Stimmt, kijk, vaak is dit gewoon een slowchat want het kan niet 100% over het onderwerp gaan waar dit topic naar vernoemt is.Ik ben dan ongeveer een dag of 10 afwezig geweest, maar ik kan mij niet herinneren dat in die periode hiervoor dat ik actief was er zoveel shitload aan gezeik is geweest op een avond waar ik niets bij in kon brengen voor zoveel uur lang. Dat is op zich geen probleem, maar dat moet natuurlijk niet elke avond gaan gebeuren, dan raak je snel je mensen kwijt.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:26 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Mee eens; dit topic heeft toch een bepaald doel, en over het algemeen stap je erin als je echt iets even kwijt wilt ofzo. Tenminste, zo werkte dat bij mij wel. Maar als er dan zo'n hele ruzie ontstaat die je niet kunt volgen zit je er echt zo bij van....lolwhut?
Ik denk dat als je alles bij elkaar zou vegen je niet eens aan 17 complete delen gaat komen.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:28 schreef dawg het volgende:
[..]
dus slechts 17 delen zonder dit geouwehoer? wauw.
Dat klopt, daarom kom ik nog eens buurten als ik me verveel op mijn werk of eens een avond thuis ben. Voor die mensen is de reeks bedoeld en het kan een heel serieus probleem zijn. Maar vanavond trof ik het niet, en daarom moest ik ff mijn ei kwijt.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:28 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Daar zit ook wel wat in, maar er zijn in ieder geval altijd wel een paar ( 1, 2 of 3 mensen ) die er wel serieus op in gaan, maar het kan soms wel beter ja
Ik heb Supersoeps post nog niet gezien.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:23 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dat zeg je nu omdat Supersoep het ontkent ja. Het is en was wel zo. Supersoep kon er niet tegen dat Richard en jij goed contact hadden. Richard later ook niet toen Supersoep en jij steeds meer naar elkaar toe trokken en daardoor kwam ook gezeik tussen die twee.
ik ben altijd bereid te helpen. serieus.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat klopt, daarom kom ik nog eens buurten als ik me verveel op mijn werk of eens een avond thuis ben. Voor die mensen is de reeks bedoeld en het kan een heel serieus probleem zijn. Maar vanavond trof ik het niet, en daarom moest ik ff mijn ei kwijt.
Zat er toen niet een date aan te komen of iets dergelijks?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:29 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik ben dan ongeveer een dag of 10 afwezig geweest,
I knowquote:Op donderdag 24 november 2011 23:30 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ben altijd bereid te helpen. serieus.
Ach, ik vind het niet zo erg. Mijn leven heeft het beter gemaakt in elk geval.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik denk dat als je alles bij elkaar zou vegen je niet eens aan 17 complete delen gaat komen.
Houden zo.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb Supersoeps post nog niet gezien.
Ik vrees dat dat weinig zegt over dit topic.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, ik vind het niet zo erg. Mijn leven heeft het beter gemaakt in elk geval.
Yep, ben er nog steeds mee bezig, maar het gaat wat langzaam allemaal. Zie wel heeeeeel erg veel in die meid, iets wat ik nog niet zo heel erg vaak heb gehad dus ik hoop dat het goed komt.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:30 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zat er toen niet een date aan te komen of iets dergelijks?
Daar is de slowchat in dit topic blijkbaar goed voor.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat weinig zegt over dit topic.
Sneu genoeg heeft FOK! mijn leven meer verrijkt dan wat dan ook.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt proberen er wat meer vaart in te brengen, toch?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:32 schreef Keyos het volgende:
[..]
Yep, ben er nog steeds mee bezig, maar het gaat wat langzaam allemaal. Zie wel heeeeeel erg veel in die meid, iets wat ik nog niet zo heel erg vaak heb gehad dus ik hoop dat het goed komt.
Ook dat zegt (helaas?) niets over FOK!.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Sneu genoeg heeft FOK! mijn leven meer verrijkt dan wat dan ook.
Ik heb hetzelfde, het is waarschijnlijk droevig maar de waarheid.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Sneu genoeg heeft FOK! mijn leven meer verrijkt dan wat dan ook.
Ben je al over je existentiële crisis heen?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe langer je wacht, hoe moeilijker het gaat worden. Je hebt maar een kleine periode waar je een goede kans maakt. Snel wat ondernemen dusquote:Op donderdag 24 november 2011 23:32 schreef Keyos het volgende:
[..]
Yep, ben er nog steeds mee bezig, maar het gaat wat langzaam allemaal. Zie wel heeeeeel erg veel in die meid, iets wat ik nog niet zo heel erg vaak heb gehad dus ik hoop dat het goed komt.
waarom gaat het langzaam dan?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:32 schreef Keyos het volgende:
[..]
Klopt, ik pinpoint ook om iets te gaan doen uiterlijk volgende week vrijdag, ik heb haar teveel ruimte gegeven, moet nu de afspraak maar eens vast op de agenda krijgen.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je kunt proberen er wat meer vaart in te brengen, toch?
Ik kan me herinneren dat je zei dat dit een fout is die je vaker maakt, te lang wachten en niks doen. Dus maak die fout nu niet weerquote:Op donderdag 24 november 2011 23:32 schreef Keyos het volgende:
[..]
Precies. Treuzel je te lang dan kom je of in de friendzone of in helemaal geen enkele zone.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:33 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hoe langer je wacht, hoe moeilijker het gaat worden. Je hebt maar een kleine periode waar je een goede kans maakt. Snel wat ondernemen dus
Inderdaad. Wil ze wat van je, dan maakt ze die afspraak wel. Maakt ze die afspraak niet, dan kun je daaruit wel je conclusies trekken.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:34 schreef Keyos het volgende:
[..]
Klopt, ik pinpoint ook om iets te gaan doen uiterlijk volgende week vrijdag, ik heb haar teveel ruimte gegeven, moet nu de afspraak maar eens vast op de agenda krijgen.
Ik voldeed nooit aan die beschrijving. Maar ik vind het nog steeds kut om te leven ja.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:33 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
Ben je al over je existentiële crisis heen?
Alleen dat contact maken veel makkelijker is.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ook dat zegt (helaas?) niets over FOK!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |