Dat ligt eraan wat je norm is.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, voor een internetforum zijn ze vrij tolerant.
Of je moet 4chan gewend zijn natuurlijk
Dat vraag ik ook niet van je. Je zal vast wel gemerkt hebben dat ik hier een stuk minder ben. Ik klaag er nu ff over omdat ik toevallig een avondje thuis ben en zit te lurken, maar meestal houd ik de eer aan mezelf. Fok is groot, en dan vermaak ik me wel elders.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik beken mijn schuld, maar ik stop er niet mee.
Het had niets te maken met ruzie 'om' mij. Meer dat Richard Supersoep niet mocht en hem dus niet goed voor mij vond, en anderzijds Supersoep die eigenlijk niet kon begrijpen dat ik Richard ondanks alles nog probeerde te helpen en zich daaraan ergerde. Richard heeft nooit romantische interesse in mij gehad.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:21 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Zo kon ik het me wel herinneren. Maar die zelfmoord opmerkingen hebben hem een ban bezorgd.
Alsof je daar een realistische vergelijking van kunt maken of post je op een significant deel van alle internetfora?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je snapt het niet
Ik vergeleek met gemiddelde internetforums.
Jaloezie, dus?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het had niets te maken met ruzie 'om' mij. Meer dat Richard Supersoep niet mocht en hem dus niet goed voor mij vond, en anderzijds Supersoep die eigenlijk niet kon begrijpen dat ik Richard ondanks alles nog probeerde te helpen en zich daaraan ergerde.
Nee. Wel op meerdere gepost. Maar op de meeste daarvan word je al geband met één post in jouw stijl.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Alsof je daar een realistische vergelijking van kunt maken of post je op een significant deel van alle internetfora?
Ik denk dat dat sowieso lastig is met een slowchat, maar als iemand opeens een serieuze vraag of probleem post dan heeft diegene wel gelijk de aandacht tochquote:Op donderdag 24 november 2011 23:24 schreef Keyos het volgende:
Wat ik wel een beetje lastig vind met dit topic, ik vind het leuk als er inhoudelijk over iets gepraat wordt, als het écht ergens om gaat, kijk naar de inhoud van de topics een groot gedeelte van de avond, daar kun je in principe niet bij instappen en over meepraten, dat gaat gewoon helemaal nergens over en geeft niet echt veel motivatie om te blijven hangen.
Ze zei het in die post waar jij het over had ook al, ze had namelijk het ruzie-gedeelte van mlig's post weggestreept en zei dus dat enkel het niet-gunnen-gedeelte klopte.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:23 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dat zeg je nu omdat Supersoep het ontkent ja. Het is en was wel zo. Supersoep kon er niet tegen dat Richard en jij goed contact hadden. Richard later ook niet toen Supersoep en jij steeds meer naar elkaar toe trokken en daardoor kwam ook gezeik tussen die twee.
Mee eens; dit topic heeft toch een bepaald doel, en over het algemeen stap je erin als je echt iets even kwijt wilt ofzo. Tenminste, zo werkte dat bij mij wel. Maar als er dan zo'n hele ruzie ontstaat die je niet kunt volgen zit je er echt zo bij van....lolwhut?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:24 schreef Keyos het volgende:
Wat ik wel een beetje lastig vind met dit topic, ik vind het leuk als er inhoudelijk over iets gepraat wordt, als het écht ergens om gaat, kijk naar de inhoud van de topics een groot gedeelte van de avond, daar kun je in principe niet bij instappen en over meepraten, dat gaat gewoon helemaal nergens over en geeft niet echt veel motivatie om te blijven hangen.
Ja, ik kwam ook even goedenavond zeggen, maar meer zat er niet inquote:Op donderdag 24 november 2011 23:24 schreef Keyos het volgende:
Alles is al vijfhonderd keer gezegd. Ook wil een deel van de mensen voor wie het bestemd is niets behalve over hun problemen door blijven ratelen... Dan houdt het een keer op.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:24 schreef Keyos het volgende:
En daardoor kwamen de ruzies.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ze zei het in die post waar jij het over had ook al, ze had namelijk het ruzie-gedeelte van mlig's post weggestreept en zei dus dat enkel het niet-gunnen-gedeelte klopte.
Nee, ook conversaties met deelnemer over gehad. Die er ook een handje van had. Nee, niet omdat ik geil met Deelnemer heb lopen DMen.quote:
Ik zou er bijna een kloon voor aanmaken om het te testen, ik waag het namelijk te betwijfelen. De meeste mensen zijn zo bezig met hun eigen aandachtvragerij dat iemand die serieus wil posten voor het gemak maar genegeerd wordt. Dat leidt namelijk wel erg af van hun attention spree.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:26 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik denk dat dat sowieso lastig is met een slowchat, maar als iemand opeens een serieuze vraag of probleem post dan heeft diegene wel gelijk de aandacht toch
Knal er een vraag in om een onderwerp te forceren. Herhaal het desnoods. Wordt wel op ingegaan, mits interessant.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:24 schreef Keyos het volgende:
Het is vandaag wel heel grimmig, maar dat is niet altijd zoquote:Op donderdag 24 november 2011 23:26 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Mee eens; dit topic heeft toch een bepaald doel, en over het algemeen stap je erin als je echt iets even kwijt wilt ofzo. Tenminste, zo werkte dat bij mij wel. Maar als er dan zo'n hele ruzie ontstaat die je niet kunt volgen zit je er echt zo bij van....lolwhut?
Op hoeveel? 2.000? 20.000? 150.000?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee. Wel op meerdere gepost. Maar op de meeste daarvan word je al geband met één post in jouw stijl.
Het heeft er anders wel alles van weg.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:27 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee, ook conversaties met deelnemer over gehad. Die er ook een handje van had. Nee, niet omdat ik geil met Deelnemer heb lopen DMen.
dus slechts 17 delen zonder dit geouwehoer? wauw.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Alles is al vijfhonderd keer gezegd. Ook wil een deel van de mensen voor wie het bestemd is niets behalve over hun problemen door blijven ratelen... Dan houdt het een keer op.
quote:Op donderdag 24 november 2011 23:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Op hoeveel? 2.000? 20.000? 150.000?
Daar zit ook wel wat in, maar er zijn in ieder geval altijd wel een paar ( 1, 2 of 3 mensen ) die er wel serieus op in gaan, maar het kan soms wel beter jaquote:Op donderdag 24 november 2011 23:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zou er bijna een kloon voor aanmaken om het te testen, ik waag het namelijk te betwijfelen. De meeste mensen zijn zo bezig met hun eigen aandachtvragerij dat iemand die serieus wil posten voor het gemak maar genegeerd wordt. Dat leidt namelijk wel erg af van hun attention spree.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |