Ja ik denk het, nouja heb gezegd dat hij hier gewoon terecht kan en meer kan ik niet doenquote:Op donderdag 24 november 2011 21:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat denk ik ja. Wel jammer, blijkbaar een gevoelig onderwerp.
Nee, een orgiemeet.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:17 schreef Moonwalk het volgende:
wat zie ik nou allemaal tussendoor? zijn jullie trios aan het regelen?
Volop gehosseld hier. Koningen van de hossel.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:17 schreef Moonwalk het volgende:
Ja, wil je meedoen?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:17 schreef Moonwalk het volgende:
Ik zou geen seks willen met meer vrouwen erbijquote:
Ik vond het geen aardige opmerking anders. Beetje inleven mag wel, hij komt hier met het verhaal dat hij onzeker is en jij reageert op die manier. Net alsof jij er zo lekker uitziet.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sorry hoor, als dat al negatief was
Maar dat was helemaal geen litteken, dat kwam door het bewerken van de foto.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:17 schreef Supersoep het volgende:
Het was eerder Daniel die zei dat z'n litteken nog goed te zien was. Waarop Mrk.n reageerde met eenen meer 'negatiefs' heb ik eigenlijk niet gezien.
Tja.
Dank u, oh grote heer en meester Wauwelaere.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:17 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Volop gehosseld hier. Koningen van de hossel.
Mede mogelijk gemaakt door Den Wauwelaere & Partners.
Oke.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:18 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik vond het geen aardige opmerking anders. Beetje inleven mag wel, hij komt hier met het verhaal dat hij onzeker is en jij reageert op die manier. Net alsof jij er zo lekker uitziet.
[..]
Maar dat was helemaal geen litteken, dat kwam door het bewerken van de foto.
Volgens mij heb je op het moment vollop keuzequote:Op donderdag 24 november 2011 21:18 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ja shoot, ben ik even koffie halen, ben ik mijn flirt al kwijt aan een trio.![]()
Damn, het gata het sneller dan het licht.![]()
![]()
Why not?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:18 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik zou geen seks willen met meer vrouwen erbij
tot uw dienst.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dank u, oh grote heer en meester Wauwelaere.
Mannen wel?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:18 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik zou geen seks willen met meer vrouwen erbij
Ik zie me niet zo snel seksueel aan een vrouw zitten, en ik ben denk ik te gepassioneerd en hebberig in bed om te moeten delenquote:
Je zou zeggen dat het toch twee meer " pluspunten" oplevert, kan nooit verkeerd zijn toch?quote:
Niet als ze zo onder mijn neus weggekaapt worden als ik ff koffie haal of zelfs maar de pagina ververs...quote:Op donderdag 24 november 2011 21:19 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Volgens mij heb je op het moment vollop keuze
Loka ook.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
Tijn staat voor MMF en MFF openen en jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |