quote:The Voice of germany elke donderdag 20.15 uur op pro sieben en op vrijdag om 20.15 uur op sat.1 en herhaling elke zaterdag middag op sat.1 vanaf 15.30 uur
Het blijven Duitsers he.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
Waarom op 2 verschillende zenders eigenlijk
Dus je kunt niet beide afleveringen zien als je het wil omdat het op twee verschillende zenders wordt uitgezonden. Heb dus geen Pro Sieben. Naja dan maar via de "andere weg"quote:
Duurt eventjes. Zondag had ik ze de vorige keer gevonden volgens mij. Kan ze ook niet vinden namelijk.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:37 schreef charmed_angel het volgende:
gedver... kan nergens de afleveringen vinden
Of zullen ze er nog niet op staan
Vorige week had ik ze vrij snel, zo maar even kijken weerquote:Op zondag 4 december 2011 00:12 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Duurt eventjes. Zondag had ik ze de vorige keer gevonden volgens mij. Kan ze ook niet vinden namelijk.
Ik heb ze gevonden.quote:Op zondag 4 december 2011 09:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vorige week had ik ze vrij snel, zo maar even kijken weer
ja ik heb ze ook gevonden! Nu even kijkenquote:Op zondag 4 december 2011 12:16 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Ik heb ze gevonden.. Zelfde site als de vorige keer
.
TVOH = the voice of hungary? hawaii?quote:Op zaterdag 26 november 2011 03:05 schreef Stout64 het volgende:
WTF is TVOG ? Kan dat gewoon even normaal vermeld worden in de openingspost?
Gaat het hier om Greece? Great Britain? Germany?
Geen baanbrekend talent in TVOH? LOL... Nou ja, als je de meerdere echte talenten in TVOH dan niet baanbrekend wilt noemen, dan toch in ieder geval wel vele malen beter dan het talent wat in Duitsland voorbij komt. 90% van de mensen waar daar voor gedrukt wordt, zou hier sneuvelen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:40 schreef Cee het volgende:
Zo, ik ben eindelijk klaar met het kijken van de twee afleveringen van deze week. Het blijft leuk, er zit nog geen baanbrekend talent tussen maar dat is bij TVOH ook niet.
Ik zeg toch niet dat het beter is dan in TVOH. Ik zeg alleen dat ik net als bij TVOH niet van m'n sokken geblazen ben door ongekend talent dat ik nooit ergens anders heb gehoord.quote:Op woensdag 7 december 2011 01:40 schreef Ibuprofi het volgende:
[..]
Geen baanbrekend talent in TVOH? LOL... Nou ja, als je de meerdere echte talenten in TVOH dan niet baanbrekend wilt noemen, dan toch in ieder geval wel vele malen beter dan het talent wat in Duitsland voorbij komt.
Yep, Greys, Rudi of Rudy of in ieder geval die jongen met dat strikje en die moeilijke achternaam die tegen die schorre George Clooney "What a wonderful world" zong en door Xavier nog de 'beste zanger van het universum' werd genoemd.... die is er uit gebonjourd.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:16 schreef Greys het volgende:
Rudy, is dat 'Rudiger'? Van die waanzinnige battle tegen die schorre?
Ik kijk de shows niet maar ben op aanraden van Cee begonnen met wat filmpjes via de site en wauw, die battle tussen die Fiona (?) en Pervical!![]()
![]()
Ik heb hem al tig keer geluisterd sinds ik hem vrijdagavond van Cee kreegquote:
Echt een mooie battlequote:Op maandag 9 januari 2012 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb hem al tig keer geluisterd sinds ik hem vrijdagavond van Cee kreeg
Eeuwig zonde van die schorre George Clooney ookquote:Op maandag 9 januari 2012 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt een mooie battle
Kom op zeg, dit is toch 100 keer beter dan TVOH???
Ow en Rüdiger![]()
Wel stom strikje... maar OMG.... ik wil meer van hem horen
Dit nummerik kan niet stoppen met luisteren
Ja gewoon zonde dat ze tegenover elkaar stondenquote:Op maandag 9 januari 2012 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Eeuwig zonde van die schorre George Clooney ook
Daar had ik ook wel meer van willen horen.
En idd, hier kan Nederland niet tegenop. Als je ziet wat er in Duitsland allemaal al uit ligt, die zijn allemaal 10x beter dan wat er bij ons in de halve finale zit
Oh en als Duitsland ook The Voice kandidaten afvaardigt naar het Eurovisie, net als wij, dan kunnen we wel thuis blijven!
Jazekerquote:Op maandag 9 januari 2012 22:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja gewoon zonde dat ze tegenover elkaar stonden![]()
Ow wat een schatjepatatje die Rüdigerhihi
Gaan wij The Voice Kandidaten naar het Eurovisie sturenDaar heb ik nog niks van meegekregen
quote:Op maandag 9 januari 2012 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
JazekerDe NSF finalisten #4 Waar we klagen, maar niet over Joan!
Dat is 'm he. Die is zo wondermooi.quote:
ik heb een mp3 gemaakt van het youtube filmpjequote:Op maandag 9 januari 2012 22:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat is 'm he. Die is zo wondermooi.Ik heb die hele aflevering nog op m'n recorder staan omdat ik 'm er niet af wil halen.
quote:Op maandag 9 januari 2012 22:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb een mp3 gemaakt van het youtube filmpje![]()
Die gaat mooi op mijn iPhone
http://www.megaupload.com/?d=A2GPPWJA
ja die afleveringen moet ik ook nog gaan bekijkenquote:Op maandag 9 januari 2012 22:42 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
* Cee gaat op zoek naar een Voice van Vlaanderen topic want daar zat in de battle die ik vandaag zag ook een pareltje tussen.
Germany is beter, dus doe die maar gewoon even rustig kijken.quote:Op maandag 9 januari 2012 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja die afleveringen moet ik ook nog gaan bekijken![]()
Maar eerst Germany
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |