Hmzzz das niet oud... en wat kosten ze?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bidsprinkhanen? Een jaartje ongeveer.
Gebruik de Winamp link.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:46 schreef Stokstaart het volgende:
Moet je een speciaal programma gebruiken om via mobiel het rooster te checken. Ik kan namelijk wel mobiel luisteren maar als ik het rooster klik komt er een foutmelding
Hoi alles goed daar?quote:
ik kan helaas niet mobiel luisterenquote:Op donderdag 24 november 2011 21:46 schreef Stokstaart het volgende:
Moet je een speciaal programma gebruiken om via mobiel het rooster te checken. Ik kan namelijk wel mobiel luisteren maar als ik het rooster klik komt er een foutmelding
Afhankelijk van de soort, tussen de 4 en de 10 euro voor de gangbare soorten. De zeldzame soorten weet ik niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hmzzz das niet oud... en wat kosten ze?
Beetje last van m'n slokdarm, maar verder wel okay hoor.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:46 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Hoi alles goed daar?
Jazeker, we spotten elkaar wel eens als we naar school rijden. Ik zie zusje_goudvis volgens mij ook kapot vaak als ik naar school rijd.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:45 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ben daar moeilijk vaak geweestVandaag nog op die parkeerplaats daarachter gestopt om een meisje op te halen uit die school
Hett zit daar toch op school?
Neequote:Op donderdag 24 november 2011 21:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat het cynisch bedoeld was
Realplayer kan het volgens mij ook afspelen.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kan helaas niet mobiel luisteren
eens kijken of er een vlc app is
Ik wou even niks voelen, als ik slaap voel ik niks.quote:
Tuurlijk is die er http://www.videolan.org/vlc/download-ios.htmlquote:Op donderdag 24 november 2011 21:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kan helaas niet mobiel luisteren
eens kijken of er een vlc app is
Ja gaat welquote:Op donderdag 24 november 2011 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje last van m'n slokdarm, maar verder wel okay hoor.En daar?
Ik ben BITCHIN' hot!quote:Op donderdag 24 november 2011 21:47 schreef RockNijntje het volgende:
ToT ben jij hot of waar komt hottentotten anders vandaan?
is dat er voor android?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Realplayer kan het volgens mij ook afspelen.
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tuurlijk is die er http://www.videolan.org/vlc/download-ios.html
Oh dat valt wel mee.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Afhankelijk van de soort, tussen de 4 en de 10 euro voor de gangbare soorten. De zeldzame soorten weet ik niet.
Hottentotten waren (zijn?) een volk in Afrika.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:47 schreef RockNijntje het volgende:
ToT ben jij hot of waar komt hottentotten anders vandaan?
En niet bepaald reuzen.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hottentotten waren (zijn?) een volk in Afrika.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |