Zie PIquote:Op donderdag 24 november 2011 21:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee dat niet, al is ze soms een lastig persoon.
Ben heel makkelijk in de omgang hoorquote:Op donderdag 24 november 2011 21:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee dat niet, al is ze soms een lastig persoon.
jullie maken wat mee samenquote:Op donderdag 24 november 2011 21:16 schreef Stink-ui het volgende:
Deel 4 al samen met jou:@ ik hou van jou ik ga weer rijden xxx
@JApieman the dislike bar is the size of justinbieber's dick RIP MJ THE BEST KING OF POPquote:Op donderdag 24 november 2011 21:12 schreef JApieman het volgende: ik_vôél_me_èënzãám_eñ_älléen_vâñdãåg_wîl_ìémånd_met_mé_pråtèñ?
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:16 schreef Stink-ui het volgende:
Deel 4 al samen met jou:@ ik hou van jou ik ga weer rijden xxx
daar komen mensen, bahquote:Op donderdag 24 november 2011 21:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom die angst voor een sportvereniging?
Omdat ....quote:Op donderdag 24 november 2011 21:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom die angst voor een sportvereniging?
Oh, stiekem best lief.quote:
Ja hoor, als ik je een milkshake zou aanbieden zou jij hem op de grond gooien.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:17 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Ben heel makkelijk in de omgang hoor
Daar worden mensen geconfronteerd met hun tekortkomingen.quote:
Welnee! Zou 'm netjes in de prullie smijten.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:18 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oh, stiekem best lief.
[..]
Ja hoor, als ik je een milkshake zou aanbieden zou jij hem op de grond gooien.
You say Justin Bieber,I say PARAMORE!!! You say Lady Gaga,I say Evanescence You say Miley Cyrus,I say Slipknot You say T-Pain,I say Three Days Grace You say Emenem,I say Linkin Park You say Jonas Brother,Isay Green Dayquote:Op donderdag 24 november 2011 21:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
@JApieman the dislike bar is the size of justinbieber's dick RIP MJ THE BEST KING OF POP
Ik heb geen tekortkomingen.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Daar worden mensen geconfronteerd met hun tekortkomingen.
Ben je dom of doe je enkel alsof?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:19 schreef Expression het volgende:
[..]
Waarom maak je dan twee topics met dezelfde titel aan, schat?
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:18 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Welnee! Zou 'm netjes in de prullie smijten.
ik vind dat kusje van smeggie zo liefquote:Op donderdag 24 november 2011 21:19 schreef Expression het volgende:
[..]
Waarom maak je dan twee topics met dezelfde titel aan, schat?
Je hebt echt de meest schattige handschriftquote:Op donderdag 24 november 2011 21:19 schreef De_Dakgoot het volgende:
Camera kwiliteit jwz
[ afbeelding ]
Niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]Hoe kan ik nou toch boos op jou blijven?
![]()
En de meest onleesbare.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:20 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Je hebt echt de meest schattige handschrift![]()
Is dit de onzekerheid die praat of is dit echt hoe jij erover denkt?quote:
Onzekerheid? Wat is da?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Is dit de onzekerheid die praat of is dit echt hoe jij erover denkt?
Nieuwe fliendinnetjes gezocht - tijdelijke SC tot 22:00 kusje mij :*quote:Op donderdag 24 november 2011 21:19 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Ben je dom of doe je enkel alsof?
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:21 schreef Expression het volgende:
[..]
Nieuwe fliendinnetjes gezocht - tijdelijke SC tot 22:00 kusje mij :*
Kijken blijft moeilijk?
je ziet toch dat ik de TS ben.. moeilijk he lezen?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik vind dat kusje van smeggie zo lief
Nee kom jij maar hierheen.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:20 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Niet.![]()
kom hier grote beer van me
Dezelfde titelquote:Op donderdag 24 november 2011 21:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
[..]
je ziet toch dat ik de TS ben.. moeilijk he lezen?
Alsof dat wat uitmaaktquote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:21 schreef Expression het volgende:
[..]
Kijken blijft moeilijk?
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
[..]
je ziet toch dat ik de TS ben.. moeilijk he lezen?
Het gevoel van superioriteit en zekerheid?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het gevoel waar elke tienermeid mee kampt.
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:23 schreef Regnarts het volgende:
[..]
[..]Je bewijst je stompzinnigheid telkens weer, expression
"Argumenten van een ander gebruiken".. kan jij wel lopen en staan?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:24 schreef Expression het volgende:
[..]argumenten van een ander gebruiken, ik had het over de titel.
so truequote:Op donderdag 24 november 2011 21:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het gevoel waar elke tienermeid mee kampt.
Oke, dat sloeg helemaal nergens op.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:24 schreef Regnarts het volgende:
[..]
"Argumenten van een ander gebruiken".. kan jij wel lopen en staan?
De twijfel over je lichaam, intelligentie en persoonlijkheid.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:24 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Het gevoel van superioriteit en zekerheid?
Is dat het probleem onder tienermeisjes tegenwoordig? Wat zielig voor ze.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
De twijfel over je lichaam, intelligentie en persoonlijkheid.
Jongens die wel mooi kunnen schrijvenquote:
Ze zullen het zelfs zeker als een probleem zien, maar het is gewoon heel natuurlijk.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:26 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Is dat het probleem onder tienermeisjes tegenwoordig? Wat zielig voor ze.
Ja, dit is echt heel leerzaam.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:27 schreef Rodawa het volgende:
Wat een veelzijdige topicreeks is dit toch. Alle onderwerpen worden hier besproken.
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:27 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Ja, dit is echt heel leerzaam.
Wow, klote voor ze. Had jij dat ook vroeger?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ze zullen het zelfs zeker als een probleem zien, maar het is gewoon heel natuurlijk.
Ik pleit ervoor dat dit langer openblijft ipv om 22:00 dicht.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:27 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Ja, dit is echt heel leerzaam.
Aanslagen per minuut is waar je mee moet pronken als FOK!ker.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:27 schreef Faux. het volgende:
[..]
Jongens die wel mooi kunnen schrijven
Dat gevoel heb ik zeker gehad ja. En nog wil het in bepaalde situaties weleens opspelen.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:27 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Wow, klote voor ze. Had jij dat ook vroeger?
lukt je niet, smegma is onvermurwbaarquote:Op donderdag 24 november 2011 21:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik pleit ervoor dat dit langer openblijft ipv om 22:00 dicht.
Ja, Dakgoot moet bezwaarschrift indienen omdat ie zo mooi kan sgrijvu.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik pleit ervoor dat dit langer openblijft ipv om 22:00 dicht.
Ohquote:Op donderdag 24 november 2011 21:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Aanslagen per minuut is waar je mee moet pronken als FOK!ker.
Omg, wat zielig.. zou niet weten hoe het voelt om onzeker over jezelf te zijn. Nooit twijfels gehad over meselluf of me lichaam ofso.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik zeker gehad ja. En nog wil het in bepaalde situaties weleens opspelen.
En het worden er steeds meer.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:29 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Stink-ui, rodawa, dakgoot.. NOPE.
ohhhh ben je weer thuis poepiescheetje van me?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:30 schreef Stink-ui het volgende:
Schatjee van meeeeeee.![]()
kusje kroeeeehoeeehoeeeeeeeelll
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:29 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Stink-ui, rodawa, dakgoot.. NOPE.
Want jij komt van de straat.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:30 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Omg, wat zielig.. zou niet weten hoe het voelt om onzeker over jezelf te zijn. Nooit twijfels gehad over meselluf of me lichaam ofso.
Probeer je mij nu onzeker te maken? Ik vertel je over mijn diepste geheimen en jij trapt me gelijk de grond in..quote:Op donderdag 24 november 2011 21:32 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Nee, gewoon van m'n moeder en vader.. vreemde reactie van jou hoor.
Liegenaarquote:Op donderdag 24 november 2011 21:32 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Nee, gewoon van m'n moeder en vader.. vreemde reactie van jou hoor.
Waarom zou ik een fragiel persoon als jij onzeker willen maken?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Probeer je mij nu onzeker te maken? Ik vertel je over mijn diepste geheimen en jij trapt me gelijk de grond in..
door niet te bellen hgihihihihiquote:Op donderdag 24 november 2011 21:34 schreef Regnarts het volgende:
hoe bel je onbekend met een iphone?
o ghighgihgigquote:Op donderdag 24 november 2011 21:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
door niet te bellen hgihihihihi
Hihihi iPhone stukgooienquote:Op donderdag 24 november 2011 21:34 schreef Regnarts het volgende:
Je mag het nummer wel laten staan als je me gaat bellen hoor.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:34 schreef Regnarts het volgende:
Omdat je lekker veilig en anoniem vanaf achter je computer kan doen wat je wil. Je hebt minder snel een band en medelijden voor iemand die je niet in de ogen kunt kijken.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:34 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Waarom zou ik een fragiel persoon als jij onzeker willen maken?je bent wel een rare hoor
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:29 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Ja, Dakgoot moet bezwaarschrift indienen omdat ie zo mooi kan sgrijvu.![]()
Ben je nou aan het ijlen?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Omdat je lekker veilig en anoniem vanaf achter je computer kan doen wat je wil. Je hebt minder snel een band en medelijden voor iemand die je niet in de ogen kunt kijken.
Geen idee, maar we komen er over ruim 20min wel achter denk ik.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja helemaal als je het leuk hebt
zou smeggie slapen?
Pamquote:Op donderdag 24 november 2011 21:36 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Is dit niet iets voor Monopoly ? die wil vast wel een vriendinnetje
Misschien wordt het tijd voor een nieuwe camera?quote:
Nee.quote:
Iphone kwiliteit in de nacht hequote:Op donderdag 24 november 2011 21:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Misschien wordt het tijd voor een nieuwe camera?
[..]
Nee.
BAGGERquote:Op donderdag 24 november 2011 21:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Iphone kwiliteit in de nacht he
Niet al te best.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Iphone kwiliteit in de nacht he
Geachte jeboii,quote:
hallonquote:Op donderdag 24 november 2011 21:40 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Geachte jeboii,
Dit is een topic met heel veel goede fliendjes en fliendinnetjes.
Ik hoop u hiermee genoeg te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Ondergetekende.
Geachte jeboii,quote:Op donderdag 24 november 2011 21:41 schreef Dalando het volgende:
[..]
hallon
ik wil graag meer informatie, wat is het kvk nummer van dit topic?
kusjes
jeboii
GROUPHUGquote:Op donderdag 24 november 2011 21:44 schreef Rodawa het volgende:
Oh nee we hebben nog maar een kwartiertje laten we allemaal samen snel het bed in duiken.
Mooi kleurtjequote:
Hierzoquote:Op donderdag 24 november 2011 21:46 schreef Rodawa het volgende:
Naar wie moet ik m'n msn sturen dan?
sorryquote:Op donderdag 24 november 2011 21:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]mijn hartje wat doe je
Voor school, hoezo?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
werk jij aan een verslagje?
Is dat besmettelijk?quote:
Oké, jammer.quote:
Nee, je kunt hier een profiel aanmaken en dan kunnen mensen respect geven.quote:
ik hebw el een FOK! fotoboekquote:Op donderdag 24 november 2011 21:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oké, jammer.
[..]
Nee, je kunt hier een profiel aanmaken en dan kunnen mensen respect geven.
Oke, ik voeg je zo wel toe.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:49 schreef Regnarts het volgende:
[..]
jah, mijn fucking msn loopt vast.. bitte warten
pass je msn danquote:Op donderdag 24 november 2011 21:52 schreef Regnarts het volgende:
ik kan je niet toevoegen rodawa :s
Maar daar kan ik je foto's niet respecteren.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:50 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
ik hebw el een FOK! fotoboek
Ik wacht nog steeds op dat groepsgesprek op MSN.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:51 schreef Rodawa het volgende:
Kom op mensen, snel. We hebben nog maar 9 minuten.
Heb je geen gewone msn? Doe snel, je kan het.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:57 schreef Regnarts het volgende:
[..]
ik snap niks van die apple messenger.
applequote:Op donderdag 24 november 2011 21:57 schreef Regnarts het volgende:
[..]
ik snap niks van die apple messenger.
precies op tijdquote:
niks bofkont, gewoon goede timingquote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:01 schreef Rodawa het volgende:
Kom op Regnarts, je krijgt een patatje oorlog van me als het lukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |