Wie postte er dan onder jou account dat hij zijn account wilde verwijderen vanaf nu?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:02 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dan moet je beter teruglezen. Nergens staat dat ik ga uitloggen.
quote:Op donderdag 24 november 2011 23:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wie postte er dan onder jou account dat hij zijn account wilde verwijderen vanaf nu?
Tevens hou ik van iedereen hier hoor
Hoe lang post jij hier ook alweer?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:04 schreef MaanSelene het volgende:
Eens met TT, topic is verbaggerd.
Werkt lekker uitnodigend voor onzekere peeps dit.
Krijg trouwens ook al het verwijt dat ik Kaneelstokje probeer te versieren....Heath is niet meer lief
Wat hebben onzekere mensen überhaupt in deze reeks te zoeken? Het is gewoon een slowchat. Kwaliteitsusers zijn al enige tijd geleden vertrokken.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:04 schreef MaanSelene het volgende:
Het valt wel mee hoor, eens in de zoveel tijd houden ze van wat drama maar meestal kan iedereen hier wel terecht, gewoon overdag posten als je serieus ergens mee zitquote:Op donderdag 24 november 2011 23:04 schreef MaanSelene het volgende:
Krijg trouwens ook al het verwijt dat ik Kaneelstokje probeer te versieren....Heath is niet meer lief
Kwaliteitsusers in dit topic?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat hebben onzekere mensen überhaupt in deze reeks te zoeken? Het is gewoon een slowchat. Kwaliteitsusers zijn al enige tijd geleden vertrokken.
Dit dacht ik, maar ogen bedriegen wel vaker.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wie postte er dan onder jou account dat hij zijn account wilde verwijderen vanaf nu?
Tevens hou ik van iedereen hier hoor
Heb je gelijk in. Ik maak mezelf d'r ook schuldig aan, al dat gebash over en weer.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat hebben onzekere mensen überhaupt in deze reeks te zoeken? Het is gewoon een slowchat. Kwaliteitsusers zijn al enige tijd geleden vertrokken.
Hou je mond tegen mijn meisje!!!!quote:Op donderdag 24 november 2011 23:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe lang post jij hier ook alweer?Mijn god zeg
Dat versieren is erg subtiel. Ik merkte het niet eens.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:04 schreef MaanSelene het volgende:
Ga lekker kusjekroel in het pottentopic doenquote:Op donderdag 24 november 2011 23:06 schreef Heathcliff80 het volgende:
Hou je mond tegen mijn meisje!!!!
Ik ben benieuwd hoe het met zijn kindje isquote:Op donderdag 24 november 2011 23:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik mis Catbert. Maar goed, ik ben er soms nog, dat scheelt.
Die komt af en toe nog met een post. Maar sinds hij vader is begrijpelijk nauwelijks.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik mis Catbert. Maar goed, ik ben er soms nog, dat scheelt.
een topic gezanik over niks was wel weer lang genoeg toch? als iemand anders de lapo had gehad had ik hem ook gekaapt.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:03 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ach, mrk.n opent er toch nooit eentje zelf.
Staat er: ik log NU per definitie uit? Aub, ga eens ophouden constant bashen om op die manier maar in de smaak te vallen bij overige users.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:05 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dit dacht ik, maar ogen bedriegen wel vaker.
Hoogste woord is er nu wel uit denk ik.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:03 schreef Mystikvm het volgende:
Wat mij betreft timmeren ze de reeks gewoon ff een tijdje dicht. Teveel moddergooien, kliekjes en virtuele kusjes van een bijzonder laag niveau. Het ging weer even goed, maar helaas.
Ik ga verder niet wijzen naar iemand, dat wordt al veel te veel gedaan.
JA! PUH!quote:Op donderdag 24 november 2011 23:06 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Hou je mond tegen mijn meisje!!!!
Wie heeft Supersoep dan allemaal gehosseld?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
volgensmij ( en die indruk heb ik, dat komt niet direct van richard af ofzo) vind richard supersoep stom, omdat supersoep alles wat los en vastzit hosselt.
Als hij echt zoveel zou hosselen, dan zou hij hier niet elke avond zitten.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
volgensmij ( en die indruk heb ik, dat komt niet direct van richard af ofzo) vind richard supersoep stom, omdat supersoep alles wat los en vastzit hosselt.
Het werkt wel, misschien kun je er iets van lerenquote:Op donderdag 24 november 2011 23:07 schreef mrk.n het volgende:
Staat er: ik log NU per definitie uit? Aub, ga eens ophouden constant bashen om op die manier maar in de smaak te vallen bij overige users.
Waarom post jij vanavond eigenlijk? Ben je seksueel gefrustreerd ofzo?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als hij echt zoveel zou hosselen, dan zou hij hier niet elke avond zitten.
Naar mijn weten heeft hij gewoon een vriendin dus hoeft hij niks meer te hosselenquote:Op donderdag 24 november 2011 23:07 schreef Halcon het volgende:
Als hij echt zoveel zou hosselen, dan zou hij hier niet elke avond zitten.
Hij pakt wat hij pakken kan, dat bedoelt Richard.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
Nee, Richard vindt Supersoep stom omdat Supersoep altijd heel kritisch was tegenover Richard, zijn BDD en zijn aandachtvragen.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
Ja je hebt gelijk hoor.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:08 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Hij pakt wat hij pakken kan, dat bedoelt Richard.
Om jou te irriteren. Nee. Jij post hier de laatste tijd wel vaak. Ben je seksueel gefrustreerd of zo?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom post jij vanavond eigenlijk? Ben je seksueel gefrustreerd ofzo?
Ja, terug naar lekker kusjekroelen en de hele avond zeggen dat je elkaar lief vindtquote:Op donderdag 24 november 2011 23:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoogste woord is er nu wel uit denk ik.
fok(sters) , veel geflirt met strawberry (dat van die seksueel getinte dm's tussen hun 2 kan wel kloppen heb ik het idee), nog iemand die ik dan persoonlijk weet.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wie heeft Supersoep dan allemaal gehosseld?
Was ook niet aan de orde; Heath had een onzeker momentje.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat versieren is erg subtiel. Ik merkte het niet eens.
Maar serieus, Heath is een leuke meid.
Ik was al heel lang daarvoor kritisch tegenover hem (ook in de tijd dat jij hem zowat heilig verklaarde), dus dat is het niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, Richard vind Supersoep stom omdat Supersoep altijd heel kritisch was tegenover Richard, zijn BDD en zijn aandachtvragen.
Waarom haat jij altijd op lelijke mensen?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:08 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Hij pakt wat hij pakken kan, dat bedoelt Richard.
ik heb net nog een tip aan lokasenna gestuurd.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, terug naar lekker kusjekroelen en de hele avond zeggen dat je elkaar lief vindt
Ik weet dat ik hier vaker over klaag en ik zal wel een zure lul zijn, maar eerder kon je in dit topic nog tips kwijt aan welwillenden, zelfs in de latere uurtjes. Nu is het een soort virtuele knuffeltherapie voor mensen die iets te lang in de puberteit zijn blijven hangen.
Ik heb gewoon geen leven.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Om jou te irriteren. Nee. Jij post hier de laatste tijd wel vaak. Ben je seksueel gefrustreerd of zo?
ja maar supersoep deed dat steeds meer omdat richard stommer tegen hem ging doen.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, Richard vindt Supersoep stom omdat Supersoep altijd heel kritisch was tegenover Richard, zijn BDD en zijn aandachtvragen.
Hij had ook een hekel aan jou. Daarom verbaasde me het ook zo dat jullie blijkbaar op msn contact met elkaar hadden op een gegeven moment.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik was al heel lang daarvoor kritisch tegenover hem (ook in de tijd dat jij hem zowat heilig verklaarde), dus dat is het niet.
Ja, dat was liefquote:Op donderdag 24 november 2011 23:10 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb net nog een tip aan lokasenna gestuurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |