Wie postte er dan onder jou account dat hij zijn account wilde verwijderen vanaf nu?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:02 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dan moet je beter teruglezen. Nergens staat dat ik ga uitloggen.
quote:Op donderdag 24 november 2011 23:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wie postte er dan onder jou account dat hij zijn account wilde verwijderen vanaf nu?
Tevens hou ik van iedereen hier hoor
Hoe lang post jij hier ook alweer?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:04 schreef MaanSelene het volgende:
Eens met TT, topic is verbaggerd.
Werkt lekker uitnodigend voor onzekere peeps dit.
Krijg trouwens ook al het verwijt dat ik Kaneelstokje probeer te versieren....Heath is niet meer lief
Wat hebben onzekere mensen überhaupt in deze reeks te zoeken? Het is gewoon een slowchat. Kwaliteitsusers zijn al enige tijd geleden vertrokken.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:04 schreef MaanSelene het volgende:
Het valt wel mee hoor, eens in de zoveel tijd houden ze van wat drama maar meestal kan iedereen hier wel terecht, gewoon overdag posten als je serieus ergens mee zitquote:Op donderdag 24 november 2011 23:04 schreef MaanSelene het volgende:
Krijg trouwens ook al het verwijt dat ik Kaneelstokje probeer te versieren....Heath is niet meer lief
Kwaliteitsusers in dit topic?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat hebben onzekere mensen überhaupt in deze reeks te zoeken? Het is gewoon een slowchat. Kwaliteitsusers zijn al enige tijd geleden vertrokken.
Dit dacht ik, maar ogen bedriegen wel vaker.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wie postte er dan onder jou account dat hij zijn account wilde verwijderen vanaf nu?
Tevens hou ik van iedereen hier hoor
Heb je gelijk in. Ik maak mezelf d'r ook schuldig aan, al dat gebash over en weer.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat hebben onzekere mensen überhaupt in deze reeks te zoeken? Het is gewoon een slowchat. Kwaliteitsusers zijn al enige tijd geleden vertrokken.
Hou je mond tegen mijn meisje!!!!quote:Op donderdag 24 november 2011 23:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe lang post jij hier ook alweer?Mijn god zeg
Dat versieren is erg subtiel. Ik merkte het niet eens.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:04 schreef MaanSelene het volgende:
Ga lekker kusjekroel in het pottentopic doenquote:Op donderdag 24 november 2011 23:06 schreef Heathcliff80 het volgende:
Hou je mond tegen mijn meisje!!!!
Ik ben benieuwd hoe het met zijn kindje isquote:Op donderdag 24 november 2011 23:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik mis Catbert. Maar goed, ik ben er soms nog, dat scheelt.
Die komt af en toe nog met een post. Maar sinds hij vader is begrijpelijk nauwelijks.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik mis Catbert. Maar goed, ik ben er soms nog, dat scheelt.
een topic gezanik over niks was wel weer lang genoeg toch? als iemand anders de lapo had gehad had ik hem ook gekaapt.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:03 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ach, mrk.n opent er toch nooit eentje zelf.
Staat er: ik log NU per definitie uit? Aub, ga eens ophouden constant bashen om op die manier maar in de smaak te vallen bij overige users.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:05 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dit dacht ik, maar ogen bedriegen wel vaker.
Hoogste woord is er nu wel uit denk ik.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:03 schreef Mystikvm het volgende:
Wat mij betreft timmeren ze de reeks gewoon ff een tijdje dicht. Teveel moddergooien, kliekjes en virtuele kusjes van een bijzonder laag niveau. Het ging weer even goed, maar helaas.
Ik ga verder niet wijzen naar iemand, dat wordt al veel te veel gedaan.
JA! PUH!quote:Op donderdag 24 november 2011 23:06 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Wie heeft Supersoep dan allemaal gehosseld?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
volgensmij ( en die indruk heb ik, dat komt niet direct van richard af ofzo) vind richard supersoep stom, omdat supersoep alles wat los en vastzit hosselt.
Als hij echt zoveel zou hosselen, dan zou hij hier niet elke avond zitten.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
volgensmij ( en die indruk heb ik, dat komt niet direct van richard af ofzo) vind richard supersoep stom, omdat supersoep alles wat los en vastzit hosselt.
Het werkt wel, misschien kun je er iets van lerenquote:Op donderdag 24 november 2011 23:07 schreef mrk.n het volgende:
Staat er: ik log NU per definitie uit? Aub, ga eens ophouden constant bashen om op die manier maar in de smaak te vallen bij overige users.
Waarom post jij vanavond eigenlijk? Ben je seksueel gefrustreerd ofzo?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als hij echt zoveel zou hosselen, dan zou hij hier niet elke avond zitten.
Naar mijn weten heeft hij gewoon een vriendin dus hoeft hij niks meer te hosselenquote:Op donderdag 24 november 2011 23:07 schreef Halcon het volgende:
Als hij echt zoveel zou hosselen, dan zou hij hier niet elke avond zitten.
Hij pakt wat hij pakken kan, dat bedoelt Richard.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
Nee, Richard vindt Supersoep stom omdat Supersoep altijd heel kritisch was tegenover Richard, zijn BDD en zijn aandachtvragen.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
Ja je hebt gelijk hoor.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:08 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Hij pakt wat hij pakken kan, dat bedoelt Richard.
Om jou te irriteren. Nee. Jij post hier de laatste tijd wel vaak. Ben je seksueel gefrustreerd of zo?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom post jij vanavond eigenlijk? Ben je seksueel gefrustreerd ofzo?
Ja, terug naar lekker kusjekroelen en de hele avond zeggen dat je elkaar lief vindtquote:Op donderdag 24 november 2011 23:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoogste woord is er nu wel uit denk ik.
fok(sters) , veel geflirt met strawberry (dat van die seksueel getinte dm's tussen hun 2 kan wel kloppen heb ik het idee), nog iemand die ik dan persoonlijk weet.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wie heeft Supersoep dan allemaal gehosseld?
Was ook niet aan de orde; Heath had een onzeker momentje.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat versieren is erg subtiel. Ik merkte het niet eens.
Maar serieus, Heath is een leuke meid.
Ik was al heel lang daarvoor kritisch tegenover hem (ook in de tijd dat jij hem zowat heilig verklaarde), dus dat is het niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, Richard vind Supersoep stom omdat Supersoep altijd heel kritisch was tegenover Richard, zijn BDD en zijn aandachtvragen.
Waarom haat jij altijd op lelijke mensen?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:08 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Hij pakt wat hij pakken kan, dat bedoelt Richard.
ik heb net nog een tip aan lokasenna gestuurd.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, terug naar lekker kusjekroelen en de hele avond zeggen dat je elkaar lief vindt
Ik weet dat ik hier vaker over klaag en ik zal wel een zure lul zijn, maar eerder kon je in dit topic nog tips kwijt aan welwillenden, zelfs in de latere uurtjes. Nu is het een soort virtuele knuffeltherapie voor mensen die iets te lang in de puberteit zijn blijven hangen.
Ik heb gewoon geen leven.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Om jou te irriteren. Nee. Jij post hier de laatste tijd wel vaak. Ben je seksueel gefrustreerd of zo?
ja maar supersoep deed dat steeds meer omdat richard stommer tegen hem ging doen.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, Richard vindt Supersoep stom omdat Supersoep altijd heel kritisch was tegenover Richard, zijn BDD en zijn aandachtvragen.
Hij had ook een hekel aan jou. Daarom verbaasde me het ook zo dat jullie blijkbaar op msn contact met elkaar hadden op een gegeven moment.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik was al heel lang daarvoor kritisch tegenover hem (ook in de tijd dat jij hem zowat heilig verklaarde), dus dat is het niet.
Ja, dat was liefquote:Op donderdag 24 november 2011 23:10 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb net nog een tip aan lokasenna gestuurd.
Met die insteek kwam ik hier. Wat tips geven. Echter wordt er zeer weinig mee gewerkt omdat men vaak te gemakzuchtig of te bang is om te falen. Dan houdt het snel op.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, terug naar lekker kusjekroelen en de hele avond zeggen dat je elkaar lief vindt
Ik weet dat ik hier vaker over klaag en ik zal wel een zure lul zijn, maar eerder kon je in dit topic nog tips kwijt aan welwillenden, zelfs in de latere uurtjes. Nu is het een soort virtuele knuffeltherapie voor mensen die iets te lang in de puberteit zijn blijven hangen.
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar supersoep deed dat steeds meer omdat richard stommer tegen hem ging doen.
(maar ik weet niet)
Ik haat niet, zo bedoelde Richard het. Zijn wel meer mannen die zo handelen.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom haat jij altijd op lelijke mensen?
Dat jij niet lelijk bent is alleen ter compensatie van je innerlijk vermoed ik, een teken dat de natuur je toch niet van alles onthouden heeft.
Geen idee of hij een hekel aan me heeft. Ben wel altijd eerlijk en direct geweest over hoe ik dacht/denk over zijn postgedrag in de eerste delen van deze reeks.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij had ook een hekel aan jou. Daarom verbaasde me het ook zo dat jullie blijkbaar op msn contact met elkaar hadden op een gegeven moment.
Hoe weet jij dat? Lurk je nog steeds mee ondanks je geweldige levenquote:Op donderdag 24 november 2011 23:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Om jou te irriteren. Nee. Jij post hier de laatste tijd wel vaak. Ben je seksueel gefrustreerd of zo?
Maar ik ben geen moordenaar en geen verkrachter. Al nagevraagd?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:09 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Was ook niet aan de orde; Heath had een onzeker momentje.
En ja, mee eens
Ik kijk af en toe even snel en vandaag post ik weer eens wat.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Lurk je nog steeds mee ondanks je geweldige leven
Wat is die link voor notes ook alweer. Even kijken of ik erbij zitquote:Op donderdag 24 november 2011 23:12 schreef Daniel1976 het volgende:
ik kreeg even wat DM's dat geldt niet alleen voor Halcon natuurlijk.
maar er is genote enzo. Maar zo te zien gaat het al weer beter nu.
Moet je eerst even geld overmaken.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat is die link voor notes ook alweer. Even kijken of ik erbij zit
En Strawberry vond hem ook een leuke jongen. Altijd die bescherming enzo, leuke tijden.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:12 schreef Supersoep het volgende:
Ik ben altijd constant gebleven tegen Richard zoals ik dat ook blijf bij Mrk.n bijvoorbeeld. Tel daarbij op dat hij Strawberry eerst wel leuk vond, die dan mij leuk vond, en dan mag hij mij nog minder. Niks aan te doen.
Dat gaat snelquote:Op donderdag 24 november 2011 23:06 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
beter had je gewoon niks gepost. wat je uitkraamde was nou niet echt constructief.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik kijk af en toe even snel en vandaag post ik weer eens wat.
jullie zaten te ruzieen om -strawberry- en gunden allebei de ander geen contact met -strawberry-quote:Op donderdag 24 november 2011 23:12 schreef Supersoep het volgende:
Ik ben altijd constant gebleven tegen Richard zoals ik dat ook blijf bij Mrk.n bijvoorbeeld. Tel daarbij op dat hij Strawberry eerst wel leuk vond, die dan mij leuk vond, en dan mag hij mij nog minder. Niks aan te doen.
Had, waarschijnlijk. Of een beetje het idee van the enemy of my enemy is my friend.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Geen idee of hij een hekel aan me heeft.
Ik zou graag een VOG van je willen hebben voor ik dat geloof.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ik ben geen moordenaar en geen verkrachter. Al nagevraagd?
Nou, als je weet hoeveel notes je eerst had, dan is het geen hogere wiskunde om te kijken of er 1 bij is gekomenquote:
Oh, ik ken die voorgeschiedenisjes ook, dus ik lees wel mee.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:11 schreef Sinji het volgende:
[..]
Met die insteek kwam ik hier. Wat tips geven. Echter wordt er zeer weinig mee gewerkt omdat men vaan te gemakzuchtig of te bang is om te falen. Dan houdt het snel op.
Ik ben hier nu simpelweg voor de vermaak. En vermaak.. die is er zeker
4.50 is echt veel geld om ze in te zien. Slechte marketingstrategie vind ik. Hoe lager de prijs, hoe meer mensen het doen terwijl het nu juist mensen afhoudt, sowieso pure winst.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat is jouw mening.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:13 schreef dawg het volgende:
[..]
beter had je gewoon niks gepost. wat je uitkraamde was nou niet echt constructief.
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op donderdag 24 november 2011 23:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb wel twee hele notes gehad, maar ze waren best liefquote:Op donderdag 24 november 2011 23:13 schreef Lokasenna het volgende:
Nog steeds notevrij na mijn frisse start op dit account
Mods zijn lief voor me.
Wat heb je er aan om het te weten?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:14 schreef Supersoep het volgende:
[..]
4.50 is echt veel geld om ze in te zien. Slechte marketingstrategie vind ik. Hoe lager de prijs, hoe meer mensen het doen terwijl het nu juist mensen afhoudt, sowieso pure winst.
Wat wil je, met zo'n bloedmooi wijf als Heathquote:
Dit klopt wel zo'n beetje.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
jullie zaten te ruzieen om -strawberry- en gunden allebei de ander geen contact met -strawberry-
Jijquote:Op donderdag 24 november 2011 23:14 schreef moneyfornothing het volgende:
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Best triest eigenlijk, ruzie maken om iemand die je nog nooit in real life hebt gezien. Van beide partijen.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
jullie zaten te ruzieen om -strawberry- en gunden allebei de ander geen contact met -strawberry-
Tja, maar eigenlijk kan je dat wel verwachten bij zo'n reeks. Gaat ook niet veranderen.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh, ik ken die voorgeschiedenisjes ook, dus ik lees wel mee.
Maar vrijwel iedereen post hier alleen maar om aandacht ik vragen. "Ik ben zielig". "Ik ben alleen". "Ik heb mijn voet gestoten". "Ik vind XXXX aardig!". En vervolgens tuimelt iedereen over elkaar heen om kusjes en knuffels uit te delen, in de stiekeme hoop dat ze een geile DM en een seksdate krijgen.
Dream on, or grow up
Zo, gal weer gespuwd.
Nou ik ben blij dat het klikt daarquote:Op donderdag 24 november 2011 23:14 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Wat wil je, met zo'n bloedmooi wijf als Heath
Op mijn andere account heb ik er ook tweequote:Op donderdag 24 november 2011 23:14 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik heb wel twee hele notes gehad, maar ze waren best lief
Je haar is veel beter zo trouwens.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh, ik ken die voorgeschiedenisjes ook, dus ik lees wel mee.
Maar vrijwel iedereen post hier alleen maar om aandacht ik vragen. "Ik ben zielig". "Ik ben alleen". "Ik heb mijn voet gestoten". "Ik vind XXXX aardig!". En vervolgens tuimelt iedereen over elkaar heen om kusjes en knuffels uit te delen, in de stiekeme hoop dat ze een geile DM en een seksdate krijgen.
Dream on, or grow up
Zo, gal weer gespuwd.
dan kun je toch alleen het aantal zien?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:14 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
quote:Op donderdag 24 november 2011 23:15 schreef dawg het volgende:
dan kun je toch alleen het aantal zien?
quote:Op donderdag 24 november 2011 23:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou, als je weet hoeveel notes je eerst had, dan is het geen hogere wiskunde om te kijken of er 1 bij is gekomen
Nee, ook de notes zelf.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:15 schreef dawg het volgende:
[..]
dan kun je toch alleen het aantal zien?
Is ook niet gebeurd. Vond het alleen onbegrijpelijk dat ze hem vaak steunde. Kon ik echt niet bij met m'n hoofd. Daar 'viel' ik hem dan niet op aan, maar haar.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:15 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Best triest eigenlijk, ruzie maken om iemand die je nog nooit in real life hebt gezien. Van beide partijen.
Dank.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:15 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je haar is veel beter zo trouwens.
Je kan zelf ook zien hoeveel je er hebt.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:15 schreef Halcon het volgende:
Heb ooit eens van een mod vernomen dat ik er dik over de 100 heb. Per stuk valt de prijs dan mee.
-Strawberry- zegt net dat het wel zo is gegaan.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:16 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Is ook niet gebeurd. Vond het alleen onbegrijpelijk dat ze hem vaak steunde. Kon ik echt niet bij met m'n hoofd. Daar 'viel' ik hem dan niet op aan, maar haar.
Hehe, je zult me op mijn woord moeten geloven. Of naar de meet komen.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:13 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Ik zou graag een VOG van je willen hebben voor ik dat geloof.
Sorry ik moest lachenquote:Op donderdag 24 november 2011 23:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op mijn andere account heb ik er ook twee
Dat was voor slowchat over hentai ofzo, dat mocht toen nog niet.
Klik eens op de link en dan weet je het zekerquote:Op donderdag 24 november 2011 23:16 schreef Supersoep het volgende:
Ik heb geen notes erbij volgens mij.
Ik betaal niet voor twee notes. Dan wil ik eerst goed gebaggerd en getrolld hebben.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je moet er iets voor over hebben.
voor niks gaat de zon op. dus ik kan alleen zien dat ik er in dik 10 jaar tijd slechts 2 heb gehad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |