Maar als je onzeker bent, is het dan niet beter iets te doen waar je je zekerder bij voelt?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Romantisch...Een eerste date is bij mij vaak niet heel romantisch, dat is vooral om te checken of we echt op één lijn zitten, tenzij we elkaar al langer kennen. Ik vind het leuk om iets te doen waardoor je allebei een beetje uit je comfort zone moet. Ligt wel aan de vrouw. Maar klimcursussen, dagjes racen op een circuit, dat zijn dingen die ik voorstel als ze er de vrouw voor is. Een plek waar je allebei niet vertrouwd bent.
Ok, dan ben ik op de goede weg denk ik.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn vrouwen een stuk gevoeliger voor wat hun gevoel zegt... Dus vinden ze ook sneller iets romantisch. Gewoon die leuke jongen zijn die je bent en het gaat wel lukken denk ik.. Beetje moeite voor haar doen en interesse in haar tonen, een ontspannen sfeertje creëren...
Ok en dit zeg ik allemaal
2 stappen voorwaarts, 1 stap terug. Heel belangrijk. Daadkrachtig maar ook onverschillig (ook al ben je dat duidelijk niet)quote:Op donderdag 24 november 2011 23:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Kom ook weer niet te eager over.
It's a fine line...
quote:Op donderdag 24 november 2011 23:49 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
KloptDan doen ze je maar pijn enzo. Is een erfenisje van mijn verleden, met name van mijn allereerste vriendje.
En welke club; alles behalve een club waar Luis Suarez of Christihuilo Rovalvaako in speelt of gespeeld heeft.
Betekent dat ik een nieuwe naam moet aanmaken. Neehoor, nee, doe ik niet, alles kan tegen me gebruikt worden.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als je te lang moet wachten, dan moet je me maar even aanspreken in het topic ok?
dan verzin je iets leuks om te doen, stel dat morgen voor, concreet welteverstaan. zodat het contact persoonlijk wordt, real life.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:47 schreef Keyos het volgende:
Ik wil meer, dat is duidelijk, ik denk ook dat we in veel manieren bij elkaar passen, alleen moeten we gewoon wat meer quality time doorbrengen, want online blijft onpersoonlijk. Maarja, ik wil die date er gewoon voor uiterlijk volgendeweek doorheen hebben, ik wil de kans niet laten vervliegen.
Klopt, dat probeer ik ook te voorkomen dat het "te obvious" wordt, maar ik ben gewoon niet goed in die online dingen en de stappen die je moet zetten naar een relatie, daarom ben ik ook zo blij als dit allemaal gedaan is. Ik weet wel dat ze al een hele tijd single is, een vrouw wil toch ook wat?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Kom ook weer niet te eager over.
It's a fine line...
quote:Op donderdag 24 november 2011 23:43 schreef dawg het volgende:
[..]
of je daagt haar uit dat ze voor je kookt. liefde van de man gaat door de maag.
ja maar als ik iets niet kan, en ergens totaal geen gedult voor heb...... is het wel kokenquote:Op donderdag 24 november 2011 23:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik kan verrekte goed koken, al zeg ik het zelf. Maar dat weten zij niet, natuurlijk
Willem IIquote:Op donderdag 24 november 2011 23:49 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
KloptDan doen ze je maar pijn enzo. Is een erfenisje van mijn verleden, met name van mijn allereerste vriendje.
En welke club; alles behalve een club waar Luis Suarez of Christihuilo Rovalvaako in speelt of gespeeld heeft.
Ik denk niet dat er een situatie is waarin je je zeker voelt op een date als je onzeker bent aangelegd. Dan kan je beter iets doen waar zij ook niet mee vertrouwd is. Originele initiatieven worden vaak alleen al gewaardeerd om hun originaliteit, niet om wat je er van bakt. En in een onbekende situatie ben je meer jezelf dan in een gecontroleerde omgeving.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar als je onzeker bent, is het dan niet beter iets te doen waar je je zekerder bij voelt?
Is het ook.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee serieus, het was zo schattig toen we naar buiten gingen en hij een roos voor me kocht in zo'n biologisch winkeltje, nadat we 10 minuten met die vrouw hadden aangepapt
Ik vond het echt heel lief en romantisch.
Noordwijk?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:49 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Is het al verwerkt of werk je er nog aan?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:49 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Je hebt ook veel meer aan persoonlijk contact dan al dat online geneuzel. Een gesprek IRL van 1 uur zegt veel meer dan 1 gigabyte aan chatlogs.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:50 schreef Keyos het volgende:
[..]
Klopt, dat probeer ik ook te voorkomen dat het "te obvious" wordt, maar ik ben gewoon niet goed in die online dingen en de stappen die je moet zetten naar een relatie, daarom ben ik ook zo blij als dit allemaal gedaan is. Ik weet wel dat ze al een hele tijd single is, een vrouw wil toch ook wat?
Als je net zo neuzelt als jij wel jaquote:Op donderdag 24 november 2011 23:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je hebt ook veel meer aan persoonlijk contact dan al dat online geneuzel. Een gesprek IRL van 1 uur zegt veel meer dan 1 gigabyte aan chatlogs.
Oneens.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je hebt ook veel meer aan persoonlijk contact dan al dat online geneuzel. Een gesprek IRL van 1 uur zegt veel meer dan 1 gigabyte aan chatlogs.
Dat zal ik ter harte nemen.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er een situatie is waarin je je zeker voelt op een date als je onzeker bent aangelegd. Dan kan je beter iets doen waar zij ook niet mee vertrouwd is. Originele initiatieven worden vaak alleen al gewaardeerd om hun originaliteit, niet om wat je er van bakt. En in een onbekende situatie ben je meer jezelf dan in een gecontroleerde omgeving.
Dit is zo waar.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Noordwijk, mijn oude hometown! Noordwijk altijd ftw!quote:
True thatquote:Op donderdag 24 november 2011 23:53 schreef mrk.n het volgende:
Aldus de types die hosselen via internet. Natuurlijk zegt een gesprek IRL veel meer dan een gesprek via internet.
Goverdomme, dat is wel een shitload aan chatlogsquote:Op donderdag 24 november 2011 23:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tussen ons komt het niet meer goed.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:53 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Noordwijk, mijn oude hometown! Noordwijk altijd ftw!
Ik werk er nog aan, denk ook niet dat dat ooit nog helemaal goed gaat komen, maar ok.
En waarom een huilgezichtje, Suarez is toch ook geen voetballer? Da's een acteur die zich beter kan melden op de set van ER. Hij breekt immers zijn been over elk losliggend grassprietje.
Begin je weer?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je net zo neuzelt als jij wel ja
Yep, ik weet ook vrijwel zeker dat ik iemand écht wel in kan pakken met deze quality time als deze persoon mij beter leert kennen, ik voel mij namelijk veel meer op mijn gemak met mensen die ik zeer goed ken, dan mensen die ik nog maar kort gesproken heb. Maar ik baal er gewoon van dat er zo weinig initiatief van haar kant komt, aangezien ik niet de persoon ben met de meeste durf op relatiegebied ga ik dan gelijk weer twijfelen, om vervolgens weer weggenomen te worden na weer een chatgesprek van een paar uur, maarja... weer een chatgesprek, ik wil meer.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 23:53 schreef mrk.n het volgende:
Aldus de types die hosselen via internet. Natuurlijk zegt een gesprek IRL veel meer dan een gesprek via internet.
Mensen zijn makkelijker open, tenminste ik ben dat.... Je kan een profiel schetsen van wat iemand leuk vindt, en 1 uurtje praten dan weet je nog niks eigenlijk van de ander behalve dat hij zij wel de moeite waard is voor een relatie (ok dat kan je totaal niet pijlen met chatlogs)quote:
Je komt hier vandaan?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:53 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Ik werk er nog aan, denk ook niet dat dat ooit nog helemaal goed gaat komen, maar ok.
En waarom een huilgezichtje, Suarez is toch ook geen voetballer? Da's een acteur die zich beter kan melden op de set van ER. Hij breekt immers zijn been over elk losliggend grassprietje.
Vraag het dan nog eens 'n keer en als ze weer begint te draaien, blokkeer d'r dan even en negeer d'r een tijdje.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:54 schreef Keyos het volgende:
[..]
Yep, ik weet ook vrijwel zeker dat ik iemand écht wel in kan pakken met deze quality time als deze persoon mij beter leert kennen, ik voel mij namelijk veel meer op mijn gemak met mensen die ik zeer goed ken, dan mensen die ik nog maar kort gesproken heb. Maar ik baal er gewoon van dat er zo weinig initiatief van haar kant komt, aangezien ik niet de persoon ben met de meeste durf op relatiegebied ga ik dan gelijk weer twijfelen, om vervolgens weer weggenomen te worden na weer een chatgesprek van een paar uur, maarja... weer een chatgesprek, ik wil meer.
Lichaamstaal. Zegt zoveel meer.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mensen zijn makkelijker open, tenminste ik ben dat.... Je kan een profiel schetsen van wat iemand leuk vind, en 1 uurtje praten dan weet je nog niks eigenlijk van de ander behalve dat hij zij wel de moeite waard is voor een relatie (ok dat kan je totaal niet pijlen met chatlogs)
Feyenoordquote:Op donderdag 24 november 2011 23:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Tussen ons komt het niet meer goed.
heb je haar nummer? dan bel je eens een keer, is al anders dan chat. en dan haar (op een concrete manier!) mee uit vragen, dan moet ze wel antwoord geven.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:54 schreef Keyos het volgende:
[..]
Yep, ik weet ook vrijwel zeker dat ik iemand écht wel in kan pakken met deze quality time als deze persoon mij beter leert kennen, ik voel mij namelijk veel meer op mijn gemak met mensen die ik zeer goed ken, dan mensen die ik nog maar kort gesproken heb. Maar ik baal er gewoon van dat er zo weinig initiatief van haar kant komt, aangezien ik niet de persoon ben met de meeste durf op relatiegebied ga ik dan gelijk weer twijfelen, om vervolgens weer weggenomen te worden na weer een chatgesprek van een paar uur, maarja... weer een chatgesprek, ik wil meer.
In een online gesprek kan je veel meer te weten komen over de ander dan IRL in een uurtje. Dan hebben we het over het innerlijk. Maar als je het hebt over fysieke aantrekkingskracht dan komt het vaak wel aan op echt contact, voor lichaamshouding, oogcontact en al die prikkelingen.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:53 schreef mrk.n het volgende:
Dat iemand zich verbaal niet goed kan uiten, is wel essentieel om te weten en niet pas na 3 jaar chatten achter te komen.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:56 schreef Lokasenna het volgende:
Als je je beter schriftelijk uit dan verbaal hoeft dat wat jullie zeggen niet waar te zijn.
Daarom snel irl afspreken.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat iemand zich verbaal niet goed kan uiten, is wel essentieel om te weten en niet pas na 3 jaar chatten achter te komen.
Jaja, dat jij aan de man komt door internet en jij dat een veilige en fijne methode vindt, weten we nu wel. Genoeg discussies over gehad. Ik ben weg.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In een online gesprek kan je veel meer te weten komen over de ander dan IRL in een uurtje. Dan hebben we het over het innerlijk. Maar als je het hebt over fysieke aantrekkingskracht dan komt het vaak wel aan op echt contact, voor lichaamshouding, oogcontact en al die prikkelingen.
Dan is het nog steeds waar. Dat je puur op basis van chatten een relatie kunt scoren wil niet zeggen dat je daarom beter bent in chatten dan een echt gesprek, dat is een drogreden. Het ligt ook aan met wie je te maken hebt, wat je zoekt etc.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:56 schreef Lokasenna het volgende:
Als je je beter schriftelijk uit dan verbaal hoeft dat wat jullie zeggen niet waar te zijn.
Je zult het uiteindelijk wel een plaats moeten geven. Ik weet dus niet hoe groot de litteken is, maar zolang je je leven lang het ziet als een blok aan je been zul je niet gelukkiger worden met een relatie.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:53 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Op internet kunnen ze vanalles schetsen, maar daar koop je weinig voor.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja qua aantrekkingskracht.. Niet qua profiel schetsend vermogen.. maar goed.
Nope die heb ik niet, gekgenoeg heb ik die nog niet gevraagd, dat is dus het kutte van online praten, IRL contact had je al lang nummers ge-exchanged, in online gesprekken is het totaal off-topic om ernaar te vragen tenzij je er naartoe werkt.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:56 schreef dawg het volgende:
[..]
heb je haar nummer? dan bel je eens een keer, is al anders dan chat. en dan haar (op een concrete manier!) mee uit vragen, dan moet ze wel antwoord geven.
Nou dan blijf ik nog maar effe hier hahahaquote:Op donderdag 24 november 2011 23:57 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Door mij!![]()
Ik was eindelijk snel genoeg, ze kwam hier binnen en ik hosselde haar direct.
Kun je maar beter snel doen, anders krijg je zoiets als de case waar we het nu over hebben.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daarom snel irl afspreken.
Dat is makkelijker wanneer je iemand al een beetje kent door chatten.
Ik kan geen hoogte krijgen van bewegende of pratende mensen, mijn indruk van hoe iemand is lees ik eerder af aan de inhoud van wat iemand zegt. Daar moet ik het mee doen helaas.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds waar. Dat je puur op basis van chatten een relatie kunt scoren wil niet zeggen dat je daarom beter bent in chatten dan een echt gesprek, dat is een drogreden. Het ligt ook aan met wie je te maken hebt, wat je zoekt etc.
Ik kan mij schriftelijk uitstekend uiten, maar kan maar moeilijk hoogte krijgen van iemand die ik niet zie bewegen of praten. Daarom z.s.m. een echte date.
Dat ben ik met je eens. Maar et kan wel voor bepaalde diepgang zorgen, in het echt discussieren we toch een stuk minder in gedachtes... ja tenzij je dronken bent. Op internet gaat dat mij gewoon een stuk makkelijker af (en ook bij andere mensen heb ik het idee..)quote:Op donderdag 24 november 2011 23:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Op internet kunnen ze vanalles schetsen, maar daar koop je weinig voor.
Wil je ook nog iets over mij kwijt?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:59 schreef Cactus1 het volgende:
Ik vind MLiG echt een schatje. Dat wilde ik even zeggen
tja. je vindt haar toch interessant? dan moet je er toch ook naartoe werken, anders schiet het niet op natuurlijk. op een gegeven moment (niet te lang wachten) moet je toch een stapje verder gaan, het contact verbreden zeg maarquote:Op donderdag 24 november 2011 23:58 schreef Keyos het volgende:
[..]
Nope die heb ik niet, gekgenoeg heb ik die nog niet gevraagd, dat is dus het kutte van online praten, IRL contact had je al lang nummers ge-exchanged, in online gesprekken is het totaal off-topic om ernaar te vragen tenzij je er naartoe werkt.
Klopt, daarom sprak ik ook binnen twee weken af.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kun je maar beter snel doen, anders krijg je zoiets als de case waar we het nu over hebben.
Aha. Staat er ook maar iets onwaars in mijn post?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:57 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Jaja, dat jij aan de man komt door internet en jij dat een veilige en fijne methode vindt, weten we nu wel. Genoeg discussies over gehad. Ik ben weg.
Dat was ook mijn doel om dat zo snel mogelijk te regelen, maarja ik had zoals eerder aangegeven teveel ruimte gegeven in de planning waardoor het makkelijker is om eronderuit te komen, ik had het beter dicht moeten timmeren, want ze heeft een ja gegeven.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daarom snel irl afspreken.
Dat is makkelijker wanneer je iemand al een beetje kent door chatten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |