abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16147412
Ik wil ook weten wie eruit is....ik had gister een verjaardag.

Ik hoop die Judith die niet kan zingen

pi_16147423
Schluss! Aus für Judith!

Drei Wochen waren vergangen seit der letzten Mottoshow, am Samstag war es dann endlich soweit: Acht Superstar-Kandidaten mussten sich erneut vor Publikum und Jury beweisen. In der 5. Mottoshow "Pop-Idole Elton John & Madonna" hatten die Kandidaten eine interessante Aufgabe zu lösen: Songs von Madonna für die Frauen, Songs von Elton für die Männer.
Den ersten Auftritt an diesem Abend bestritt Elli, mit "American Pie" von Madonna. Die Jury nicht einhellig begeistert, aber auch nicht abgeneigt. Thomas Bug meinte: "Rockstimme mit Madonna paaren, das tut weh!" Weiter ging es an diesem Abend mit Gunther, er versuchte sich an Elton Johns "Candle In The Wind" - immerhin die meistverkaufte Single aller Zeiten. Stein und Fraser fanden's so là là, Bug und Bohlen aber fanden's durchaus gut. Als Dritte in dieser Mottoshow kam Judith auf die Bühne, "Material Girl" von Madonna ihr Titel. Auch an diesem Abend war ihre Performance eher schwach, so jedenfalls die einhellige Meinung der Jury. Vierter Kandidat in der 5. Mottoshow: Benni. Sein Titel: "Can You Feel The Love Tonight". Von seinem Gesang und von seiner Performance waren die Juroren begeistert, Herr Stein allerdings beharrte auf einer Forderung: "Mehr Personality, bitte!" Denise war als nächste an der Reihe, ihr Madonna-Titel: "The Power Of Goodbye". Auch hier die einhellige Meinung der Jury: Gute Leistung! Shona Fraser sagte: "Madonna ist live nicht besser!" Sechste Kandidatin an diesem Abend: Aida. "Express Yourself" schien bei ihr Programm zu sein, Thomas Stein brachte es auf den Punkt: "Endlich ist bei dir der Knoten geplatzt!" Dann betrat als Siebter Teenie-Liebling Philippe die Bühne, er hatte sich, so sah es auch die Jury, den für sich besten Titel von Elton John ausgesucht: "I'm Still Standing". Er verstand's für sich selbst als Botschaft: 'Nach einem schlechten Aufritt in der letzten Show bin ich wieder da!' Tenor der Jury: Nicht die beste Stimme, aber große Steigerung, aber mit unvergleichbarem Spaß bei der Sache! Letzte Kandidatin in der 5. Mottoshow: Anke, nach überstandener Krankheit. Madonnas "Open Your Heart" ihr Titel, und, man höre und staune: Kritik von der Jury. Thomas Stein: "Bei mir hat's leichte Herz-Rhythmus-Störungen ausgelöst. Anke dazu: "Es ist halt nicht wirklich meine Musik."

In der Entscheidungshow dann wieder Spannung pur! Die Jury-Mitglieder Dieter Bohlen, Thomas Bug, Thomas Stein waren der Meinung, dass Judith sich verabschieden würde müssen. Nur Shona Fraser tippte auf Anke - sie glaubte, dass die harte Kritik an Judiths Leistung ihre Fans möglicherweise verstärkt mobilisiert habe und Ankes Auftritt an diesem Abend leider zu schwach gewesen sei. Und auch dieses Mal musste Judith wieder nach vorne, neben ihr stand: Anke! Fünf Mal musste Judith nach vorne, vier mal kam sie weiter. Doch an diesem Samstag hatte das Publikum endgültig entschieden: Für Judith ist nach der 5. Mottoshow Schluss.

Eindelijk! Ze zat samen met ANKE in de gevarenzone.......ANKE??? Hoe komt die daar nou? Zij is 1 van de beste zangeressen van DSDS!

pi_16147436
Aida

pi_16147442
Anke

pi_16147449
Benni

pi_16147457
Denise

pi_16147464
Elli

pi_16147469
Gunther

pi_16147473
Judith

pi_16147479
Phillipe

pi_16157147
Ik ben blij dat Judith eruit is die was zo wat van slecht.
Het motto was voor de jongens ELTON JOHN en voor de meisjes MADONNA.
Aida, Benny en Günther waren de beste van de avond.
de Jury was echt hard tegen hard tegen haar b.v als je dit op de straat zingt lopenb de mensen voor je weg en het publiek was alleen maar geboe
  zondag 11 januari 2004 @ 17:33:10 #112
16715 Mylene
*schatje*
pi_16157785
Wat een namen zitten er tussen zeg .
pi_16158056
Ik vind het echt niet normaal hoe Elli eruit ziet. Echt een exacte kopie van Daniel K. .
pi_16178593
quote:
Op donderdag 20 november 2003 19:30 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga 12 januari naar Centerparcs. Hutteheugte in Drente, en volgens mij is dat dicht bij de duitse grens.......

Dus ga ik lekker de cd van Judith kopen!

Nu ga ik dus zo weg, en morgen willen we naar Duitsland. Naar welke plaats moet ik gaan,? Ze moeten wel een cd winkel hebben. Is Nordhorn leuk???

Help me!

pi_16183487
Ik raad Rheine aan dat is 30 km van Nordhorn.en Rheine ligt ook nog aan de zelfde snelweg.
dat Judith eruit is heeft veel geruchten op de wereld gebracht omdat ze niks meer met de andere kandidaten toe doen wou hebben. Dieter Bohlen ook niet meer met haar verder werken omdat zij nu zo slecht over dsds praat.
  maandag 12 januari 2004 @ 14:19:46 #116
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_16184163
Sooow inderdaad, is die Ellie eigenlijk niet gewoon stiekem Daniel K ??? De overeenkomst is echt te erg om waar te zijn
....in de donkere nacht.
pi_16293097
Ik vind Elli helemaal niet op Daniel lijken.
Nou ja, behalve de bril misschien.

Daniel in Australië, januari 2004.

pi_16293297
Bril, haren, wenkbrauwen, gezicht.

Ik zie duidelijk gelijkenissen.

vrijdag 16 januari 2004 @ 01:07:56 #119
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_16303524
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 19:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bril, haren, wenkbrauwen, gezicht.

Ik zie duidelijk gelijkenissen.

Ik ook Tom
....in de donkere nacht.
pi_16308063
Ik heb hem! De cd van Judith! We zijn naar de mediamarkt geweest in Nordhorn.

Ook heb ik gelijk de cd van DSDS meegenomen, is wel ene leukde cd hoor.!

vrijdag 16 januari 2004 @ 11:34:52 #121
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_16309319
kan ik ergens filmpjes bekijken? zonder te betalen uiteraard...
Religie maakt meer kapot dan je lief is
pi_16345033
Vamos, mag niet meer van Tom_Tom-
quote:
Op woensdag 3 december 2003 16:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Vorig jaar werd het toegelaten ja, maar dit jaar niet. Er zitten copyrights op de filmpjes van Idols en ook op die van DSDS. Dus mag je hier geen filmpjes aanbieden zonder te betalen enzo. Dus niet doen, alsjeblieft .
pi_16345116
Moet je echt voor alles betalen dit jaar?
pi_16349700
Vanavond om 21.15 op Rtl is de big-band show dat is altijd de leukste uitzending van het jaar.
pi_16355808
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 20:42 schreef trudy17 het volgende:
Vanavond om 21.15 op Rtl is de big-band show dat is altijd de leukste uitzending van het jaar.
en die kan ik pas volgende week zaterdag kijken.....de herhaling!
pi_16355826
WAT??? Aida eruit??? Lees ik dat nou goed? Jammer ik vond haar een leuke meid......lekker normaal!
pi_16540395
Ik zit nu DSDS te kijkenm, de herhaling. En Aida kwam is net geweest, maar ik vind haar helemaal niet slecht! Anke vond ik veel slechter!
pi_16540629
Ik volg het nooit, maar heb het nu aanstaan.
Alice & Ron Fan! Goooo them!
pi_16541056
Philippe heb je die gezien??? Die vind ik echt grappig.....en kan goed zingen.

En Denise, die is net geweest! Ook top!

pi_16541496
Philippe vond ik niet zo geweldig, maar Denise is goed ja!!! Echt wel!!
Alice & Ron Fan! Goooo them!
pi_16923717
Elli ligt in het ziekenhuis. ze is tijdens het draaien van een stunt met een motor gevallen.

http://deutschlandsuchtdensuperstar.rtl.de/5577.php

Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_16954536
Nu niet meer since vanmiddag is ze weer in de Villa en zingt zaterdag gewoon. Het is alleen nog onbekent of Dieter komt omdat hij morgen 50 word.
  vrijdag 6 februari 2004 @ 22:50:33 #133
44797 Marando
Lief beertje
pi_16958502
Ik baal er van dat ik gewoon helemaal NIKS kan volgen van DSDS2.
Helaas kan ik ook nergens mp3's vinden van de shows. Met UK pop idol 2 was er een hele leuke forum op internet waar een dag na de shows alle mp3's op te vinden waren, bestaat er zoiets ook voor DSDS2 ????

ehm... en dat mag dan zeker niet verteld worden ofzo, wegens privacy blablabla.. omdat duitsland dan zogenaamd geld misloopt.. sure!

Mocht iemand me kunnen helpen, dan hoor ik het graag, misschien moeten we dan ff babbelen op MSN ofzo

Update: en ja hoor... gevonden... en ik moet zeggen, Benjamin zong ZO EXTREEM mooi het liedje "Mandy" .... pfff... die gast is goed!
Nu ga ik snel verder luisteren.. :) happy!!

[Dit bericht is gewijzigd door Marando op 06-02-2004 23:16]

Time flies when you're having fun
  vrijdag 6 februari 2004 @ 23:54:13 #134
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_16960356
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 22:50 schreef Marando het volgende:
Ik baal er van dat ik gewoon helemaal NIKS kan volgen van DSDS2.
Helaas kan ik ook nergens mp3's vinden van de shows. Met UK pop idol 2 was er een hele leuke forum op internet waar een dag na de shows alle mp3's op te vinden waren, bestaat er zoiets ook voor DSDS2 ????

ehm... en dat mag dan zeker niet verteld worden ofzo, wegens privacy blablabla.. omdat duitsland dan zogenaamd geld misloopt.. sure!

Mocht iemand me kunnen helpen, dan hoor ik het graag, misschien moeten we dan ff babbelen op MSN ofzo

Update: en ja hoor... gevonden... en ik moet zeggen, Benjamin zong ZO EXTREEM mooi het liedje "Mandy" .... pfff... die gast is goed!
Nu ga ik snel verder luisteren.. :) happy!!

Marando, ik woon ook in een gebied zonder RTL+. Nu weet ik dat je hier geen bronnen mag neerzetten, dus ik vraag je maar niet om die te mailen naar coelho4ever at hotmail dot com. Geen dank dus!
  zaterdag 7 februari 2004 @ 00:08:39 #135
44797 Marando
Lief beertje
pi_16960784
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 23:54 schreef Coelho het volgende:Marando, ik woon ook in een gebied zonder RTL+. Nu weet ik dat je hier geen bronnen mag neerzetten, dus ik vraag je maar niet om die te mailen naar coelho4ever at hotmail dot com. Geen dank dus!

En jij gaat nu ook vast genieten van alle liedjes... maar ehm... mondje dicht he

[offtopic]
Mocht de moderator het nou wel goed vinden dat ik de url plaats in deze thread, laat het dan even weten. Ik plaats de url met alle plezier, maar niet zonder toestemming.[/offtopic]

pi_16960905
Geen warez plaatsen svp.
pi_16965083
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 00:08 schreef Marando het volgende:

[..]

En jij gaat nu ook vast genieten van alle liedjes... maar ehm... mondje dicht he

[offtopic]
Mocht de moderator het nou wel goed vinden dat ik de url plaats in deze thread, laat het dan even weten. Ik plaats de url met alle plezier, maar niet zonder toestemming.[/offtopic]

wil je de url sturen naar charmed_angel@hetnet.nl
pi_16965789
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 00:13 schreef schatje het volgende:
Geen warez plaatsen svp.
I second that .
pi_16973030
Ok ik ben eruit, na het zien van de liveshow van zaterdag 31 januari, is Benny mijn favoriet! Hij zong het nummer "Mandy" en hij zong het zo fantastisch goed, de andere waren er niks bij!

Echt Benny mag winnen.........Philippe mag tweede eindigen.....en ook wel een goede tweede!

pi_16975513
Benny is ook mijn Favoriet woont ook in Enschede.
Maar omdat zijn ouders in Duisburg wonen moest hij bij de duitse Idols mee doen. Denise vind ik ook super goed.
Ik vind Phillipe helemaal niet zo leuk. Hij is z,on opvaller.
Elly is ook goed. Maar ik ben me zeker dat Vanavond Günther d,r uit gaat.
pi_16978307
Minnie_ vindt Benny ook erg goed!
  zaterdag 7 februari 2004 @ 23:51:34 #142
44797 Marando
Lief beertje
pi_16986745
Pas na 80 keer luisteren naar "Mandy" van Benny begint het een beetje te vervelen..... eventjes.... en dan gewoon weer verder luisteren... Wat een stem!! :)
pi_16986800
Benny
pi_17002804
Gunther........ hij begon mij echt te vervelen!

Benny

pi_17004161

pi_17007888
quote:
Op zondag 8 februari 2004 17:23 schreef charmed_angel het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Kijk, met jou kan ik praten! Nog een beetje een kinderlijk gezicht, maar wel cute en een erg goeie stem! Als ik Duits was, wist ik wel op wie ik zou stemmen!
pi_17027847
quote:
Op zondag 8 februari 2004 19:32 schreef Minnie_ het volgende:

[..]

Kijk, met jou kan ik praten! Nog een beetje een kinderlijk gezicht, maar wel cute en een erg goeie stem! Als ik Duits was, wist ik wel op wie ik zou stemmen!

Ik vind hem op deze plaatjes een beetje kindelijk jag. Ik zal zou wat volwassener plaatjes plaatsen.

Hij is zo goed......heb maar een clubbie opgericht!

pi_17027874
  maandag 9 februari 2004 @ 14:37:04 #149
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_17028054
linkjes naar de filmpjes graag !!
....in de donkere nacht.
pi_17028299
Ik heb gene link naar de filmpjes maar wel naar de mp3's
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: