Wordt vanacht om 01.05 herhaald op sat 1quote:Op donderdag 24 november 2011 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
Is dit ergens terug te zien?
Deze jongens zaten er trouwens in
Neem het vanacht op om 01.05 op sat 1quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:40 schreef AssyriskaFF het volgende:
Donderdags te zien op Pro Sieben. Dezelfde aflevering op Vrijdag om 20:15 op Sat.1 Mensen met Digitale TV van Ziggo kunnen dit standaard ontvangen (zit in basis pakket).
Germanyquote:Op zaterdag 26 november 2011 03:05 schreef Stout64 het volgende:
WTF is TVOG ? Kan dat gewoon even normaal vermeld worden in de openingspost?
Gaat het hier om Greece? Great Britain? Germany?
quote:Op zaterdag 26 november 2011 03:05 schreef Stout64 het volgende:
Heb afleveringen nog niet gezien ( via neerlaad zijn er twee te vinden namelijk), maar Benny was in DSDS tof. Mijn favoriete seizoen. Met ook de beste kandidaten en winnaar tot nu toe. Benny woonde toen ook in Enschede ( jeuj) en zat hier op het conservatorium. Philippe deed toen RESPECT en was best tof. Ow en een heel mooi nummer van Xavier Naidoo.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Galapagos eilanden.
Wie (her)kende Benny nog meer van Deutschland Sucht den Superstar? Ik kan geen oud materiaal van z'n DSDS tijd vinden op YouTube maar hij zat in het zelfde seizoen als Elli Erl en die ene Philippe en Denise. Ik vond dat best een leuk seizoen.![]()
Dankzij dat optreden van Philippe van het Xavier-nummer leerde ik het liedje kennen!quote:Op zondag 27 november 2011 18:07 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Philippe deed toen RESPECT en was best tof. Ow en een heel mooi nummer van Xavier Naidoo.
Zo.quote:Op zondag 27 november 2011 19:46 schreef Wilskracht het volgende:
Kan een moderator de titel van het topic veranderen met Germany voluit geschreven
Ohw oepsquote:Op zondag 27 november 2011 20:03 schreef Cee het volgende:
[..]
En als we dan helemaal pietepeuterig willen doen: het is The Voice of Germany.
De nieuwsberichten die ik na de tweede aflevering heb gelezen zeggen dat het prima scoort.quote:Op maandag 28 november 2011 02:34 schreef Stout64 het volgende:
Zijn er trouwens kijkcijfers bekend? Scoort het een beetje?
Tussen de cijfers en de onbekende termen door kan ik dat tenminste eruit opmaken.quote:Auch bei Sat.1 feierte die neue Castingshow "The Voice of Germany" ein extrem gelungenes Debüt. Mit 3,05 Mio. 14- bis 49-Jährigen steigerte die Show ihren Marktanteil auf 26,6%, im Gesamtpublikum sahen fast 500.000 Leute mehr zu als am Donnerstag bei ProSieben. Die Show beflügelte auch den Sketch-Piloten "Knallerfrauen", den im Anschluss 2,07 Mio. junge Zuschauer auf grandiose 19,2% hievten. RTL konnte sich das ausnahmsweise nur von Weitem anschauen, blieb mit "5 gegen Jauch" bei unschönen 16,2% hängen.
quote:Op zondag 27 november 2011 18:58 schreef iBenny het volgende:
Is het ook terug te kijken?
&& OP van Cee(uit andere topic) meegepikt.
Dat was trouwens DSDS 2 met die verschrikkelijk Judith Burmeisterquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Galapagos eilanden.
Wie (her)kende Benny nog meer van Deutschland Sucht den Superstar? Ik kan geen oud materiaal van z'n DSDS tijd vinden op YouTube maar hij zat in het zelfde seizoen als Elli Erl en die ene Philippe en Denise. Ik vond dat best een leuk seizoen.![]()
Dat vind ik dus helemaal niet. De humor in de Nederlandse is veel leuker gedaan.quote:Op maandag 28 november 2011 14:02 schreef AssyriskaFF het volgende:
Die juryleden zijn vele malen toffer dan de Nederlandse. Zelfs die Hoss Boss ofzo zijn tof.
Ow en Cee. Benny was echt goed.
geen idee of het op verschillende netten is geweest.quote:Op maandag 28 november 2011 23:04 schreef AssyriskaFF het volgende:
Er zijn dus al twee afleveringen geweest. Maar wordt de één op donderdag en de ander op vrijdag uitgezonden op twee verschillende netten? Ik kon niet zien dus heb ze maar gedownload, vandaar dat ik niet weet of ze zelfs achter elkaar zijn uitgezonden.
Lees m'n OP, pop!quote:Op maandag 28 november 2011 23:04 schreef AssyriskaFF het volgende:
Er zijn dus al twee afleveringen geweest. Maar wordt de één op donderdag en de ander op vrijdag uitgezonden op twee verschillende netten? Ik kon niet zien dus heb ze maar gedownload, vandaar dat ik niet weet of ze zelfs achter elkaar zijn uitgezonden.
quote:Wanneer?
Tja, dat wordt een beetje lastig. Er zijn namelijk twee zenders die de show uitzenden:
ProSieben op donderdag, Sat. 1 op vrijdag. Ik kan alleen Sat. 1 ontvangen dus ik ga de helft missen. En het is sowieso de vraag of een of beide zenders in je pakket zit. Maar mocht je het ontvangen, dan is het zeker de moeite van het kijken waard!
quote:The Voice of germany elke donderdag 20.15 uur op pro sieben en op vrijdag om 20.15 uur op sat.1 en herhaling elke zaterdag middag op sat.1 vanaf 15.30 uur
Het blijven Duitsers he.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
Waarom op 2 verschillende zenders eigenlijk
Dus je kunt niet beide afleveringen zien als je het wil omdat het op twee verschillende zenders wordt uitgezonden. Heb dus geen Pro Sieben. Naja dan maar via de "andere weg"quote:
Duurt eventjes. Zondag had ik ze de vorige keer gevonden volgens mij. Kan ze ook niet vinden namelijk.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:37 schreef charmed_angel het volgende:
gedver... kan nergens de afleveringen vinden
Of zullen ze er nog niet op staan
Vorige week had ik ze vrij snel, zo maar even kijken weerquote:Op zondag 4 december 2011 00:12 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Duurt eventjes. Zondag had ik ze de vorige keer gevonden volgens mij. Kan ze ook niet vinden namelijk.
Ik heb ze gevonden.quote:Op zondag 4 december 2011 09:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vorige week had ik ze vrij snel, zo maar even kijken weer
ja ik heb ze ook gevonden! Nu even kijkenquote:Op zondag 4 december 2011 12:16 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Ik heb ze gevonden.. Zelfde site als de vorige keer
.
TVOH = the voice of hungary? hawaii?quote:Op zaterdag 26 november 2011 03:05 schreef Stout64 het volgende:
Geen baanbrekend talent in TVOH? LOL... Nou ja, als je de meerdere echte talenten in TVOH dan niet baanbrekend wilt noemen, dan toch in ieder geval wel vele malen beter dan het talent wat in Duitsland voorbij komt. 90% van de mensen waar daar voor gedrukt wordt, zou hier sneuvelen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:40 schreef Cee het volgende:
Zo, ik ben eindelijk klaar met het kijken van de twee afleveringen van deze week. Het blijft leuk, er zit nog geen baanbrekend talent tussen maar dat is bij TVOH ook niet.
Ik zeg toch niet dat het beter is dan in TVOH. Ik zeg alleen dat ik net als bij TVOH niet van m'n sokken geblazen ben door ongekend talent dat ik nooit ergens anders heb gehoord.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:40 schreef Ibuprofi het volgende:
[..]
Geen baanbrekend talent in TVOH? LOL... Nou ja, als je de meerdere echte talenten in TVOH dan niet baanbrekend wilt noemen, dan toch in ieder geval wel vele malen beter dan het talent wat in Duitsland voorbij komt.
Yep, Greys, Rudi of Rudy of in ieder geval die jongen met dat strikje en die moeilijke achternaam die tegen die schorre George Clooney "What a wonderful world" zong en door Xavier nog de 'beste zanger van het universum' werd genoemd.... die is er uit gebonjourd.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:16 schreef Greys het volgende:
Rudy, is dat 'Rudiger'? Van die waanzinnige battle tegen die schorre?
Ik kijk de shows niet maar ben op aanraden van Cee begonnen met wat filmpjes via de site en wauw, die battle tussen die Fiona (?) en Pervical!![]()
![]()
Ik heb hem al tig keer geluisterd sinds ik hem vrijdagavond van Cee kreegquote:
Echt een mooie battlequote:Op maandag 9 januari 2012 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb hem al tig keer geluisterd sinds ik hem vrijdagavond van Cee kreeg
Eeuwig zonde van die schorre George Clooney ookquote:Op maandag 9 januari 2012 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt een mooie battle
Kom op zeg, dit is toch 100 keer beter dan TVOH???
Ow en Rüdiger![]()
Wel stom strikje... maar OMG.... ik wil meer van hem horen
Dit nummerik kan niet stoppen met luisteren
Ja gewoon zonde dat ze tegenover elkaar stondenquote:Op maandag 9 januari 2012 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Eeuwig zonde van die schorre George Clooney ook
Daar had ik ook wel meer van willen horen.
En idd, hier kan Nederland niet tegenop. Als je ziet wat er in Duitsland allemaal al uit ligt, die zijn allemaal 10x beter dan wat er bij ons in de halve finale zit
Oh en als Duitsland ook The Voice kandidaten afvaardigt naar het Eurovisie, net als wij, dan kunnen we wel thuis blijven!
Jazekerquote:Op maandag 9 januari 2012 22:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja gewoon zonde dat ze tegenover elkaar stonden![]()
Ow wat een schatjepatatje die Rüdigerhihi
Gaan wij The Voice Kandidaten naar het Eurovisie sturenDaar heb ik nog niks van meegekregen
quote:Op maandag 9 januari 2012 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
JazekerDe NSF finalisten #4 Waar we klagen, maar niet over Joan!
Dat is 'm he. Die is zo wondermooi.quote:
ik heb een mp3 gemaakt van het youtube filmpjequote:Op maandag 9 januari 2012 22:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat is 'm he. Die is zo wondermooi.Ik heb die hele aflevering nog op m'n recorder staan omdat ik 'm er niet af wil halen.
quote:Op maandag 9 januari 2012 22:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb een mp3 gemaakt van het youtube filmpje![]()
Die gaat mooi op mijn iPhone
http://www.megaupload.com/?d=A2GPPWJA
ja die afleveringen moet ik ook nog gaan bekijkenquote:Op maandag 9 januari 2012 22:42 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
* Cee gaat op zoek naar een Voice van Vlaanderen topic want daar zat in de battle die ik vandaag zag ook een pareltje tussen.
Germany is beter, dus doe die maar gewoon even rustig kijken.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja die afleveringen moet ik ook nog gaan bekijken![]()
Maar eerst Germany
Pamela!quote:Op maandag 9 januari 2012 00:16 schreef Greys het volgende:
Ik kijk de shows niet maar ben op aanraden van Cee begonnen met wat filmpjes via de site en wauw, die battle tussen die Fiona (?) en Pervical!![]()
![]()
Ik heb ze gedownload via de nieuwsgroepenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:32 schreef Greys het volgende:
Als ik via hun site kijk, krijg ik elke keer dat de video niet beschikbaar is in mijn land![]()
En als ik die battle dan op youtube zoek staan er heel vaak geen bewegende beelden bij.
Hoe doe jij dat CA?
Ik vind Nena echt een tof wijf.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nena als jury is wel de bomb beter als Natalia.
En Dan kiest hij voor Olequote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:09 schreef charmed_angel het volgende:
wow de eerste liveshow valt best tegen
Nu is OleWat slecht
Vind je?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:09 schreef charmed_angel het volgende:
wow de eerste liveshow valt best tegen
Nu is OleWat slecht
De kijkcijfers zijn erg goed! Het is een hit in Deutschlanddddd.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:34 schreef charmed_angel het volgende:
Zo de tweede liveshow
Ik hoop dat deze beter is dan de eerst
Weet iemand hoe het zit met de kijkcijfers trouwens?
En al mijn favorieten zijn er al uitquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Vind je?![]()
Misschien ben ik wel heel enthousiast omdat ik beide liveshows achter elkaar keek en ze als 1 grote liveshow zie.Ik vind Ole trouwens ook best overrated. Max deed een van m'n favoriete nummers aller tijden en hij bracht het er mooi vanaf.
Paul van Dijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
Sowieso begint de tweede liveshow wel gewoon goed
Wie is die DJ?????
Ik weet het ook alleen maar omdat Rae riep "Damen und Herren, Polvenduk!" en toen draaide de camera naar z'n dj-set waar in grote letters Paul van Dijk stond.quote:
ow ik zat niet zo goed op te letten danquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik weet het ook alleen maar omdat Rae riep "Damen und Herren, Polvenduk!" en toen draaide de camera naar z'n dj-set waar in grote letters Paul van Dijk stond.
Donderdag Pro Sieben en Vrijdag Sat.1quote:Op maandag 16 januari 2012 21:11 schreef miieejj het volgende:
op welke zender komt de duitse voice ??
Heerlijk nummer voor een battle, hopelijk volgend jaar ook in TVOH.quote:Hier word ik nou blij vanTerwijl ik helemaal niet van dat soort muziek hou
Sharron won de battle inderdaad.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Wie van de twee won het? Ik zet mijn geld op het meisje wat gitaar speelde.
Yep, de coaches moesten kiezen bij de laatste twee. Wat dat betreft had 't Duitse volk het wel steeds bij het rechte eind (naar mijn mening) met het rechtstreeks naar de halve finale sturen van hun favoriet. Behalve bij Max dan, alhoewel ik die ook best te pruimen vind. Maar het was te verwachten dat die droplul van een Xavier Rino eruit zou tjoepen want als het volgens hem niet cool genoeg is en te weinig testosteron heeft dan moet hij raus.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:04 schreef AssyriskaFF het volgende:
Heb de uitslag niet gezien maar heeft de jury moeten kiezen bij de laatste twee? Zo ja dan zijn het oetlullen. ZO nee dan hebben Duitsters geen verstand van muziek.
JA DAT IS ZINVOL JA. Ein Riesenkick nach oben verdammt mal. Ik zit het tweede seizoen al een paar weken te volgen, de battles zijn deze week begonnen. En warempel die Duitsers flikken het weer om er een erg amusante show van te maken. De coaches zijn gewoon heerlijk snibbig maar ook aardig tegenover elkaar. Competitief, zonder flauwe grapjes. En zeer gevarieerd. Dat zelfde geldt voor het soort kandidaten. En de muziekkeuze.quote:» Er is al 272 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |