Hahaha, daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ho![]()
Jij hebt al een date met Silk
Wel eerlijk delen he
Ik vroeg me al af waar je bleef.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoor triomijn aandacht heb je
Oeh, MMF of FFM?quote:
Goed idee! Kom je ook?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is bijna alsof we een keer een orgiemeet moeten organiseren, er zit hier teveel overmatige interesse in groepsseks
Je kunt hier niet meedoen als je niet durft te vertellen of je voorkeur geeft aan FFM of MMF hoor.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:09 schreef MaanSelene het volgende:
Zijn we weer....waar waren we....oh ja, bij Tijn die alvast droomde. Vertel, wil je het kwijt?
Oh vandaar.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Komt omdat je grap is gebaseerd op een misplaatst vooroordeel over schizofrenie
ik wil dus beidequote:Op donderdag 24 november 2011 21:09 schreef MaanSelene het volgende:
Zijn we weer....waar waren we....oh ja, bij Tijn die alvast droomde. Vertel, wil je het kwijt?
Hier ben ikquote:Op donderdag 24 november 2011 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahaha, daar heb je gelijk in.
[..]
Ik vroeg me al af waar je bleef.
Mee eens, het is niet de bedoeling dat iemand zich aangevallen voelt; volgens mij is dat juist precies het tegenovergestelde van wat we trachten te bereiken.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:11 schreef Moonwalk het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik achter de schermen met iemand in gesprek was. Die persoon kwam hier om advies te vragen en voelde zich nogal aangevallen vanwege de reacties op zijn foto. Ik vind dat eigenlijk best wel jammer en onnodig dat iemand die de stap neemt om hulp te vragen, zich op de 1 of andere manier een soort van belachelijk gemaakt voelde![]()
Het viel mij op dat hij opeens weg was en daarom heb ik een dm gestuurd, zodoende weet ik dat
IK WAS HET NIETquote:Op donderdag 24 november 2011 21:11 schreef Moonwalk het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik achter de schermen met iemand in gesprek was. Die persoon kwam hier om advies te vragen en voelde zich nogal aangevallen vanwege de reacties op zijn foto. Ik vind dat eigenlijk best wel jammer en onnodig dat iemand die de stap neemt om hulp te vragen, zich op de 1 of andere manier een soort van belachelijk gemaakt voelde![]()
Het viel mij op dat hij opeens weg was en daarom heb ik een dm gestuurd, zodoende weet ik dat
wasn't me...quote:Op donderdag 24 november 2011 21:11 schreef Moonwalk het volgende:
Klopt, jij was heel positief, ik heb zelf al die reacties niet echt gelezen verder maar dat was het antwoord dat ik kreegquote:Op donderdag 24 november 2011 21:12 schreef mrk.n het volgende:
[..]
IK WAS HET NIET![]()
&!)#&*(!_ Ik heb zelfs gezegd dat hij er goed uitziet op die foto over het algemeen genomen. Nee, maar serieus, waarom? Niemand heeft iets verkeerds gezegd of gevraagd.
Hier in het topic is niets naars gezegd voor zover ik weet.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:13 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Klopt, jij was heel positief, ik heb zelf al die reacties niet echt gelezen verder maar dat was het antwoord dat ik kreeg
Er werden toch geen erge dingen over zijn foto gezegd? Niet dat mij is opgevallen althans. Hij begon zelf over het litteken. Ik meen zelfs te hebben gelezen dat mensen hem er goed vonden uitzien.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:11 schreef Moonwalk het volgende:
Je voorkeur dan? Ik denk die van mij MMF.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ik wil dus beideen MVV gok ik
[..]
Hier ben ik
Dat iemand zich aangevallen voelt hoeft niet altijd te liggen aan de reacties.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:12 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Mee eens, het is niet de bedoeling dat iemand zich aangevallen voelt; volgens mij is dat juist precies het tegenovergestelde van wat we trachten te bereiken.
Hoe kunnen we dit oplossen?
Hihi.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je voorkeur dan? Ik denk die van mij MMF.
Geen idee beide hebben wel wat, misschien toch lichte voorkeur naar MMFquote:Op donderdag 24 november 2011 21:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je voorkeur dan? Ik denk die van mij MMF.
Dat denk ik ja. Wel jammer, blijkbaar een gevoelig onderwerp.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:15 schreef Moonwalk het volgende:
Misschien heeft hij het allemaal verkeerd opgevat
Lokasenna.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
Als ik 't me goed herinner is het enige wat gezegd werd, dat het niet zijn beste angle was of zoiets
Ja ik denk het, nouja heb gezegd dat hij hier gewoon terecht kan en meer kan ik niet doenquote:Op donderdag 24 november 2011 21:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat denk ik ja. Wel jammer, blijkbaar een gevoelig onderwerp.
Nee, een orgiemeet.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:17 schreef Moonwalk het volgende:
wat zie ik nou allemaal tussendoor? zijn jullie trios aan het regelen?
Volop gehosseld hier. Koningen van de hossel.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:17 schreef Moonwalk het volgende:
Ja, wil je meedoen?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:17 schreef Moonwalk het volgende:
Ik zou geen seks willen met meer vrouwen erbijquote:
Ik vond het geen aardige opmerking anders. Beetje inleven mag wel, hij komt hier met het verhaal dat hij onzeker is en jij reageert op die manier. Net alsof jij er zo lekker uitziet.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sorry hoor, als dat al negatief was
Maar dat was helemaal geen litteken, dat kwam door het bewerken van de foto.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:17 schreef Supersoep het volgende:
Het was eerder Daniel die zei dat z'n litteken nog goed te zien was. Waarop Mrk.n reageerde met eenen meer 'negatiefs' heb ik eigenlijk niet gezien.
Tja.
Dank u, oh grote heer en meester Wauwelaere.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:17 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Volop gehosseld hier. Koningen van de hossel.
Mede mogelijk gemaakt door Den Wauwelaere & Partners.
Oke.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:18 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik vond het geen aardige opmerking anders. Beetje inleven mag wel, hij komt hier met het verhaal dat hij onzeker is en jij reageert op die manier. Net alsof jij er zo lekker uitziet.
[..]
Maar dat was helemaal geen litteken, dat kwam door het bewerken van de foto.
Volgens mij heb je op het moment vollop keuzequote:Op donderdag 24 november 2011 21:18 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ja shoot, ben ik even koffie halen, ben ik mijn flirt al kwijt aan een trio.![]()
Damn, het gata het sneller dan het licht.![]()
![]()
Why not?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:18 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik zou geen seks willen met meer vrouwen erbij
tot uw dienst.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dank u, oh grote heer en meester Wauwelaere.
Mannen wel?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:18 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik zou geen seks willen met meer vrouwen erbij
Ik zie me niet zo snel seksueel aan een vrouw zitten, en ik ben denk ik te gepassioneerd en hebberig in bed om te moeten delenquote:
Je zou zeggen dat het toch twee meer " pluspunten" oplevert, kan nooit verkeerd zijn toch?quote:
Niet als ze zo onder mijn neus weggekaapt worden als ik ff koffie haal of zelfs maar de pagina ververs...quote:Op donderdag 24 november 2011 21:19 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Volgens mij heb je op het moment vollop keuze
Loka ook.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
Tijn staat voor MMF en MFF openen en jullie?
Bij mij ververst de pagina automatisch elke 5 secondesquote:Op donderdag 24 november 2011 21:20 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Niet als ze zo onder mijn neus weggekaapt worden als ik ff koffie haal of zelfs maar de pagina ververs...
De rest durft niet of wil nietquote:
FFM lijkt me emotioneel minder moeilijk dan MMF, maar het heeft natuurlijk ook met aantrekkingskracht te maken.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:20 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik zie me niet zo snel seksueel aan een vrouw zitten, en ik ben denk ik te gepassioneerd en hebberig in bed om te moeten delen
Dat zou het ook nog kunnen zijn. Maar als je je daar al door laat wegjagen, dan kan je of beter niet op fora komen waar mensen over het algemeen een stuk directer zijn, of geen foto in je fobo zetten waar iedereen die kan zien en beoordelen. Lijkt mij.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:17 schreef Supersoep het volgende:
Het was eerder Daniel die zei dat z'n litteken nog goed te zien was. Waarop Mrk.n reageerde met eenen meer 'negatiefs' heb ik eigenlijk niet gezien.
Tja.
Ben je in elk geval op tijd voor elke trioquote:Op donderdag 24 november 2011 21:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bij mij ververst de pagina automatisch elke 5 secondes
Ja, ik wil.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:20 schreef Supersoep het volgende:
Zo. Wil je mijn uitleg nog, Mark? Of past dat nu niet in het topic? Staat een beetje raar, zoiets.
Mag hoor, hij heeft me net nog onvriendelijk en niet meelevend genoemd, wijs hem er maar op dat de pot de ketel verwijt enzo, is wel weer even nodig naar mijn idee.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:20 schreef Supersoep het volgende:
Zo. Wil je mijn uitleg nog, Mark? Of past dat nu niet in het topic? Staat een beetje raar, zoiets.
Juistem!quote:Op donderdag 24 november 2011 21:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ben je in elk geval op tijd voor elke trio
Welles.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De rest durft niet of wil niet
Precies, was ook helemaal niet ernstig. Heel veel positieve reacties ook waaronder van mij. Ik hou er niet enorm van als mensen er normaal uitzien maar het toch vreselijk vinden. Is zo jammer altijd.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat zou het ook nog kunnen zijn. Maar als je je daar al door laat wegjagen, dan kan je of beter niet op fora komen waar mensen over het algemeen een stuk directer zijn, of geen foto in je fobo zetten waar iedereen die kan zien en beoordelen. Lijkt mij.![]()
Je had me bij gepassioneerd en hebberig. Vertelquote:Op donderdag 24 november 2011 21:20 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik zie me niet zo snel seksueel aan een vrouw zitten, en ik ben denk ik te gepassioneerd en hebberig in bed om te moeten delen
Daar kan ik me in vinden, één man delen lijkt me ook niet echt leukquote:Op donderdag 24 november 2011 21:20 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Heb je Heatcliff nou al beantwoord?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:22 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Je had me bij gepassioneerd en hebberig. Vertel
Als ik Bi was zou ik je nu hosselenquote:Op donderdag 24 november 2011 21:22 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Je had me bij gepassioneerd en hebberig. Vertel
Is al zo vaak gedaan.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mag hoor, hij heeft me net nog onvriendelijk en niet meelevend genoemd, wijs hem er maar op dat de pot de ketel verwijt enzo, is wel weer even nodig naar mijn idee.
Allangquote:Op donderdag 24 november 2011 21:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je Heatcliff nou al beantwoord?
Dus jij moet eigenlijk een kwartet hebbenquote:Op donderdag 24 november 2011 21:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daar kan ik me in vinden, één man delen lijkt me ook niet echt leuk
Zo blij als hij was met z'n huidige relatie, voelde hij zich toch genoodzaakt om met iemand anders af te spreken. Natuurlijk spraken wij hem hier op aan, zoals altijd, ter opluchting en na een tijdje is de kous dan ook gewoon af.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:49 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Wat valt er niet te volgen? Ik heb gewoon een date met 'n meisje morgen.
quote:Op woensdag 16 november 2011 19:14 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik spreek met dat meisje af, mijn vriendin denkt dat ik met een vriend weg ben (mijn vriend weet hier ook vanaf) en het meisje in kwestie heeft het nummer van een andere telefoon van mij waar mijn vriendin geen weet van heeft (ik heb twee) plus het meisje heeft mijn Facebook niet. Hoe groot is de kans dat ze erachter komt?
Dan gaat er iets rinkelen. Na zoveel discussies met iemand, zie je dan toch de kans om die uitdaging aan te gaan. Dat is de code van het internet, het spel dat gespeeld moet worden. Als iemand zo'n uitdaging voor je legt en je weet zelf dat de oplossing zó simpel is, en dat het het getuige zijn karakter en acties niet eens zo verkeerd is om te doen, dan zoek je het volgende plaatje op:quote:Op woensdag 16 november 2011 18:53 schreef mrk.n het volgende:
Ze komt er sowieso niet achter. Kan niet.
Daarom meetquote:Op donderdag 24 november 2011 21:24 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dus jij moet eigenlijk een kwartet hebben
Heb al een virtuele kus van haar gehadquote:
Hihi wat een nar ben je toch ook.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:26 schreef DenWauwelaar het volgende:
Supersoep. Dit is best kansloos.
Spannendquote:Op donderdag 24 november 2011 21:25 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Heb al een virtuele kus van haar gehad![]()
Dus jullie gaan afspreken? Of ga ik nu weer te hard?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:25 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Heb al een virtuele kus van haar gehad![]()
Dit was vrij serieus.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:26 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hihi wat een nar ben je toch ook.
We hebben twee berichtjes uitgewisseld. Bovendien is Kaneelstokje ook nog geinteresseerd in allerlei trio-toestanden. Is een beetje veel allemaal hoorquote:Op donderdag 24 november 2011 21:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus jullie gaan afspreken? Of ga ik nu weer te hard?
MMM zou ik wel willen proberenquote:Op donderdag 24 november 2011 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welles.
Maximaal 2 piemels per trio, maar minimaal 1. Ik heb mijn zegje gedaan.
Voor wie? Hem of ons?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:28 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Asperger is niet makkelijk.
Ga voor Heathcliff. Ze is leuk.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:28 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
We hebben twee berichtjes uitgewisseld. Bovendien is Kaneelstokje ook nog geinteresseerd in allerlei trio-toestanden. Is een beetje veel allemaal hoor
Nee, ik meen het serieus. Ik denk dat ik de nar-rol beter vervul.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:28 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Asperger is niet makkelijk.
Onsquote:
Nee, narren zonder leven zijn niet leuk.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:29 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee, ik meen het serieus. Ik denk dat ik de nar-rol beter vervul.
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:24 schreef Supersoep het volgende:
Het was 16 november. Een dag zoals alle anderen in het topic. Mrk.n kenden we helaas al langer, sedert circa januari al aanwezig in het topic onder verscheidene accounts in een poging wat obscuur te blijven met z'n vervelend postgedrag. Hij viel altijd al een beetje buiten de boot. Een rijke familie, verwend, tikkeltje racistisch en close-minded, zeer oppervlakkig en altijd op de persoon spelend qua uiterlijk. Kort gezegd, niet iets om warm voor te lopen.
In de vijf-honderd topics die de reeks dan ook telde, zijn discussies met hem dus vaak voorgevallen en altijd beperkt gebleven tot Fok zelf. Verhitte discussies over en weer met Moneyfornothing en vaak ook met mij. Over allerhande zaken, een geirriteerde opmerking als hij ons op de hoogte kwam stellen over z'n zevende vakantie tijdens de zomer alweer of een moreel debat over vreemdgaan wanneer z'n relatie hierdoor weer eens op de klippen liep.
Dit soort discussies zijn er nooit op gericht om je tegenstander van je eigen punt te overtuigen. In tegendeel, ze worden defensief en reactief. Het dient dus enkel om opluchting te krijgen en juist de omstanders jouw mening te laten delen, zodat er een consensus over iemand wordt gevormd.
Zo is de consensus rond Mrk.n altijd geweest wat er in de eerste alinea staat. Dat wil zeggen, bij mensen die hier al geruime tijd rondlopen. Anno 24 november 2011 zal dit minder hoog liggen door allerlei nieuwe toevoegingen die deze post waarschijnlijk ook totaal niet snappen, dat is te verwachten.
Maar 16 november, kinderen, was een speciale dag. Al begon het zoals altijd. Mrk.n had weer eens iets ''doms'' gedaan.
[..]
Zo blij als hij was met z'n huidige relatie, voelde hij zich toch genoodzaakt om met iemand anders af te spreken. Natuurlijk spraken wij hem hier op aan, zoals altijd, ter opluchting en na een tijdje is de kous dan ook gewoon af.
Maar neen. Zo ging het dit keer niet, omdat hij de woorden sprak die niemand in zo'n situatie moet spreken, zeker niet op Fok. Ter analogie: als ik in de Hel beland, ga ik ook niet zeggen dat ik licht-gevoelig ben voor vuur.
[..]
[..]
Dan gaat er iets rinkelen. Na zoveel discussies met iemand, zie je dan toch de kans om die uitdaging aan te gaan. Dat is de code van het internet, het spel dat gespeeld moet worden. Als iemand zo'n uitdaging voor je legt en je weet zelf dat de oplossing zó simpel is, en dat het het getuige zijn karakter en acties niet eens zo verkeerd is om te doen, dan zoek je het volgende plaatje op:
[ afbeelding ]
Na dit plaatje te hebben gevonden, ga je naar zijn Facebook die hij wijselijk zijn aartsvijand wel eens wilde sturen en stuur je de link van zijn posts naar zijn vriendin.
[ afbeelding ] *
* ware het niet dat hij standaard de wachtwoorden heeft van al zijn vriendinnen en dus haastig alle berichtjes verwijderd - al maakt zijn huidige nervositeit hierover alles weer goed.
Als afsluiting laat ik u met de befaamde woorden van Lewis Black:
"And I know it's obnoxious. Because if you were in an office, and there was someone there who came in every day and said: I'M THE GREATEST FUCKER HERE AND ALL OF YOU SNIVVLING SHITS WOULD DIE WITHOUT ME HAHAHA. I can guarantee you, by the end of the week, you'd have killed him." - Lewis Black over Mrk.n
Dat is geen optie voor mij enzoquote:Op donderdag 24 november 2011 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
MMM zou ik wel willen proberen
Ik vind het altijd zo kwalijk op Fok dat een lange post altijd gelijk 'sneu' is. Precies de reden waarom ik geen topics meer open in KLB. Krijg je altijd dat gezeik van TL;DR. Ja dan niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:28 schreef Lokasenna het volgende:
Supersoep, ik vind je ergens wel een beetje sneu dat je er zoveel tijd voor neemt, maar mijn voornaamste mening is toch dat je een genie bent.
Misschien is het wel watquote:Op donderdag 24 november 2011 21:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is geen optie voor mij enzo
En FFF lijkt me ook niets, tenzij voldoende dildo's.
Ga voor Heatcliff. Wel jammer, zij is de enige vrouw van mijn leeftijdquote:Op donderdag 24 november 2011 21:28 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
We hebben twee berichtjes uitgewisseld. Bovendien is Kaneelstokje ook nog geinteresseerd in allerlei trio-toestanden. Is een beetje veel allemaal hoor
Het is wel kwaliteit, dat moet ik je nageven.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:30 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo kwalijk op Fok dat een lange post altijd gelijk 'sneu' is. Precies de reden waarom ik geen topics meer open in KLB. Krijg je altijd dat gezeik van TL;DR. Ja dan niet.
Jij werpt je op als dildo-aangeef-vrijwilliger?quote:
Lange post is niet sneu. De inhoud laat zien dat je een sneue vent bent, die een perm ban verdient.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:30 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo kwalijk op Fok dat een lange post altijd gelijk 'sneu' is. Precies de reden waarom ik geen topics meer open in KLB. Krijg je altijd dat gezeik van TL;DR. Ja dan niet.
Jaquote:Op donderdag 24 november 2011 21:31 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Jij werpt je op als dildo-aangeef-vrijwilliger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |