Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:DaBruno10 (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
[ Bericht 0% gewijzigd door BDIL op 25-11-2011 03:11:14 ]Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
gast, het is semi-pro, dat moet je wel kunnenquote:Op vrijdag 25 november 2011 08:43 schreef Toefjes het volgende:
Nou, vind tegen de cpu spelen zo kut, dat ik betwijfel of ik die cup uberhaupt wel ga winnen. Maar zo eens een eerste poging doen..
dat stopt mij niet van posten hoor, zit nu lekker in de wiskundelesquote:Op vrijdag 25 november 2011 08:35 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ach ja, niet iedereen is sociaal, werkloos en/of schoolloos.
Ik win van iedereen gewoon makkelijk tot ik in de finale kom. Dan moet ik tegen Barca of Real. Ik heb nu 1 keer die 4K gewonnen. Ik heb toen 1 keer in de finale de ps3 uitgezet. (quote:Op vrijdag 25 november 2011 08:43 schreef Toefjes het volgende:
Nou, vind tegen de cpu spelen zo kut, dat ik betwijfel of ik die cup uberhaupt wel ga winnen. Maar zo eens een eerste poging doen..
Valt vies tegen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 08:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gast, het is semi-pro, dat moet je wel kunnen
Zet iemand met hoge pace en dribbel en speel die aan, en loop vervolgens gewoon door de verdediging heen. De CPU hapt niet echt dus als je een snelle speler hebt loop je er gewoon dwars door heen. Rustig plaatsen, x5 = winstquote:Op vrijdag 25 november 2011 09:00 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik win van iedereen gewoon makkelijk tot ik in de finale kom. Dan moet ik tegen Barca of Real. Ik heb nu 1 keer die 4K gewonnen. Ik heb toen 1 keer in de finale de ps3 uitgezet. () De tweede keer won ik wel van Barca. Als je quit, dan blijf je gewoon in de finale staan. Je bent wel je contracten kwijt. Nu sta ik weer in de finale, dit keer tegen Real. Ik heb de PS3 nu al 2 keer moeten uitzetten.
Quitten door uitzetten dus? Haha, dat is een mooie tip. Op zich win ik wel, net met 6-0 van Betis. Maar ben bang dat het inderdaad tegen Barca lastig wordtquote:Op vrijdag 25 november 2011 09:00 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik win van iedereen gewoon makkelijk tot ik in de finale kom. Dan moet ik tegen Barca of Real. Ik heb nu 1 keer die 4K gewonnen. Ik heb toen 1 keer in de finale de ps3 uitgezet. () De tweede keer won ik wel van Barca. Als je quit, dan blijf je gewoon in de finale staan. Je bent wel je contracten kwijt. Nu sta ik weer in de finale, dit keer tegen Real. Ik heb de PS3 nu al 2 keer moeten uitzetten.
Tegen andere tegenstanders dan Barca en Real sta ik binnen 20 minuten 5-0 voor en ga ik tv kijken.quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:10 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Zet iemand met hoge pace en dribbel en speel die aan, en loop vervolgens gewoon door de verdediging heen. De CPU hapt niet echt dus als je een snelle speler hebt loop je er gewoon dwars door heen. Rustig plaatsen, x5 = winst
Heb jij de Messicup dan al gewonnen.??quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Hoezo dat? Met mn bronzes win ik ook gewoon van real of semi-pro hoor
Pics or GTFOquote:Op vrijdag 25 november 2011 09:19 schreef Johnbon het volgende:
Ik zal vertellen hoe het ging , ik ging naar de winkel, bestelde punten, kraste de code open, deed mijn toetsenbord om lekker snel te typen er in, en opende een pakje, daar stond in de snelle letters ROONEY, ik dacht nee dat zal wel niet toen schoten de kaarten naar vooren en zag een engels tekentje, ik werd hyperderder, en toen zag ik het : ROONEY 90 ohyeahh!
Hij speelt trouwens echt bagger dus heb m verkocht!
Nu hoor ik jullie denken : Vertel je levens verhaal een andere dag!
Ik ben gewoon blij
Leuk toch? Daar hoop je toch op als je die pakjes kooptquote:Op vrijdag 25 november 2011 09:19 schreef Johnbon het volgende:
Ik zal vertellen hoe het ging , ik ging naar de winkel, bestelde punten, kraste de code open, deed mijn toetsenbord om lekker snel te typen er in, en opende een pakje, daar stond in de snelle letters ROONEY, ik dacht nee dat zal wel niet toen schoten de kaarten naar vooren en zag een engels tekentje, ik werd hyperderder, en toen zag ik het : ROONEY 90 ohyeahh!
Hij speelt trouwens echt bagger dus heb m verkocht!
Nu hoor ik jullie denken : Vertel je levens verhaal een andere dag!
Ik ben gewoon blij
Ben op werk nu, maar zou wel even kijken wat ik straks kan doen om je te overtuigen:D!quote:
IF Lens als rechtsback?quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:34 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ben op werk nu, maar zou wel even kijken wat ik straks kan doen om je te overtuigen:D!
Had ongeveer 200.000 punten en wou zo graag robben, Nu heb ik robben vdvaart sneijder v persi enzo haha! Rooney verkocht voor 296.000 in een 433 dus beetje onder de prijs maar wou snel me coins hebben, iemand anders ook nog een beetje blij gemaakt!
Me opstelling is nu 5221, omdat Nederlandse team toc hslechte verdediging hebben
Affelay Vpersie Robben
Sneijder en vdvaart
If pieters Heitinga de jong vdwiel en IF lens
Stekelenburg
Ja als je een LV als lvv gebruikt wordt het een donker groen tekentje, en als verbinding met vdwiel is het wel goed , en toc heen beetje snelheid in de verdediging, merk niet veel verschil tussen 80 defence of 60 ofzo, afpakken manier van blijft het zelfdequote:Op vrijdag 25 november 2011 09:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
IF Lens als rechtsback?
Eerste finale tegen Barca: playstation wordt nu opnieuw opgestart. Kut Messi. Maakt in de 120e minuut even de 1-2
Creatief opgelost danquote:Op vrijdag 25 november 2011 09:49 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ja als je een LV als lvv gebruikt wordt het een donker groen tekentje, en als verbinding met vdwiel is het wel goed , en toc heen beetje snelheid in de verdediging, merk niet veel verschil tussen 80 defence of 60 ofzo, afpakken manier van blijft het zelfde
Kan IF van persie halen, had ook nog xabi alonso in een pakje heb nog 100.000 punten over maar vind dat niet echt een meerwaarde.quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Creatief opgelost danLeuk elftal, al vind ik 5 achterin altijd kut om tegen te spelen. Nu doorsparen voor IF van Persie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |