so truequote:Op donderdag 24 november 2011 21:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het gevoel waar elke tienermeid mee kampt.
Oke, dat sloeg helemaal nergens op.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:24 schreef Regnarts het volgende:
[..]
"Argumenten van een ander gebruiken".. kan jij wel lopen en staan?
De twijfel over je lichaam, intelligentie en persoonlijkheid.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:24 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Het gevoel van superioriteit en zekerheid?
Is dat het probleem onder tienermeisjes tegenwoordig? Wat zielig voor ze.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
De twijfel over je lichaam, intelligentie en persoonlijkheid.
Jongens die wel mooi kunnen schrijvenquote:
Ze zullen het zelfs zeker als een probleem zien, maar het is gewoon heel natuurlijk.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:26 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Is dat het probleem onder tienermeisjes tegenwoordig? Wat zielig voor ze.
Ja, dit is echt heel leerzaam.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:27 schreef Rodawa het volgende:
Wat een veelzijdige topicreeks is dit toch. Alle onderwerpen worden hier besproken.
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:27 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Ja, dit is echt heel leerzaam.
Wow, klote voor ze. Had jij dat ook vroeger?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ze zullen het zelfs zeker als een probleem zien, maar het is gewoon heel natuurlijk.
Ik pleit ervoor dat dit langer openblijft ipv om 22:00 dicht.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:27 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Ja, dit is echt heel leerzaam.
Aanslagen per minuut is waar je mee moet pronken als FOK!ker.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:27 schreef Faux. het volgende:
[..]
Jongens die wel mooi kunnen schrijven
Dat gevoel heb ik zeker gehad ja. En nog wil het in bepaalde situaties weleens opspelen.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:27 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Wow, klote voor ze. Had jij dat ook vroeger?
lukt je niet, smegma is onvermurwbaarquote:Op donderdag 24 november 2011 21:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik pleit ervoor dat dit langer openblijft ipv om 22:00 dicht.
Ja, Dakgoot moet bezwaarschrift indienen omdat ie zo mooi kan sgrijvu.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik pleit ervoor dat dit langer openblijft ipv om 22:00 dicht.
Ohquote:Op donderdag 24 november 2011 21:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Aanslagen per minuut is waar je mee moet pronken als FOK!ker.
Omg, wat zielig.. zou niet weten hoe het voelt om onzeker over jezelf te zijn. Nooit twijfels gehad over meselluf of me lichaam ofso.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik zeker gehad ja. En nog wil het in bepaalde situaties weleens opspelen.
En het worden er steeds meer.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:29 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Stink-ui, rodawa, dakgoot.. NOPE.
ohhhh ben je weer thuis poepiescheetje van me?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:30 schreef Stink-ui het volgende:
Schatjee van meeeeeee.![]()
kusje kroeeeehoeeehoeeeeeeeelll
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:29 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Stink-ui, rodawa, dakgoot.. NOPE.
Want jij komt van de straat.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:30 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Omg, wat zielig.. zou niet weten hoe het voelt om onzeker over jezelf te zijn. Nooit twijfels gehad over meselluf of me lichaam ofso.
Probeer je mij nu onzeker te maken? Ik vertel je over mijn diepste geheimen en jij trapt me gelijk de grond in..quote:Op donderdag 24 november 2011 21:32 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Nee, gewoon van m'n moeder en vader.. vreemde reactie van jou hoor.
Liegenaarquote:Op donderdag 24 november 2011 21:32 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Nee, gewoon van m'n moeder en vader.. vreemde reactie van jou hoor.
Waarom zou ik een fragiel persoon als jij onzeker willen maken?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Probeer je mij nu onzeker te maken? Ik vertel je over mijn diepste geheimen en jij trapt me gelijk de grond in..
door niet te bellen hgihihihihiquote:Op donderdag 24 november 2011 21:34 schreef Regnarts het volgende:
hoe bel je onbekend met een iphone?
o ghighgihgigquote:Op donderdag 24 november 2011 21:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
door niet te bellen hgihihihihi
Hihihi iPhone stukgooienquote:Op donderdag 24 november 2011 21:34 schreef Regnarts het volgende:
Je mag het nummer wel laten staan als je me gaat bellen hoor.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:34 schreef Regnarts het volgende:
Omdat je lekker veilig en anoniem vanaf achter je computer kan doen wat je wil. Je hebt minder snel een band en medelijden voor iemand die je niet in de ogen kunt kijken.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:34 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Waarom zou ik een fragiel persoon als jij onzeker willen maken?je bent wel een rare hoor
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:29 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Ja, Dakgoot moet bezwaarschrift indienen omdat ie zo mooi kan sgrijvu.![]()
Ben je nou aan het ijlen?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Omdat je lekker veilig en anoniem vanaf achter je computer kan doen wat je wil. Je hebt minder snel een band en medelijden voor iemand die je niet in de ogen kunt kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |