Love is in the air lalaquote:Op donderdag 24 november 2011 23:14 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Wat wil je, met zo'n bloedmooi wijf als Heath
Heath en ik zijn je reputatie alvast aan het bespreken c.q. bijschaven. Gaat goedkomenquote:Op donderdag 24 november 2011 23:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, je zult me op mijn woord moeten geloven. Of naar de meet komen.
Even goed je best doen dan. Je krijgt ze overigens vrij snel, dus zo'n kunst is dat niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik betaal niet voor twee notes. Dan wil ik eerst goed gebaggerd en getrolld hebben.
Een note omdat je een topic sluit? Iemand moet 't topic toch sluiten?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:17 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Sorry ik moest lachen![]()
Mijne was omdat ik in een filmrecensie topic om tips voor een bepaald filmgenre vroeg. dat mag dus niet, je mag alleen recensies schrijven. De tweede was omdat ik hier 1 hele keer, midden in de nacht een topic sloot en fipo poste. Dat mag dus ook niet
Ik ben er nogquote:Op donderdag 24 november 2011 23:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat hebben onzekere mensen überhaupt in deze reeks te zoeken? Het is gewoon een slowchat. Kwaliteitsusers zijn al enige tijd geleden vertrokken.
Eerlijk gezegd vind ik dat wel leuk. De laatste weken probeer ik heel positief te doen en doe ik daar ook aan mee en ik heb het idee dat ik me daardoor beter voelquote:Op donderdag 24 november 2011 23:13 schreef Mystikvm het volgende:
Maar vrijwel iedereen post hier alleen maar om aandacht ik vragen. "Ik ben zielig". "Ik ben alleen". "Ik heb mijn voet gestoten". "Ik vind XXXX aardig!". En vervolgens tuimelt iedereen over elkaar heen om kusjes en knuffels uit te delen
Nee, een note omdat ze een fipo postte.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:18 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Een note omdat je een topic sluit? Iemand moet 't topic toch sluiten?
Tja, het gaat minder makkelijk als je geen homofobe klootak bentquote:Op donderdag 24 november 2011 23:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Even goed je best doen dan. Je krijgt ze overigens vrij snel, dus zo'n kunst is dat niet.
Ik heb een slang. Helpt dat?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:18 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Heath en ik zijn je reputatie alvast aan het bespreken c.q. bijschaven. Gaat goedkomen
Ik ben lief.quote:Je hebt 0 notes gekregen van onze moderators.
quote:Op donderdag 24 november 2011 23:19 schreef benzin het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik dat wel leuk. De laatste weken probeer ik heel positief te doen en doe ik daar ook aan mee en ik heb het idee dat ik me daardoor beter voel
Constant een FIPO posten levert een note op.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:18 schreef mrk.n het volgende:
[..]
haha nee omdat ik een nieuwe opende en FIPO schreef, toen kreeg ik gelijk op mn donder omdat ik een lapohunter en een fipohunter was ofzoquote:Op donderdag 24 november 2011 23:18 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ja, zo gaat dat. Heb weleens een printscreen gekregen van m'n notes. Om te janken.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:20 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
haha nee omdat ik een nieuwe opende en FIPO schreef, toen kreeg ik gelijk op mn donder omdat ik een lapohunter en een fipohunter was ofzo
quote:Op donderdag 24 november 2011 23:19 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee, een note omdat ze een fipo postte.
het was maar 1 keerquote:Op donderdag 24 november 2011 23:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Constant een FIPO posten levert een note op.
Nee hoor, lees nog maar eens goed.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:17 schreef mrk.n het volgende:
[..]
-Strawberry- zegt net dat het wel zo is gegaan.
Wel erg hunt-achtig, om 2 uur 's nachtsquote:Op donderdag 24 november 2011 23:20 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
haha nee omdat ik een nieuwe opende en FIPO schreef, toen kreeg ik gelijk op mn donder omdat ik een lapohunter en een fipohunter was ofzo
ga je schamen!quote:Op donderdag 24 november 2011 23:20 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet weten dat ik jou niet bedoel. Jij zit hier niet de hele dag het topic vol te baggeren. Ik begrijp dat in een lange reeks altijd kliekjes ontstaan, maar de materie wordt hier allang niet meer behandeld. De mensen die hier kusjes met elkaar uitwisselen hebben die niet eens nodig. Laat ze dan inderdaad lekker gaan Facebooken.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben er nog
[..]
Eerlijk gezegd vind ik dat wel leuk. De laatste weken probeer ik heel positief te doen en doe ik daar ook aan mee en ik heb het idee dat ik me daardoor beter voel
Zo kon ik het me wel herinneren. Maar die zelfmoord opmerkingen hebben hem een ban bezorgd.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:20 schreef -Strawberry- het volgende:
r
[..]
Nee hoor, lees nog maar eens goed.
echt he, ook omdat ik gewoon actief was in het topicquote:Op donderdag 24 november 2011 23:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel erg hunt-achtig, om 2 uur 's nachts
Ik beken mijn schuld, maar ik stop er niet mee.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je moet weten dat ik jou niet bedoel. Jij zit hier niet de hele dag het topic vol te baggeren. Ik begrijp dat in een lange reeks altijd kliekjes ontstaan, maar de materie wordt hier allang niet meer behandeld. De mensen die hier kusjes met elkaar uitwisselen hebben die niet eens nodig. Laat ze dan inderdaad lekker gaan Facebooken.
Mwah, voor een internetforum zijn ze vrij tolerant.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:21 schreef Keyos het volgende:
Heb sowieso wel de indruk dat ze hier snel zijn met bans, warnings en dat soort zaken, maar dat terzijde.
Dat zeg je nu omdat Supersoep het ontkent ja. Het is en was wel zo. Supersoep kon er niet tegen dat Richard en jij goed contact hadden. Richard later ook niet toen Supersoep en jij steeds meer naar elkaar toe trokken en daardoor kwam ook gezeik tussen die twee.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee hoor, lees nog maar eens goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |