Bij mij ook nog niet binnen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:23 schreef vosss het volgende:
Mijn boek is de 16de al verstuurd maar nog steeds niet binnen
quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:25 schreef vosss het volgende:
Die hommos van The Book Depository mailen vrolijk terug dat het meestal tussen de 5 en 10 werkdagen duurt en dat het inderdaad de 16de verstuurd is. Vandaag is de 8ste dag.
Op hun site staat dat het 5 tot 7 werkdagen duurt.
MILJAARquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:27 schreef hans1988 het volgende:
[..]
Ik heb mijn harcover-guide van FOK!-member Prik0 overgekochtHeb hem hier aql een tijdje liggen
quote:Op vrijdag 25 november 2011 06:45 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Gare bug trouwens, voor degene die het personage op de afbeelding herkent van de quest:Ow, dat verklaart het... ik weet dat ik 5 bounty had omdat ik in dat huisje in wilde breken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die heb ik betaald.
Maar in m'n stats staat "total bounty: 45", "paid bounty: 5"
Maar dat verklaart het dus.NIEUW: Foto's!
Inderdaad. Ik wacht op een mod die helmen hide.quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:20 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Klopt, maar ze merkt er niet veel van. Ik vind helmen maar lelijk...
Die is er al een tijdjequote:Op vrijdag 25 november 2011 12:30 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik wacht op een mod die helmen hide.
Opzich wel, batterij camera is leegquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:28 schreef vosss het volgende:
Is het een mooi boek? Kan je misschien willekeurig een fotootje maken of iets?
telefoon wellicht?quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:31 schreef hans1988 het volgende:
[..]
Opzich wel, batterij camera is leeg
http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=562quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:30 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik wacht op een mod die helmen hide.
Ja, of gewoon regelmatig mijn save backuppen op een andere schijf. Ik had het hier al eerder gezegd maar er was geen enkele reden voor mij om aan te nemen dat windows opeens zo hard zou failen. Sowieso heb ik een dergelijk harde crash al niet meer gehad sinds het '98 tijdperk dus ik was er niet echt op berekendquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:11 schreef Ame_thyst het volgende:
Volgende keer misschien proberen om een ubuntu DVD te gebruiken en dan die gebruiken om van te booten. Kan je iedergeval op je harddisk komen mits die nog in leven is.
Hij komt meestal rond de 9e/10e werkdag.quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:25 schreef vosss het volgende:
Die hommos van The Book Depository mailen vrolijk terug dat het meestal tussen de 5 en 10 werkdagen duurt en dat het inderdaad de 16de verstuurd is. Vandaag is de 8ste dag.
Op hun site staat dat het 5 tot 7 werkdagen duurt.
En ik zat er net aan te denken om van expert een leveltje hoger te gaan spelen. Maar er is dus veel verschil in die twee hoogste levels?quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:12 schreef GeertJan88 het volgende:
Fucked up, ik moet eigenlijk van moeilijkste niveau naar expert, word te hard geowned op het moment. Maar ergens wil ik niet terug..
Ik draag geen helm omdat het er niet uitziet.(Ja, ik ben er zo één.quote:Op vrijdag 25 november 2011 12:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je draagt 100% van de tijd een helm
Mwah ik speel nu een character op master, maar als je een beetje rond loopt te dwalen en je let niet op kan zelfs een wolf je kapot maken.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik zat er net aan te denken om van expert een leveltje hoger te gaan spelen. Maar er is dus veel verschil in die twee hoogste levels?
Argonian.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik wil een elf maar ik hou niet zo van puntoortjes maar ik vind kleine mensen ook niet leuk want dan ben ik bang dat ik de draken niet aan kan, en ik hou ook niet echt van ridders en de kleertjes en haren van al die poppen zijn ook best wel lelijk, wat kan ik nu het beste doen?![]()
wowquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:10 schreef Dr.Sexy het volgende:
Mwah ik speel nu een character op master, maar als je een beetje rond loopt te dwalen en je let niet op kan zelfs een wolf je kapot maken.
Het is leuk, het geeft veel voldoening, maar godver soms ook zo frustrerend als je pots op zijn of je wordt ge oneshot door een bandit.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
wowToch voor de gein vanavond eens proberen
En dan nog de andere 150quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:15 schreef GeertJan88 het volgende:
Het geeft op master wel veel voldoening als je na 4 uur eindelijk een cave gecleared hebt.
quote:
Wat voor glitches?quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:16 schreef Cara het volgende:
Al die mensen die op de PC glitches abusen om je skill omhoog te krijgen.
Gebruik dan gewoon de console man
Of training kopen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:23 schreef GeertJan88 het volgende:
Als je smithing omhoog wil krijgen zul je veel items moeten craften. Al die items maak ik gewoon in 1 keer. Care.
Dat kan ook maar 5x per level, dus je hebt dan al 17-20 levels nodig waarin je op elk level alleen smithing5x traint.quote:
True, maar op een gegeven moment heb je wel meerdere perks aangeschaft (als het goed is), dus dan wordt het wel gemakkelijker om Smithing verder te levelen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat kan ook maar 5x per level, dus je hebt dan al 17-20 levels nodig waarin je op elk level alleen smithing5x traint.
Voor de gemakkelijkste manier om smithing te levelen heb je 0 perks nodig.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:29 schreef Jivis het volgende:
True, maar op een gegeven moment heb je wel meerdere perks aangeschaft (als het goed is), dus dan wordt het wel gemakkelijker om Smithing verder te levelen.
Ehm, als je bijv. Ebony wil maken moet je die perk toch echt hebben (en de voorgaande natuurlijk ook)quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voor de gemakkelijkste manier om smithing te levelen heb je 0 perks nodig.
Ebony maken is echt niet de makkelijkste of beste manier om smithing te levelen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ehm, als je bijv. Ebony wil maken moet je die perk toch echt hebben (en de voorgaande natuurlijk ook)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |