Wat wil je, met zo'n bloedmooi wijf als Heathquote:
Dit klopt wel zo'n beetje.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
jullie zaten te ruzieen om -strawberry- en gunden allebei de ander geen contact met -strawberry-
Jijquote:Op donderdag 24 november 2011 23:14 schreef moneyfornothing het volgende:
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Best triest eigenlijk, ruzie maken om iemand die je nog nooit in real life hebt gezien. Van beide partijen.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
jullie zaten te ruzieen om -strawberry- en gunden allebei de ander geen contact met -strawberry-
Tja, maar eigenlijk kan je dat wel verwachten bij zo'n reeks. Gaat ook niet veranderen.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh, ik ken die voorgeschiedenisjes ook, dus ik lees wel mee.
Maar vrijwel iedereen post hier alleen maar om aandacht ik vragen. "Ik ben zielig". "Ik ben alleen". "Ik heb mijn voet gestoten". "Ik vind XXXX aardig!". En vervolgens tuimelt iedereen over elkaar heen om kusjes en knuffels uit te delen, in de stiekeme hoop dat ze een geile DM en een seksdate krijgen.
Dream on, or grow up
Zo, gal weer gespuwd.
Nou ik ben blij dat het klikt daarquote:Op donderdag 24 november 2011 23:14 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Wat wil je, met zo'n bloedmooi wijf als Heath
Op mijn andere account heb ik er ook tweequote:Op donderdag 24 november 2011 23:14 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik heb wel twee hele notes gehad, maar ze waren best lief
Je haar is veel beter zo trouwens.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh, ik ken die voorgeschiedenisjes ook, dus ik lees wel mee.
Maar vrijwel iedereen post hier alleen maar om aandacht ik vragen. "Ik ben zielig". "Ik ben alleen". "Ik heb mijn voet gestoten". "Ik vind XXXX aardig!". En vervolgens tuimelt iedereen over elkaar heen om kusjes en knuffels uit te delen, in de stiekeme hoop dat ze een geile DM en een seksdate krijgen.
Dream on, or grow up
Zo, gal weer gespuwd.
dan kun je toch alleen het aantal zien?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:14 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
quote:Op donderdag 24 november 2011 23:15 schreef dawg het volgende:
dan kun je toch alleen het aantal zien?
quote:Op donderdag 24 november 2011 23:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou, als je weet hoeveel notes je eerst had, dan is het geen hogere wiskunde om te kijken of er 1 bij is gekomen
Nee, ook de notes zelf.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:15 schreef dawg het volgende:
[..]
dan kun je toch alleen het aantal zien?
Is ook niet gebeurd. Vond het alleen onbegrijpelijk dat ze hem vaak steunde. Kon ik echt niet bij met m'n hoofd. Daar 'viel' ik hem dan niet op aan, maar haar.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:15 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Best triest eigenlijk, ruzie maken om iemand die je nog nooit in real life hebt gezien. Van beide partijen.
Dank.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:15 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je haar is veel beter zo trouwens.
Je kan zelf ook zien hoeveel je er hebt.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:15 schreef Halcon het volgende:
Heb ooit eens van een mod vernomen dat ik er dik over de 100 heb. Per stuk valt de prijs dan mee.
-Strawberry- zegt net dat het wel zo is gegaan.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:16 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Is ook niet gebeurd. Vond het alleen onbegrijpelijk dat ze hem vaak steunde. Kon ik echt niet bij met m'n hoofd. Daar 'viel' ik hem dan niet op aan, maar haar.
Hehe, je zult me op mijn woord moeten geloven. Of naar de meet komen.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:13 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Ik zou graag een VOG van je willen hebben voor ik dat geloof.
Sorry ik moest lachenquote:Op donderdag 24 november 2011 23:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op mijn andere account heb ik er ook twee
Dat was voor slowchat over hentai ofzo, dat mocht toen nog niet.
Klik eens op de link en dan weet je het zekerquote:Op donderdag 24 november 2011 23:16 schreef Supersoep het volgende:
Ik heb geen notes erbij volgens mij.
Ik betaal niet voor twee notes. Dan wil ik eerst goed gebaggerd en getrolld hebben.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je moet er iets voor over hebben.
voor niks gaat de zon op. dus ik kan alleen zien dat ik er in dik 10 jaar tijd slechts 2 heb gehad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |