abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104785989
Wat?

The Voice of Germany, en ja, bij de intro wordt "This is the voooooice! Of Germanyyyyy!" gezongen.

Wie?
De presentator is een guitige jongeman genaamd Stefan Gödde. Hij doet me aan iemand denken maar ik weet niet aan wie.

De coaches zijn vergelijkbaar met TVOH seizoen 1. Gedraaid naar het podium, van links naar rechts hebben we de Jeroen van der Boom in de gedaante van Rea Garvey.

Bij sommigen nog bekend van de hit 'Supergirl', met zijn band Reamonn. Rea kijkt graag nors en wacht graag zo lang mogelijk met drukken.

De Angela Groothuizen van de groep is Nena.

Ik hoef alleen te zeggen '99 Luftballons' en u weet voldoende, toch? Nena heeft tot dusver alleen nog maar vrouwelijke kandidaten in haar team.

De Nick en Simon heten BossHoss.

Die ken ik niet maar wikipedia vertelt me dat ze country & western-stijl liedjes coveren zoals Britney Spears' Toxic en Nelly's Hot in Herrre. Verder hebben ze op hun duostoelen de grootste lol in het pesten van hun linkerbuurman, de Roel van Velzen van het zooitje: Xavier Naidoo.

Xavier is een populaire singer/songwriter en 9 van de 10 auditanten geven er de voorkeur aan om in zijn team te zitten.

En, is 't wat?
Gisteren werd ik op de hoogte gesteld van de tweede uitzending van de blind auditions van TVOG. Nu verwachtte ik er niet heel veel van aangezien de Duitse versie van Idols echt te lachwekkend voor woorden is maar ik ben blij verrast! Hele goede audities, leuke mensen, goede coaches en een prima tempo in het programma. Heb me echt vermaakt tijdens het kijken en ik stel volgende week weer de recorder hiervoor in! Waarom? Omdat het tegelijk komt met TVOH. :( En daarbij kom ik op de volgende vraag:

Wanneer?
Tja, dat wordt een beetje lastig. Er zijn namelijk twee zenders die de show uitzenden:
ProSieben op donderdag, Sat. 1 op vrijdag. Ik kan alleen Sat. 1 ontvangen dus ik ga de helft missen. En het is sowieso de vraag of een of beide zenders in je pakket zit. Maar mocht je het ontvangen, dan is het zeker de moeite van het kijken waard!

Deze jongens zaten er trouwens in ;)

[ Bericht 67% gewijzigd door Benny op 27-11-2011 18:59:40 ]
pi_104829110
quote:
17s.gif Op donderdag 24 november 2011 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
Is dit ergens terug te zien?

Deze jongens zaten er trouwens in ;)
Wordt vanacht om 01.05 herhaald op sat 1
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
pi_104829522
Donderdags te zien op Pro Sieben. Dezelfde aflevering op Vrijdag om 20:15 op Sat.1 Mensen met Digitale TV van Ziggo kunnen dit standaard ontvangen (zit in basis pakket).
pi_104830294
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 23:40 schreef AssyriskaFF het volgende:
Donderdags te zien op Pro Sieben. Dezelfde aflevering op Vrijdag om 20:15 op Sat.1 Mensen met Digitale TV van Ziggo kunnen dit standaard ontvangen (zit in basis pakket).
Neem het vanacht op om 01.05 op sat 1
pi_104830435
Heb ff kunnen zappen en het zag er wel tof uit O+
pi_104834324
WTF is TVOG ? Kan dat gewoon even normaal vermeld worden in de openingspost?
Gaat het hier om Greece? Great Britain? Germany?
pi_104834330
que?
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_104835509
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 03:05 schreef Stout64 het volgende:
Germany
pi_104841060
Ramona mooi blondje die in een coverband zingt is door.
Ze is moeder van een tweeling maar ze ziet er uit als een fotomodel.
pi_104841215
Bennie Martell speelt gitaar en zingt in het duits is ook door.
pi_104841625
Max Giesinger zingt geweldig Sex on Fire
Jury leden drukken allemaal zijn zeer enthoustast.
Max kiest Xavier
pi_104841728
Pierre heeft in 2002 op 16 jarige leeftijd een platencontract gewonnen
Nu in 2011 probeert hij het weer.
Maar hij haalt het niet nivo is hoog in Duitsland.
pi_104841862
Giovani Costello 45 jaar zingt If you do´nt know me by know achter de piano en is net door.
Xavier drukt op het einde als enige.
pi_104842023
Alicia Emma Berg is door California king bed zingt ze
Donkere zangeres die normaal zingt blij bruiloften.
Nena drukt als eerste en als enige.

[ Bericht 0% gewijzigd door Wilskracht op 26-11-2011 14:50:52 ]
pi_104842174
Josie-Claire 19 jaar komt uit Munchen.
Nu maar hopen dat ze even mooi zingt als ze lang haar heeft.
Ze zingt mooi maar de coaches drukken niet.
Ze glimlacht mooi.
pi_104842410
Mickey Cyrox zingt Stand by me
1 coach drukt hij is door.
pi_104842609
Heiko Schmdt speelt in een band en ziet er goed uit.
Hij zingt in het duits en het klinkt goed.
2 coaches draaien zich om.
Hij kiest Ray
pi_104842765
Butch Williams 53 jaar oorspronkelijk uit Texas
Hij zingt Crazy binnen 5 seconden 2 coaches draait zicht om.
derde coach na 15 seconden.
Alleen de coach Lena blijft doof
Xavier kent Butch maar wil hem niet hebben.
Jury heeft kippenvel
Hij kiest voor het duo Boss Hoss
pi_104842901
Andy Hermes 27 jaar mogen we niet zien.
Dus we gaan eerst naar hem luisteren.
Hollywood Hills zingt hij.
1 coach drukt. Hij is blij.
pi_104843096
Patricia Meeden 25 jaar speelt in Sister act.
Een non vanuit de voorstelling vertelt dat ze mee doet aan de voice off germany.
Ze zingt Halo en drie coaches zijn zeer enthousiast.
Ze kiest voor Xavier
pi_104843222
Tussenstand van de coaches

Nena

- Nina Kutschera
- Verena Putzer
- Sharron Levy
- Alicia Emmi Berg

Xavier Naidoo

- Dominic Sanz
- Rino Galiano
- Benny Martell
- Max Giesinger
- Giovanni Costello
- Patricia Meeden

Rea Garvey

- Percival
- Pamela Falcon
- Charles Simmons
- Josef Prasil
- Mikey Cyrox
- Heiko Schmidt

Boss Burns" & "Hoss Power"

- Vera Luttenberger
- Ramona Nerra
- Butch Williams
- Andy Hermes
  ESF Reporter zaterdag 26 november 2011 @ 20:34:58 #22
87554 Cee
Welluk?
pi_104853939
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 03:05 schreef Stout64 het volgende:
:')

Galapagos eilanden.

Wie (her)kende Benny nog meer van Deutschland Sucht den Superstar? Ik kan geen oud materiaal van z'n DSDS tijd vinden op YouTube maar hij zat in het zelfde seizoen als Elli Erl en die ene Philippe en Denise. Ik vond dat best een leuk seizoen. :@
pi_104886545
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 20:34 schreef Cee het volgende:

[..]

Galapagos eilanden.

Wie (her)kende Benny nog meer van Deutschland Sucht den Superstar? Ik kan geen oud materiaal van z'n DSDS tijd vinden op YouTube maar hij zat in het zelfde seizoen als Elli Erl en die ene Philippe en Denise. Ik vond dat best een leuk seizoen. :@
Heb afleveringen nog niet gezien ( via neerlaad zijn er twee te vinden namelijk), maar Benny was in DSDS tof. Mijn favoriete seizoen. Met ook de beste kandidaten en winnaar tot nu toe. Benny woonde toen ook in Enschede ( jeuj) en zat hier op het conservatorium. Philippe deed toen RESPECT en was best tof. Ow en een heel mooi nummer van Xavier Naidoo.
  ESF Reporter zondag 27 november 2011 @ 18:30:32 #24
87554 Cee
Welluk?
pi_104887524
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 18:07 schreef AssyriskaFF het volgende:

[..]

Philippe deed toen RESPECT en was best tof. Ow en een heel mooi nummer van Xavier Naidoo.
Dankzij dat optreden van Philippe van het Xavier-nummer leerde ik het liedje kennen!
psssst Assyriska, kan je me de weg wijzen naar de neerlaad van de eerste aflevering?
pi_104888710
Is het ook terug te kijken :o ?

&& OP van Cee(uit andere topic) meegepikt.
pi_104888850
Ik ga kijken of ik het kan downloaden O+
pi_104890907
Kan een moderator de titel van het topic veranderen met Germany voluit geschreven
pi_104891182
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 19:46 schreef Wilskracht het volgende:
Kan een moderator de titel van het topic veranderen met Germany voluit geschreven
Zo.
  ESF Reporter zondag 27 november 2011 @ 20:03:06 #29
87554 Cee
Welluk?
pi_104891695
quote:
10s.gif Op zondag 27 november 2011 19:52 schreef iBenny het volgende:

[..]

Zo.
En als we dan helemaal pietepeuterig willen doen: het is The Voice of Germany. ;)
pi_104891769
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 20:03 schreef Cee het volgende:

[..]

En als we dan helemaal pietepeuterig willen doen: het is The Voice of Germany. ;)
Ohw oeps :D
pi_104906446
Om ff ook op de OP te reageren. Pro Sieben zit nergens in een Ziggo pakket. Lijers.
pi_104908711
Alleen al vanwege Nena moet ik dit programma zien. Eens kijken of het ook te downloaden is ergens.
pi_104910105
Net de eerste twee afleveringen gedownload. Grappig dat de eerste auditie meteen het nummer is waar het allemaal mee begon voor Ben Saunders. :)
Hoe het programma in elkaar gezet wordt, wordt een beetje voorspelbaar trouwens. De beste manier om te scoren is inderdaad eerst twee waarvoor de jury drukken... vervolgens iemand waarvoor niemand drukt... enz. Je kunt bijna aanvoelen wanneer er weer iemand komt waarvoor niemand drukt. Dat is in de Nederlandse precies hetzelfde. Er wordt ook nooit twee keer achter elkaar niet gedrukt. De acts worden echt allemaal op een bepaalde volgorde achter elkaar uitgezonden. Na Percival kon je ook al aanvoelen dat er iemand zou komen waarvoor niet zou worden gedrukt... en ja hoor. Ik had zelfs goed gegokt wanneer de eerste echt hele goeie zou komen (Pamela). Er zit echt een heel systeem achter (je moet de kijker laten merken dat er een redelijke kans is dat er niet gedrukt wordt), Ik ben nu tot 3/4e van de eerste show en het is nog steeds wel, wel, niet, wel, wel, niet enz...
En de laatste auditie is ook altijd een goeie. Dat is ook een 'must'.

En wat heerlijk toch voor John de Mol dat er een verliefd stelletje komt die beide meedoen en dat het meisje wel goed is en de jongen gewoon een stuk minder. De ene wordt dus wel gekozen en de ander niet. Dat werkt natuurlijk helemaal erg goed.

Grappig trouwens dat je ook de Duitse coaches allemaal engelse termen hoort gebruiken :)
Fucking jammer dat Herbert Gronemeyer niet een coach is btw. Behalve dat hij de grootste Duitse ster is op dit moment, barst hij ook nog van de humor. Jammer.
Rea heeft in afl 1 alle hele goeie kandidaten ingepikt.

Zijn er trouwens kijkcijfers bekend? Scoort het een beetje?

[ Bericht 13% gewijzigd door Stout64 op 28-11-2011 04:16:26 ]
  ESF Reporter maandag 28 november 2011 @ 07:24:23 #34
87554 Cee
Welluk?
pi_104911184
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 02:34 schreef Stout64 het volgende:

Zijn er trouwens kijkcijfers bekend? Scoort het een beetje?
De nieuwsberichten die ik na de tweede aflevering heb gelezen zeggen dat het prima scoort.
quote:
Auch bei Sat.1 feierte die neue Castingshow "The Voice of Germany" ein extrem gelungenes Debüt. Mit 3,05 Mio. 14- bis 49-Jährigen steigerte die Show ihren Marktanteil auf 26,6%, im Gesamtpublikum sahen fast 500.000 Leute mehr zu als am Donnerstag bei ProSieben. Die Show beflügelte auch den Sketch-Piloten "Knallerfrauen", den im Anschluss 2,07 Mio. junge Zuschauer auf grandiose 19,2% hievten. RTL konnte sich das ausnahmsweise nur von Weitem anschauen, blieb mit "5 gegen Jauch" bei unschönen 16,2% hängen.
Tussen de cijfers en de onbekende termen door kan ik dat tenminste eruit opmaken. :D
pi_104917038
Ik heb de afleveringen binnen, en ga ze zo maar eens bekijken op de bank met een grote mok thee O+
pi_104919917
Pffff lange introductie -O-

Het begint eindelijk :P
En wat klinkt dat raar, this is the voice...... of Germanyyyyyyy :D

- Dominic Sanz O+ O+ Hij is leuk, Hihi :) Wel redelijk gezongen, maar hij is cute O+

- Nina Kutschera ok dit vind ik dus helemaal niks. Ok ik hoor wel dat ze kan zingen, maar ik hou niet wat dat schore/hese van haar :)

- Raar dat Sebastiaan (?) niet door is, zijn stem was echt supermooi O+

Trouwens ook best goed voor mijn Duits :P Ik keek altijd DSDS :D Gelukkig kan ik alles tot nu toe verstaan :) Ben het nog niet verleerd :+

- Verena Putzer nee dit vind ik ook niks. Wel mooi meisje trouwens :)

- Percival tja wat zal ik hierover zeggen? Ik hou niet zo van de schreeuwerig :P Dus dit is mwah :P Ik vind hem trouwens ook best eng :D

- Sarah wel terecht dat ze niet door is, dat was best slecht. Zeker in het begin :)

- Pamela Falcon ja dit is wel ok, mooi volume. De jury :D

- Vera Luttenberger Ja uhmzzz, het rappen was beter dan het zingen :P

[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2011 14:32:42 ]
pi_104920712
quote:
2s.gif Op zondag 27 november 2011 18:58 schreef iBenny het volgende:
Is het ook terug te kijken :o ?

&& OP van Cee(uit andere topic) meegepikt.
^O^

Ik had even geen tijd en zat op mijn iPhone, maar zag nog geen topic ;)
pi_104920713
Die juryleden zijn vele malen toffer dan de Nederlandse. Zelfs die Hoss Boss ofzo zijn tof.
Ow en Cee. Benny was echt goed :D.
pi_104921127
Die presentator is wel :9
pi_104921903
Ben aan het kutten :') Drukte op het verkeerde knopje van de Mediplayer, helemaal weer naar het begin. En vooruitspoelen duurt zolang :P

Pfffff

grrr ligt niet aan mij, maar aan de download :')

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2011 14:40:39 ]
pi_104923305
Dan maar de losse 'door' filmpjes kijken :)

- Charles Simmons was wel goed O+ Mooie man ook :)

- Rino Galiano ook een mooie stem *O* Niet echt aantrekkelijk, maar zijn stem was gewoon goed :)

- Benny! Natuurlijk ken ik hem nog O+ Hij was echt supergoed _O_ En nu weer O+

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2011 15:28:44 ]
pi_104923899
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 20:34 schreef Cee het volgende:

[..]

Galapagos eilanden.

Dat was trouwens DSDS 2 met die verschrikkelijk Judith Burmeister :r

Whehehehe _O-
DSDS 2. Edition! Elli vs. Denise.

Jezus wat poste ik stom :') Maar Benni was uiteindelijk wel mijn favoriet toen :P
Kan ook geen video's vinden van hem....

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2011 15:43:58 ]
pi_104924601
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 14:02 schreef AssyriskaFF het volgende:
Die juryleden zijn vele malen toffer dan de Nederlandse. Zelfs die Hoss Boss ofzo zijn tof.
Ow en Cee. Benny was echt goed :D.
Dat vind ik dus helemaal niet. De humor in de Nederlandse is veel leuker gedaan.
In de Duitse doen ze af en toe een poging om de Nederlandse jury na te doen, maar lukt niet.
Maar Nena is natuurlijk wel _O_
pi_104930346
- Ramona -O- Wat is dit ;( OMG ik hoop niet dat ze doorgaat hoor :D WAT :D Er wordt gewoon gedrukt _O-

- Ow daar hebben we Benny O+ Zat pas in de tweede uitzending dus :P Nu kan ik hem wel op mooi groot beeld kijken :P Hij is nog steeds zo schattig O+

- Lelia Waarom drukken ze niet :? Lekker vaag weer -O- Ik vond haar echt wel goed :D

- Max O+ Wow *O* Hij is ook zo leuk O+ En kan goed zingen *O*

- Pierre Ja *O* Word wel vrolijk van hem, maar hij is niet echt goed :N

- Giovanni Hmmzzzz apart... ja ik vind het wel wat hebben :D Ben wel blij dat er iemand drukte. Wel terecht hoor ;)

- Alicia O+ Dit vind ik wel een mooie stem. Ook al ging ze even de mist in :) Ow wacht, toch maar niet, ze klinkt nog Nasaal -O-

- Josie-Claire Waarom drukt er niemand :? Zij is harstikke goed :o

- Achan ok dit vind ik dus helemaal niks :N Terecht dat er niet gedrukt is :P

- Mikey *O* Ja hier word ik ook blij van :Y Ben wel blij dat er gedrukt is.

- Heiko... wow dat is wel heel erg snel gedrukt. Ik vond hem wel goed, maar niet bijzonder :)

- Butch Williams _O_

- Andy mwah.... Ow wacht het wordt beter *O*

BTW wat veel kandidaten in 1 aflevering :D

- Patricia, volgens mij een verkeerd liedje :? Ik vond het wel goed, maar vond het niet zo bij haar stem passen :@ maar wel blij dat ze door is *O*

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2011 19:32:39 ]
pi_104949306
Er zijn dus al twee afleveringen geweest. Maar wordt de één op donderdag en de ander op vrijdag uitgezonden op twee verschillende netten? Ik kon niet zien dus heb ze maar gedownload, vandaar dat ik niet weet of ze zelfs achter elkaar zijn uitgezonden.
pi_104953428
Ik ben aflevering twee aan het kijken.

Het begint weer zoals bijna iedere x factor auditie aflevering begint: de eerste 2 door en de 3e niet.
Het is wel jammer dat het zo voorspelbaar wordt. Je kunt het verloop bijna vantevoren al raden.

Ramona was wel ok... Bennie was ook wel ok. Niets bijzonders nog gezien. Lelia was inderdaad niet goed. De rest even afwachten.

Edits hieronder:

Iedereen drukt voor Max? Wat? Zo goed was hij helemaal niet. Ook gewoon redelijk, niets meer.
De muziek overstemde hem ook. Jammer. Daarna Pierre. Dat was echt helemaal niets.

En Nena, waarom drukte je voor Alicia. Dat was echt niet goed. Onbegrijpelijk.

Josie_Claire... ook niet echt goed. Gewoon middelmatig. Deze aflevering is nog niet veel soeps. Hopelijk komt er nog wat. Het valt allemaal wat tegen in aflevering twee.

Achan was daarentegen wel redelijk goed. Niet geweldig, maar had wel door gemoeten.

Mikey was tot dan toe de beste van de aflevering, dus terecht door. Maar hoezo drukt er maar 1??? raar volk die duitsers.

Butch was wel goed. Drukt Nena alleen maar op vrouwen? Hoe zit dat. Goed dat Butch door is.

Patricia was ook erg goed en kan wel eens ver komen, Wel een paar kleine foutjes gehoord.

Na twee afleveringen nog steeds geen Ben Saunders of Charley Luske gezien trouwens. Dat betekent denk ik dat ze die gewoon niet hebben, anders hadden ze die wel in de eerste of tweede aflevering gestopt.

[ Bericht 4% gewijzigd door Stout64 op 29-11-2011 01:12:46 ]
pi_105001448
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 23:04 schreef AssyriskaFF het volgende:
Er zijn dus al twee afleveringen geweest. Maar wordt de één op donderdag en de ander op vrijdag uitgezonden op twee verschillende netten? Ik kon niet zien dus heb ze maar gedownload, vandaar dat ik niet weet of ze zelfs achter elkaar zijn uitgezonden.
geen idee of het op verschillende netten is geweest.
Weet alleen dat er 2 afleveringen achter elkaar zijn, en deze week weer!
  ESF Reporter woensdag 30 november 2011 @ 20:30:47 #49
87554 Cee
Welluk?
pi_105020981
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 23:04 schreef AssyriskaFF het volgende:
Lees m'n OP, pop!
quote:
Wanneer?
Tja, dat wordt een beetje lastig. Er zijn namelijk twee zenders die de show uitzenden:
ProSieben op donderdag, Sat. 1 op vrijdag. Ik kan alleen Sat. 1 ontvangen dus ik ga de helft missen. En het is sowieso de vraag of een of beide zenders in je pakket zit. Maar mocht je het ontvangen, dan is het zeker de moeite van het kijken waard!
:)
pi_105021455
Maar nergens op internet he :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')