jeugdsentimentquote:Op donderdag 24 november 2011 21:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dit nummer heb ik al zo lang niet gehoord. Wat klinkt dit heerlijk fout
Een wattes??quote:Op donderdag 24 november 2011 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een bidsprinkhaan. Ik denk erover zo eentje als huisdier te nemen. Al wil ik liever een A. versicolor... Maar die zijn best duur.
Ik heb vandaag met rijles trouwens weer eens alle straten van Gouda doorkruist, zo en zo dat ik langs jouw huis ben gekomen.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:40 schreef naatje_1 het volgende:
Toen Samzz voor het eerst die naam postte dacht ik dat ze expres met me zat te fucken, dus toen ging ik googlen en bleek het echt bidsprinkhaan te zijn
Praying mantis, toch niet geheel onbekend toch?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:40 schreef naatje_1 het volgende:
Toen Samzz voor het eerst die naam postte dacht ik dat ze expres met me zat te fucken, dus toen ging ik googlen en bleek het echt bidsprinkhaan te zijn
Langs de julianaschool gereden?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:41 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb vandaag met rijles trouwens weer eens alle straten van Gouda doorkruist, zo en zo dat ik langs jouw huis ben gekomen.
?quote:
Als je trollt, doe het dan goed.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:41 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom zitten die gristenkinderen hier zo veel te internetten eigenlijk? Mag dat wel van God?
Jaquote:Op donderdag 24 november 2011 21:41 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom zitten die gristenkinderen hier zo veel te internetten eigenlijk? Mag dat wel van God?
Van God mag alles.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:41 schreef RockNijntje het volgende:
Nee, meer een soort kakkerlak.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Een wattes??
En een bidsprinkhaan is toch ook een sprinkhaan ofnie
De duivel zit alleen in de tv en de radio he!quote:Op donderdag 24 november 2011 21:41 schreef RockNijntje het volgende:
Hoe oud worden die beesten eigenlijk?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een bidsprinkhaan. Ik denk erover zo eentje als huisdier te nemen. Al wil ik liever een A. versicolor... Maar die zijn best duur.
ook hij heeft recht op een eigen meningquote:Op donderdag 24 november 2011 21:42 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
En toen zei god ik verbied internet en vooral de site Fok!
Zou best kunnen. Woon jij daar in die buurt?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Langs de julianaschool gereden?
Bidsprinkhanen? Een jaartje ongeveer.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe oud worden die beesten eigenlijk?
Mannetjes niet zo oudquote:Op donderdag 24 november 2011 21:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe oud worden die beesten eigenlijk?
Ik woon in die straat, tegenover GSGquote:Op donderdag 24 november 2011 21:43 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Woon jij daar in die buurt?
Zouden ze ouder worden als ze meer bidden?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bidsprinkhanen? Een jaartje ongeveer.
Nee hoor, ik draai nog steedsquote:Op donderdag 24 november 2011 21:43 schreef Melting het volgende:
Wie draiat er nu eigenlijk? Want ik zie dat Symph's show ingekort is?
Hoezo? Ze zijn meer verwant aan de kakkerlak dan aan de rechtvleugeligen.quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zouden ze ouder worden als ze meer bidden?
Kakkerlakkenquote:
Zou hetquote:Op donderdag 24 november 2011 21:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zouden ze ouder worden als ze meer bidden?
Dan klopt het rooster niet meer.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor, ik draai nog steeds
ze zou me erop zetten tot 22:00quote:Op donderdag 24 november 2011 21:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan klopt het rooster niet meer.
Serieus?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo? Ze zijn meer verwant aan de kakkerlak dan aan de rechtvleugeligen.
Dat zijn echt biljante beestenquote:
Niet volgens de zwarte kousen hier in Oude Lede. Die kids mochten niet eens radio luisteren. Toen ik ze met mn taxi naar hun school bracht (dagelijks) Kwam moeders even eisen dat ik de radio uit moest zetten tijdens hun rit. Toen heb ik maar even duidelijk gemaakt dat haar kids met geld van de gemeenschap naar die speciale christelijke school gebracht werden en als ze wilde dat ze zonder radio luisteren naar school kwamen ze ze zelf maar moest gaan brengen.quote:
Ik ben daar moeilijk vaak geweestquote:Op donderdag 24 november 2011 21:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik woon in die straat, tegenover GSG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |