Wordt vanacht om 01.05 herhaald op sat 1quote:Op donderdag 24 november 2011 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
Is dit ergens terug te zien?
Deze jongens zaten er trouwens in
Neem het vanacht op om 01.05 op sat 1quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:40 schreef AssyriskaFF het volgende:
Donderdags te zien op Pro Sieben. Dezelfde aflevering op Vrijdag om 20:15 op Sat.1 Mensen met Digitale TV van Ziggo kunnen dit standaard ontvangen (zit in basis pakket).
Germanyquote:Op zaterdag 26 november 2011 03:05 schreef Stout64 het volgende:
WTF is TVOG ? Kan dat gewoon even normaal vermeld worden in de openingspost?
Gaat het hier om Greece? Great Britain? Germany?
quote:Op zaterdag 26 november 2011 03:05 schreef Stout64 het volgende:
WTF is TVOG ? Kan dat gewoon even normaal vermeld worden in de openingspost?
Gaat het hier om Greece? Great Britain? Germany?
Heb afleveringen nog niet gezien ( via neerlaad zijn er twee te vinden namelijk), maar Benny was in DSDS tof. Mijn favoriete seizoen. Met ook de beste kandidaten en winnaar tot nu toe. Benny woonde toen ook in Enschede ( jeuj) en zat hier op het conservatorium. Philippe deed toen RESPECT en was best tof. Ow en een heel mooi nummer van Xavier Naidoo.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Galapagos eilanden.
Wie (her)kende Benny nog meer van Deutschland Sucht den Superstar? Ik kan geen oud materiaal van z'n DSDS tijd vinden op YouTube maar hij zat in het zelfde seizoen als Elli Erl en die ene Philippe en Denise. Ik vond dat best een leuk seizoen.![]()
Dankzij dat optreden van Philippe van het Xavier-nummer leerde ik het liedje kennen!quote:Op zondag 27 november 2011 18:07 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Philippe deed toen RESPECT en was best tof. Ow en een heel mooi nummer van Xavier Naidoo.
Zo.quote:Op zondag 27 november 2011 19:46 schreef Wilskracht het volgende:
Kan een moderator de titel van het topic veranderen met Germany voluit geschreven
Ohw oepsquote:Op zondag 27 november 2011 20:03 schreef Cee het volgende:
[..]
En als we dan helemaal pietepeuterig willen doen: het is The Voice of Germany.
De nieuwsberichten die ik na de tweede aflevering heb gelezen zeggen dat het prima scoort.quote:Op maandag 28 november 2011 02:34 schreef Stout64 het volgende:
Zijn er trouwens kijkcijfers bekend? Scoort het een beetje?
Tussen de cijfers en de onbekende termen door kan ik dat tenminste eruit opmaken.quote:Auch bei Sat.1 feierte die neue Castingshow "The Voice of Germany" ein extrem gelungenes Debüt. Mit 3,05 Mio. 14- bis 49-Jährigen steigerte die Show ihren Marktanteil auf 26,6%, im Gesamtpublikum sahen fast 500.000 Leute mehr zu als am Donnerstag bei ProSieben. Die Show beflügelte auch den Sketch-Piloten "Knallerfrauen", den im Anschluss 2,07 Mio. junge Zuschauer auf grandiose 19,2% hievten. RTL konnte sich das ausnahmsweise nur von Weitem anschauen, blieb mit "5 gegen Jauch" bei unschönen 16,2% hängen.
quote:Op zondag 27 november 2011 18:58 schreef iBenny het volgende:
Is het ook terug te kijken?
&& OP van Cee(uit andere topic) meegepikt.
Dat was trouwens DSDS 2 met die verschrikkelijk Judith Burmeisterquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Galapagos eilanden.
Wie (her)kende Benny nog meer van Deutschland Sucht den Superstar? Ik kan geen oud materiaal van z'n DSDS tijd vinden op YouTube maar hij zat in het zelfde seizoen als Elli Erl en die ene Philippe en Denise. Ik vond dat best een leuk seizoen.![]()
Dat vind ik dus helemaal niet. De humor in de Nederlandse is veel leuker gedaan.quote:Op maandag 28 november 2011 14:02 schreef AssyriskaFF het volgende:
Die juryleden zijn vele malen toffer dan de Nederlandse. Zelfs die Hoss Boss ofzo zijn tof.
Ow en Cee. Benny was echt goed.
geen idee of het op verschillende netten is geweest.quote:Op maandag 28 november 2011 23:04 schreef AssyriskaFF het volgende:
Er zijn dus al twee afleveringen geweest. Maar wordt de één op donderdag en de ander op vrijdag uitgezonden op twee verschillende netten? Ik kon niet zien dus heb ze maar gedownload, vandaar dat ik niet weet of ze zelfs achter elkaar zijn uitgezonden.
Lees m'n OP, pop!quote:Op maandag 28 november 2011 23:04 schreef AssyriskaFF het volgende:
Er zijn dus al twee afleveringen geweest. Maar wordt de één op donderdag en de ander op vrijdag uitgezonden op twee verschillende netten? Ik kon niet zien dus heb ze maar gedownload, vandaar dat ik niet weet of ze zelfs achter elkaar zijn uitgezonden.
quote:Wanneer?
Tja, dat wordt een beetje lastig. Er zijn namelijk twee zenders die de show uitzenden:
ProSieben op donderdag, Sat. 1 op vrijdag. Ik kan alleen Sat. 1 ontvangen dus ik ga de helft missen. En het is sowieso de vraag of een of beide zenders in je pakket zit. Maar mocht je het ontvangen, dan is het zeker de moeite van het kijken waard!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |