abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104811602
Weten jullie hoe het werk is als croupier?
pi_104812881
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 16:18 schreef electrocrash het volgende:

[..]

Ik heb al met ze gebeld en ze hebben gezegd dat ik via internet op vacatures en dan mijn motivatiebrief moet sturen, btw de vestiging waar ik zou willen werken is niet te vinden op de site (dat betekent NIET dat er geen plek is, want hun hebben mij gezegd dat ze wel mensen zoeken en dat je dat online moet doen)

zou ik dan die motivatiebrief naar de vestiging zelf mailen? want op de site zie je niet dat ze opzoek zijn naar mensen in de vestiging die ik wil
UPJE!
pi_104813297
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 15:19 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Nou hij begon het gesprek door te zeggen dat ik 3 weekenden per maand op vrijdag en zaterdagavond moest werken ( was iets in de horeca dus savonds werken vind ik geen probleem maar dat vond ik toch wel veel), dus daarna kon hij eigenlijk zien dat ik daar niet echt enthousiast over was. En dat was ik ook niet :P
Hij vroeg van alles maar kreeg het gevoel dat ie helemaal niet geintresseerd was, het klikte gewoon niet, en ja dat ik niet enthousiast overkwam dat deed het hem denk ik
Hmm, dus een heel weekend per maand vrij? Chill...

Denk niet dat jij in de horeca moet gaan werken, (niet lullig bedoeld), het is toch wel erg gebruikelijk om dan in het weekend te werken, en met feestdagen e.d.
Vrij krijgen is vaak erg lastig.

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 19:01 schreef electrocrash het volgende:

[..]

UPJE!
Ik zou zeggen, probeer het.
  vrijdag 25 november 2011 @ 19:30:19 #29
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104814555
Bienelientje, tof dat je een gesprek hebt! Een docent (scriptiebegeleider?) kan soms ook als referentie fungeren geloof ik! :Y

Ik ben het overigens niet geworden bij mijn laatste sollicitatie. ivm opleidingsniveau dachten ze dat ik niet lang genoeg uitgedaagd zou worden. Ik vind het heel jammer.
Welja, ik heb er een goede ervaring aan overgehouden qua sollicitatiegesprek en ga mezelf weer bijeen schrapen om met enthousiasme verder te zoeken :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_104818348
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 19:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bienelientje, tof dat je een gesprek hebt! Een docent (scriptiebegeleider?) kan soms ook als referentie fungeren geloof ik! :Y

Ik ben het overigens niet geworden bij mijn laatste sollicitatie. ivm opleidingsniveau dachten ze dat ik niet lang genoeg uitgedaagd zou worden. Ik vind het heel jammer.
Welja, ik heb er een goede ervaring aan overgehouden qua sollicitatiegesprek en ga mezelf weer bijeen schrapen om met enthousiasme verder te zoeken :+
Oooh wat klote Maria! :(

Vicieuze cirkel: als je 'onder je niveau' solliciteert willen ze je niet omdat ze bang zijn dat je snel weer weg bent, maar als je 'op niveau' solliciteert willen ze je niet bij gebrek aan werkervaring :?.
pi_104818389
Krijg ik vandaag een 'leuke vacature' opgestuurd van een niet nader te noemen uitzendbureau, blijkt het een vacature te zijn waar ik vorige maand op ben afgewezen door de intercedente ivm 'niet de juiste werkervaring'. :')
  Moderator vrijdag 25 november 2011 @ 20:35:16 #32
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_104818571
Oh! Hier moet ik ook rondhangen. Al heb ik voorlopig nog 3 dagen (+) per week :) !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_104818714
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 20:32 schreef Mint_Clansell het volgende:
Krijg ik vandaag een 'leuke vacature' opgestuurd van een niet nader te noemen uitzendbureau, blijkt het een vacature te zijn waar ik vorige maand op ben afgewezen door de intercedente ivm 'niet de juiste werkervaring'. :')
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:35 schreef Mint_Clansell het volgende:
Waarom hebben dit soort mensen een baan en ik niet? ;(
Deze quote kunnen we volgens mij in elk topic wel een keer herhalen lijkt het wel :'). Godsakke die mensen bij het uzb letten echt niet op hè.
  vrijdag 25 november 2011 @ 20:50:26 #34
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104819521
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 20:31 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Oooh wat klote Maria! :(

Vicieuze cirkel: als je 'onder je niveau' solliciteert willen ze je niet omdat ze bang zijn dat je snel weer weg bent, maar als je 'op niveau' solliciteert willen ze je niet bij gebrek aan werkervaring :?.
Ja wel stom, je moet ten slotte ergens beginnen, plus ik denk ook niet dat alle banen 'onder je niveau' per definitie minder uitdagend zijn! Maar goed, er komt vast wel weer iets langs... Ik vind het hele proces alleen zo vermoeiend _O-
  vrijdag 25 november 2011 @ 20:51:07 #35
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104819557
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 20:32 schreef Mint_Clansell het volgende:
En een welgemeende ' :') ' . Terugmailen: "Oe, is mijn werkervaring tóch wel de juiste? O+ "
pi_104819747
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 20:51 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

En een welgemeende ' :') ' . Terugmailen: "Oe, is mijn werkervaring tóch wel de juiste? O+ "
Ik heb ze de e-mail gestuurd waarin ik mijn interesse laat blijken en de bijbehorende afwijzing, plus idd een reactie dat ik het nogal inconsequent vind van ze dat ik nu wel geschikt blijk te zijn.

Ik ben benieuwd of ik er nog een reactie op krijg. Ik denk zelf van niet. Zo zijn ze nl. ook wel weer. :{
pi_104825050
Carrièrebeurs was bij mij wel goed verlopen. Ik heb gesproken met medewerkers van 16 verschillende bedrijven en bij 7 van de 16 mijn CV achtergelaten. Voor volgende week is al een gesprek gepland met een detacheerder. Twee andere detacheerders nemen volgende week contact met me op. Bij nog twee andere bedrijven neemt P&O contact met me op binnen nu en een maand.

Verder heb ik bij een van de bedrijven nog complimenten kunnen incasseren voor mijn CV *O*, dus een uur in de rij gaan staan voor een CV-check hoefde ik niet! :6
pi_104825915
Is dit goed?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*namen en adressen effe gewijizgt voor het laten zien op het fora.
  vrijdag 25 november 2011 @ 22:55:58 #39
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_104827278
Wil je inhoud controle of spelling ensow? Even snel gekeken zie ik vooral deze dingetjes er al uit springen. (Schrik niet, maar ik ben zelf vreselijk pietje precies hierin. Dus ik hoop niet dat je het verkeerd opvat):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_104827374
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 22:32 schreef electrocrash het volgende:
Is dit goed?
SPOILER
*namen en adressen effe gewijizgt voor het laten zien op het fora.
Er zitten inderdaad helaas nogal wat spelfouten en slechtlopende zinnen in je brief. Daar kunnen we je hier snel mee helpen, maar ik denk dat er een groter probleem is. In de vacature vragen ze om iemand die vooral in het weekend wil werken. Ik begrijp uit je brief dat jij juist vooral doordeweeks wil werken. Dit kan een belangrijke reden zijn om je af te wijzen en dat wil je natuurlijk niet!

[ Bericht 0% gewijzigd door lyolyrc op 25-11-2011 23:34:02 (typo) ]
  vrijdag 25 november 2011 @ 23:00:15 #41
318361 Bienelientjee
pi_104827552
Het weekend/ doordeweeks gebeuren had ik even niet gelezen, maar zoals Lyolyrc zegt. Als jij nu al weet dat je in het weekend niet wil werken, dan kan je jezelf nu al schrijftijd en een afwijzing besparen door niet op deze vacature te reageren.

Of er een open vacatature van maken en aangeven welke werktijden voor jou goed uitkomen en welke niet. En kijken of ze op basis daarvan iets met je willen.
  vrijdag 25 november 2011 @ 23:35:44 #42
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_104829335
Ik heb even de vrijheid genomen om het e.e.a. te veranderen....misschien kun je er wat mee.
Zou de brief niet te lang maken en zorg dat je cv er netjes uitziet (geen taalfouten en een nette lay out).

SPOILER

[ Bericht 1% gewijzigd door Janena op 25-11-2011 23:41:40 ]
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_104829635
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 23:35 schreef Janena het volgende:
Ik heb even de vrijheid genomen om het e.e.a. te veranderen....misschien kun je er wat mee.
Zou de brief niet te lang maken en zorg dat je cv er netjes uitziet (geen taalfouten en een nette lay out).

SPOILER
pi_104829707
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 19:09 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Hmm, dus een heel weekend per maand vrij? Chill...

Denk niet dat jij in de horeca moet gaan werken, (niet lullig bedoeld), het is toch wel erg gebruikelijk om dan in het weekend te werken, en met feestdagen e.d.
Vrij krijgen is vaak erg lastig.

Nee dat vat ik niet lullig op :)
Ik heb in het verleden wel veel horeca baantjes gehad maar dat was voornamelijk overdag. Elk weekend vrijdagavond en zaterdagavond is niks voormij nee :N
pi_104834351
quote:
3s.gif Op vrijdag 25 november 2011 22:57 schreef lyolyrc het volgende:

[..]

Er zitten inderdaad helaas nogal wat spelfouten en slechtlopende zinnen in je brief. Daar kunnen we je hier snel mee helpen, maar ik denk dat er een groter probleem is. In de vacature vragen ze om iemand die vooral in het weekend wil werken. Ik begrijp uit je brief dat jij juist vooral doordeweeks wil werken. Dit kan een belangrijke reden zijn om je af te wijzen en dat wil je natuurlijk niet!
Ja maar ik denk zo van, wie niet waagt wie niet wint. :p
  zaterdag 26 november 2011 @ 08:33:35 #46
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_104835574
Ik zou alleen niet in je brief schrijven dat je liever niet zoveel in het weekend wil werken.
Een sollicitatiegesprek kun je dan meteen vergeten.
Tijdens het sollicitatiegesprek kun je altijd nog wel noemen dat je voorkeur uitgaat naar doordeweekse dagen, geen dingen in een brief zetten die zij negatief op kunnen vatten.

Verder zou ik nog iets noemen over je affiniteit met de sportwereld (het was toch een sportkleding winkel?).
Ze hebben graag personeel wat een beetje thuis is in de spullen die zij verkopen.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_104838923
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 03:07 schreef electrocrash het volgende:

[..]

Normaal gesproken vind ik dat een goede levenshouding, maar ik vraag me sterk af of je er nu veel mee wint. Je bent waarschijnlijk niet de enige sollicitant, wat betekent dat de winkeleigenaar keus heeft. Degene die dan het dichtst bij de gestelde eisen komt maakt dan natuurlijk de meeste kans.

Ik zou zelf eerst proberen die baan te krijgen, mezelf dan (proberen te) bewijzen en daarna pas kijken of er wat te regelen valt met betrekking tot de werktijden.
pi_104890471
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 november 2011 22:19 schreef lyolyrc het volgende:
Carrièrebeurs was bij mij wel goed verlopen. Ik heb gesproken met medewerkers van 16 verschillende bedrijven en bij 7 van de 16 mijn CV achtergelaten. Voor volgende week is al een gesprek gepland met een detacheerder. Twee andere detacheerders nemen volgende week contact met me op. Bij nog twee andere bedrijven neemt P&O contact met me op binnen nu en een maand.

Verder heb ik bij een van de bedrijven nog complimenten kunnen incasseren voor mijn CV *O*, dus een uur in de rij gaan staan voor een CV-check hoefde ik niet! :6
Ik was aan het uitzieken dus ik kon niet gaan :'(
Welke bedrijven ben je geweest? Zelf ben ik hts wtb en de beurs was voornamelijk op ingenieurs gericht.
pi_104891617
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 03:07 schreef electrocrash het volgende:

[..]

Met die brief was het :W
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  maandag 28 november 2011 @ 11:19:43 #50
318361 Bienelientjee
pi_104915272
Ben me al langzamerhand aan het voorbereiden op het gesprek van woensdag! ;) Al mijn diploma's liggen al bij elkaar. Zometeen routebeschrijving alvast uitprinten. Vanmiddag de website weer eens doorlezen. Morgen de rest en woensdag gaan we ervoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')