Heel direct zijn. Komt misschien raar over nu je eerst hebt zitten slapen, maar bij de kleinste aanleiding gelijk spijkers met koppen slaan.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:34 schreef Keyos het volgende:
[..]
Klopt, ik pinpoint ook om iets te gaan doen uiterlijk volgende week vrijdag, ik heb haar teveel ruimte gegeven, moet nu de afspraak maar eens vast op de agenda krijgen.
Dit, zodra een meid mij langer aankijkt dan een paar seconden en ik heb interesse, loop ik er gelijk naartoe (zonder duidelijke bedoelingen te laten merken)quote:Op donderdag 24 november 2011 23:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heel direct zijn. Komt misschien raar over nu je eerst hebt zitten slapen, maar bij de kleinste aanleiding gelijk spijkers met koppen slaan.
Nou het ding is, ik had dus eerst gevraagd of ze eens wat wilde gaan drinken, waar ze dus ja op gezegd heeft. Nu heb ik haar af en toe wel eens gevraagd (alleen misschien niet op de meest handige opvallende momenten) over de planning hiervan, waar ze dan weer vaak geen antwoord op geeft, en we dus weer verder gaan in het gesprek waar we mee bezig zijn. Dus ik weet niet hoe het zit, de gesprekken zijn écht vreselijk gezellig, ze geeft eerst aan wat te willen gaan drinken, maar vervolgens krijg ik (ondanks mijn onhandigheid) waar geen reacties op de voorstellen, dat laat mij echt met veel vraagtekens zitten.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Precies. Treuzel je te lang dan kom je of in de friendzone of in helemaal geen enkele zone.
Die 'gesprekken'quote:Op donderdag 24 november 2011 23:36 schreef Keyos het volgende:
[..]
Nou het ding is, ik had dus eerst gevraagd of ze eens wat wilde gaan drinken, waar ze dus ja op gezegd heeft. Nu heb ik haar af en toe wel eens gevraagd (alleen misschien niet op de meest handige opvallende momenten) over de planning hiervan, waar ze dan weer vaak geen antwoord op geeft, en we dus weer verder gaan in het gesprek waar we mee bezig zijn. Dus ik weet niet hoe het zit, de gesprekken zijn écht vreselijk gezellig, ze geeft eerst aan wat te willen gaan drinken, maar vervolgens krijg ik (ondanks mijn onhandigheid) waar geen reacties op de voorstellen, dat laat mij echt met veel vraagtekens zitten.
Ze zegt ja, maar komt er vervolgens niet op terug en ontwijkt je vraag als je wat wil afspreken... Vraag je het wel direct genoeg?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:36 schreef Keyos het volgende:
[..]
Nou het ding is, ik had dus eerst gevraagd of ze eens wat wilde gaan drinken, waar ze dus ja op gezegd heeft. Nu heb ik haar af en toe wel eens gevraagd (alleen misschien niet op de meest handige opvallende momenten) over de planning hiervan, waar ze dan weer vaak geen antwoord op geeft, en we dus weer verder gaan in het gesprek waar we mee bezig zijn. Dus ik weet niet hoe het zit, de gesprekken zijn écht vreselijk gezellig, ze geeft eerst aan wat te willen gaan drinken, maar vervolgens krijg ik (ondanks mijn onhandigheid) waar geen reacties op de voorstellen, dat laat mij echt met veel vraagtekens zitten.
Ik kan me er eigenlijk niks bij voorstellen. Ze weet dat je wat wil drinken maar jij vraagt naar de planning ervan? Doe eens voor?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:36 schreef Keyos het volgende:
[..]
concreet maken. zeg wat je wilt gaan doen en stel een datum (of termijn, bijv volgende week) voor.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:36 schreef Keyos het volgende:
[..]
Is ook essentieel inderdaad. Is het online, dan is het wellicht omdat ze niet veel beters te doen heeft.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:37 schreef Sinji het volgende:
[..]
Die 'gesprekken'
Online of real life?
Online, ben haar toevallig ook tegengekomen in het OV richting de Hogeschool , ook dus mee aangepapt dus.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:37 schreef Sinji het volgende:
[..]
Die 'gesprekken'
Online of real life?
En hoe vraag je dit? "Wanneer kan je?" Je moet namelijk zelf wat voorstellen. "Wat dacht je van zaterdag?"quote:Op donderdag 24 november 2011 23:36 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ja, alsof de meeste mensen niet weten wanneer ze tijd hebben. Desnoods maak je tijd of geef je aan dat je wel kunt, maar bv. maar een uurtje. Al kan ik me niet voorstellen dat ze het zo druk heeft, gezien al die gesprekken.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:37 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik kan me er eigenlijk niks bij voorstellen. Ze weet dat je wat wil drinken maar jij vraagt naar de planning ervan? Doe eens voor?
Waarom zeg je niet gewoon kan je op die dag of op die dag?
Op kan je dit weekend, kan ze ook gewoon een duidelijk antwoord geven.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:39 schreef Keyos het volgende:
Ja , ik heb het meer in de zin gedaan van "kan je dit weekend" , heb alles veels te open gelaten, had gewoon moeten zeggen "vrijdag, 18:00 leuke film, zin?".
Online zijn vrouwen zeer moeilijk om te pinpointen. Je mist het essentiële, en dat is de lichaamstaal. Zie online gesprekken meer als aanleiding voor het zo snel mogelijk ontmoeten in real lifequote:Op donderdag 24 november 2011 23:37 schreef Keyos het volgende:
[..]
Online, ben haar toevallig ook tegengekomen in het OV richting de Hogeschool , ook dus mee aangepapt dus.
Tsja, en het blijft online. Niet om je af te vallen, maar het beste had je gewoon in het OV direct aan kunnen sturen op een real-life date.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:39 schreef Keyos het volgende:
Ja , ik heb het meer in de zin gedaan van "kan je dit weekend" , heb alles veels te open gelaten, had gewoon moeten zeggen "vrijdag, 18:00 leuke film, zin?".
film zou ik niet voorstellen voor de eerste paar dates. zo leer je elkaar niet zo kennen, en het is niet zo'n uitblinker van inspiratie en spontaniteit etc.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:39 schreef Keyos het volgende:
Ik raad een film af.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:39 schreef Keyos het volgende:
Klopt, maar ik was gewoon niet al te tactisch met de momenten dat ik het aansneed, daar moet ik echt een heel stuk handiger in worden. Maar ik weet dat ze op vrijdagen vrij is, dus ik ga gewoon voor de Bios begin van de avond, kunnen daarna altijd nog wat gaan drinken in de Pub, kijken of ze daarop ingaat. Is het een ja, dan krijg ik de kans om haar in te pakken , is het nee..... is dat kut.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Op kan je dit weekend, kan ze ook gewoon een duidelijk antwoord geven.
Ok maar geniet er maar van. Hiervoor was je eeuwig dood en hierna voorgoed en de vooruizichten om deze cyclus te doorbreken zijn beetje matig op zn best. Dus maak er vooral wat van want als je dood bent ga je nergens heen.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik voldeed nooit aan die beschrijving. Maar ik vind het nog steeds kut om te leven ja.
mee eens.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:40 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik raad een film af.
Kom met iets origineels. Kookworkshop ofzo.
Dit ja, nooit 'afwachten omdat het anders te snel gaat', zoals bijvoorbeeld kree doetquote:Op donderdag 24 november 2011 23:39 schreef Sinji het volgende:
[..]
Online zijn vrouwen zeer moeilijk om te pinpointen. Je mist het essentiële, en dat is de lichaamstaal. Zie online gesprekken meer als aanleiding voor het zo snel mogelijk ontmoeten in real life
Als ze op concrete vragen om af te spreken steeds ontwijkend reageert, dan weet je genoeg...quote:Op donderdag 24 november 2011 23:39 schreef Sinji het volgende:
[..]
Online zijn vrouwen zeer moeilijk om te pinpointen. Je mist het essentiële, en dat is de lichaamstaal. Zie online gesprekken meer als aanleiding voor het zo snel mogelijk ontmoeten in real life
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |