Geen wonder dat Bale daarom LB een tijd is geweest bij Tottenham
quote:
Je moet Bent met Hernandez spelen, echt een goede combinatiequote:Op vrijdag 25 november 2011 18:23 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag ook een lame 5212 gemaakt. Om de een of andere reden speelt het echt superaanvallend. Je hebt eigenlijk geen middenveld (Ik althans) 5 man achter en 5 man voor.
Bent Anelkax2
Taarabt
Wilshere - Mereiles
Clichy - Koscielny - Ivanovic - Luiz - Bosingwa
Speelt verrassend goed
Heb hernandez al in 442 en wil graag al mn aanvallers altijd met minimaal 8 chem hebben.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je moet Bent met Hernandez spelen, echt een goede combinatie.
Op basis van wat? UT? Ranked matches? Clubs?quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Al jarenlang Fifa top 10 Nederlandse ranking.
Ranked h2h. Dit jaar eruit gehaald (helaas).quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:28 schreef Longslar het volgende:
[..]
Op basis van wat? UT? Ranked matches? Clubs?
Als je gewoon je aanvallers in de juiste formatie koopt dan hebben ze ten alle tijden 9 chem.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:28 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Heb hernandez al in 442 en wil graag al mn aanvallers altijd met minimaal 8 chem hebben.
Netjes. Voor mijn gevoel was ik ook altijd wel goed bezig met H2H. Sta met FIFA11 nu ruim 200 gewonnen en 70 verloren ofzo, ik stond wel in de top 100.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ranked h2h. Dit jaar eruit gehaald (helaas).
Dat is juist mn punt.. Mijn 442 hernandez gaat geen 8 of 9 chem halen in mijn 5212 team.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Als je gewoon je aanvallers in de juiste formatie koopt dan hebben ze ten alle tijden 9 chem.
Ik kan jou niet meer serieus nemen. Daadwerkelijk denken dat men een spel enkel en alleen lineair en op één dergelijke wijze gerechtvaardigd kan spelen. Wellicht heeft deze verzuurde houding maar vooral domheid te maken met je aversie dat je ontwikkelt heb door het vele verliezen. Echter zet jij jezelf hiermee compleet voor schut. Enkel en alleen pace heb je niks aan. Een noob blijft een noob. Simplistisch denken daar ben je wel goed in.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:30 schreef Tobi-wan het volgende:
De nr.1 ter wereld is een 5 at the back pace abuser. Maar jij hebt al genoeg gezegd, ik kan jou niet serieus meer nemen.
Dan werkt het blijkbaar erg goedquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:30 schreef Tobi-wan het volgende:
De nr.1 ter wereld is een 5 at the back pace abuser. Maar jij hebt al genoeg gezegd, ik kan jou niet serieus meer nemen.
Hij heeft die speler al zegt hij toch. Als je dan ombouwt is ie verneukt in de 442 en als je het niet doet in je huidige formatie.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Als je gewoon je aanvallers in de juiste formatie koopt dan hebben ze ten alle tijden 9 chem.
Daarom zeg ik ook, mocht deze opstelling je bevallen haal dan ook kaarten in de juiste formatie, 5-2-1-2 is ontzettend goedkoop. En dan kun je wel Hernandez gebruiken.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:34 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dat is juist mn punt.. Mijn 442 hernandez gaat geen 8 of 9 chem halen in mijn 5212 team.
Ja, dan is ie dus verneukt in de andere opstelling.... Heb je een leerachterstand ofzo?quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook, mocht deze opstelling je bevallen haal dan ook kaarten in de juiste formatie 5-2-1-2 is ontzettend goedkoop.
Nee maar jij bent wel fucking dom. Als je ook maar 1 hersencel gehad had, dan had je het antwoord uit mijn suggestie kunnen lezen. Dom kind. Jij bent diegene hier met een leerachterstand.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:37 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja, dan is ie dus verneukt in de andere opstelling.... Heb je een leerachterstand ofzo?
Post je team is?quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee maar jij bent wel een fucking dom. Als je ook maar 1 hersencel gehad had, dan was mijn suggestie juist daarop gericht. Dom kind.
Haha, beetje zielige argumentatie heb je. Leuk dat je er van uit gaat dat ik zo veel verlies. Ben wel benieuwd naar jou win/loss ratio, want die moet wel heel erg goed zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik kan jou niet meer serieus nemen. Daadwerkelijk denken dat men een spel enkel en alleen lineair en op één dergelijke wijze gerechtvaardigd kan spelen. Wellicht heeft deze verzuurde houding maar vooral domheid te maken met je aversie dat je ontwikkelt heb door het vele verliezen. Echter zet jij jezelf hiermee compleet voor schut. Enkel en alleen pace heb je niks aan. Een noob blijft een noob. Simplistisch denken daar ben je wel goed in in.
Ik maak je helemaal niet voor noob uit, ik geef te kennen dat je met enkel en alleen pace niet beter wordt. Beter lezen man.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:38 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha, beetje zielige argumentatie heb je. Leuk dat je er van uit gaat dat ik zo veel verlies. Ben wel benieuwd naar jou win/loss ratio, want die moet wel heel erg goed zijn.
Het enige wat ik zeg is dat je met minder pace ook prima kan werken. Jij voelt je gelijk aangevallen en schiet in de verdediging. Dan kom je met je argumenten, 'Ik ben beter' & 'Jij bent een noob'. Lekker bezig hoor!
Jij bent wel een fucking dom? Kom op, als je met dure woorden wilt smijten kun je best een goede zin in elkaar krijgenquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee maar jij bent wel een fucking dom. Als je ook maar 1 hersencel gehad had, dan had je het uit mijn suggestie kunnen lezen. Dom kind. Jij bent diegene hier met een leerachterstand.
Als iemand zegt dat ik dom ben en veel verlies, dat stel ik gelijk aan 'noob'. Maar dat gaat je misschien even te ver.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik maak je helemaal niet voor noob uit, ik geef te kennen dat je met enkel en alleen pace niet beter wordt. Beter lezen man.
Goh een typo dat over het hoofd is gezien. Kan gebeuren als je te snel typt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jij bent wel een fucking dom? Kom op, als je met dure woorden wilt smijten kun je best een goede zin in elkaar krijgen
Dat had ik ook aangegeven;Bale speelt bij Tottenham LM maar in een 4-4-2 soms 4-4-1-1 formatie, door zijn manier van spelen lijkt hij meer een buitenspeler aangezien er niemand voor hem speelt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:25 schreef laucas het volgende:
[..]
Als je alleen al naar de working rates kijkt acht ik Nani niet echt geschikt voor LM. Plus Bale is een echte allrounder en kan zowel op LB/LM/LW spelen door zijn defensieve kwaliteiten.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee maar jij bent wel een fucking dom. Als je ook maar 1 hersencel gehad had, dan had je het antwoord uit mijn suggestie kunnen lezen. Dom kind. Jij bent diegene hier met een leerachterstand.
Nee, het lijkt er eerder op dat je de intelligentie niet hebt om de hoofd- en bijzinnen van elkaar te scheiden. Dat je wellicht veel verliest (kan) een reden zijn dat je een aversie hebt ontwikkelt ten opzichte van mensen die pace gebruiken (onderwerp 1). Onderwerp 2 gaat erover dat het gebruiken van snelle spelers je niet meteen een goede speler maakt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:40 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Als iemand zegt dat ik dom ben en veel verlies, dat stel ik gelijk aan 'noob'. Maar dat gaat je misschien even te ver.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee, het lijkt er eerder op dat je de intelligentie niet hebt om de hoofd- en bijzinnen van elkaar te scheiden. Dat je wellicht veel verliest (kan) een reden zijn dat je een aversie hebt ontwikkel ten opzichte van mensen die pace gebruiken (onderwerp 1). Onderwerp 2 gaat erover dat het gebruiken van snelle spelers je niet meteen een goede speler maakt.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:44 schreef BDIL het volgende:
Wat een zinlose disscusie hierEen duizenden engelse rotjochies van 13 houden van Pace, een ander is baas met wat tragere spelers... WHO CARES?!
Mensen die ook maar enigzins Fifa kunnen spelen zijn niet afhankelijk van extreme pace.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee, het lijkt er eerder op dat je de intelligentie niet hebt om de hoofd- en bijzinnen van elkaar te scheiden. Dat je wellicht veel verliest (kan) een reden zijn dat je een aversie hebt ontwikkel ten opzichte van mensen die pace gebruiken (onderwerp 1). Onderwerp 2 gaat erover dat het gebruiken van snelle spelers je niet meteen een goede speler maakt.
Twee verschillende materies waar ik op in ga.
De persoon die verliest. Niks is zo onwaardig als een Agbonlahor die iedereen eruit loopt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:44 schreef BDIL het volgende:
Wat een zinlose disscusie hierEen houdt van Pace, een ander is baas met wat tragere spelers... WHO CARES?!
Misschien is Wynne wat voor jou. Pace 96quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee, het lijkt er eerder op dat je de intelligentie niet hebt om de hoofd- en bijzinnen van elkaar te scheiden. Dat je wellicht veel verliest (kan) een reden zijn dat je een aversie hebt ontwikkelt ten opzichte van mensen die pace gebruiken (onderwerp 1). Onderwerp 2 gaat erover dat het gebruiken van snelle spelers je niet meteen een goede speler maakt.
Hahahahaha ik geef je gelijkquote:
Toch?quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien is Wynne wat voor jou. Pace 96
Had Wynne 96 pace? Dacht hier gisteren iets te anders te lezen......quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien is Wynne wat voor jou. Pace 96
Wie zegt dat er sprake moet zijn van 'extreme' pace. Enkel en alleen Van Persie (79 pace) te langzaam vinden wilt nog niet zeggen dat je opzoek bent naar 90+ spelers.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:45 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Mensen die ook maar enigzins Fifa kunnen spelen zijn niet afhankelijk van extreme pace.
Echt weer zo'n facepalm momentje maar die zal ik je besparen. Een snelle speler zorgt er zeker niet voor dat je automatisch beter ben in Fifa, maar het verbergt wel je mankementen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee, het lijkt er eerder op dat je de intelligentie niet hebt om de hoofd- en bijzinnen van elkaar te scheiden. Dat je wellicht veel verliest (kan) een reden zijn dat je een aversie hebt ontwikkelt ten opzichte van mensen die pace gebruiken (onderwerp 1). Onderwerp 2 gaat erover dat het gebruiken van snelle spelers je niet meteen een goede speler maakt.
Gozer de enige facepalm die terecht is is er één die gebaseerd is op jouw argumenten die je stelt. Je slaat de ene na de andere flater. Iemand die goed kan verdedigen en het moet hebben van counter aanvallen verbergt daarbij ook zijn mankementen. En Visa versa, dat wilt echter niet zeggen dat het niet gerechtvaardigd is om gebruik ervan te maken.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:47 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Echt weer zo'n facepalm momentje maar die zal ik je besparen. Een snelle speler zorgt er zeker niet voor dat je automatisch beter ben in Fifa, maar het verbergt wel je mankementen.
Maar wat is je win/loss ratio (online only)?
Elke speler heeft zomaar hoge rating (Pace) gekregen terwijl in het echt ze trager en slechter zijn. Vandaar dat FIFA 12 een SPEL is en je in staat bent met elke speler een ander te kunnen overklassen...quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:45 schreef Longslar het volgende:
[..]
De persoon die verliest. Niks is zo onwaardig als een Agbonlahor die iedereen eruit loopt.
Kanttekening is dat hij in het echt helemaal niks teweeg brengt.
Tevez vond je ook te langzaam met 84quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Wie zegt dat er sprake moet zijn van 'extreme' pace. Enkel en alleen Van Persie (79 pace) te langzaam vinden wilt nog niet zeggen dat je opzoek bent naar 90+ spelers.
Agbonlahor is gewoon te belachelijk snel.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:50 schreef BDIL het volgende:
[..]
Elke speler heeft zomaar hoge rating (Pace) gekregen terwijl in het echt ze trager en slechter zijn. Vandaar dat FIFA 12 een SPEL is en je in staat bent met elke speler een ander te kunnen overklassen...
Hoe vaak heb je die cup gewonnen uiteindelijk?quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:44 schreef Toefjes het volgende:
Te koop: David Silva IF : 319.000, en Nani IF: 243.000 Ohja, Balotelli: 42.500.
en een hoop liga bbva spelers. Blij dat ik van die karige potjes tegen de cpu af ben
vraag me toch af waarom.. Je moet bijna 1 wedstrijd spelen in die cup om een speler van meer dan 1k terug te verdienen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:47 schreef Lindgren. het volgende:
Mensen zijn keihard aan het autobuyen, dat kan niet anders. Ik heb echt 1 op de 20 spelers van onder de 1k buy now.
Gozer, houd gewoon op. Er is hier, om het in jou woorden te zeggen, aversie tegen pace je zult het niet veranderen hoor. Volgende troll graag.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Gozer de enige facepalm die terecht is is er één die gebaseerd is op jouw argumenten die je stelt. Je slaat de ene na de andere flater. Iemand die goed kan verdedigen en het moet hebben van counter aanvallen verbergt daarbij ook zijn mankementen. En Visa versa, dat wilt echter niet zeggen dat het niet gerechtvaardigd is om gebruik ervan te maken.
Tevez te langzaam noemen was wellicht te voorbarig, hij is snel genoeg. Alleen heb ik liever een speler met de acceleratie snelheid van Torres.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:50 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Tevez vond je ook te langzaam met 84
Ja, maar iemand bij EA geilt op Agbonlawhore en heeft hem zo een hoge pace gegeven zoals Messi CF IF 99 dribbel en 97 pace ( grap van het jaar...).quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:51 schreef Longslar het volgende:
[..]
Agbonlahor is gewoon te belachelijk snel.
Njah, dat komt dus ook al heel anders over.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Tevez te langzaam noemen was wellicht te voorbarig, hij is snel genoeg. Alleen heb ik liever een speler met de acceleratie snelheid van Torres.
Ik heb Torres ook in de spits staan, zeer behendige speler ook.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Tevez te langzaam noemen was wellicht te voorbarig, hij is snel genoeg. Alleen heb ik liever een speler met de acceleratie snelheid van Torres.
Ow, nu is Tevez opeens niet langzaam. Dat was een aantal posts volgens mij toch anders. Maar het feit dat je niet eens over je win/loss ratio wil beginnen zegt mij genoeg.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik denk dat die mensen echt levenloos die toernooien gaan spelen, maar dat snap ik echt niet. Hoe simpel is het om in een half uur een paar K bij elkaar te traden...dat gaat sneller dan dat toernooi hoor en dat doe je een beetje tussen andere dingen door. Hersenloos tegen een semipro computer is echt gaar..zelfs met een serie op de achtergrondquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:51 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
vraag me toch af waarom.. Je moet bijna 1 wedstrijd spelen in die cup om een speler van meer dan 1k terug te verdienen.
Had eergister Pedro voor 3.5k gekocht en ging vandaag voor 9k de deur uit. beetje jammer dat ik nu weer een nieuwe speler nodig heb om de cup te kunnen spelen
Jij hebt echt de intelligentie van een garnaal. Daarbij vond ik de vraagstelling wat betreft wins ratio niet van belang. Maar goed om je nog maar eens op je plek te wijzen. 196 wins 2 draws 21 losses.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:57 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ow, nu is Tevez opeens niet langzaam. Dat was een aantal posts volgens mij toch anders. Maar het feit dat je niet eens over je win/loss ratio wil beginnen zegt mij genoeg.
Schattig dat je steeds uitwijkt naar andere onderwerpen om daar je gelijk te halen.
Fuck die win loss ratio sommige zijn gewoon de zieke spelers niet tegengekomen haha ( Mij )quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jij hebt echt de intelligentie van een garnaal. Daarbij vond ik de vraagstelling wat betreft wins ratio niet van belang. Maar goed om je nog maar eens op je plek te wijzen. 196 wins 2 draws 21 losses.
Sowieso PSN.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:05 schreef el-blanchito het volgende:
WHAT?
"momenteel vind onderhoud plaats op het Playstation netwerk"
Dan kunnen ze bij PSN niet spellen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:05 schreef el-blanchito het volgende:
WHAT?
"momenteel vind onderhoud plaats op het Playstation netwerk"
Welke IF wil je nou hebben.... Messi krijgt 1 op de 100000 goldpacks ofzo...quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:10 schreef Jay_Snake het volgende:
Hmm.....een extra happy hour met 2x zoveel kans op IF's, nu bezig!
Dat is een 2e, just saying dat het aan de gang isquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:11 schreef BDIL het volgende:
[..]
Welke IF wil je nou hebben.... Messi krijgt 1 op de 100000 goldpacks ofzo...
Haha ik snap het alleen ik heb gister ook fucking 30 Goldpacks gekocht 8 van 15k en de rest 7,5k maar heb maar 1 IF gekregen ( Iraola) en voor de rest helemaal niks...quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:12 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Dat is een 2e, just saying dat het aan de gang is
4 cups. Toen was ik het echt spuugzat, jij?quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:51 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je gewonnen.?
Ik sta nu in de finale van mijn 3de Cup. Ik doe er hierna nog 1 en dan kap ik er ook mee. Het is gvd saai en kut.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
4 cups. Toen was ik het echt spuugzat, jij?
Kijk, weer zo'n geweldig argument! Jij hebt de held van de trollen op dit forum.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jij hebt echt de intelligentie van een garnaal. Daarbij vond ik de vraagstelling wat betreft wins ratio niet van belang. Maar goed om je nog maar eens op je plek te wijzen. 196 wins 2 draws 21 losses.
Eensch.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:24 schreef Dudeweiser het volgende:
Wil eigenlijk ook wel dat toernooi doen, maar ik weiger zo veel te betalen voor crappy spelers.
Nu mn spelers aan het verpatsen, gaat best met 1300 BIN, nog wat extra winst dusquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:23 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik sta nu in de finale van mijn 3de Cup. Ik doe er hierna nog 1 en dan kap ik er ook mee. Het is gvd saai en kut.
1500 BIN gaat ook snelquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nu mn spelers aan het verpatsen, gaat best met 1300 BIN, nog wat extra winst dus
Je speelt 4 wedstrijden en daarna verkoop je ze weer voor meer = winst. En Coins heb jij wel nodigquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:24 schreef Dudeweiser het volgende:
Wil eigenlijk ook wel dat toernooi doen, maar ik weiger zo veel te betalen voor crappy spelers.
Potje?quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nu mn spelers aan het verpatsen, gaat best met 1300 BIN, nog wat extra winst dus
Alweer een subjectieve stelling waarin je je een onvermogen probeert te camoufleren, daarbij ben jij diegene die ongelijk heeft. Los van het feit dat je mijn gestelde argumenten negeert om vervolgens op een andere punt in te haken. En zoals ik al eerder beschreven heb heb ik te kennen gegeven dat een pace van 84 niet ''te langzaam'' is maar in mijn ogen liever een andere speler heb met ongeveer dezelfde acceleratie snelheid als mijn andere aanvaller. Daarbij interesseert het mij totaal niet of men iemand een ''pace abuser'' betitelt omdat hij de voorkeur geeft aan snelle spelers. Weer een verkeerde aanname. Het enige wat je wel goed hebt is het gegeven dat het inderdaad meningen betreffen, derhalve is het inderdaad lastiger om tot een overeenstemming te komen; als de waarnemingen dermate van elkaar verschillen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:23 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Kijk, weer zo'n geweldig argument! Jij hebt de held van de trollen op dit forum.
Kan je er nou zo slecht tegen dat je ongelijk hebt dat je gelijk iedereen moet gaan afzeiken en andere discussies moet beginnen. Ik begrijp heus je punt wel dat je met snelle spelers niet alleen maar hoge ballen naar voren schiet. Maar daar ging de hele discussie niet over. Het ging erover dat 84 pace volgens jou te langzaam is en volgens mij niet. Hier gaat geen winnaar uit de bus komen want het is een persoonlijke mening.
Ik snap het wel dat je vreest dat andere mensen denken dat je aan pace abuse doet. Maar dit kan je dan ook gewoon normaal brengen en niet gelijk gaan zeiken als er een keer een facepalm verschijnt.
Wat een lap tekst heyquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Alweer een subjectieve stelling waarin je je een onvermogen probeert te camoufleren, daarbij ben jij diegene die ongelijk heeft. Los van het feit dat je mijn gestelde argumenten negeert om vervolgens op een andere punt in te haken. En zoals ik al eerder beschreven heb heb ik te kennen gegeven dat een pace van 84 niet ''te langzaam'' is maar in mijn ogen liever een andere speler heb met ongeveer dezelfde acceleratie snelheid als mijn andere aanvaller. Daarbij interesseert het mij totaal niet of men iemand een ''pace abuser'' betitelt omdat hij de voorkeur geeft aan snelle spelers. Weer een verkeerde aanname. Het enige wat je wel goed hebt is het gegeven dat het inderdaad meningen betreffen, derhalve is het inderdaad lastiger om tot een overeenstemming te komen als de waarnemingen dermate van elkaar verschillen.
Bij deze on-topic.
Same.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is goed, daarna moet ik wel nodig naar de toekomstig kampioen van Nederland gaan kijken
Jammer dat je niet door hebt dat je onzin lult. Ik hoop dat je anders bent als je niet achter de computer zit want wat ben jij een zielig ventje. Lees eens een keer goed door wat ik zeg en trek niet je conclusies als je niet weet waar je het over hebt. Ik ben jou aannames meer dan zat.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Alweer een subjectieve stelling waarin je je een onvermogen probeert te camoufleren, daarbij ben jij diegene die ongelijk heeft. Los van het feit dat je mijn gestelde argumenten negeert om vervolgens op een andere punt in te haken. En zoals ik al eerder beschreven heb heb ik te kennen gegeven dat een pace van 84 niet ''te langzaam'' is maar in mijn ogen liever een andere speler heb met ongeveer dezelfde acceleratie snelheid als mijn andere aanvaller. Daarbij interesseert het mij totaal niet of men iemand een ''pace abuser'' betitelt omdat hij de voorkeur geeft aan snelle spelers. Weer een verkeerde aanname. Het enige wat je wel goed hebt is het gegeven dat het inderdaad meningen betreffen, derhalve is het inderdaad lastiger om tot een overeenstemming te komen; als de waarnemingen dermate van elkaar verschillen.
Bij deze on-topic.
Verkapte "kijk mij ik studeer rechten post"quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Alweer een subjectieve stelling waarin je je een onvermogen probeert te camoufleren, daarbij ben jij diegene die ongelijk heeft. Los van het feit dat je mijn gestelde argumenten negeert om vervolgens op een andere punt in te haken. En zoals ik al eerder beschreven heb heb ik te kennen gegeven dat een pace van 84 niet ''te langzaam'' is maar in mijn ogen liever een andere speler heb met ongeveer dezelfde acceleratie snelheid als mijn andere aanvaller. Daarbij interesseert het mij totaal niet of men iemand een ''pace abuser'' betitelt omdat hij de voorkeur geeft aan snelle spelers. Weer een verkeerde aanname. Het enige wat je wel goed hebt is het gegeven dat het inderdaad meningen betreffen, derhalve is het inderdaad lastiger om tot een overeenstemming te komen; als de waarnemingen dermate van elkaar verschillen.
Bij deze on-topic.
Wat dacht je van z'n signature dan? Hij probeert indruk te maken op de dames hier...quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Verkapte "kijk mij ik studeer rechten post"
Jammer dat jij niet door hebt dat jij de enige bent die onzin lult en kinderlijk overkomt. Je bent een triest maar vooral een zielig kind. Dat wanneer hij op argumenten afgetroefd wordt de vermoorde onschuld gaat spelen en zich onderdanig opstelt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:40 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Jammer dat je niet door hebt dat je onzin lult. Ik hoop dat je anders bent als je niet achter de computer zit want wat ben jij een zielig ventje. Lees eens een keer goed door wat ik zeg en trek niet je conclusies als je niet weet waar je het over hebt. Ik ben jou aannames meer dan zat.
Ik vrees dat je dit ook echt meent. Op welk argument heb jij mij afgetroefd?quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jammer dat jij niet door hebt dat jij de enige bent die onzin lult en kinderlijk overkomt. Je bent een triest maar vooral zielig kindje. Dat wanneer hij op argumenten afgetroefd wordt de vermoorde onschuld gaat spelen en zich onderdanig opstelt.
Ga gewoon weg hier. Niemand mag je.!quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jammer dat jij niet door hebt dat jij de enige bent die onzin lult en kinderlijk overkomt. Je bent een triest maar vooral zielig kindje. Dat wanneer hij op argumenten afgetroefd wordt de vermoorde onschuld gaat spelen en zich onderdanig opstelt.
Discussie moet gewoon stoppen en iemand niet mogen doordat hij een meningsverschil heeft en koppig blijft is geen reden om hem niet te mogenquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:43 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ga gewoon weg hier. Niemand mag je.!
Dat je niet kunt lezen punt een. Ook het feit dat je het verschil niet zag in de verschillende zinsvormen en opdelingen in hoofd en bijzinnen (over het punt noob zijn). Vervolgens constateer je je eigen onwetendheid (zwijgt) om daarna weer over een andere punt te beginnen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:43 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik vrees dat je dit ook echt meent. Op welk argument heb jij mij afgetroefd?
quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:43 schreef detennismaster het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dat je niet kunt lezen punt een. Ook het feit dat je het verschil niet zag in de verschillende zinsvormen en opdelingen in hoofd en bijzinnen (over het punt noob zijn). Vervolgens constateer je je eigen onwetendheid (zwijgt) om daarna weer over een andere punt te beginnen.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:43 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik vrees dat je dit ook echt meent. Op welk argument heb jij mij afgetroefd?
Arme jongen toch, iemand die zijn status ontleend aan het ''mogen gehalte op het internet''. Wellicht dat je een eigen forum moet beginnen. Echter heb jij nu niks te willen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:43 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Hoeft hij niet, we zijn hier allemaal net zo kansloos, dus volgens mij heb je hier niets te zoekenquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Arme jongen toch, iemand die zijn status ontleend aan het ''mogen gehalte op het internet''. Wellicht dat je een eigen forum moet beginnen. Echter heb jij nu niks te willen.
Vooral je stupiditeit blijven quoten. Je hebt in ieder geval antwoord op je vraagstelling gehad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geef dan 1 argument waarop je mij heb afgetroefd? Kom nou niet met een andere bullshit opmerking want ik weet dat je dit probeert te ontwijken.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Vooral je stupiditeit blijven quoten. Je hebt in ieder geval antwoord op je vraagstelling gehad.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Vooral je stupiditeit blijven quoten. Je hebt in ieder geval antwoord op je vraagstelling gehad.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Minder subtiel?quote:
Je bent een debiel, hetgeen (bovenstaande) bevestigd.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:50 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Geef dan 1 argument waarop je mij heb afgetroefd? Kom nou niet met een andere bullshit opmerking want ik weet dat je dit probeert te ontwijken.
En mijn antwoord.quote:''Als iemand zegt dat ik dom ben en veel verlies, dat stel ik gelijk aan 'noob'. Maar dat gaat je misschien even te ver.''
Om vervolgens er niet meer op in te gaan.quote:Nee, het lijkt er eerder op dat je de intelligentie niet hebt om de hoofd- en bijzinnen van elkaar te scheiden. Dat je wellicht veel verliest (kan) een reden zijn dat je een aversie hebt ontwikkelt ten opzichte van mensen die pace gebruiken (onderwerp 1). Onderwerp 2 gaat erover dat het gebruiken van snelle spelers je niet meteen een goede speler maakt.
Subtiel snapt die klapjosti toch niet.quote:
Take that Tobiquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je bent een debiel, hetgeen het bovenstaande bevestigd.
Je eigen citaat
[..]
En mijn antwoord.
[..]
Om vervolgens er niet meer op in te gaan.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Take that Tobi![]()
Je bent een debiel, daarop heeft hij je afgetroefd!
Je eigen domheid kwalificeren als ''klapjosti'' zijnde is nog enigszins een punt dat je beperkte hersencellen kunnen constateren. Je hebt inderdaad zelfreflectie klapjosti.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:52 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Subtiel snapt die klapjosti toch niet.
Haha, daar gaat volgens jou deze discussie over? Te zielig voor woorden dit.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je bent een debiel, hetgeen (bovenstaande) bevestigd.
Je eigen citaat
[..]
En mijn antwoord.
[..]
Om vervolgens er niet meer op in te gaan.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Etiam quis suscipit lacus. Nullam vitae ornare lectus. Integer et pulvinar sem. Pellentesque neque justo, sollicitudin imperdiet fermentum eget, ornare ut metus. Duis sit amet massa nunc, et adipiscing velit. Proin pulvinar, justo ut vestibulum pulvinar, nulla libero tincidunt nulla, sed aliquam felis ante vitae lacus. Maecenas gravida nisl at risus facilisis fermentum nec eget dui. Donec condimentum, mi vitae accumsan faucibus, arcu ipsum suscipit nulla, porta blandit justo arcu non dolor.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je eigen domheid kwalificeren als ''klapjosti'' zijnde is nog enigszins een punt dat je beperkte hersencellen kunnen constateren. Je hebt inderdaad zelfreflectie klapjosti.
Nee je stelde de vraag of ik één argument zou kunnen benoemen waarop ik je heb afgetroefd (los van de andere). Je bent inderdaad een simpele ziel.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:54 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha, daar gaat volgens jou deze discussie over? Te zielig voor woorden dit.
Mijn welgemeende excuses aan de rest van de fokkers, ik hoop dat jullie begrijpen dat ik enigzins geïrriteerd raak van deze troll.
Volgens mij heb je een zwakheid in begrijpend lezen, zo moeilijk was zijn zin niet te begrijpen namelijkquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je eigen domheid kwalificeren als ''klapjosti'' zijnde is nog enigszins een punt dat je beperkte hersencellen kunnen constateren. Je hebt inderdaad zelfreflectie klapjosti.
Geeft niet, jij bent niet degene aan wie we ons storen *hint hint*quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:54 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha, daar gaat volgens jou deze discussie over? Te zielig voor woorden dit.
Mijn welgemeende excuses aan de rest van de fokkers, ik hoop dat jullie begrijpen dat ik enigzins geïrriteerd raak van deze troll.
Een klapjosti dat Google heeft weten te vinden, kun je nog enigszins iets.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:55 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Etiam quis suscipit lacus. Nullam vitae ornare lectus. Integer et pulvinar sem. Pellentesque neque justo, sollicitudin imperdiet fermentum eget, ornare ut metus. Duis sit amet massa nunc, et adipiscing velit. Proin pulvinar, justo ut vestibulum pulvinar, nulla libero tincidunt nulla, sed aliquam felis ante vitae lacus. Maecenas gravida nisl at risus facilisis fermentum nec eget dui. Donec condimentum, mi vitae accumsan faucibus, arcu ipsum suscipit nulla, porta blandit justo arcu non dolor.
Praesent non nibh lacus. Sed vitae sagittis justo. Vivamus metus orci, sodales non condimentum nec, hendrerit et enim. Sed condimentum viverra sem at imperdiet. Aliquam leo dui, eleifend in feugiat ut, pretium nec mi. Sed vehicula tincidunt eleifend. Quisque blandit, purus sed tincidunt condimentum, nisl risus venenatis sapien, vel congue turpis nisl et nisl. Vivamus vitae nulla sit amet augue gravida lacinia ut sodales mi. Nulla aliquam egestas leo, eget aliquam tortor porttitor molestie. Curabitur et mattis mauris. Aenean egestas lacus auctor magna placerat pharetra. Pellentesque ipsum mi, cursus luctus rutrum id, malesuada vel dui. Nam vehicula egestas mi.
Morbi dignissim tristique risus, sollicitudin semper velit semper vitae. Sed massa libero, ultricies eget pellentesque vitae, gravida sed tortor. Morbi consequat, dolor luctus commodo gravida, dolor lectus egestas urna, non mattis lacus nisl eu urna. Nullam porta egestas blandit. Vestibulum consectetur fringilla leo eu posuere. Nulla facilisi. Aenean viverra lacinia sapien, sollicitudin lacinia dui adipiscing vel. Sed tincidunt tincidunt purus quis porttitor. Phasellus vitae quam non tellus sollicitudin mollis vitae et nisi. Donec scelerisque tempor orci, vel gravida enim elementum non. Mauris rhoncus purus sit amet turpis vestibulum vel egestas libero volutpat. Phasellus purus nisi, laoreet nec malesuada a, viverra vel ante. Pellentesque tristique ipsum eget tortor commodo molestie.
Donec congue convallis bibendum. Integer nec sapien nulla. Suspendisse imperdiet fringilla nibh, id scelerisque tortor aliquam non. Duis ultricies sapien in est adipiscing tempor. Cras auctor tortor ac quam sodales a gravida libero egestas. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Nunc erat orci, cursus at feugiat et, tincidunt eget nibh. In blandit bibendum ante, ultricies ullamcorper nisl elementum quis. Nulla imperdiet lacinia velit, non pharetra nisl rhoncus at. Vestibulum rhoncus convallis pellentesque. Aenean convallis tincidunt arcu et semper. Suspendisse potenti. Maecenas ac turpis nulla, at convallis ipsum.
In malesuada, dolor et rutrum eleifend, risus nunc ultrices tortor, sed rhoncus turpis leo in enim. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Praesent ac quam ut nisi vehicula egestas. Donec vitae ante at turpis feugiat tempor. Integer at interdum purus. Nam rutrum feugiat est a consectetur. Nulla aliquam euismod vehicula. Curabitur ac tortor ante. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae;
Sorry maynequote:Op vrijdag 25 november 2011 19:55 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Geeft niet, jij bent niet degene aan wie we ons storen *hint hint*
Volgens mij ben jij diegene die een zwakheid heeft in begrijpend lezen van zinnen en het interpreteren van een bepaalde context.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Volgens mij heb je een zwakheid in begrijpend lezen, zo moeilijk was zijn zin niet te begrijpen namelijk
Haha, ja, altijd leuk zon speler die blijft staan als de bal op hem afkomtquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:53 schreef laucas het volgende:
good game toef, vaker naar binnen trekken!
Eerste goal was wel een goedkope snitch though
Ik weet tenminste wel te vinden waar ik moet zijn ja. Heb jou nog niks over UT horen zeggen dus ga gerust hier: [FIFA 12 algemeen] #11 Met een sterke keeper van Man City lopen trollen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Een klapjosti dat Google heeft weten te vinden, kun je nog enigszins iets.
Hij noemt je een klapjosti en je denkt dat hij het over zichzelf heeft, dat noem ik een zwakheid in begrijpend lezen. Maar ik zal me afzijdig gaan houden in deze discussie. Veel plezier nog kids.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij diegene die een zwakheid heeft in begrijpend lezen van zinnen en het interpreteren van een bepaalde context.
Nou, ga maar weg. Het gaat niet meer over Fifa sinds jij hier bent. En dat is niet onze schuld. Dat is jouw schuldquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij diegene die een zwakheid heeft in begrijpend lezen van zinnen en het interpreteren van een bepaalde context.
Dat je zo dom bent is behoorlijk schrikbarend te noemen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:57 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik weet tenminste wel te vinden waar ik moet zijn ja. Heb jou nog niks over UT horen zeggen dus ga gerust hier: [FIFA 12 algemeen] #11 Met een sterke keeper van Man City lopen trollen.
quote:[quote]Op vrijdag 25 november 2011 17:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik speel met PSV shirts in UT 2012. Gewoon omdat het er vet uitziet met Torres en Tevez.
OK, niet gezien tussen je geblaat door. Heeft verder weinig met gebrek aan intelligentie te maken.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dat je zo dom bent is behoorlijk schrikbarend te noemen.
Ik citeer:
[..]
[youtube][/youtube]quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dat je zo dom bent is behoorlijk schrikbarend te noemen.
Ik citeer:
[..]
Nee, zoals ik al eerder stelde (en dit is een bevestiging) heb je inderdaad een zwakheid in het begrijpend lezen van teksten. Mijn antwoord was een sarcastische constatering waarin het tegengestelde geldt. Maar goed, van dubbelzinnigheid heb jij waarschijnlijk ook nooit wat van gehoord.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij noemt je een klapjosti en je denkt dat hij het over zichzelf heeft, dat noem ik een zwakheid in begrijpend lezen. Maar ik zal me afzijdig gaan houden in deze discussie. Veel plezier nog kids.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee, zoals ik al eerder stelde (en dit is een bevestiging) heb je inderdaad een zwakheid in het begrijpend lezen van teksten. Mijn antwoord was een sarcastische constatering waarin het tegengestelde geldt. Maar goed, van dubbelzinnigheid heb jij waarschijnlijk ook nooit wat van gehoord.
Blijf vooral lekker met 'dure' woorden verbloemen dat je eigenlijk geen fuck te zeggen hebt. Ajuus.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee, zoals ik al eerder stelde (en dit is een bevestiging) heb je inderdaad een zwakheid in het begrijpend lezen van teksten. Mijn antwoord was een sarcastische constatering waarin het tegengestelde geldt. Maar goed, van dubbelzinnigheid heb jij waarschijnlijk ook nooit wat van gehoord.
Gets me every timequote:
Je bevestigt het vooroordeel (over jou) wat ik zo langzamerhand constateer wel. Dat je inderdaad een geestelijk beperkt jong bent met het vocabulaire van een driejarige. En nu terug je hol in nitwit.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:04 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Blijf vooral lekker met 'dure' woorden verbloemen dat je eigenlijk geen fuck te zeggen hebt. Ajuus.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je bevestigt het vooroordeel (over jou) wat ik zo langzamerhand constateer wel. Dat je inderdaad een geestelijk beperkt jong bent met het vocabulaire van een driejarige. En nu terug je hol in nitwit.
Hard bewijs dat mensen echt wilde beesten zijn hahaquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]Moet toch vaak hardop lachen om alle onzin hier
Hoebedoel je doet het niet?!quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:09 schreef Kamikazie het volgende:
Wie heeft er zin in een potje? Moet wel h2h want mijn FUT doet het al een maand niet.
Vooral onze rechterlijke macht van de toekomstquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:08 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hard bewijs dat mensen echt wilde beesten zijn haha
Die gaat zeker op de vuist als hij zijn gelijk niet krijgt van de rechter...quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vooral onze rechterlijke macht van de toekomst
Telkens als ik een potje wil spelen komt er: er was een error met het creeeren van je game sessie probeer het nog eens.quote:
PSN of Xbox ?!quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Telkens als ik een potje wil spelen komt er: er was een error met het creeeren van je game sessie probeer het nog eens.
Of hij haalt z'n pappie erbij.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:11 schreef BDIL het volgende:
[..]
Die gaat zeker op de vuist als hij zijn gelijk niet krijgt van de rechter...hahahaa
Echt hé. Ik heb vandaag zo'n 150k verdiend door Liga BBVA spelers te kopen en verkopen. Liga BBVA spelers van onder de 1.2k worden binnen 2 seconden verkocht, maar soms ben ik iedereen toch te snel af. Met als hoogtepunt Perea 4-4-2 voor 750 die ik heb verkocht voor 7900.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:33 schreef Lindgren. het volgende:
Wat gaat dit makkelijk zeg. Inkopen voor <750 en 3 seconden daarna verkopen voor minimaal 1k.
Je bent me toch een onnozele dwaas. Krijg bijna medelijden met jequote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je bent me toch een onnozele dwaas. Krijg bijna medelijden met je.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je bent me toch een onnozele dwaas. Krijg bijna medelijden met je.
Niet huilen ''Adje''. Je begeleider neemt je wel in bescherming.quote:
Namen schrijf je met hoofdletters, dat weet zelfs een retard als ik.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Niet huilen ''adje''. Je begeleider neemt je wel in bescherming.
Geen rechtenstudent meer?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Niet huilen ''Adje''. Je begeleider neemt je wel in bescherming.
Ja leuk je hebt je aandacht gehad, nu opflikkeren. Genoeg getrolled voor vandaag knaap.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Niet huilen ''adje''. Je begeleider neemt je wel in bescherming.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent een retard die totaal niet door heeft dat het bericht gewijzigd was voor je quote.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:23 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Namen schrijf je met hoofdletters, dat weet zelfs een retard als ik.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja leuk je hebt je aandacht gehad, nu opflikkeren. Genoeg getrolled voor vandaag knaap.Donder zelf eens op josti.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
Jawel, maar begrijpend lezen is een kunst voor jou, nietwaar?quote:
Hoe kom je aan zoveel tokens? Of doe je dat via console? Dat is bijna niet te doen namelijk.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Echt hé. Ik heb vandaag zo'n 150k verdiend door Liga BBVA spelers te kopen en verkopen. Liga BBVA spelers van onder de 1.2k worden binnen 2 seconden verkocht, maar soms ben ik iedereen toch te snel af. Met als hoogtepunt Perea 4-4-2 voor 750 die ik heb verkocht voor 7900.
Ninja edits tellen niet meequote:Op vrijdag 25 november 2011 20:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je bent een retard die totaal niet door heeft dat het bericht gewijzigd was voor je quote.
Geen ninja edit. Gewoon voor je quote.quote:
Toen was ik al bezig met de quote jostiquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Geen ninja edit. Gewoon voor je quote.
Ik heb al 2 keer 100 bid tokens gekocht op de web app. 100 tokens kosten 5000, dat heb ik met een paar goede deals wel terugverdiend. Nu heb ik nog 14 over dus ik moet straks weer nieuwe kopen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoe kom je aan zoveel tokens? Of doe je dat via console? Dat is bijna niet te doen namelijk.
Hmm.. Is misschien inderdaad wel de moeite waard..quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
.
[..]
Ik heb al 2 keer 100 bid tokens gekocht op de web app. 100 tokens kosten 5000, dat heb ik met een paar goede deals wel terugverdiend. Nu heb ik nog 14 over dus ik moet straks weer nieuwe kopen.
Knul, je hoeft je eigen kwalificatie als josti zijnde niet als argument te gebruiken om je debiliteit nog eens te benadrukken. Voor ''je quote'' wilt ook zeggen voordat het gespost is. Dat betekent dus dat het niet uitmaakt op het moment van schrijven (als diegene de erop reageert nog bezig is). Je bent gewoon een langzame oelewapper.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:27 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Toen was ik al bezig met de quote josti
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |